Mitä mieltä olette Jaana Pelkosesta? Lepakonkorviini kajahti hänen euroviisujuonnoissaan naisia ihannoivat kommentit?! Hän ei kai vielä tiedosta lepakko puoltaan? Mitä mieltä olette?? Onko Jaana meikäläisiä??
Jaana Pelkonen?
36
11083
Vastaukset
- ainakin
Pakarisen Hannan seurassa. :) Taitavat tosin olla oikeasti "vain kavereita".
- voijuma
saa kai sitä naisia ihailla vaikkei lepakko olisikaan? kertoo vain harvinaisen kypsästä asenteesta seksuaalisuuteensa, oli se sitten mihin tahansa suuntaan vievä...
- merkki
voijuma kirjoitti:
saa kai sitä naisia ihailla vaikkei lepakko olisikaan? kertoo vain harvinaisen kypsästä asenteesta seksuaalisuuteensa, oli se sitten mihin tahansa suuntaan vievä...
Jaana kuuluu tuttavapiiriin ja kyllä miehiä on katsellut..
- tipi76
kyllä minäkin 101% lepakkona näen kuka on komea mies ja kuka ei eikä se tarkoita että haluaisin neitsyyteni menettää... ;)joten antaa jaanan ja kaikkien ihmisten katsella meitä kauniita naisia, eikö! :)
- BelleDeJour
Hanna Pakarista ei ole yhdistetty keneenkään mieheen? Antti Tuiskuun ehkä, mutta Anttihan on gay. Onko tietoa Hannasta??
- Tuskinpa
BelleDeJour kirjoitti:
Hanna Pakarista ei ole yhdistetty keneenkään mieheen? Antti Tuiskuun ehkä, mutta Anttihan on gay. Onko tietoa Hannasta??
Enpä usko että Hanna P. olisi kiinnostunut naisista. Levy-yhtiö ja taustavoimat voivat muutenkin vaikuttaa siihen, että miessuhteista täytyy imagon vuoksi pysyä hiljaa, vaikka suhteita olisikin olemassa.
- Lepakkotylleröinen
Tuskinpa kirjoitti:
Enpä usko että Hanna P. olisi kiinnostunut naisista. Levy-yhtiö ja taustavoimat voivat muutenkin vaikuttaa siihen, että miessuhteista täytyy imagon vuoksi pysyä hiljaa, vaikka suhteita olisikin olemassa.
Hanna on ihan hetsku. Seurusteli yhden tutun pojan/miehen kanssa aikoinaan.
- Gor
BelleDeJour kirjoitti:
En tiennytkään, että Antti Tuisku tykkää pojista!
- :)..
Lepakkotylleröinen kirjoitti:
ei tietenkään voi tarkoittaa, ettei yhtään olisi naisiin päin kallellaan, jos kerran joskus on oikein miehen kanssa seukannut? :D
- sittenhän
Tuskinpa kirjoitti:
luulisi, että varsinkin naissuhteista ollaan hiljaa?
Kaikkein turhauttavinta on miettiä, onko joku julkkis meikäläisiä vai ei. :D - minä
Lepakkotylleröinen kirjoitti:
ainakin tunne 150% lesbona Hannan keikoilla jotain muutakin, kuin musiikin hurmaa. Tästähän ei tietenkään mitään voi päätellä, mutten aivan vakuuttuisi Hannan umpiheteroudesta.
- hetero
minä kirjoitti:
ainakin tunne 150% lesbona Hannan keikoilla jotain muutakin, kuin musiikin hurmaa. Tästähän ei tietenkään mitään voi päätellä, mutten aivan vakuuttuisi Hannan umpiheteroudesta.
hetero naisenkin haaveilemaan aika outoa. Tekeekö se minusta sitten "kaappilepakon" ?
- zoe
hetero kirjoitti:
hetero naisenkin haaveilemaan aika outoa. Tekeekö se minusta sitten "kaappilepakon" ?
Sama juttu! En tiedä mistä johtuu. Hanna vaan on niin... :)
- nelly
zoe kirjoitti:
Sama juttu! En tiedä mistä johtuu. Hanna vaan on niin... :)
kaunis jätkä?
- lopetamme
..ajattelun kuka olisi mitä suuntausta hyvänsä. Asiahan on henk.kohtasta :) Ei me hetsuiltakaan kysytä mitä suuntausta kukin on.. Ja ihannoidaanhan me myös miehiäkin, kuin naisiakin:) Hauskaa kesää ja positiivista elämän asennetta:)
- vaan
Miksi ihmeessä ei nainen voisi toista naista ihannoida.. Ehkä miehillä on vaikeampaa ihannoida toista miestä:) Mukavaa että joku uskaltaa sanoa ääneenkin mitä ajattelee :)
- Itsekäs
Vaan on se Jaana iiiihaaanaaa!Sen kun sais pulloon ja mennä näyttämään kavereille.Mun olis pakko vaan pitää sitä lukkojen takana ja ihailla kuin ihana se olis ja yksin mun,AAAHHH !!!
- BelleDeJour
Itsekäs kirjoitti:
Vaan on se Jaana iiiihaaanaaa!Sen kun sais pulloon ja mennä näyttämään kavereille.Mun olis pakko vaan pitää sitä lukkojen takana ja ihailla kuin ihana se olis ja yksin mun,AAAHHH !!!
Eikö ole aika lepakkomainen ammatinvalinta. Hän ajoi trukkia työkseen ennen kuin alkoi laulaa.
- hetero
BelleDeJour kirjoitti:
Eikö ole aika lepakkomainen ammatinvalinta. Hän ajoi trukkia työkseen ennen kuin alkoi laulaa.
Hannan seurassa viihtyy niin Jaana Pelkonen kuin Ellen Jokikunnas.
Varsinkin Ellenin kanssa tuntuu synkkaavan. Mutta se että istutaan sylikkäin ei varmaankaan tee kenestäkään vielä lesboa ?;)
En kyllä minäkään pistäisi pahakseni Hannan seuraa. On se vaan niin ihana! - BelleDeJour
hetero kirjoitti:
Hannan seurassa viihtyy niin Jaana Pelkonen kuin Ellen Jokikunnas.
Varsinkin Ellenin kanssa tuntuu synkkaavan. Mutta se että istutaan sylikkäin ei varmaankaan tee kenestäkään vielä lesboa ?;)
En kyllä minäkään pistäisi pahakseni Hannan seuraa. On se vaan niin ihana!Ellen Jokikunnas on kanssa yksi, jota epäilen lepakoksi. Hän on ns. lipstick lesbo? Ellen, Hanna ja Jaana..kaappilepakkoja.
- Oona
BelleDeJour kirjoitti:
Ellen Jokikunnas on kanssa yksi, jota epäilen lepakoksi. Hän on ns. lipstick lesbo? Ellen, Hanna ja Jaana..kaappilepakkoja.
ovat kaikki.
- minä
Oona kirjoitti:
ovat kaikki.
Hanna saisi mun puolesta olla tyttöihin päin! Hassua, mutta kun ensimmäisiä kertoja näin Hannaa telkussa, ajattelin heti että s e l v ä tapaus. Silloin kuitenkin laitoin kaiken toiveiden elättelyn piikkiin. Olisiko sittenkin mahdollista..
- BelleDeJour
minä kirjoitti:
Hanna saisi mun puolesta olla tyttöihin päin! Hassua, mutta kun ensimmäisiä kertoja näin Hannaa telkussa, ajattelin heti että s e l v ä tapaus. Silloin kuitenkin laitoin kaiken toiveiden elättelyn piikkiin. Olisiko sittenkin mahdollista..
Jos gaydar toimii, niin se toimii. Hanna Pakarinen on luultavasti alan nainen... trukkikuski ja muutenkin aika jätkämäinen. Mitä vatvoa selvää asiaa..:)))
- "Gaydar"
BelleDeJour kirjoitti:
Jos gaydar toimii, niin se toimii. Hanna Pakarinen on luultavasti alan nainen... trukkikuski ja muutenkin aika jätkämäinen. Mitä vatvoa selvää asiaa..:)))
ilmoittamaan asiasta Seiskaan ja Pakarinen saa sanoa hyvästit lupaavasti alkaneelle urallensa.
- BelleDeJour
"Gaydar" kirjoitti:
ilmoittamaan asiasta Seiskaan ja Pakarinen saa sanoa hyvästit lupaavasti alkaneelle urallensa.
Ai jos Suomessa naisartisti voi menestyä, niin sen pitää pysyä kaapissa? Aika "suvaitsevaista"... pakkohan suomessa on olla lesbo/bi naisartisteja??Ketä muita on? Eikö Anna Erikssonista vihjailtu??
- erikson
BelleDeJour kirjoitti:
Ai jos Suomessa naisartisti voi menestyä, niin sen pitää pysyä kaapissa? Aika "suvaitsevaista"... pakkohan suomessa on olla lesbo/bi naisartisteja??Ketä muita on? Eikö Anna Erikssonista vihjailtu??
on sipen kanssa.
- ...
BelleDeJour kirjoitti:
Emmi, Siiri, Mariko...
- ....
... kirjoitti:
Emmi, Siiri, Mariko...
Koivuniemen Paula on vähä molempiin suuntiin.. FAKTA
- voi hitto
Tää alkaa kuulostaa joltain todella huonolta Jippiin keskustelupalstalta jo... "Onkohan se lespo? On varmaan, se ei vaan tiedä sitä vielä" ja "on se lepso ku on ajanu trukkiakin..." Jotenki veikkaisin kuitenkin, että aika lailla suurin osa suomalaisista perinteiseltä kantilta "miehekkäissä" ammateissa toimivista naisista on iha heteroja, kuten naisista yleensäkin. Ja tämä ketju on kyllä yhä vain surkeampaa jatkoa palstalla viimeaikoina käytyihin "oonks mää lespo", "onkse lepso", "mistä tietää onko joku lepso", "en halua olla lepso" jne. syväluotaaviin keskustelunkirvoittajiin.
Eikö teineille vois perustaa jonku oman palstan missä saisivat pohtia noita syntyjä syviä?- niin että
sahne riittää vain joksikin kaukaiseksi idoliksi, mutta oishan se makeeta jos oma Hanna olisi lesbo=). Kaikki tarvitsee esikuvia. Mutta joskus olisi kiva että se että näyttelee lesboa tai on ihanan näköinen, ei olisi se miksi jotain ihannoidaan.
Ja kaipa tuo pohdinta onkohan tuo lesbo, on luonnollista. Totta että se täällä valtaa turhankin paljon tilaa. Mutta olen myös sitä mieltä että kun ei löydy keltään parempia aiheita nämä ihmettelyt nousevat pääasiaan.
Joten ei muuta kuin keksimään parempaa pohdintaa niin nämä olenko,onko jää mukavasti vähemmälle huomiolle. - inue
niin että kirjoitti:
sahne riittää vain joksikin kaukaiseksi idoliksi, mutta oishan se makeeta jos oma Hanna olisi lesbo=). Kaikki tarvitsee esikuvia. Mutta joskus olisi kiva että se että näyttelee lesboa tai on ihanan näköinen, ei olisi se miksi jotain ihannoidaan.
Ja kaipa tuo pohdinta onkohan tuo lesbo, on luonnollista. Totta että se täällä valtaa turhankin paljon tilaa. Mutta olen myös sitä mieltä että kun ei löydy keltään parempia aiheita nämä ihmettelyt nousevat pääasiaan.
Joten ei muuta kuin keksimään parempaa pohdintaa niin nämä olenko,onko jää mukavasti vähemmälle huomiolle.Kahdella Hannan keikalla olen käynyt ja sen vaan sanon, että ainakin kovasti Hannan olemus vetoaa minuun ja olen siis lesbo. Tämähän ei tietenkään mitään kerro, mutta joku jätkämäisyys sanoo mulle, että Hanna saattaisi olla joku muu kuin hetero..
- gay-ikonihan
inue kirjoitti:
Kahdella Hannan keikalla olen käynyt ja sen vaan sanon, että ainakin kovasti Hannan olemus vetoaa minuun ja olen siis lesbo. Tämähän ei tietenkään mitään kerro, mutta joku jätkämäisyys sanoo mulle, että Hanna saattaisi olla joku muu kuin hetero..
Hanna selvästi on. Ei tarvitse kuin katsella ympärillensä Hannan keikoilla.
Jos onkin Hanna lesbojen suosiossa niin on hän myös homojen.
Homoystäväni puhuu Hannasta kuin parhaasta kaveristaan. Hannallahan on näitä homokavereita mm. Tuisku ja se homopari joka voitti sen tv-kisan, jossa piti remontteerata taloa. Mutta silti en sanoisi Hannaa lesboksi en edes kaappilesboksi.
- Heikki_S_
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015092320403028_vi.shtml
Nyt ryvettyy kansanedustajan salkku kaikenlaisissa rahasotkuissa se tämäkin kansis
KL: Julkkisten öky-yökerhona tunnettu lopetti ja jätti taakseen jättivelat"
Kauppalehden tietojen mukaan Bläk Corporate Club Oy on kerännyt viimeisen neljän kuukauden aikana tuhansien eurojen ulosottovelat.
Yhtiön tuorein velka on kirjattu syyskuun 3. päivä ja sen summa on 2784 euroa. Tämä on vain osa kokonaisvelkamäärästä, joka koostuu muun muassa kymmenientuhansien tilittämättömistä alv- tai muista veroista. Yritykseltä on viimeisen puolentoista vuoden aikana karhuttu ulosoton kautta yhteensä lähes 100 000:ta euroa.
Klubin asiakkaita eri lehtitietojen mukaan ovat olleet esimerkiksi kansanedustaja Jaana Pelkonen, Eicca Toppinen ym
Simonkadulla, Bläkin tilalla, toimii nykyään gay-baari G Lounge Skybar & Club" Onhan Kaija Koollakin homoseksuaaleja faneja sekä Paula Koivuniemellä ja nuoremmista Jenni Vartiaisella ja tiettävästi he ovat ihan heteroja. Hanna Pakarinen muistuttaa Kaija Koota, pukeutuminenkin samantyylistä, mustaa, nahkaa, joskus solmiokin kaulassa ja mustaks värjätyt pitkät hiukset.
Jaana Pelkosesta en oo koskaan aatellu et olis lesbo, enkä Ellen Jokikunnaksesta. En oo ees aatellu ovatko he biseksuaaleja. Ellen ainakin oli johonkin aikaan, ellen väärin muista, Jone Nikulan kanssa yhessä ja eikös Jaana Pelkosellakin tainut olla joku mies. Voihan itsensä heteroksi luokitteleva nainenkin kehua toisia naisia ja arvostaa naiskauneutta, kyllähän minäkin näen jos mies on komea, vaikken hetero olekaan enkä miestä itselleni halua.- Anonyymi
pelkonen sanoi rantarockissa hinttariksi. vitun kääpiö lesbo
- Anonyymi
Hei. Etsin miestä, jonka tavata. On suositeltavaa kirjoittaa täällä https://docs.google.com/forms/u/1/d/e/1FAIpQLSc-w806BNR0PZNeKazslEu_6FFxiyGgKAxwAPr0KzRGtA2JRA/viewform
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829