olen ajatellut tulevan lapseni nimeä(syntyy 2kk päästä!) nimeä mitä mieltä olet tästä nimestä:
siis jos se on tyttö niin: Linda Maria Annie mutta jokin tossa Annie nimessä häiritsee mitä mieltä te olette.
ja jos se on poika niin: Nicholas Walter en ole päättänyt vikaa nimeä mutta olen ajatellut antaa kolme nimeä...
no mitä mieltä olette nimistä?
olen ajatellut lapseni nimeä...
14
1019
Vastaukset
- pk
Anna Annien tilalle Anette.
- LiZa
voi kuinka haluaisinki mutta siskoni nimi on Anette onko muita ehdotuksia?
- Sims
LiZa kirjoitti:
voi kuinka haluaisinki mutta siskoni nimi on Anette onko muita ehdotuksia?
Mutta sittenhän se Anette-nimi on kunnianosoitus siskollesi
- Tupu
Itse en välitä Linda-nimestä, paremmalta kuulostaisi esim. Lumi Maria Annika. Miltä kuulostais Nicholas Walter Sebastian? Oisko liian pitkä?
- LiZa
ihana nimi...siis Nicholas Walter Sebastian! ja Lumi Maria Annika mutta haluaisin jotain ruotsalais tyylistä nimeä jos Lumi nimen voisi vaihtaa johonkin ruotsalaiseen. katsos minulla on ruotsalainen nimi eikä siihen periaatteessa sovi mikään tavallinen nimi kuten Matti tai Maija
- vaihda
LiZa kirjoitti:
ihana nimi...siis Nicholas Walter Sebastian! ja Lumi Maria Annika mutta haluaisin jotain ruotsalais tyylistä nimeä jos Lumi nimen voisi vaihtaa johonkin ruotsalaiseen. katsos minulla on ruotsalainen nimi eikä siihen periaatteessa sovi mikään tavallinen nimi kuten Matti tai Maija
Lumi nimeen Luna. Se tosin ei ole ruotsalainen, mutta ulkolainen kumminkin.
- Anonyymi
LiZa kirjoitti:
Aika mauttomia nimiä. Nicholas Walter Sebastian! ja Lumi Maria Annika!! Onko tämä joku vitsi. Ymmärrän, etteivät kaikki halua Eetua ja Johannaa, mutta erioiseuuden tavoittelussa kannattaa yrittää pitää järki kädessä.
Helsingissä pidätettiin muuten äskettäin kokaiinia diilannut jannu, joka sai liikanimen Lumi.
- kirsikka
on kaunis nimi
- =)
Heips!
Ja onnea tuleville vanhemmille!
Itse olen suunnitellut seuraavia nimiä tuleville lapsilleni:
Mea tai Mila
Niklas tai Miko- Vili
Ei hyviä mun mielestä Mila tai Miko, kyllä viellä mea menee ja niklas menee todella hyvin vielläkin...
Kyllä noi nimet viellä pysyy mielestäni hyvän maun mukaisina verrattuna medleena pirkko linnunpesä... ei tollasta kellään oo mutta lähelle kuitenkin... Hyvii nimii... Ei oo toi nicholas jne nimi liian pitkä en käytä koskaan toista nimeäni paitsi virallisissa papereissa...
- mariell
linda annie tai linda annie mariell tai linda ann-mariel...joka tapauksessa onnea tulevalle äidille
- LiZa
kiitos kaikille ehdotuksista ja olen ajatellut sitä vikaa nimeä ja jos nimi olisi kokonaisuudessa Linda Maria Linnea kuulostaako hyvältä vai onko Linnea liian paljon samanlainen kuin Linda?
- Kuuro äiti
LiZa kirjoitti:
kiitos kaikille ehdotuksista ja olen ajatellut sitä vikaa nimeä ja jos nimi olisi kokonaisuudessa Linda Maria Linnea kuulostaako hyvältä vai onko Linnea liian paljon samanlainen kuin Linda?
Joo ihan kauniita nimiä mutta jos voisin auttaa
niin tässä olisi ihan tytölle nimet:
Mira Angelika Sofia tai jos poika
Leevi Samuel Benjamin
Annoin tyttärelleni nimeksi: Lila Angelika Susanna ja olen ihan
tyytyväinen että tyttäreni kantaa kauniita nimiä.
Onnea tulevalle äidille!!
-Lilan äiti-
- Satu
Pojalle nätti nimi olisi Roni Rasmus
ja tytölle Niina Katinka..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi362033Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä171902Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461347- 731287
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?53751Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32678- 49671