Mediapex

Sun_Stroke

Kertokaapa kokemuksia kyseisestä firmasta. Miten on palkan maksu toiminut jne...


Kiitos ja kumarrus :)

19

25203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex asiakas

      epämielyttävä firma. Olen useaan otteeseen sanonut, että en halua olla missään tekemisissä ko firman kanssa ja aina vaan soitetataan ja soitetaan.
      Rehellisesti sanoen kiertäisin kaukaa.

      • ernesti

        Juuri äsken ilmoitin ko. firmalle, ettei tarvitse soitella ja pyysin että pyyhkivät nimeni pois. Ärsyttävä tapa markkinoida... olen ilmoittanut jo edelliselle soittajalle ettei kiinnosta minkään 'lehtitalon' toimeksiannot, joista koituu MINULLE kuluja. Sinut on valittu... lässyn lässyn :(


      • hailey.-.
        ernesti kirjoitti:

        Juuri äsken ilmoitin ko. firmalle, ettei tarvitse soitella ja pyysin että pyyhkivät nimeni pois. Ärsyttävä tapa markkinoida... olen ilmoittanut jo edelliselle soittajalle ettei kiinnosta minkään 'lehtitalon' toimeksiannot, joista koituu MINULLE kuluja. Sinut on valittu... lässyn lässyn :(

        En tajua juuri sinunlaisiasi ihmisiä. Luuletteko, että elämä on ilmaista siivellä eloa?! Luuletteko, että teillä on joku oikeus haukkua sitä myyjää, joka suorittaa työtään saadakseen palkkaa?! Mistä luulette omien palkkojenne tulevan, jos ette jo tajunneet niidenkin olevan toisten kuluttajien rahoja. Työtään he vain tekevät, ei sitä joka ihminen tuohon telemarkkinointi hommaan pysty!


      • AskoV

        Väärään osoitteeseen kertoilet mielihalujasi. Ei myyntineuvottelijat pysty soittoja estämään. Hehän soittavat numeroihin, jotka toimeksiantaja heille toimittaa.

        Eli se kielto pitää mennä sinne kyseisen lehden kustantamoon. (Tai sitten voit asettaa suoramarkkinointieston puhelimeesi.) Tässä numeroita. Ei pitäisi soida puhelimen enää..

        Suomen suoramarkkinointiliiton
        puhelinmarkkinoinninestoilmoitus 0600-13404
        osoitemarkkinointiestoilmoitus Posteissa voi täyttää estokortin
        Väestörekisterikeskuksen
        suoramarkkinointiesto 09-229161

        Hassua, muuten, että esim. väestörekisterikeskus myy osoitetietojaan mainostajille... Tekevät sillä rahaa vuosittain runsaat puolitoista milliä

        http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1294


      • jhhjkh
        hailey.-. kirjoitti:

        En tajua juuri sinunlaisiasi ihmisiä. Luuletteko, että elämä on ilmaista siivellä eloa?! Luuletteko, että teillä on joku oikeus haukkua sitä myyjää, joka suorittaa työtään saadakseen palkkaa?! Mistä luulette omien palkkojenne tulevan, jos ette jo tajunneet niidenkin olevan toisten kuluttajien rahoja. Työtään he vain tekevät, ei sitä joka ihminen tuohon telemarkkinointi hommaan pysty!

        Totta kai on oikeus haukkua myyjää jos myyjä pitää minua tyhmänä ja valehtelee päin naamaa. Ennemmin ostaisin myyjältä joka rehellisesti sanoisi myyvänsä jotain eikä jauhaisi mitään haistapaskafraaseja.


    • jenska

      olen itse työskennellyt kyseisessä firmassa ja mitään pahaa sanottavaa ei ole,uskon että tulevaisuudessakin tulen samaiseen paikkaan päätymään! sille jolle raha kelpaa ja joka on valmis tekemään töitä elantonsa eteen Mediapex on oikea paikka.omiin kykyihinsä pitää uskoa eikä kuunnella muiden höpinöitä..pahaa puhuvat lähinnä ne jotka eivät syystä tai toisesta alalla pärjää.mahdottomia ei vaadita,itse tein n.8 kauppaa per päivä ja lopputulos oli 1200-1500 miinus verot kuukaudessa ,ei valittamista.

      • Tuitsi33

        Mä olen myös työskennellyt samassa firmassa ja minulla on vain hyviä kokemuksia.Mitään ongelmia ei ollut palkan maksun eikä minkään muunkaan kanssa.
        Kun vaan viitsi tehdä töitä niin tulosta tuli,1300-1800 €/kk.


      • pexman

        ... eikä tässä vielä kaikki :D


    • kiinnostais tietää

      Millainen palkkio yrityksellä oli? siis saako vaan provikkaa vai jollain muulla tavalla? Kuinka paljon oma tulos vaikutti palkkaan?

      • H.H

        Siitä on jo aikaa kun olin tuolla töissä, mutta ainakin silloin palkkaus perustui myyntiin eli pelkällä provikalla mentiin.
        Sitä ei kuitenkaan kannata pelästyä, koska provikat oli tässä firmassa tosi hyvät eli tiliä tuli ihan kunnolla. (enemmän kun jos olisi alan tuntipalkkaa saanut)


    • Jenni

      Minkälaisia työaikoja kysisessä firmassa on? onko viikonloppuisin töitä jne.?

      • R000

        Tosi rennot työ ajat . ainakin rollossa


      • H:H

        Minun tuolla ollessani töitä tehtiin kahdessa vuorossa, joko päivässä tai illassa.
        (6 tuntia kokopäiväisillä, osa-aikaisilla vähemmän väh.15/h viikossa)
        Itse sai valita mihin vuoroon milloinkin tulee.
        Töitä sai tehdä myös lauantaisin kun vain sopi asiasta etukäteen.


    • tatsijah...

      Palkat on kulkeneet ajallaan, joskus tulevat jopa etuajassa :D Työporukka on kannustava ja erilaiset kisat antavat potkua. Jokainen kauppa korottaa itsetuntoa ja on kiva saada hymy asiakkaankin huulille ;)

      • näinnäins

        muistakaa muutama asia:

        1. kuten edellä mainittiin, me puhelinmyyjät teemme vain työtämme ja ilkeämpiä omalla osallani ainakin, ovat olleet asiakkaat, enkä minä. Minäkin haluan elää ja enhän voi pakollakaan lehteä laittaa, joten tuskinhäviät mitään jos 2 min. elämästäsi menee puhelimessa.

        2. Monilla telemarkkinointiyhdustyksellä ei tosiaan makseta palkkoja tai mitään muutakaan, se on fakta. Medaipexillä kuitenkin maksetaan ja kaikki ova reiluja, myös isot kihot.

        3. Jos tulisin rikkaaksi, osatiaisin joltain myyjältä 10 lehteä ja teksisin hänet iloiseksi.

        4. Millään muulla firmalla ei ole mahdollisuutta ansaita keskimäärin 20 e / h ilman koulutusta.

        5. Myymisen avain sana on asiakkaan oma tahtominen.


    • reportteri,..,.,.,,.,.
      • JAKSAAKIN

        tämä firma jatkuvasti hakea työntekijöitä Iisalmeen!! Liekö kukaan saanut mainostettua 1200 ekua peruspalkkaa??? Pyytäkää mustaa valkealla peruspalkka provikat ,jos menette tähän retkuun!


    • P.S.

      Minulle on jo firmasta tullut kaksi lehden kestotilausta, vaikkei ole edes soitettu.

      Olenkin jokseenkin kyrsiintynyt ja aion selvitellä hommaa hieman enemmän.

      • Koppolyönti

        Asiallisesti ja ystävällisesti vaan toteaa ettei halua ostaa mitään. Eihän siinä sen kummempaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe