niin sitä vaan

minä

että se impolan puukottaja sai sitten tuomion, perjantain satakunnan kansassa luki että 9vuotta ,kai te tunnette miehen jota "teletapiksi" kutsutaan ja puukotti sen kellä oli hirveän iso punainen nenä ,nimeä en tiedä, ja aika epäsosiaalista populaa kaikki

12

2155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketä on teletappi

      paitsi nää tiivitaavit sun muut-kukas tämä puukottaja teletappi sit on?typerää puhua teletapista ja sit ajatellaan että kaikki täällä tuntee teletapin ja kellä nyt sit on iso punainen nenä,muuta kun petteripunakuonolla =D

      • minä

        ne kyllä kun puhutaan "teletapista" tietää kenenstä puhutaan ,vaan ketä ei tunne niin ei tiedä!ja se "perunanenä"kin tuntee jos tuntee ,ei porissa kaikki tunne toisiaan ,mut vaan ilmoitin kelle ei tuu lehteä ja tuntee nää henkilöt


      • ymmärsin...
        minä kirjoitti:

        ne kyllä kun puhutaan "teletapista" tietää kenenstä puhutaan ,vaan ketä ei tunne niin ei tiedä!ja se "perunanenä"kin tuntee jos tuntee ,ei porissa kaikki tunne toisiaan ,mut vaan ilmoitin kelle ei tuu lehteä ja tuntee nää henkilöt

        ja kai sitä pitää olla vaan iloinen ettei tunne näitä teletappeja ja perunaneniä...tietty vois niinko tietää jos vastaan tulee-ulkonäöltä siis...


      • minä
        ymmärsin... kirjoitti:

        ja kai sitä pitää olla vaan iloinen ettei tunne näitä teletappeja ja perunaneniä...tietty vois niinko tietää jos vastaan tulee-ulkonäöltä siis...

        minukaan tuttava piiriin ei kuulu,mutta ovat rällästelleet samassa lähiössä missä asuin ,mutta onneksi osasasin muuttaa pois!


      • ihminen
        minä kirjoitti:

        minukaan tuttava piiriin ei kuulu,mutta ovat rällästelleet samassa lähiössä missä asuin ,mutta onneksi osasasin muuttaa pois!

        jonka tämä teletappi tappoi oli eläkeläinen. En tuntenut, tiedän (pottunokaisen) ihmisen kuitenkin ulkonäöltä. Kun tämä tappaja taisi olla 24v, aika poika ja kovis. Nyt linnassa varmaan elvistelee kuinka kova tekijä on?


      • minä
        ihminen kirjoitti:

        jonka tämä teletappi tappoi oli eläkeläinen. En tuntenut, tiedän (pottunokaisen) ihmisen kuitenkin ulkonäöltä. Kun tämä tappaja taisi olla 24v, aika poika ja kovis. Nyt linnassa varmaan elvistelee kuinka kova tekijä on?

        pieni surkea deeku vain,huhutaan et otti syyt itelleen en tiedä muuta, mutta onneton jäbä.


      • Lebensraum

        Tervetuloa poriin. JA KATSOTAAN KUKA ON ONNETON . SAATANAN ASIASTA MITÄÄN TIETÄMÄTÖN. FUCKING JUDEN.


      • Heinrich

        Asia puhetta kyll


      • Turhautunuttaas
        minä kirjoitti:

        pieni surkea deeku vain,huhutaan et otti syyt itelleen en tiedä muuta, mutta onneton jäbä.

        Jos noi alkupään kukkahattu laydyt olisi hiljaa kun ei tiedä mtn....


    • PenkkimiesSaiLuotia
      • tapansakullakin

        Mää olen luullut että noi on polkupyöriä varten??


      • mut.näköjään
        tapansakullakin kirjoitti:

        Mää olen luullut että noi on polkupyöriä varten??

        Niihin voi laittaa myös kusipäitä huilaamaan :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe