Heippa.
mietin hää juhliin meikkiä ja kampausta-
lilaa ja vaaleanpunaista on asusteessa. joten luomiväriksi samoja sävyjä
kaikkki ripsivärit tekevät suttusta jälkea ripsiini ja tekoripsiä en osaa kunnolla kiinnittää!!
mikä neuvoksi?miten ihmeessä saa SIISTIT ripset ilma n suttuja.ripsikampa/harja n avullaakaan en onnistunut.
voiko mielestänne laittaa liilaa (aika räikeä)
huuliin tuollaisee kesäjuhlaan?
ja toinen ongelma:
KULMAT karvat höröttää sinne tänne ja kamalia koloja(ei juurikaan kulmia edes ole minulla..)
niin saako parturikampaamossa kulmien väsjäyksellä muotoilulla myös värin pysymään kulmien kohdalla, jossa ei karvan karvaa
vai onko kesto pigm. ainoa keino!
paljon kysymyksiä-kiitos jos vastaat-
hää juhlaan meikki ja kampaus
4
625
Vastaukset
- ceeeuuu
mene meikattavaksi johonkin kauneushoitolaan, kyllä ne siellä osaa auttaa sua paremmin kun kukaan täällä.
- meigä
jos vaatteet on liilaa,silloin ei suositella liilaa meikkiä. siis kaikki samanlaiset värit meikistä pois!!! ...
ja btw kuka käyttää jotai liilaa huulipunaa:O!!!?
- _pirjo_
http://www.facebook.com/pages/Hius-Studio-Miniatyyri/216781981692758?sk=wall kannattaa mennä liikkeeseen. Itse suosittelen tätä. Tässä ainakin tulee hyvää jälkeä ja ei ole kallis. Nuori erinomainen tekijä. Uusi liike kyseessä. Tututkin ovat suositelleet, joten kauempaakin kannattaa tulla.
- :)
Minä taas olen kuullut pelkkää negatiivista sellaisesta vanhemmasta naisesta joka työskentelee samaisessa liikkeessä.......
Minä käyn aina liikkeessä laittamassa jo son tarvetta laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502