sairaus

vai pelle?

Saakohan tämä ulkomaalainen skitsofreenikko hoitoa sairauteensa?Tai jos sen on trolli niin aika surullinen tapaus on.
t.sheriffi.

46

2324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veivari

sivustolle jonkinmoisen kontrollerin. Muuten nämä kirjoitukset pyörivät sanoisin jo joidenkin henkilöiden kohdalla pakkomieleisellä tavalla. Toistetaan määrättyjä sanoja ja lauseissa ei ole todellakaan mitään järjellistä sanottavaa ?
      Kirjoitukset pitäisivät paremmin sivuta ufoja ja tapahtumia niiden asioiden tiimoilta.Olisiko mahdollisesti sivuston vanhemmista nimimerkeistä kiinnostuneita päällekatsojia ? Jotta kirjoituksissa jatkossa olisi edes jotain järjen hiventä mukana. Mitä mieltä olette ?

• Niin.. Onhan se tietysti aika surullista että niitä tekstejä joita sinä et ymmärrä ja kynene sisäistämään on silti pakko lukea. Tuollaiset kirjoittajathan ovat palstan parasta antia.

• einari3 kirjoitti:

Niin.. Onhan se tietysti aika surullista että niitä tekstejä joita sinä et ymmärrä ja kynene sisäistämään on silti pakko lukea. Tuollaiset kirjoittajathan ovat palstan parasta antia.

Hieman erikoinen käsitys siitä, mikä on palstan parasta antia.... :? Jopa sinäkin varmaan myönnät, että joskus täällä pyörii ihmisiä, joilla ei ole ainakaan sillä hetkellä ole ihan...tuota...hyvä olla.

Tälläisissä tapauksissa olen samoilla linjoilla Rajatiedon auttavan puhelimen kanssa, jonka varsin tehokkaaksi osoittautunut vastaus on, että silloin kannattaa hetkeksi unohtaa nämä rajatiedon jutut ja ufot kokonaan, ja keskittyä tekemään aivan muita juttuja vaikkapa vain pariksi viikoksi.

Toisaalta kuten sanoit, lukijoidenkaan ei tosiaan tarvitse kaikkea lukea. Parempi jättää heittämättä bensaa tuleen ja jättää sekavat viestit kokonaan kommentoimatta.

• mrkala kirjoitti:

Hieman erikoinen käsitys siitä, mikä on palstan parasta antia.... :? Jopa sinäkin varmaan myönnät, että joskus täällä pyörii ihmisiä, joilla ei ole ainakaan sillä hetkellä ole ihan...tuota...hyvä olla.

Tälläisissä tapauksissa olen samoilla linjoilla Rajatiedon auttavan puhelimen kanssa, jonka varsin tehokkaaksi osoittautunut vastaus on, että silloin kannattaa hetkeksi unohtaa nämä rajatiedon jutut ja ufot kokonaan, ja keskittyä tekemään aivan muita juttuja vaikkapa vain pariksi viikoksi.

Toisaalta kuten sanoit, lukijoidenkaan ei tosiaan tarvitse kaikkea lukea. Parempi jättää heittämättä bensaa tuleen ja jättää sekavat viestit kokonaan kommentoimatta.

Niin parasta antia siinä mielessä, että kirjoittajan teksit herättävät vastakaikua ja kiivaita reaktioita ja saadaan keskusteluja aikaan. Tässä tapauksessa mielestäni ei ole kyse siitä etteikö kaikki ole kohdallaan. Tietysti mistään normaalista tavis elämästä nyt ei voida puhua jos ufot, selvänäkö tms. on arkipäivää.

Jos hänellä on kontakti ufomiehiin/oppaaseensa ja hän omaa selvännäkötaitoja niin mielestäni hänellä ei ole silloin kuitenkaan mitään ongelmia. Jos tässä nyt pitää alkaa ihmisiä lajittelemaan niin että kellä on hyvä olla ja huono olla, niin minusta tuntuu enemmänikin että noilla henkilöillä jotka vastatailevat agressiivisesti ja alkaa heti pottuilemaan, ei ole itsellään hyvä olla kun pitää tänne tulla purkamaan omaa turhautumistaan. Ja mikäpä olisi sen helpompi kohde kuin "huonoa" Suomea puhuva ja massasta poikkeavan maailmankatsomuksen omaava henkilö. Ehkäpä ihmisiä ärsyttää myös hänen tapansa tuoda asiat esille. Ei kaikki kerro asioista samalla tavalla, kun jokainen on oma persoonansa. Itse sisällössä nyt mielestäni ei ole mitään ihmeellistä. Se on sitten eri asia ymmärretäänkö/halutaanko edes ymmärtää ja sisäistää sitä. Jokatapauksessa minulla ainakin sympatiat menevät hänelle ja nyt en puhu mistään säälistä.

Joo eipä tuo lomakaan pahitteeksi olisi..

• area 51

mitä skitsofreniä on? Seon jakomieli tauti.
      Otaanko vain en. Ja mulla ei ole tälläiset ongelmat. en ole psyykosissa kun ei ole mitään ole järkytystä eikä puhuun kelle vain. Ei ole masennusta(depresio), en itkeen enkä sure, ei ole itsemurhaan halu. Osaan puhua asialisesti, kohtelias, ystävälinen, iloinen, hyvän tahtoinen,
      oikeuden mukainen. Te tutkijat jääte mysterin selvimättä, ja niitä tule lisä koko ajan, ja teile jää se juttu paljastamatta ainakiin minun kohtalla. Onneksi kehitty uusiä juttuja ja uusiä taitoja, siepatu kokemuksiä, siis kiitos kun annate lisä aika. Omahan teidän moka. Kuka uskoi minun kertomuksiä, se kyllä kehitty ja saa sitten tuntea totuuden, mitä minä nyt tiedän.
      Kuulen signalia, ja on ottanut yhteyden niiden kansa. Alienit ovat ystäviä.

• ne sinun

• itsellesi nimimerkin ? Silloin me muutkin tiedämme koska sinä kirjoittelet noita juttujasi.
        Samalla muut eivät pääse sotkemaan kirjoituksiasi, uskottavuus lisääntyy sinun kohdalla. Nyt ilmeisesti monet tekevät sinun kirjoituksistasi selvää pilaa...ja kaiken kaikkiaan palstan kirjoitusten taso laskee.
        Toivon että todella harkitsen oman rekistöröidyn nimimerkin ottoa. Meillä kaikilla on "omat" juttumme, joita itse pidämme tärkeinä...

• area 51
        ne sinun kirjoitti:

kaverisi tämän näköisiä?

http://thebiggestsecretpict.online.fr/ufo/Roswell_alien_prop.jpg

vähäsen ruskeämpi. Ja tämän näköinen on enemmän muun kansa tekemisiisä. Se osa olla näkymätön. Hän on opettajani, Olenhan kertonnyt liika jo. Olen nähnyt erilaisiä alieniä,pahooja ja hyviä. Tämä alieni on hyvä.

• area51
        area 51 kirjoitti:

vähäsen ruskeämpi. Ja tämän näköinen on enemmän muun kansa tekemisiisä. Se osa olla näkymätön. Hän on opettajani, Olenhan kertonnyt liika jo. Olen nähnyt erilaisiä alieniä,pahooja ja hyviä. Tämä alieni on hyvä.

tämä on nukke sillä sillä ei ole elon merkiä. Ne näytävät paljoon hienompi kun tässä kuvassa.
        Ja olen nähnyt iso silmäsiä ja kauniimpi näköisiä. Niiden ympärillä on energiä kentä.

• area 51
        Solarman kirjoitti:

itsellesi nimimerkin ? Silloin me muutkin tiedämme koska sinä kirjoittelet noita juttujasi.
        Samalla muut eivät pääse sotkemaan kirjoituksiasi, uskottavuus lisääntyy sinun kohdalla. Nyt ilmeisesti monet tekevät sinun kirjoituksistasi selvää pilaa...ja kaiken kaikkiaan palstan kirjoitusten taso laskee.
        Toivon että todella harkitsen oman rekistöröidyn nimimerkin ottoa. Meillä kaikilla on "omat" juttumme, joita itse pidämme tärkeinä...

mutta mielumiin etteivät minutut vievät armeja, sillä kerroin jo liika täytyy häipyä sivulta
        kokonaansa. Sillä ne vievät erikoiset ihmiset
        tutkittavaksi.

• area 51
        area 51 kirjoitti:

mutta mielumiin etteivät minutut vievät armeja, sillä kerroin jo liika täytyy häipyä sivulta
        tutkittavaksi.

sielä.Valvooja että olen pelle, niin vähällä pääsen. Sillä kuulen hyvin teidän keskustelun. Vaika en tiedän moneenko kilometrin päästä olette. Häiritsette minuun uniä, antaako asialle olla. Mielummin olla tyhmä kun viisas, pääsen vähemmällä. Olkaa hilja jo älkää puhutko minusta, se häiritse minua. Minuula on semmoiset taidot myös. Siis mielummin pelle. Sillä on todeela surulinen olo. Että paljaistiin itseäni, nyt kadutta koko juttu.

• area 51
        area 51 kirjoitti:

sielä.Valvooja että olen pelle, niin vähällä pääsen. Sillä kuulen hyvin teidän keskustelun. Vaika en tiedän moneenko kilometrin päästä olette. Häiritsette minuun uniä, antaako asialle olla. Mielummin olla tyhmä kun viisas, pääsen vähemmällä. Olkaa hilja jo älkää puhutko minusta, se häiritse minua. Minuula on semmoiset taidot myös. Siis mielummin pelle. Sillä on todeela surulinen olo. Että paljaistiin itseäni, nyt kadutta koko juttu.

nyt nukumaan. En voi edes teidän ääneni pienimalle. Pliis.Voitekö edes puhua hiljamalle?
        VALVOJALLE ja muile juttu kaverille.

• area 51 kirjoitti:

nyt nukumaan. En voi edes teidän ääneni pienimalle. Pliis.Voitekö edes puhua hiljamalle?
        VALVOJALLE ja muile juttu kaverille.

Hyvää yötä.. Nukutko muuten tietokone päällä? Sammuta nyt esin se.. ;)

• älä
        area 51 kirjoitti:

tutkittavaksi.

pelkää. Ollaan Suomessa, täällä ei armeija vie sinua minnekkään.

• area 51
        älä kirjoitti:

pelkää. Ollaan Suomessa, täällä ei armeija vie sinua minnekkään.

nyt olet eri mieltä valvooja. Se kyllä minulekiin totuus kirvele, mutta muukalaisien ei saa asua maa planetalla, eiköös?

• area 51
        einari3 kirjoitti:

Hyvää yötä.. Nukutko muuten tietokone päällä? Sammuta nyt esin se.. ;)

puhumaan minusta vaika kaikki on pois päältä.
        Ja olen tekemisiisa vain hyvien alieneiden kansa
        ja kestän ne, en pelkään niitä ennä. On vain kiintynyt oman perheesen, sen takiä raskasta hyvästellä ihanien lapsuksiden ja miehenin kansa.
        Pieni lapsukainen puolitoista vuota ja toinen 4 vuotias. Mutta Jumalan voima minuule rakkaimpa.
        Voite hakea minut, mutta olkaa varovaisiä etei mieheni raivoistu. Siis klo 5.

• area 51
        area 51 kirjoitti:

ja kestän ne, en pelkään niitä ennä. On vain kiintynyt oman perheesen, sen takiä raskasta hyvästellä ihanien lapsuksiden ja miehenin kansa.
        Pieni lapsukainen puolitoista vuota ja toinen 4 vuotias. Mutta Jumalan voima minuule rakkaimpa.

Minulla on taidot ja en epäilen niistä. Se on totta, sama kun päivä ja yö on olemassa. Täälä maan päälä.

• area 51
        area 51 kirjoitti:

sillä ne on vainoharhaiset, ja minä taas haluan
        tehtä hyviä tekooja että mailmassa muutu näkökulma asioista. Haluan vaain rauhan ja hyvän olon kaikille. Onko tämä sairaus?

• area 51
        area 51 kirjoitti:

sillä ne on vainoharhaiset, ja minä taas haluan
        tehtä hyviä tekooja että mailmassa muutu näkökulma asioista. Haluan vaain rauhan ja hyvän olon kaikille. Onko tämä sairaus?

katastroofin mitä maan pallon uhkaa.

• area51
        area 51 kirjoitti:

katastroofin mitä maan pallon uhkaa.

että USA käytä kolmas sotaana ufo laiteita meitdän ihmiskunnan tuhoomisen.

• area51
        area51 kirjoitti:

on pian tuloosa ja hyväksyttekö te sen tapahtuvaansa?

• area51
        area51 kirjoitti:

on pian tuloosa ja hyväksyttekö te sen tapahtuvaansa?

mun aivoile tietoja mutta ei kukaan voi avata ne. Kun alienit itse. Siis olen erikoinen, ja sen takiä en ottanut edes hypnoosin enkä mennyt ufo tutkijalle luo. En halua tuota heile menestystä. Ja toivoonkin eteivät sorkisivat mun aivoja. Sillä sinne on kätketty paljon tietoja.
        Eikä se tieto ostettavissa.

• itsetuhoa
        area51 kirjoitti:

Mitä järkeä USA:n tuhota ihmiskunta, nehän tuhoaisivat samalla itsensäkin. Jotain rajaa sentäs USA:llakin.

• area51 kirjoitti:

No milloinkas tämä 3. maailansota alkaa? Ja miksi? Tai no maailman hallinan takia, mutta mikä olisi se veruke?

• area51 kirjoitti:

mun aivoile tietoja mutta ei kukaan voi avata ne. Kun alienit itse. Siis olen erikoinen, ja sen takiä en ottanut edes hypnoosin enkä mennyt ufo tutkijalle luo. En halua tuota heile menestystä. Ja toivoonkin eteivät sorkisivat mun aivoja. Sillä sinne on kätketty paljon tietoja.
        Eikä se tieto ostettavissa.

Alienit laittavat implantteja, mutta olet varmaan itse valinnut tämän tien kuitenkin. Kuulostat jo melkein siltä kuin haluaisivat että he tulisivat ja sorkkisivat aivojasi. Siis käänteisellä psykologialla ajateltuna. No vitsi vitsi..

En kyllä tiedä kuinka herkkä liipasinsormi, niillä area viisykkösen pojilla on. Rauni-Leena Luukanenkin kertoi muistaakseen saaneensa uhkailuja (luottokortti kuoletettiin tms.). Onko se nyt aivan välttämätöntä kuitenkaan joka viestissä kehottaa heitä tulemaan hakemaan sinua?

• area51
        einari3 kirjoitti:

No milloinkas tämä 3. maailansota alkaa? Ja miksi? Tai no maailman hallinan takia, mutta mikä olisi se veruke?

Loppu ajan merkiin. Esimerkin:Suuri ahdinko Matteus 24:15-28 Sielä puhutaan siitä U.S.A sta.
        Uskohan varjoilahan ne leikivat, että me uskoisimme, ne vain haluavat aloita pikku hilja
        sytyttä sen sotaan liekiin.

• area51
        area51 kirjoitti:

Loppu ajan merkiin. Esimerkin:Suuri ahdinko Matteus 24:15-28 Sielä puhutaan siitä U.S.A sta.
        Uskohan varjoilahan ne leikivat, että me uskoisimme, ne vain haluavat aloita pikku hilja

joutuun vastaman niistä puheistä, ja nämä taita olla viimeiset. En ole seonnut enkä hullu, vain paljastiin mitä tulevan pitaisi käydä.
        Ja mailma loppu on lähellä meitäkiin. Tiedän että minut viedetään sinne sillä tiedän liika.
        Minulle on ilmoitettu ikävään uutiseen, ja se on ikävä kyllä totta.

• area51
        area51 kirjoitti:

joutuun vastaman niistä puheistä, ja nämä taita olla viimeiset. En ole seonnut enkä hullu, vain paljastiin mitä tulevan pitaisi käydä.
        Ja mailma loppu on lähellä meitäkiin. Tiedän että minut viedetään sinne sillä tiedän liika.
        Minulle on ilmoitettu ikävään uutiseen, ja se on ikävä kyllä totta.

joutuun kärsimään sanoistani, sillä ne on terävät kun kaksiteräinen mieka. Minuunkin sydämeen käytävä kaksiteräinen mieka.

• area51 kirjoitti:

joutuun kärsimään sanoistani, sillä ne on terävät kun kaksiteräinen mieka. Minuunkin sydämeen käytävä kaksiteräinen mieka.

..vuodesta 2012?

• oikein
        area51 kirjoitti:

Mistä tiedät kuinka tulkita raamatunjakeita? Kuvannollinen teksti on juuri synnyttänyt tuhannet lahkot joista jokainen kertoo tulkitsevansa ainoana oikeana raamattua. Jokainen voi siis nähdä nuo lopunajan ennustukset ilmestyskirjassa ihan miten vain.

• veivari
        oikein kirjoitti:

Mistä tiedät kuinka tulkita raamatunjakeita? Kuvannollinen teksti on juuri synnyttänyt tuhannet lahkot joista jokainen kertoo tulkitsevansa ainoana oikeana raamattua. Jokainen voi siis nähdä nuo lopunajan ennustukset ilmestyskirjassa ihan miten vain.

olemme "aika" lopuilla tämän ihmismaailman kehityksessä. Siellä mainitaan muunmuassa että lopunaikana ihmiset polttavat viljaa ennen kuin myyvät sitä ruuaksi muille ihmiseille!
        Tämä on toteutunut jo niin Suomessa kuin Ruotsissakin. Maanviljelijät polttavat mieluimmin kauraa lämpökattiloissa kuin myyvät sitä ! Syy on se että he eivät saa siitä kunnon korvausta teollisuudelta. Sieltä löytyy myös useita muitakin selviä merkkejä nykyaikaan.

• area 51
        einari3 kirjoitti:

..vuodesta 2012?

Mutta olen nähnyt että silloin on mailma loppu on aika on ja mullistaviä juttujakin tapahtuu.
        Ihmiset siis sekoavat ja käyvät kimpuun toinen toista vastaan. Ei ainakan hieno näky ole.

• area51
        oikein kirjoitti:

kansa tekemisissa ja voin viestittä meneisyyden kauta. Minä häneele ja hän minulle. Viimeksi hän otti yhteyden ristellä kun päätä kallisti sivuasennon. Hän katsoi minu, kärsien ristiilä.
        Minä rakastan Jeesuksen ja olen uskolinen hänelle sieluni kuulu hänelle. Minä tunnustan että uskoon Jeesuksen. Hän paljasti Jumalan henkin kauta ne raamatun tiedot.siis Jumalan pyhä henkiin kauta.

• area 51
        area51 kirjoitti:

kansa tekemisissa ja voin viestittä meneisyyden kauta. Minä häneele ja hän minulle. Viimeksi hän otti yhteyden ristellä kun päätä kallisti sivuasennon. Hän katsoi minu, kärsien ristiilä.
        Minä rakastan Jeesuksen ja olen uskolinen hänelle sieluni kuulu hänelle. Minä tunnustan että uskoon Jeesuksen. Hän paljasti Jumalan henkin kauta ne raamatun tiedot.siis Jumalan pyhä henkiin kauta.

tämän jutuun sillä se on totta. Ja minä itkiin aina kun näin hänen kärsiivän ristilla(elokuvassakin). Ja todelisuudessa on aika tiedä mitä pian tule tapahtumaan. Eihän Jeesus turha kuollut meidän puolesta vain mitä? Ja kirjoituksien kaikki täytyy käydä toteen.

• area 51
        area 51 kirjoitti:

tämän jutuun sillä se on totta. Ja minä itkiin aina kun näin hänen kärsiivän ristilla(elokuvassakin). Ja todelisuudessa on aika tiedä mitä pian tule tapahtumaan. Eihän Jeesus turha kuollut meidän puolesta vain mitä? Ja kirjoituksien kaikki täytyy käydä toteen.

uskomaan enkä voin odota siitä. Vain jokaisella on vapa tahto, usko tai ei. Itse uskoon ja muista en tiedän. Sillä vapa tahto on tarkeampi kaikesta.

• Aika kulunut juttu. Kertoohan ne tuollaiset kommentit tosiaan jotain kirjoittajan tasosta eli ei mitään järkevää sanottavaa.

• Ruusunpunaiset lasit

Kyllä kyllästyy ja lopettaa sitten.

• area 51

Kiitos kun suojelet minut.

• Seilari..

Voihan olla, että tämä ulkomaalainen on kohdannut muukalaisia ja on näiden kanssa tekemisissä, mutta mielestäni hän ei ole kovin lujahermoinen vaan tavallista herkempi ja haavoittuvampi ehkä muukalaiset juuri haluavat tällaisia herkkiä yksilöitä, vaarana on vain, että jotkut voivat seota kun eivät kestä kaikkea näkeemäänsä ja kokemaansa josta meikäläiset eivät voisi uneksiakkaan. Emme tiedä mitä kaikkea kauheuksia/mahtavia valtavia asioita hän on kokenut ja nähnyt ja millaisia fyysisiä äärimmäisyyksiä on kokenut se muuttaa ihmistä varmasti.

Toisaalta jos hän on oikeasti skitsofreenikko tms. sairaus nii sekin on ymmärrettävää skitsofreeneilla on pahoja vainoharhaisuus tuntemuksia ja näkevät vainoojia kaikessa luulisi hänen näkevän myös kaikissa alieneissakin, mutta kun hän sanoo, että on myös hyviä ja ystävällisiäkin nii se on hieman ristiridassa sitsofrenian kanssa, vaikka enhän minä ole täysin perille kyseisen sairauden muodoista.

Uskonnolliselta näkökulmalta katsottuna taas näkisi, että hän on ollut jotenki tekemisissä "joidenki" kanssa, mutta ovatko sittenkään oikeita alieneita.

• veivari

on leimattu ja määrätty laitoksiin, sillä perusteella että ovat oleet tekemisissä ET-olentojen kanssa ? Joidenkin henkilöiden spyyke ei ole kestänyt, lopputulos on se suljettu osasto lääkitys.
        Toivottavasti kun asioisat puhutaan ja kirjoitellaan avoimesti niin tälläiset tapaukset vähenisivät huomattavasti. Uskonnot leimaavat tälläiset tapaukset välittömästi sinne demoonisten asioiden puolelle.

• area 51

minut hiljantunnut. Tee vain tyhjäksi min tiedot.
        En pahastun, uskoon että suojelisit mut.

• ftgdfdghg

Ilmiselvä trollihan tämä on. Kirjoitusvirheiden tyyli vaihtelee liikaa, eikä vaikuta ulkomaalaisen tekemiltä.
      Ainahan näitä välillä esiin putkahtaa, mutta kyllä se jossakin vaiheessa alkaa tätäkin reppanaa kyllästyttää. Antaa sen nyt nauttia vähän aikaa tuosta säälittävästä huvistaan.

• area 51

mun kotiini jos et uskoot. Ja kiitoksiä kehumisesta kielitaidosta. Entinen sukunimi oli
        alkuperin Venäläinen. Ja vanha passikiin säilynnyt vielä muistooksi.

• area 51

Etkä lukeennut pakolaisten juttuja kun syttyi sota Bosniä ja Serbiän väliilä. Oliin opiskellut Bosnialaisten kansa Suomen kielin, ja Serbialaisten kansa olin ammati koulussa.
        Juteliin niiden kansa molenmpien valtiön kansalaisien, ja tuliin päätöksen, että vain erimielisyys niitä valtaisi myös vainoharhaisuus myös meni valtaan. Sen takiä sotta syttyi.
        Moleemmat kansalaiset ovat ristiriitaisiä toisien kansa.Ja eihän muuta tarviinut.

• area51
        area 51 kirjoitti:

Etkä lukeennut pakolaisten juttuja kun syttyi sota Bosniä ja Serbiän väliilä. Oliin opiskellut Bosnialaisten kansa Suomen kielin, ja Serbialaisten kansa olin ammati koulussa.
        Juteliin niiden kansa molenmpien valtiön kansalaisien, ja tuliin päätöksen, että vain erimielisyys niitä valtaisi myös vainoharhaisuus myös meni valtaan. Sen takiä sotta syttyi.
        Moleemmat kansalaiset ovat ristiriitaisiä toisien kansa.Ja eihän muuta tarviinut.

kansalaiset olivat enemmän vainoharhaisempi kun Bosnialaiset ja niiden uskoonto kuulu Alah. Siis
        Alah kirjaan ei saa kosketta likaisella kädellä,
        Sillä ne pelkäänet että ihminen saastuisi ja elämä mene pieliin. Niiden mielesta pitäisi pestä kädeensä, sitten kumoraa(osoita kunnia)
        ja polvistuu ja jatkuuvasti istuma asennossa, myös Alah kirja kädessä. Sitten vasta lukea siitä voi. Minä en suostunnut siihen, sillä oma raamattu arvokaampi.

• ^Vortac^
        area51 kirjoitti:

kansalaiset olivat enemmän vainoharhaisempi kun Bosnialaiset ja niiden uskoonto kuulu Alah. Siis
        Alah kirjaan ei saa kosketta likaisella kädellä,
        Sillä ne pelkäänet että ihminen saastuisi ja elämä mene pieliin. Niiden mielesta pitäisi pestä kädeensä, sitten kumoraa(osoita kunnia)
        ja polvistuu ja jatkuuvasti istuma asennossa, myös Alah kirja kädessä. Sitten vasta lukea siitä voi. Minä en suostunnut siihen, sillä oma raamattu arvokaampi.

.. Että olisit livenä jutellut Jeesuksen kanssa. Hömm. Jeesus ei käsitykseni mukaan ole enää mikään tavan ihmispersoona, joka juttelee yksittäisten ihmisten kanssa muina miehinä, vaan koko aurinkokunnasta vastuussa oleva ylitajunta, jolla on hieman tärkeämpääkin tekemistä kuin tulla yksittäisten ihmisten juttusille turisemaan mukavia.

Voin toki olla väärässä, mutta tämä kohta saa vähäsen epäilemään.

Ja on hieman epäjohdonmukaista, että pelkäät, että armeija vie sinut tai jotain, mutta kuitenkin kirjoittelet tänne ihan iloisena kaikenlaista. Jos tosissasi moista pelkäisit, niin et kai tänne kirjoittelisi?

Minunkaan mielestäni kirjoituskielesi ei vaikuta ulkomaalaiselta, ainakaan millään tavalla mitä olen ulkomaalaisten kirjoituksia, kielioppivirheitä yms. kohdannut aiemmin elämässäni.

Harmi vaan, että tekstipohjaisesti on mahdotonta varmistua, oletko trolli vai et.

Jos kuitenkin olet aito, ja oikeasti kontaktissa.. (vaikka tuota Jeesus-läppää ihmettelenkin).. niin anteeksi, ja toivon voimia jaksamiseen.

Mutta siunausta joka tapauksessa! Ja mitä suojeluun tulee.. kyllä Luoja suojelee sinuakin.

- Vortac

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2252
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      78
      2206
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      42
      2081
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      55
      1458
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1376
    6. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      65
      908
    7. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      903
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      791
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      763
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      34
      760
    Aihe