Tää on varmaan kysyttä täällä joskus ennenkin mut minkä biisin jengi haluais soivan omissa hautajaisissaan (ei mitään helvetin virttä)?? Ite tulin siihen tulokseen et joku Stairway to heaven ois aivan liian kliseinen valinta,samoin joku Queenin Show must go on (olivat molemmat briteissä tehdyn kyselyn top 5:ssä).Gunnareiden Nowember rain ois yks kova vaihtoehto,yks mikä kans tuli mieleen ois Coldplayn clocks tai in my place.Lopulta tulin kuitenkin siihen tulokseen et mun valinta ois Pink Floydin Comfortably numb ja nimenomaan Live Pulse versiona.Maailman haikein,tunteellisin ja kaikin puolin paras kitarasoolo ever...Saa aikuisenkin miehen silmäkulmat kostumaan pikku kännimasennuksissa.
Hautajaisbiisi
27
4224
Vastaukset
- minttu
Samuli Edelman ja Välillä.
- Skeptikko
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa.
En ole kyllä edes koskaan ollut purjeveneessä, joten lieneekö sekään niin tärkeää.
Sanoissa olisi hieman ajateltavaa tänne vielä jääville. - myyr
Skeptikko kirjoitti:
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa.
En ole kyllä edes koskaan ollut purjeveneessä, joten lieneekö sekään niin tärkeää.
Sanoissa olisi hieman ajateltavaa tänne vielä jääville.Jouko & Kosti- Muisto vaan jää
tsirp,se olis mahtipontinen kappaleeni.
- lusikka nurkassa
"Tears in Heaven" on aina toimiva biisi monttubileisiin
- hirmuska
Itse sanoisin, et Rolling stonesin "have anybody seen my baby" Siinä olis hieno hautajais biisi.
- valinta!
..tykkään Pink Floydista. Itse valitsisin heiltä sen kappaleen, jossa nainen "kirkuu", sanon sitä tuskakappaleeksi. Tai sitten High Hopes. Kaunis kappale. Olen kuitenkin päättänyt, että hautajaisissani soi Vivaldin oboekonsertto, en muista niitä lukuja siinä perässä... niin kaunista, että aina tulee kyynel silmään, kun sen kuulee.
- pom pom pom
..tulee kunnon bileet, ensin aloitetaan vaikka Bon jovin Thank you for loving me:llä, jonka jälkeen lykätään vähän Kaija Koon Jos sua ei ois ollut:ta ja päälle Jore Marjarannan Kävelet tähtiin päin. Onhan noita muitakin, muttei nyt muistu mieleen.
- hullu
Kaija Koo, Bon Jovi ja Jore, sali tyhjänä alta 3 minuutin.
- poika
Oma suosikkini olisi Guns 'n' Roses tai joku muu, mutta aika ajankohtainen kysymys 22 vuotiaalle, mutta koskaan ei tiedä ?
- KASSIopeija
Rainbow:Rainbow eyes
- Ridge
Tarotin "Rose on the grave"...
Legendaarista 4/4 ränttätänttää josta Levyraadin Klasukin tykkäs 80-luvulla..=) - donttu
ajattelin, että kun suomalaisia ollaan niin sanoitustenkin tulisi olla suomen kielistä ja mieleen tuli Irwin Goodman:
- Eletään vaan vaikka piruuttaan (jossa myös Remu)
- Viimeinen laulu
- Maailma on kaunis - ...
joko HIM:in Funeral of Hearts tai sit Martti Vainaan Pelimies!!!
- Nimetön
....huumorilla, Ei elämästä selviä hengissä! olisko Juisen biisi? Oma mottoni elämässä on: Kukaan ei ole jäänyt henkiin!
Huumorilla: Et voi tulla rajan taa... (Matti ja Teppo?)
Paatoksella: Hot Thumbs O´Riley: Get me to my funeral, my last blood just bleed.. (en muista kappaleen nimeä)
Ihan vakavissaan:
- Pink Floyd: Echoes
- Pink Floyd: Eclipse
- Wigwam: No new games to play
- Oldfield: Ommadawn
- Tabula Rasa: Omantunnon rukous
- Kebnekajse: Elefantens Svävande mot Nivana
- Toivo Kuula: Lampaanpolska
- Paganini: viulukonsertto
- Sibelius: viulukonsertto
- Rachmaninov: pianokonsertto- wz/
Walking in the air, mut
ihan vaan ilman laulua - nenia
haluaisin soitettavan mun hautajaisissa ;
guns n roses - november rain
sonata arctica - letter to dana
skandaali - hautajaismusiikki
3 doors down - when i'm gone - haluaisin kuulla
Ihanan Panis Angelicus. Kylmät väreet käy pitkin selkää kun sen kuulee. Suosittelen
- Wingis
Mulle kelpais Danzig ja biisi Blood and Tears.. Hymyilisin haudassa =) Aivan loistava ääni ukolla! Sanat kauniit ja kaihoisat.
- suwi
Wingis kirjoitti:
Mulle kelpais Danzig ja biisi Blood and Tears.. Hymyilisin haudassa =) Aivan loistava ääni ukolla! Sanat kauniit ja kaihoisat.
no danzig on huippu mut ootko kuunellu ku se laulaa livenä.. se ei osaa niin hyvin laulaa ku metallica.. mut muuten kuuntelen danzigia mut en livenä... :)
- -L-
Soisi ehdottomasti Apocalyptican versio Metallican Fade to Black-biisistä, se on vaan niin upea biisi!!
- drifter
Eli Frank Sinatran Blue skies... Naiviudessaan tosi hellyttävä eikä mitenkään itseään korostava. Mun elämässä on ollut tarpeeksi draamaa ettei sitä tarvitse enää erityisesti tehostaa. Kunhan käy ilmi että nyt sitä päästään lepoon... Toivottavasti siinä lähempänä satasta, jolloin biisi sopii aina paremmin :)
Hurjina, itsetuhoisina teinivuosina oli ehdoton valinta (kirjallisessa testamentissa vieläpä!) Pet Shop Boysin It´s a sin...
Nyt onnellisena perheellisenä ei ole enää tarvetta mollata jäljelle jääviä. Silloin kyllä tuntui terapeuttiselta kuunnella ja miettiä kunnon synkistelybiisejä, mutta hukkaan olis mennyt tuo ironia kun ei jäyhät vanhemmat olisi englantia kuitenkaan ymmärtäneet. Niin, ja nahkatakkinen tyttö oli myös siinä sen ajan listalla - omin käsin editoituna versiona, eli lapsenvaunukohtaus poisleikattuna.
Tietäiskös kukaan suoraa linkkiä tuonne aiheesta julkistetuille gallupeille, josta näkis esim. tuon em. brittilistan?
Muistelen että Monty Python biisi Always look on the bright side of life on sijoittuneena kans, sekä muutama muu täällä jo mainittukin biisi.
Mun mielestäni on ihan ehdoton ajatus, että vainaja on itse valinnut hyvästijättöbiisinsä. Se tekee tilanteesta henkilökohtaisen ja todellisemman, ehkä myös helpommin hyväksyttävän kun tietää että vainajakin on asiaa joskus ajatellut. En vain itse ole koskaan ollut hautajaisissa jossa olisi muuta soitettu kuin se (Albinonin?) Adagio. Tosin ei ole onneksi kovin nuoria/tällaisia uusmielisiä tarvinnut olla hyvästelemässäkään. - blackmagictiger
MULLA TAAS NÄÄ. FREDERIK KOSTAJA
FREDERIK TSINGS KHAN
MARKKU ARO KATSO LUONTOA JA HUOMAA
MARKKU ARO HUNAJAISIN HUULIN... - hautajaisissa vois
olla Lynyrd Skynyrd: free Bird
- olla myös
haistakaa paska koko valtiovalta
- Lolita1982
Parasta olisi kun kirkkoherra itse tulkitsisi itse valitsemansa laulun... liikutuin kyyneliin kun hän eräissä hautajaisissa lauloi kaksi laulua ilman säestystä... se oli kaunista. Kunpa omat hautajaisenikin olisivat yhtä kauniit.
- ruumis
Riippuu kirkkoherrasta.
Parempi kun käy koekuuntelemassa ennen kuin päästää hoilailemaan tai edes puhumaan.
Sitten lopussa kun meikeläistä lähdetään kantamaan mullan alle, pärähtää kirkon rätisevistä kaiuttimista soimaan Benny Hill -teema ja kaikki juoksevat arkun perään nopeutettuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä332016Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734