heido... oon lauantaina menossa ekaa kertaa treffeille maailman ihanimman tyypin kanssa! tiedossa olisi anakin leffa ( elokuvateatterissa)
ja sitten käydään pizalla. mutta minulla on pikkuinen onegelma: mitä pistän päälleni? karsin vaatekaapista kolme asukoko naisuutta, jotka voisin laittaa, mutta sanokaa te mielipiteenne mikä minun näistä pitäisin laittaa?
asu 1.
- musta bleiseri, jonka alla vaalean punainen paita, ja kaulassa vaaleanpunamusta- raitainen huivi. jaloissa uudet, tumman siniset ja naiselliset farkkuni ja jalassa mustat ballerinat, joissa on pikkuinen korko ja vaaleanpunainen koriste. musta laukku.
asu 2.
- vaalean vihreä toppi, joka levenee alaspäin mentäessä ja alareuna on leikattu kolmioksi.
toppi on vähän pitkän mallinen. sitten jalassa tumma siniset farkkukaprit ja kultaiset ballerinat ja kultainenen laukku.
asu 3.
- musta, nätisti leikelty niskatoppi ja vaalean ruskea hieman kahiseva kankainen hame, joka ulottuu vähän polvien alle. jalassa matala pohjaiset, juhlasandaalit. mustat ja niissä on intialains vaikutteiset narut, jotka kiedotaan nilkkoihin. sitten päähän ruskea huivi, joka on taiteltu pannaksi. rento, kankainen ruskea laukku.
eli, siinä on kolme asua, jotka voisin laittaa treffeille, mutten oikein osaa päättää että mibkä näistä? kertokaa mielipiteenne, että pitäisikö mun laittaa asu 1, asu 2 vai asu 3?
mitä päälle treffeille?
21
7945
Vastaukset
- hhh
Kaikki kolme asukokonaisuutta vaikuttavat oikein persoonallisilta.
Valitse se, jossa tunnet olosi kaikkein varmimmaksi. (tyyliin jos pelkäät peppusi näyttävän liian isolta jossain tai muuta niin rankkaa ne vaatteet pois)
Mukavia treffejä - ehottomasti tämä
"asu 3.
- musta, nätisti leikelty niskatoppi ja vaalean ruskea hieman kahiseva kankainen hame, joka ulottuu vähän polvien alle. jalassa matala pohjaiset, juhlasandaalit. mustat ja niissä on intialains vaikutteiset narut, jotka kiedotaan nilkkoihin. sitten päähän ruskea huivi, joka on taiteltu pannaksi. rento, kankainen ruskea laukku."
T.Jaakko - minä
minusta nuo kaikki vaihtoehdot kuullostivat varsin kelvollisilta ensitreffeille.jos ilma on kesäisen lämmin lauantaina,valitsisin itse varmaankin vaihtoehdon numero 2.jos taas illalla on viileätä,kuullostaa ykkös-asu hiukan lämpimämmältä.onnea sinulle ja pidä hauskaa treffeilläsi!
- Orange78
Minusta nuo on kaikki hyviä settejä, seksikkäin varmasti on tuo 3:nen :) mutta yksikään ei huono ole...
- sfdasf
EHDOTTOMASTI 3! ei mitään balleriinakenkiä :D
- jätä pois
Se kääritty panta pois! Ei treffeille mielellään mitään lehmi-tyttö lookia, jonka huivi päässä saa usein aikaan!
- Bob
tosin auttaisi aika paljon tietää minkä ikäsii ootte, ja millanen se tyyppi on. mutta se kuulosti oikeen kivalta ja yleispätevältä.
tsemppii deitseille! - kristy
Hei..olen siis tosiaan sitä mieltä, että oli kyseessä sitten miten 'ihana ja upea tyyppi tahansa' kannattaa treffeille silti pukeutua rennosti, tietty trendikkyys mukana..ja nythän on menossa kunnon 'intiaanikesä'..joten suosittelisin syvästi asua numero kolme..tsemii, toivottavasti nautit päivästäsi!:) Ja hyvää kesänjatkoa muutenkin:)
- paras
Ehdottomasti se asu nro 3 on paras. Tekee hyvän vaikutelman, eikä ole kauheen tavanomainen. Se hiukan riippuu kropasta, mikä sopii. Mutta jos oisin itse mies, joka menee treffeille, olis tämä asuun nro 3 pukeutunut nainen ehdottomasti kiinnostavampi kuin muut. Joten hame päälle vaan. Ja tsemppiä treffeille tietty kans.
- taina
vaatteet ois ihan kiva olla...
- Nimetön
Mielestäni asu 3 on parempi kuin muut, muutkin kyllä ihan hyviä vaihtoehtoja. Onnea treffeille!
- jaanuska
Asu 3 paras!!!
- Sini
Kyllä tuo 1-vaihtoehto tuntuu parhaimmalta.
Kolmosen ongelma on liiallinen seksikkyys.
Vrt. Molhaisen: " Mitä lupaan, sitä annan" - vaatemyyjä
asukokonaisuus 3 kuulostaa parhaimmalta!!!!
- jennu
ehdottomasti asu 3...
- Jortikkka
No,tietysti treffipartneri päälle kyllä se siitä sitten suttaantuu
- pinky
no tuli nyt oltua siellä treffeillä ja oli aivan ihanaa! me ollaan nyt yhes... :) niin että laitoin enemmistön mielipiteen eli asu kolmosen ja jätkä oli ihan lääpällään!!! tää on taivaallista ja kiitos kaikista mielipiteistä!!
- Aleksandra
Pistä ehdottomasti päälle asu 3, mutta jätä se hemmetin huivi pois. Ei kuulosta mitenkään sopivalta. Nii, ja ehkä joku laukku joka olis samanvärinen ku kengät. Tiedäthän että mahdolliset hanskat, kengät ja laukku on jonkun etketin tai jonkun jutun mukaan hyvä olla saman värisiä...
- kortonki
ja kortonki, suojaa taudeilta ja tautisilta lapsilta.
- tyylillä mennään <3
1 ehdottomasti parass!!!!
- Spanky
Riippuu vähän siitä, et mikä noista on helpoin riisua (makkarin lattialle)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472