Olen unohtanut mainita, että olen mies. Hetero mies.
Asettaa muutaman asian hieman eri valoon, eikö totta..?
Hauskinta on, etten ole valehdellut mitään. Kirjoitukset ja sanamuodot olen kyllä joutunut huolella asettelemaan, mutta valedella ei ole tarvinut, koska rakastan oikeastikin naista (kuten lesbotkin)
Tällä kaikella halusin "omakohtaisesti" kokeilla, miltä tuntuisi saada kommentteja ennakkoluuloisilta ja umpimielisiltä arkkiheteroilta.
Ja opettavaista tuo olikin.
Ai niin..
17
1127
Vastaukset
- ~ihana tyttö~
olihan sun kanssa ihan mukava silti väitellä. Täytyy kuitenki kysyä että mihin pyrit tuolla?!? Siis ethän silleen varsinaisesti kusettanu ketään vaan tottakai tiesit miten me oletettais asia,kun kerta oot lesbo palstalla. Toit todellakin tuon asian aivan säälittäväksi eri valossa! Ja toisekseen...oot aika akkamainen mies!!!hih=)
- Sisilisko
Ikävää, että säälit minua missään valossa.
- aava
Toi oli todella hyvä juttu :) Taitaa moni hetero hiukan kirota sua mielessään mut multa saat pointsit kotiin ;)
- aava
Tämä oli todella osuva arvio sisiliskosta :D "Tavallinen mies" ei todellakaan tainnut erehtyä paljoakaan arviossaan ;) Olihan siellä muitakin hyviä vetoja, mutta se siitä...
Minun arvioni "Sisiliskosta"
Kirjoittanut: Tavallinen mies, 24.5.2002 klo 12.44
Minä luulen, että tämä "Sisilisko" on hieman vähemmän kaunis ja vähemmän naisellinen nainen. Hän on aikanaan yrittänyt epätoivoisesti saada miestä itselleen.
Tämä yritys on kuitenkin aina tuottanut tyhjän haavin. Niin hän on sitten kääntynyt täysin toiseen suuntaan. Eli ikäänkuin kostaakseen miehille, joilta ei ole saanut vastakaikua, "Sisilisko" on alkanut lesboksi ja hänestä on siinä samassa rytäkässä tullut myöskin miesten vihaaja.
Tuskin erehdyn paljon.
Sinällänsä aika traaginen kohtalo. - ~ihana tyttö~
tuon hetero miehen kusetus ei ollut lähinnä kun huvittavaa. Miks mua tuomonen asia vituttais,mulla on suurempiaki huolia. Kiitos...sainpa keskusteluista jälkeenpäin ainaki hyvät naurut...hih=)Eikä niissä mun mielipiteissä ollu mistään kilpailusta kyse,joten en niinkään sanoisi että joku olisi vienyt pisteet kotiin!
- aava
~ihana tyttö~ kirjoitti:
tuon hetero miehen kusetus ei ollut lähinnä kun huvittavaa. Miks mua tuomonen asia vituttais,mulla on suurempiaki huolia. Kiitos...sainpa keskusteluista jälkeenpäin ainaki hyvät naurut...hih=)Eikä niissä mun mielipiteissä ollu mistään kilpailusta kyse,joten en niinkään sanoisi että joku olisi vienyt pisteet kotiin!
No sanoinko, että juuri sua vituttais tai olisi joku kilpailu? Se nyt oli vaan sanonta et pointsit kotiin.. kun musta se oli vaan hyvä juttu. Ei tyttö hyvä pidä ottaa henkilökohtaisesti...
Kyllä muakin huvitti aika tavalla kun luin uudestaan noita juttuja nyt eri valossa. Vaikka samaa mieltä olenkin sisiliskon kirjoittamien juttujen kanssa.
Joka tapauksessa hyvät viikonloput palstan lukijoille (myös viisaalle ja hänen muille käyttämileen nikeille)! Mä lähden oottelee ihanaa kultaani :) - Sisilisko
aava kirjoitti:
Tämä oli todella osuva arvio sisiliskosta :D "Tavallinen mies" ei todellakaan tainnut erehtyä paljoakaan arviossaan ;) Olihan siellä muitakin hyviä vetoja, mutta se siitä...
Minun arvioni "Sisiliskosta"
Kirjoittanut: Tavallinen mies, 24.5.2002 klo 12.44
Minä luulen, että tämä "Sisilisko" on hieman vähemmän kaunis ja vähemmän naisellinen nainen. Hän on aikanaan yrittänyt epätoivoisesti saada miestä itselleen.
Tämä yritys on kuitenkin aina tuottanut tyhjän haavin. Niin hän on sitten kääntynyt täysin toiseen suuntaan. Eli ikäänkuin kostaakseen miehille, joilta ei ole saanut vastakaikua, "Sisilisko" on alkanut lesboksi ja hänestä on siinä samassa rytäkässä tullut myöskin miesten vihaaja.
Tuskin erehdyn paljon.
Sinällänsä aika traaginen kohtalo.Heh, yhtälön lopputulos on voi olla oikeakin, vaikka laskentakaava olisi täysin väärä.
- Male
Sitten olisi yksi kysymys.
Miltäs ennakkoluuloisen postin vastaanotto tuntui?- Sisilisko
Yllättävän vähällä pääsin, mutta olinhan sentään ”lesbo” lesbopalstalla. Homo heteropalstalla olisi varmasti kirvoittanut hieman karumpiakin kommentteja.
Odotin enemmänkin paheksuvia heterokommentteja, mutta ainoa kiihkoilija näytti olevan ”Keke”. Keken kommentit taas eivät olleet erityisen kiinnostavia, koska Kekellä on ilmiselviä mielenterveydellisiä ongelmia.
Vähiten ymmärrystä tuntui heruvan heteronaiselta. Tämä tuskin johtuu miesten suvaitsevammasta asenteesta homoseksuaalisuutta kohtaan, vaan yksinkertaisesti lesbojen motiivien omaksumisen helppoudesta miehelle. Kysehän lesboudessa on naisen rakastamisesta, kuten heteromiestenkin suhteissa.
Eli.
Mies – toisin kuin nainen - voi samaistua lesboon (tai kiihottua lesboista) kokematta asetelmaa homoseksuaaliseksi.
- maria
aluksi ajattelin tunnustuksesi jälkeen että olet aivan seonnut mutta onhan se aika mielenkiintoista että kykenet astumaan noin hyvin sisään naisten ja homojen maailmaan.....
- Jouko Tuppurainen
Phyh!
- Sisilisko
Helppous taisi piillä siinä, että minun ei tarvinnut ”muuttua” homoseksuaaliseksi henkilöksi, vaan ainoastaan kuvitella itseni sukupuoleltani naiseksi. Poikkeuksena lesboihin, minun ei siis tarvinnut välittää ”naiseuteni” aiheuttamasta ristiriidasta ja paineista suuntautumiseeni.
Muoto osoittautuikin yllättäen vaikeammaksi kuin sisältö. Huomasin itsessäni jonkinlaista rajoittavaa sukupuolirooliin sidottua käyttäytymistä. Heteromies ei helpolla irrottele esim. sellaisia adjektiiveja kuin ”ihana”.
Opettavaista oli muuten sekin.
- maria
tuli tässä aavan tavoin lueskeltua noit sisiliskon kirjoitelmia uudessa valossa ja voin sanoa että aika vaikuttavaa... mutta yhtä asiaa mä en käsitä; miksi sä halusit tehdä rakkaudentunnustukses naisia kohtaan noin epäsuorasti täältä lesbopalstojen kautta??? uskon että se on tuottanut sinulle aikamoiset naurunpyrskähdykset... en vieläkään meinaa uskoa että nuo kaikki kirjoittamasi viestit ovat miehen suusta..niin vakuuttava osasit olla.. vai kusetatkos jälleen?=)
- Sisilisko
Kieltämättä välillä hieman huvittikin, mutta enimmäkseen olin huolissani etten loukkaisi ketään lesboa –kun asia viimein valkenee.
Tein roolileikkini siis koemielessä, mutta asiaan liittynee löyhästi myös eräs fantasiani, jossa pääsisin oikeasti kokeilemaan miltä tuntuisi olla nainen. (lesbonainen)
Tarkennan vielä (jostain ihmeen syystä), että kyseessä ei ole ensisijaisesti seksuaalifantasia. - maria
Sisilisko kirjoitti:
Kieltämättä välillä hieman huvittikin, mutta enimmäkseen olin huolissani etten loukkaisi ketään lesboa –kun asia viimein valkenee.
Tein roolileikkini siis koemielessä, mutta asiaan liittynee löyhästi myös eräs fantasiani, jossa pääsisin oikeasti kokeilemaan miltä tuntuisi olla nainen. (lesbonainen)
Tarkennan vielä (jostain ihmeen syystä), että kyseessä ei ole ensisijaisesti seksuaalifantasia...hyvät jatkot! sä olisit aika hyvä roolipelaaja...
- Sisilisko
maria kirjoitti:
..hyvät jatkot! sä olisit aika hyvä roolipelaaja...
Hyvää jatkoa myös sinulle, maria.
- Daffodil
...
Naiset osaavat olla helliä.
Mutta jotkut miehet osaavat olla niin pirun fiksuja. Ovelus.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34687- 1561747
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551456Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike221122- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701013viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2091004- 37849