Minä olen siis raskaana.
Olen yksinhuoltajaäiti ja
nimi on aina vaikea keksiä.Poikani on 1,6 vuotta(hänenkin nimen "otin" netistä) Hänen nimi on siis Anssi Mikael.Minkä annan seuraavalle nimeksi jos hän on tyttö?Jos poika?Haluaisin vähän erikoisen,kenties ulkomaalaisen nimen.
Lapsen nimi.
7
881
Vastaukset
- lapsirakas
aada aadamaaria ada-aleksandra adalmiina adabella adara adelaine adele adette adriana adrianna adrianne aida aleksandrina amanda anastasia anette annabella annamay annmarie ariana ariel athina aura belanna cathleen cecilda cecilia charlene charlotta charlotte claire clarissa claudia cindy danae daniela danielle delfin delphine disa dareia dooris dora darja edith eedit eevi elaine elena ellinoora enni erin esmeralda estella estelle fanni fiina gabriela heili heini helmiina ida-marie idamaaria idra illusia iraida janna joanna julianna juliette kaisla kiira kiara keiju lilja linnea lumi lumikki maaria malena mariam mariamne mariel marissa melissa mettemaaria milena mirella muusa nerina oda odette odilia opri okariina pihla romi runo sabina sabine saga selene sointu säde stiina siina sera sissela tiara tilda tekla taisia taisa ushma valentina vanja vassa valeria valma vappu verena verna viktoria
antton daniel eeli eelis eemeli eemi eino elmo eric jeremias jarno jere joakim joel joonatan jouni juhana julius junius kasper(i) krister lukas marius mattias miika miiro miro nikolai nuutti oliver samuel santeri terho tomas touko topias tuisku pyry valdemar verneri visa lars linus mats roni robert severi valentin valeri - -V-
Sara Kristiina. Tulee oleen mun tyttöni nimi, jos joskus sellasen saan... =)
- Realisti
Tuollainen säälittävä yksinhuoltaja voisit ehkä miettiä nimeä lapsellesi isän kanssa.Tiedätkös edes kuka se on.Voi lapsi ressua.
- Nimi-ihastelija
kun pääsit häiriköimään?
- joy
Tytölle:
Amanda Josefiina
Camilla Marjaana
Nina Maria
Jenny Juliaana
Heidi Emilia - Minttu
Sanoit haluavasi vähän erikoisemman, joten miten olisi Miili (tytölle)?
Minusta se on kaunis nimi.
Miili Emilia
Pojalle ei tule nyt yhtäkkiä oikein mitään mieleen, mutta voin joskus myöhemmin tulla kertomaan. Tai miten olisi Hugo? Eelis? Miska? (nuo eivät taida olla erikoisia, mutta nättejä kuitenkin) - madri
pistetään vaikkapasak tää marsusje jevgeni garnbiel pillureikä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864