AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / kirous pois?!):

kirous pois?!):

11 Vastausta 2 586 Lukukertaa
oon aivan varma että päälleni on langetettu kirous kaikki a´siani menee päin persettä!miten saisin sen pois jos kirous on niskassani?kertokaa tietävät....

Keinoja?

Heti lähtee kirous ku lakkaat semmosiin paskajuttuihin uskomasta.

.....

mä en usko mihinkään paska juttuihin
...se vaan on ihan totta/:

saattaa olla

ETTÄ, JOS MUUTAT AJATTELUTAPOJASI TOMMOSET "KIROUKSET" VÄISTYY.

Kirouksen poisto

Kirouksen voi poistaa. Itse en ole koskaan pyrkinyt karkottamaan kirousta mutta voit aloittaa tutkimalla esimerkiksi varjojen kirjan kilpi mustaa vastaan loitsua. Jos päälläsi on kirous ja teet loitsun havaitset sen kyllä eri astraali tasojen epätasapainoissa. Voit myös pyrkiä opettelemaan meditaatiolla tavoiteltavaa astraalitasoon siirtymistä. Jos kirouksen on langettanut joku "pilailu mielessä" on se heikko ja kykenet tunnistamaan sen kyllä. Vahvempia kirouksen poisto loitsuja on olemassa ja niitä löytyy netistäkin. Niiden toteuttaminen tosin vaatii kokeneempaa noitaa/velhoa ja loitsun "oikeellisuudesta" on aina vaikea päästä selville. Toivottavasti tästä oli sinulle jotain pientä hyötyä.

Voiko sen poistaa!!!!

Olin noin yhdeksänvuotias lapsi kun mummoni kirosi elämäni.Nyt vanhemmalla iällä,olen alkanut miettiä asiaa tarkemmin ja koen että se pitää paikkansa.En sukulaisillekkaan osaa olla niin "hyvä"että kelpaisin heidän elämäänsä,,,mutta niinhän sitä sanotaakin että suku on pahin.On proffessorerita ja kidurgeja eihän heidän joukkoonsa mahdu,,,,tavallinen "taatelintallaaja"välit on poikki sen kummempia selittelemättä,,tämä ajaa jo itsetuhon partaalle,,kun ei tiedä mistä kaikki johtuu.Vaikka omanpaidan alle on tullut katsottua montakertaa kuin myös peiliinkin.Eii selvii kun kukaan ei kerro,,,,
Hoe joko mielessäsi tai ääneen "minulla on oman elämäni ohjat" kunnes tunnet lämpöä tai muuten hyvää oloa. Toista sama aina kun muistat kirouksen. Oli kyseessä kirous tai trauma niin tästä eteenpäin sen vaikutus vähenee ja lopulta lakkaa kokonaan.

Ei nyt ihan

äkkiseltään kannata tommosia puhua. Ihmiselossa "päin ......" meneviä juttuja kohdataan ihan ilman kirouksiakin. Keskity mieluummin miettimään itseäsi ja asioita syvemmin ja jos ei omat avut riitä
hyvää kirjallisuutta löytyy kyllä pilvin pimein. Suojaa itsesi jos olet tosissasi.
kyllä asiat menee yleensä päin persettä ilman mitään kiroustakin jos on mennäkseen. kirouksella ei siis sinänsä ole mitään merkitystä.
Sinun täytyy tappaa kirouksen langettaja niin hänen äiti muuttuu siaksi ja isä lentokoneeksi..
Kiitti vinkistä, vielä jos tarkentaisit että onko kyseessä ihan perus maatiais sika ja lentokoneen mallin. Manaan tässä sitte ittelleni sikalan ja lentokentän.
Muuta ajatuksesi paremmiksi. Se on ainoa keino mustaa magiaa vastaan:)
 /   /  /  /  / kirous pois?!):

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Viikon keskustelluimmat

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta