Ollaan tässä mieheni kanssa mietitty, ja vielä noin nelisen kuukautta aikaa, että mikä annettas pojallemme nimeks? Ei haluta sellasta systeemiä, että lasten nimet alkais jommankumman vanhemman nimen mukaan, eli ei ämmällä tai ässällä alkavia nimiehdotuksia :). Kiitti jo etukäteen..
Poikalapselle nimeä :)?
19
1914
Vastaukset
- äippä
eetu, leevi, mikael, martti, paavo, visa, tommi, tomi, samuli, lassi, lauri, petri....kyllähän niitä löytyy...kertokaa sitte minkä nimen annatte pojallenne...onnee odotuksessa!!
- minusta hyviä
Tässä olisi joitakin minun mielestä hyviä pojan nimiä elikkä:joona,viljami,aaron,lasse,panu,pauli,hanri,henry,henrik,aaro,antti,tuomas,kalle,konsta,kosti,riku,toni,harri,onni...vaikka mitä muuta
- Jade
.. tota Mikaelia, koska se on isin nimi:). Ilmottelen kyllä sitten, että mihin nimeen päädyttiin.
- Minttu
Eemil tai Hugo olisi nätti nimi omasta mielestäni.
- mude
Anton, Benjamin, Daniel, Elias, Eliel, Henrik, Joonatan, Julius, Kasimir, Kimi, Luka, Nemo, Oula, Petrus, Paulus, Roope, Tatu, Topias, Vili, Viljami, Verneri, Vertti...
- oiva tieto
kyrvänjyvä. toukka .Hyviä vai mitä.
- Minna
Itse antaisin pojalleni nimeksi Roope.Roopeja lisää maailmaan! :)
- tina
Minun lempparit on Eero,Arttu
- Lasten nimien merkitys
Kirjastoista saa lainattua nimikirjoja joita olen esim. itsekkin käyttänyt kun olen valinnut lapsilleni nimiä jotka sopivisivat jokaisen omaan persoonaan.
Eli SUURI SUOMALAINEN NIMIKIRJA ja KUSTAA VILKUNAN ETUNIMET
Ehkä löydätte sieltä lapsellenne juuri se oikean nimen:)
- äiskä
Jotka ei ala ämmällä tai ässällä:
Oskari, Oliver, Eemeli, Arttu, Artturi, Jerko, Jarko, Teemu, Janne, Niko, Olli, Jesse ja Santtu.- Riiwiö
Santtu kyllä alkaa ässällä.;)
- peppi
jos edelleen kaipailette niitä ehdotuksia niin mun mielestä hyviä nimiä ovat (näitä aijon kyllä sitten joskus laittaa omilleni;):
Lari, Roope, Miko, Turkka, Eetu, Santtu. Etuniminä mun mielestä aika kivoja. tosina niminä omat suosikkini: Artturi, Oliver.
toivottavasti löydätte sopivan! ja onneksi olkoon vaan!! - Juups
Eemeli, Leevi, Jesse... =)
- Jade
Kiitos onnitteluista ja ihanista nimiehdotuksista! Kaks nimeä, joista molemmat tykättäis, on Kim Daniel ja Sami Eemeli, kumpi teidän mielestänne parempi.. ? (kysynpä nyt kuitenkin, vaikkemme lapsellemme nimeä annakaan sen mukaan, mitä mieltä ihmiset keskustelukanavilla ovat.. :)
- milja
Jade kirjoitti:
Kiitos onnitteluista ja ihanista nimiehdotuksista! Kaks nimeä, joista molemmat tykättäis, on Kim Daniel ja Sami Eemeli, kumpi teidän mielestänne parempi.. ? (kysynpä nyt kuitenkin, vaikkemme lapsellemme nimeä annakaan sen mukaan, mitä mieltä ihmiset keskustelukanavilla ovat.. :)
..Kim Daniel sopisi ehkä erikoisemman sukunimen kanssa ja Sami Eemeli suomalaisemman nimen kanssa, mutta kannattaa tietenkin antaa se nimi jolta vauva näyttää. Molemmat tosi kivoja. :)
- Outi
milja kirjoitti:
..Kim Daniel sopisi ehkä erikoisemman sukunimen kanssa ja Sami Eemeli suomalaisemman nimen kanssa, mutta kannattaa tietenkin antaa se nimi jolta vauva näyttää. Molemmat tosi kivoja. :)
Se oli minun mielestäni parempi..
- Sami
Niko
Sebastian
ja oma ehdoton favourite:
Valtteri!
jos tuli joku valituksi :)
ilmoitathan [email protected] - Pessi
Olen aina halunnut kaksospoikia ja niiden nimiksi Nuutti Patrick Joakim ja Alex-Mikael Kristjan. En tiedä mistä olen keksinyt nimet, mutta antaisin ne edelleen pojilleni nimiksi vaikka kaikki "haukkuukin" niitä aivan hölmöiksi. Itse olen aivan myyty nimille. Onnea nimimetsästykselle!!! Ja onnea tuoreille vanhemmille ja uudelle perheenjäsenelle.
- Jade
Kiitti onnitteluista :)ja nimiehdotuksista, vaikkakin me ollaan jo löydetty nimi joka molemmille sopii;Jani Kristian. Sanokoot muut mitä vaan mutta that's it :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392085Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301989Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708