AUTTAKAA!!!!! HELP ME!!! PLEASE!!!!!

cattentatti

mä sain habboon porttiekiellon vaikken oo tehny mitään!!! miten sen saa nopeesti pois!! kertookaa!!! mä oon jo itkeny nii paljon....Kukaan meiän koneella ei pääse habboon!!!!

18

1448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UU...babyyy

lähetät viestin sinne valvontapaikkaan vai mikäs se nyt onkaan... xD

• ruzzu

ELI JOKO LÄHETÄT SINNE VALVONTA PAIKKAA TÄLLÄSEN VIESTIN: HAISTAKAA PASKA HUORAT/HOMOT!!
        JA AINAHAN SÄ ET OOT TEHNY MITÄÄN!! KYL MÄ SUT TUNNEN!! ITKE ITKE LELLIPENTU KAKARA!!!??

• Bamboocha.92

Aikas outoa.En tiiä miten pääset taas habboon.Kuinka kauan sulla on porttikielto?

• ...

Ei toi oo mitään uutta mäkin sain 60pv vaikka en tehny mitään. Mutta poistin koneporttarin ja voin tehdä uusia hahmoja ja peeloo. 1 hahmolla en vaan pääse sisään.

• luola-mies

Oot aika tyhmä! itkeny paljon ja muuta!!! se loppuu aikanaan mutta kokeiles tehä uutta ukkoa eläkä poraan niinkuin joku saatanan pikkukakara elikkä kuinkas vanha sä oot mä sain 5 kuukauden porttikiellon hakkeroimisest ei se oo mikään paha nyt ainakin tiedetään et sä oot riippuvainen habboon!!!

• krishe
        luola-mies kirjoitti:

Oot aika tyhmä! itkeny paljon ja muuta!!! se loppuu aikanaan mutta kokeiles tehä uutta ukkoa eläkä poraan niinkuin joku saatanan pikkukakara elikkä kuinkas vanha sä oot mä sain 5 kuukauden porttikiellon hakkeroimisest ei se oo mikään paha nyt ainakin tiedetään et sä oot riippuvainen habboon!!!

...oon pahoillani, mut mä en voi sua auttaa. Bänät on kyl siit pskamainen juttu et se vaikuttaa koko koneeseen. Mun kamu sai kerran bänät ni sit sen sisko sai kans vaik ei ollu tehny mitää. Sinne täytyy kato mennä sit toisella koneella. Onks sul muute siskoi tai veljii jotka käy habos? Ne on meinaa voinu saada bänät ja nyt teijän tietsikal ei pääse habboon ku vast bänien loputtua.

• Fim nauraa

muhahhaha iteket muhahahh jonkun pelin takii muhhahahaha ei jumankekka muhahahahaa hauska juttu

• krosse

muaahhhahahahahahv netti riippuvaisuus sul että itkee muahhhh

• fafaiofjaio

...että habossa on sellane tyyppi joka jakelee kaikille porttareita?

• cattentatti

Te ette tajua..... Mulla on kissa ja nyt sillä ei oo etes ruokaa!!!..... ja HC loppuu!!! sitä on 30 päivää!!! ja HC loppuu :(

• jsdgsi

''mulla on hc ja kissa ja sit sillä kissalla ei oo ruokaa :( ja hc loppuu :('' hei lol onks sun elämäs habbo?? REPS

• samoin tehnyt

heitäppä vaikka se sun konees habboineen lähimpään kuusikkoon...

• herra-ystävällinen

lähetä sinne valvontapaikkaan viesti missä lukee haistakaa vittu!! paskat!! lopettakaa habbO! oot joku nettiriippuvainen kakara joka itkee kun on nettiriippuvaisuus!! itke itke lisää niin porttikielto loppuu senkin lellipentu jolla on orjia ja se ruoskii niitä.

• !!kala!!

oota vaan

• tomi96

mee tähän sivustoon www.riemurasia.net ja ota siitä se tiedotukset vai olisko ollu ilmoitukset.niin sieltä löytyy neuvoja ja linkkei.

• cattentatti :I

Kiitos vinkeistä... noh... mä oon ajasta sekasin :S Montako päivää siitä on kun kirjotin ton ekan viestin?

• Mä vaan

Mulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko laitat palautelomakkeella asiallisen viestin jossa kerrot rehellisesti, mitä on tapahtunut.
        Toinen tapa on muuttaa ip-osoitetta.

• toi vaa

okei

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      42
      3587
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      34
      2325
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2253
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      54
      2150
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      25
      1585
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      60
      1510
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1417
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      993
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      967
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      38
      837
    Aihe