Ai niin..

Sisilisko

Olen unohtanut mainita, että olen mies. Hetero mies.

Asettaa muutaman asian hieman eri valoon, eikö totta..?

Hauskinta on, etten ole valehdellut mitään. Kirjoitukset ja sanamuodot olen kyllä joutunut huolella asettelemaan, mutta valedella ei ole tarvinut, koska rakastan oikeastikin naista (kuten lesbotkin)

Tällä kaikella halusin "omakohtaisesti" kokeilla, miltä tuntuisi saada kommentteja ennakkoluuloisilta ja umpimielisiltä arkkiheteroilta.

Ja opettavaista tuo olikin.

17

1127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~ihana tyttö~

olihan sun kanssa ihan mukava silti väitellä. Täytyy kuitenki kysyä että mihin pyrit tuolla?!? Siis ethän silleen varsinaisesti kusettanu ketään vaan tottakai tiesit miten me oletettais asia,kun kerta oot lesbo palstalla. Toit todellakin tuon asian aivan säälittäväksi eri valossa! Ja toisekseen...oot aika akkamainen mies!!!hih=)

• Sisilisko

Ikävää, että säälit minua missään valossa.

• aava

Toi oli todella hyvä juttu :) Taitaa moni hetero hiukan kirota sua mielessään mut multa saat pointsit kotiin ;)

• aava

Tämä oli todella osuva arvio sisiliskosta :D "Tavallinen mies" ei todellakaan tainnut erehtyä paljoakaan arviossaan ;) Olihan siellä muitakin hyviä vetoja, mutta se siitä...

Minun arvioni "Sisiliskosta"
        Kirjoittanut: Tavallinen mies, 24.5.2002 klo 12.44

Minä luulen, että tämä "Sisilisko" on hieman vähemmän kaunis ja vähemmän naisellinen nainen. Hän on aikanaan yrittänyt epätoivoisesti saada miestä itselleen.

Tämä yritys on kuitenkin aina tuottanut tyhjän haavin. Niin hän on sitten kääntynyt täysin toiseen suuntaan. Eli ikäänkuin kostaakseen miehille, joilta ei ole saanut vastakaikua, "Sisilisko" on alkanut lesboksi ja hänestä on siinä samassa rytäkässä tullut myöskin miesten vihaaja.

Tuskin erehdyn paljon.

Sinällänsä aika traaginen kohtalo.

• ~ihana tyttö~

tuon hetero miehen kusetus ei ollut lähinnä kun huvittavaa. Miks mua tuomonen asia vituttais,mulla on suurempiaki huolia. Kiitos...sainpa keskusteluista jälkeenpäin ainaki hyvät naurut...hih=)Eikä niissä mun mielipiteissä ollu mistään kilpailusta kyse,joten en niinkään sanoisi että joku olisi vienyt pisteet kotiin!

• aava
        ~ihana tyttö~ kirjoitti:

tuon hetero miehen kusetus ei ollut lähinnä kun huvittavaa. Miks mua tuomonen asia vituttais,mulla on suurempiaki huolia. Kiitos...sainpa keskusteluista jälkeenpäin ainaki hyvät naurut...hih=)Eikä niissä mun mielipiteissä ollu mistään kilpailusta kyse,joten en niinkään sanoisi että joku olisi vienyt pisteet kotiin!

No sanoinko, että juuri sua vituttais tai olisi joku kilpailu? Se nyt oli vaan sanonta et pointsit kotiin.. kun musta se oli vaan hyvä juttu. Ei tyttö hyvä pidä ottaa henkilökohtaisesti...

Kyllä muakin huvitti aika tavalla kun luin uudestaan noita juttuja nyt eri valossa. Vaikka samaa mieltä olenkin sisiliskon kirjoittamien juttujen kanssa.

Joka tapauksessa hyvät viikonloput palstan lukijoille (myös viisaalle ja hänen muille käyttämileen nikeille)! Mä lähden oottelee ihanaa kultaani :)

• Sisilisko
        aava kirjoitti:

Tämä oli todella osuva arvio sisiliskosta :D "Tavallinen mies" ei todellakaan tainnut erehtyä paljoakaan arviossaan ;) Olihan siellä muitakin hyviä vetoja, mutta se siitä...

Minun arvioni "Sisiliskosta"
        Kirjoittanut: Tavallinen mies, 24.5.2002 klo 12.44

Minä luulen, että tämä "Sisilisko" on hieman vähemmän kaunis ja vähemmän naisellinen nainen. Hän on aikanaan yrittänyt epätoivoisesti saada miestä itselleen.

Tämä yritys on kuitenkin aina tuottanut tyhjän haavin. Niin hän on sitten kääntynyt täysin toiseen suuntaan. Eli ikäänkuin kostaakseen miehille, joilta ei ole saanut vastakaikua, "Sisilisko" on alkanut lesboksi ja hänestä on siinä samassa rytäkässä tullut myöskin miesten vihaaja.

Tuskin erehdyn paljon.

Sinällänsä aika traaginen kohtalo.

Heh, yhtälön lopputulos on voi olla oikeakin, vaikka laskentakaava olisi täysin väärä.

• Male

Sitten olisi yksi kysymys.

Miltäs ennakkoluuloisen postin vastaanotto tuntui?

• Sisilisko

Yllättävän vähällä pääsin, mutta olinhan sentään ”lesbo” lesbopalstalla. Homo heteropalstalla olisi varmasti kirvoittanut hieman karumpiakin kommentteja.

Odotin enemmänkin paheksuvia heterokommentteja, mutta ainoa kiihkoilija näytti olevan ”Keke”. Keken kommentit taas eivät olleet erityisen kiinnostavia, koska Kekellä on ilmiselviä mielenterveydellisiä ongelmia.

Vähiten ymmärrystä tuntui heruvan heteronaiselta. Tämä tuskin johtuu miesten suvaitsevammasta asenteesta homoseksuaalisuutta kohtaan, vaan yksinkertaisesti lesbojen motiivien omaksumisen helppoudesta miehelle. Kysehän lesboudessa on naisen rakastamisesta, kuten heteromiestenkin suhteissa.

Eli.

Mies – toisin kuin nainen - voi samaistua lesboon (tai kiihottua lesboista) kokematta asetelmaa homoseksuaaliseksi.

• maria

aluksi ajattelin tunnustuksesi jälkeen että olet aivan seonnut mutta onhan se aika mielenkiintoista että kykenet astumaan noin hyvin sisään naisten ja homojen maailmaan.....

• Jouko Tuppurainen

Phyh!

• Sisilisko

Helppous taisi piillä siinä, että minun ei tarvinnut ”muuttua” homoseksuaaliseksi henkilöksi, vaan ainoastaan kuvitella itseni sukupuoleltani naiseksi. Poikkeuksena lesboihin, minun ei siis tarvinnut välittää ”naiseuteni” aiheuttamasta ristiriidasta ja paineista suuntautumiseeni.

Muoto osoittautuikin yllättäen vaikeammaksi kuin sisältö. Huomasin itsessäni jonkinlaista rajoittavaa sukupuolirooliin sidottua käyttäytymistä. Heteromies ei helpolla irrottele esim. sellaisia adjektiiveja kuin ”ihana”.

Opettavaista oli muuten sekin.

• maria

tuli tässä aavan tavoin lueskeltua noit sisiliskon kirjoitelmia uudessa valossa ja voin sanoa että aika vaikuttavaa... mutta yhtä asiaa mä en käsitä; miksi sä halusit tehdä rakkaudentunnustukses naisia kohtaan noin epäsuorasti täältä lesbopalstojen kautta??? uskon että se on tuottanut sinulle aikamoiset naurunpyrskähdykset... en vieläkään meinaa uskoa että nuo kaikki kirjoittamasi viestit ovat miehen suusta..niin vakuuttava osasit olla.. vai kusetatkos jälleen?=)

• Sisilisko

Kieltämättä välillä hieman huvittikin, mutta enimmäkseen olin huolissani etten loukkaisi ketään lesboa –kun asia viimein valkenee.

Tein roolileikkini siis koemielessä, mutta asiaan liittynee löyhästi myös eräs fantasiani, jossa pääsisin oikeasti kokeilemaan miltä tuntuisi olla nainen. (lesbonainen)

Tarkennan vielä (jostain ihmeen syystä), että kyseessä ei ole ensisijaisesti seksuaalifantasia.

• maria
        Sisilisko kirjoitti:

Kieltämättä välillä hieman huvittikin, mutta enimmäkseen olin huolissani etten loukkaisi ketään lesboa –kun asia viimein valkenee.

Tein roolileikkini siis koemielessä, mutta asiaan liittynee löyhästi myös eräs fantasiani, jossa pääsisin oikeasti kokeilemaan miltä tuntuisi olla nainen. (lesbonainen)

Tarkennan vielä (jostain ihmeen syystä), että kyseessä ei ole ensisijaisesti seksuaalifantasia.

..hyvät jatkot! sä olisit aika hyvä roolipelaaja...

• Sisilisko
        maria kirjoitti:

..hyvät jatkot! sä olisit aika hyvä roolipelaaja...

Hyvää jatkoa myös sinulle, maria.

• Daffodil

...

Naiset osaavat olla helliä.

Mutta jotkut miehet osaavat olla niin pirun fiksuja. Ovelus.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5353
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4687
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      156
      1747
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1456
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1292
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      22
      1122
    7. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1114
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1013
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      209
      1004
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      849
    Aihe