Marsun virtsa

Mira__

Minulla siis olisi myös tällainen ongelma.Tietääkseni marsun virtsan pitäisi olla ihan väritöntä,vai oonko ihan väärässä?Yhtenä päivänä marsuni olivat sängyllä vapaana.Toinen marsuista sitten "pissas" sängylle,mutta tämä "pissa" oli valkoista...siis osittain oli sellaista valkoista ja osittain sellaista väritöntä.Nämä mun kysymykset on hiukan tyhmiä,mutta olisin kiitollinen,jos joku ystävällinen ihminen viitsisi vastata minulle.

5

2792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • love.amy

      Kuivuessaan marsun pissa muuttu valkoiseksi, ainakin lattialla:)
      Oliko pissa jo valkoista ennenkuin se kuivui?? Jos oli niin sitten en tiedä että olisiko se jotain vakavampaa...
      Toivottavasti marsullasi ei kuitenkaan ole mitään hätäää:)

      • Mira__

        Mielestäni se oli heti pissatessa valkoista.En sitte tiedä,koska epäilen,että kyseinen marsu voisi olla poika(tästä aiheesta kirjoitin myös tälle palstalle).Tyttönä se minulle kuitenkin annettiin.Se nimittäin yrittää aina välillä astua toista marsuani joka on tyttö.Mietin sitten,että voisiko tuo valkoinen olla jotain muuta kuin pissaa......


      • Sunnikka
        Mira__ kirjoitti:

        Mielestäni se oli heti pissatessa valkoista.En sitte tiedä,koska epäilen,että kyseinen marsu voisi olla poika(tästä aiheesta kirjoitin myös tälle palstalle).Tyttönä se minulle kuitenkin annettiin.Se nimittäin yrittää aina välillä astua toista marsuani joka on tyttö.Mietin sitten,että voisiko tuo valkoinen olla jotain muuta kuin pissaa......

        Marsun virtsa ei aina ole täysin kirkasta vaan voipi olla ajoittain sameaa. Mielestäni täysin normaalia.

        Samoin toisen tyttömarsun astuminen on naarailla myös normaalia, koska niilläkin on tietyin väliajoin kiima-aika, jolloin tällainen käyttäytyminen tulee niiltä ihan vaistonvaraisesti.


      • Mira__
        Sunnikka kirjoitti:

        Marsun virtsa ei aina ole täysin kirkasta vaan voipi olla ajoittain sameaa. Mielestäni täysin normaalia.

        Samoin toisen tyttömarsun astuminen on naarailla myös normaalia, koska niilläkin on tietyin väliajoin kiima-aika, jolloin tällainen käyttäytyminen tulee niiltä ihan vaistonvaraisesti.

        Kiitoksia kovasti vastauksestasi.Nyt on minullakin sitten yksi huoli vähemmän rakkaitten marsujeni kanssa :D


      • Marsupro
        Mira__ kirjoitti:

        Kiitoksia kovasti vastauksestasi.Nyt on minullakin sitten yksi huoli vähemmän rakkaitten marsujeni kanssa :D

        Kannattaisko kattoo marsun jalkoväliin, niin olisit taas viisaampi? Sieltä sen näkee kumpaa sukupuolta on..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2782
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      253
      2749
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      66
      2382
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      206
      1875
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe