Kotona karaokea... Laitteet?

mikä avuksi?

Moi,

Osaisiko kukaan neuvoa mimmoiset laitteet kannattaisi laittaa mukeloille jotta voisivat laulella karaokea.

Meiltä löytyy dvd-soitin mutta siinä ei ole mikrofoni-liitäntää.

Kannattaako hankkia karaoke-soitin vai mikseri joka voidaan liittää dvd-laitteeseen.

Rahaa olen valmis sijoittamaan noin 100€

20

33182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laulaja

      kun sulla on varmaan tietokone kotona niin osta siihen halpa äänikortti ja hommaan siiheen ohjelma joka on karaokelle sopiva ja sitten vaan lataat koneelta karaoke lauluja.mulla ittellä sound blaster äänikortti es audigy ja karaoke ohjelma missä pystyy laskemaan ja nostamaan sävellajia ja olen vetänyt johdon koti stereoihin ja sillä lailla on kun olis jossain ravintolas laulamas.

      • Anonyymi

        Miten Creative Karaoke playeriä käytetään?


    • laulaja

      unhoidin sanoa että tämä ohjelma mikä on mulla niin sillä pystyy äänittämään sun laulusi tai lastesi laulut ja siinä on kaiku ja säädöt mikille,laulun äänelle,bassolle ja siinä on diskantti.se on niin kuin mikseri.

      • Loilaaja

        Rupes kiinnostaan että mikä ohjelma sulla on käytössä jolla voi transponeerata ja jossa on kaiku? Itse käytän Winampia jossa Pace maker plugin jolla voi transponeerata, kaikuna mulla on tommonen halppis mikseri jonka kaikuun en oikein ole tyytyväinen. Kokeilisin mielellään tota sun ohjelmaa josko vaikka saisin mieleisen kaiun siitä.
        Nyt kun kesä on taas tulossa niin kaikki kansa vaan laulamaan :)


      • laulaja
        Loilaaja kirjoitti:

        Rupes kiinnostaan että mikä ohjelma sulla on käytössä jolla voi transponeerata ja jossa on kaiku? Itse käytän Winampia jossa Pace maker plugin jolla voi transponeerata, kaikuna mulla on tommonen halppis mikseri jonka kaikuun en oikein ole tyytyväinen. Kokeilisin mielellään tota sun ohjelmaa josko vaikka saisin mieleisen kaiun siitä.
        Nyt kun kesä on taas tulossa niin kaikki kansa vaan laulamaan :)

        kun ostin sound blaster es audigy 2 äänikortin niin siellä oli semmoinen levy mukana mutta en osannut ohjelmoida sitä joten kaverini laittoi mulle sen mutta kun koneeni tyhjättiin niin jouduin laittamaan sen itte uudestaan eikä se ollutkaan niin vaikeaa.tämä ohjelma pitäis sopia kaikkien äänikorttien kans.mä voin sulle antaa tämän ohjelman mutta tarvin jotain tietoo minne voin sen lähettää tai jos asut tampereen lähellä niin voit sen hakeekin.ihan miten vaan haluat.tämä ohjelma on tosi kätevä ja erittäin hyvä.en vaihtaisi millään tätä ohjelmaa pois


      • laulaja
        Loilaaja kirjoitti:

        Rupes kiinnostaan että mikä ohjelma sulla on käytössä jolla voi transponeerata ja jossa on kaiku? Itse käytän Winampia jossa Pace maker plugin jolla voi transponeerata, kaikuna mulla on tommonen halppis mikseri jonka kaikuun en oikein ole tyytyväinen. Kokeilisin mielellään tota sun ohjelmaa josko vaikka saisin mieleisen kaiun siitä.
        Nyt kun kesä on taas tulossa niin kaikki kansa vaan laulamaan :)

        unhoidin sanoa että ohjelman nimi on media source player.voit tietysti löytää tän ohjelman myös koneelta mutta en voi varmaksi sanoa.


      • Loilaaja
        laulaja kirjoitti:

        unhoidin sanoa että ohjelman nimi on media source player.voit tietysti löytää tän ohjelman myös koneelta mutta en voi varmaksi sanoa.

        Löysin kyllä tuon creativen playerin, mutta mielestäni sitä ei voi käyttää ko. tarkotukseen.
        Eli nyt pyydetään suurelta kansalta apua!!!
        Jos joku tietää linkin kyseiseen ohjelmaan niin näkisin sen mieluusti. Kiitos etukäteen.


      • laulaja
        Loilaaja kirjoitti:

        Löysin kyllä tuon creativen playerin, mutta mielestäni sitä ei voi käyttää ko. tarkotukseen.
        Eli nyt pyydetään suurelta kansalta apua!!!
        Jos joku tietää linkin kyseiseen ohjelmaan niin näkisin sen mieluusti. Kiitos etukäteen.

        näitä creativen ohjelmia on useita ja mulla on semmonen ohjelma mikä on koti karaoke laulajalle erittäin hyvä vaihtoehto mutta kaikki eivät aina ole samaa mieltä.olen tehnyt työkseni karaoke hommia joten tiedän mistä puhun.mulla ainakin tää ohjelma toimii ja olen erittäin tyytyväinen.jos sinä kuulisit tai näkisit miten homma toimii silloin ymmärtäisit että ohjelma on hyvä.mutta en tyrkytä tätä kenellekään väkisin sillä useimmat mun ystävistä ja sukulaisista haluaa tän ohjelman kun ovat huomannut miten se toimii


      • väärin
        laulaja kirjoitti:

        näitä creativen ohjelmia on useita ja mulla on semmonen ohjelma mikä on koti karaoke laulajalle erittäin hyvä vaihtoehto mutta kaikki eivät aina ole samaa mieltä.olen tehnyt työkseni karaoke hommia joten tiedän mistä puhun.mulla ainakin tää ohjelma toimii ja olen erittäin tyytyväinen.jos sinä kuulisit tai näkisit miten homma toimii silloin ymmärtäisit että ohjelma on hyvä.mutta en tyrkytä tätä kenellekään väkisin sillä useimmat mun ystävistä ja sukulaisista haluaa tän ohjelman kun ovat huomannut miten se toimii

        Annoin vastauksessani väärän käsityksen, sori.
        Eli. Ainoa Media source playeri minkä löysin ei varmaankaan ollut sama mitä sinä käytät. Tämä "minun" playeri oli tarkotettu paremminkin musiikkikirjastoksi ja audiolevyjen muuttamiseen mp3 ja wma muotoon. Eli mulla on väärä ohjelma. En yhtään epäile etteikö se "sinun" ohjelma sopisi karaokeen. Enemmän kuin mielelläni kyllä kokeilisin sitä oikeaa ohjelmaa:


      • laulaja
        väärin kirjoitti:

        Annoin vastauksessani väärän käsityksen, sori.
        Eli. Ainoa Media source playeri minkä löysin ei varmaankaan ollut sama mitä sinä käytät. Tämä "minun" playeri oli tarkotettu paremminkin musiikkikirjastoksi ja audiolevyjen muuttamiseen mp3 ja wma muotoon. Eli mulla on väärä ohjelma. En yhtään epäile etteikö se "sinun" ohjelma sopisi karaokeen. Enemmän kuin mielelläni kyllä kokeilisin sitä oikeaa ohjelmaa:

        tämän on pakko olla eri ohjelma.jos olisi mahdollisuus niin lähettäisin tän sulle että saisit oikean ohjelman tai sitten siirtäisin sen jakoon mutta en osaa.onko sulla odctä joten sitä kautta voin laittaa sen jakoon sen osaan sinne laittaa


      • laulaja
        väärin kirjoitti:

        Annoin vastauksessani väärän käsityksen, sori.
        Eli. Ainoa Media source playeri minkä löysin ei varmaankaan ollut sama mitä sinä käytät. Tämä "minun" playeri oli tarkotettu paremminkin musiikkikirjastoksi ja audiolevyjen muuttamiseen mp3 ja wma muotoon. Eli mulla on väärä ohjelma. En yhtään epäile etteikö se "sinun" ohjelma sopisi karaokeen. Enemmän kuin mielelläni kyllä kokeilisin sitä oikeaa ohjelmaa:

        nyt se on siellä odcllä ja artturi hupis nimellä vatajankoski.


      • Loilaaja
        laulaja kirjoitti:

        nyt se on siellä odcllä ja artturi hupis nimellä vatajankoski.

        Oon opetellu nyt käyttään odc:tä, mutta en löydä artturi hubia. Vieläkö Media Source on sielä vai etsinkö turhaan vai enkö sittenkään osaa vielä käyttää sitä? :)


      • Anonyymi
        laulaja kirjoitti:

        näitä creativen ohjelmia on useita ja mulla on semmonen ohjelma mikä on koti karaoke laulajalle erittäin hyvä vaihtoehto mutta kaikki eivät aina ole samaa mieltä.olen tehnyt työkseni karaoke hommia joten tiedän mistä puhun.mulla ainakin tää ohjelma toimii ja olen erittäin tyytyväinen.jos sinä kuulisit tai näkisit miten homma toimii silloin ymmärtäisit että ohjelma on hyvä.mutta en tyrkytä tätä kenellekään väkisin sillä useimmat mun ystävistä ja sukulaisista haluaa tän ohjelman kun ovat huomannut miten se toimii

        Voisitko neuvoa minua?


    • jee

      Taitaa olla helpoin ratkaisu käyttöösi pikkumikseri, jonka mukana tulee mikrofoni tai pari. Tällöin voit käyttää tavallista DVD-soitintasi karaokelauluun ja sijoitettava summa jää pieneksi. Yksi tällainen tuote on esimerkiksi "K10M". Ota yhteys karaoken erikoisliikkeeseen, ne tarjoavat tällaisia ja hintataso on siinä hieman päälle 50e.

      Terv. jee

    • Pocket-laulaja

      Nythän saa esim. Prismasta Pocket Karaoke PKM-1 -merkkistä yksinkertaista mikseriä, jossa on säädettävä kaiku ja liitännät kahdelle mikille. Siinä on erilliset voimakkuuden säädöt molemmile mikeille ja taustamusiikille. Siihen voi ottaa äänen dvd-soittimesta ja laittaa ulostulon stereoihin tai vaikka televisioon. Hinta alle 50 euroa. Sama laite löytyy myös tuolta: http://www.boostep.fi/product_info.php?products_id=170075

      Vastaava vekotin oli vähän aikaa sitten Lidlissäkin myynnissä ja taisi olla vähän halvempikin. Ehkä löytyy vielä jostakin takahikiän Lidlistä. Tuollaisella hoitaa varmasti ihan hyvin lasten kotikaraoket (ja miksei vanhempienkin).

      • Saivartelija?

        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan... kohta 5 vuotta sitten aloitettu keskustelu.. B) Pakko oli päteä, kiitos ja anteeksi.


      • Njoop
        Saivartelija? kirjoitti:

        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan... kohta 5 vuotta sitten aloitettu keskustelu.. B) Pakko oli päteä, kiitos ja anteeksi.

        So? Sehän näissä nostoissa on ideana, että vanhan keskustelun voi herätellä henkiin, jos on jotain sanottavaa siihen.


      • liiteli

        löydy takahikiän Lidlistä. Lidlin tapa tehdä elektroniikka kaupaa on seuraava. Ostavat koko euroopan Lidleihin valtavan määrän tuotetta jonka jakavat myymälöihin. Myyntiaika on rajattu ja jos myyntiajan jälkeen jossakin on vielä tavaraa se lyödään surutta prässiin. Jos myymälän päällikkö ei lyö tavaroita prässiin tulee armotta potkut!


    • karaokeaaa
      • makesaarinen

        Mahtaisiko vielä löytyä sellaista levyä. Minullakin on Creativesta jotain ohjelmaa kadonnut enkä saa säätöjä tehtyä kuten ennen. Eli kyseessä tuo alussa ollut Audice 2 Jos löytyy, yhteyden otot mieluimmin postiini: [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe