Yksi kenkäkauppias nainen myi melkein väkisin minulle tuollaiset fuksian eli aniliinpunaiset kontiot. Nyt kun ne ovat kotona on hieman alkanut arastuttaa tuo rohkea väri. Mitä olette mieltä, jos sieniretkellä putkahdan vastaan nuo fuksian väriset kontiot jalassani. Odotan rehellisiä mielipiteitä.
Fuksian väriset saappaat
7
1397
Vastaukset
- Miisa
Pidä rohkeasti noita vaaleanpunaisia kontioitasi. Minuakin on katsottu lävistysteni takia.
- Timo
Yli 80 lukijaa, joten tein itse päätöksen. Kävin tänään Neste rallia katsomassa nuo fuksiat kontiot jalassa. Upeat saappaat tuntui kivalta kävellä ne jalassa märässä metsässä. En kadu yhtään valintaani
- Pekka
Olen samaa mieltä. Luettujen vastausten määrästä näkyy, että kukaan ei uskalla kommentoida asiaa. ainoastaan saappaitesi myyjänainen on ymmärtänyt tasa-arvon merkityksen ja värien merkityksen myös miehille. Hyvää jatkoa kontioillesi.
- Mies
Näin ne juuri yhdessä Prismassa. Siinä ei mennyt miettimiseen kuin pari minuuttia ja sovitus teitenkin. Hyvä kun niitä tehdään ainakin 42 asti. Jos olisivat ollet pienemmät, niin olisi jäänyt ostamatta. Kiitos Nokian jalkineille, että ovat huomioineet myös hieman suurempijalkaiset. Ja älkää te naiset suotta niitä kummeksu, ne ovat tosi hyvän väriset ja mielestäni piristää katukuvaa myös miehen jalassa.
- ejv
Itsellänikin on fuksiat kumpparit .Ostin ne ja laitan ne jalkaani ulos mennessäni kun on märät kelit. Mielestäni fuksia sopii miehelle yhtähyvin kuin naisellekkin. Se on kumma että jos saappaat ovat kirkkaat niitä hävetään aivan kuin olisi joku ihmeotus. Miehillehän tehdään kirkkaanpunaisia duffelitakkeja,pinkin punaisia pukuja jne..... kuinka siis värikkäät kumisaappaat miehen jalassa ovat jotain outoa. LET ME KNOW!!!!!!
- p.t
hyvät saappaat ja väriä pitää olla rohkeasti itsellä punaiset kontio saappaat mut muutkin värin kontiot kelpaisi jos vaan saisi jostain.
- Punaiset saappaat
Ei kuitenkaan kaikkien naisten itsetunto kaadu,ei ainakaan minun.Fuksia/aniliinin
punainen on hyvä ja piristävä väri.Ei niissä saappaissa ole mitään outoa,pidä
vaan niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462