Sokkotreffit--

........

Mitä tehdä sellaisessa tilanteessa, että menee jonkun kanssa sokkotreffeille, ja sitten se toinen osapuoli ei voisi itseä vähempää kiinnostaa millään lailla, ja mieli tekisi vaan päästä pois siitä tilanteesta?

Itselläni on käynyt niin, ja se toinen osapuoli oli vieläpä valtavan kiinnostunut minusta, tosi hermostunut ja punasteli.( Jälkeenpäin laittoi viestin, että olen oikea kaunotar, haluaa tavata uudelleen jne..)Olisi kiva vastaavan tilanteen varalle saada jotain vinkkejä.

Kertokaa ihmeessä myös omia kokemuksianne sokkotreffeistä. Mietin, että uskallankohan enää ikinä kokeilla...

Jos suunnittelet sokkotreffejä, niin pyytäkää AINA ihmisen kuva ensin... Kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa, jos on hyvä ihmistuntija...

30

19178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petter

      Jos ei pysty viettämään edes esim. kahvikupillisen verran aikaa ihmisen kanssa joka ei vastaa omaa toivekuvaa, ei kannata mennä sokkotreffeille. Jos määrität 'hyvänä ihmistuntijana' kiinnostavuuden kuvan perusteella, ei kannata mennä sokkotreffeille. Eihän se ole silloin sokkotreffit.
      Kyllä sinun kannattaa etsiä seuraa ihan livenä. Netti on sopiva ihmisille jotka ovat kiinnostuneet enemmän persoonasta kuin ulkonäöstä.

      • Ruma Roope

        Jos näin on,niin olisi paras perustaa skkotreffit vain hyvätuloisille ja kauniille ihmisille.Eikö sokkotreffin tarkoitus ole ihmisten tutustuminen toisiins,ekä mikään kauneus näyttely.Jos treffeille on kanttia mennä,niin kai silloin on kanttia sano kauniisti,että jatkuuko tapaamiset vai ei.Minä haluaisin nähdä sen ihmisen joka on valmis tietämään kaiken yhden kuvan perusteella.Toivonkin,että asiasta keskusteltaisi enemmän kyseisellä palstalla.Sellaisille ihmisille on olemassa oma palsta jotka haluavat tiskiltä valita pelkän kuvan perusteella.


      • Vähemmän kaunis.
        Ruma Roope kirjoitti:

        Jos näin on,niin olisi paras perustaa skkotreffit vain hyvätuloisille ja kauniille ihmisille.Eikö sokkotreffin tarkoitus ole ihmisten tutustuminen toisiins,ekä mikään kauneus näyttely.Jos treffeille on kanttia mennä,niin kai silloin on kanttia sano kauniisti,että jatkuuko tapaamiset vai ei.Minä haluaisin nähdä sen ihmisen joka on valmis tietämään kaiken yhden kuvan perusteella.Toivonkin,että asiasta keskusteltaisi enemmän kyseisellä palstalla.Sellaisille ihmisille on olemassa oma palsta jotka haluavat tiskiltä valita pelkän kuvan perusteella.

        Olen kanssasi aivan samaa mieltä.


      • Turha väite

        "Netti on sopiva ihmisille jotka ovat kiinnostuneet enemmän persoonasta kuin ulkonäöstä."

        Eipä ole todellakaan näin, koska valtaosalla miehistä on tyhjä tai lähes tyhjä profiili! Määrittele sitten siinä (naisena) miehen persoona : p!


    • että

      kuva kertoo ihmisestä enemmän ku tuhat sanaa. Sopivasti otettu kuva, ni et ees tunnista kaveria, jos tulee "kaupungilla" vastaan. Yhen kuvan perusteella ei voi sanoa toisesta ihmisesta yhtään mitään. Itse olen netissä karkuuttanut kerran yhden tytön, ja sen jälkeen en oo paljo kuvaani levittäny saatikka nettituttuja hankkinu. Paljon parempi tutustua ihmisiin livenä..eivät kalpi välttämättä karkuun..;)..ainaki ite huomannu semmosen.

      • joooo

        Jos kuva on otettu henkilöstä omana itsenään, niin siitä kyllä voi päätellä vaikka mitä elämänasenteesta ja harrastuksista lähtien.


      • olen
        joooo kirjoitti:

        Jos kuva on otettu henkilöstä omana itsenään, niin siitä kyllä voi päätellä vaikka mitä elämänasenteesta ja harrastuksista lähtien.

        Ainakin omista kuvistani olen huomannut, että luonteeni voi nähdä niistä heti. Kun katson vaikkapa luokkakuviani, niin vuosien kuluessa kaikki ilmeet ja eleet ovat muuttuneet niin, että voi selvästi nähdä että minusta on tullut ulospäinsuuntautuneempi ja vähemmän ujo. Kaverit sanoneet samaa myös itsestään. Kyllä kuvista siis jotain näkee, jos vaan osaa katsoa!


      • olen minä
        olen kirjoitti:

        Ainakin omista kuvistani olen huomannut, että luonteeni voi nähdä niistä heti. Kun katson vaikkapa luokkakuviani, niin vuosien kuluessa kaikki ilmeet ja eleet ovat muuttuneet niin, että voi selvästi nähdä että minusta on tullut ulospäinsuuntautuneempi ja vähemmän ujo. Kaverit sanoneet samaa myös itsestään. Kyllä kuvista siis jotain näkee, jos vaan osaa katsoa!

        Niin, kyllähän sitä itse varmaan näkee sen oman kehityksensä mutta en kyllä menisi sanomaan että täysin ulkopuolinen, ekaa kertaa jonkun ihmisen kuvan näkevä pystyy pelkän kuvan perusteella päättelemään onko joku ujo, puhelias, hiljainen jne. Miettikääs nyt vähän. Eikös tämä ole ihan sama jos olisi vaikkapa työtä tai opiskelupaikkaa hakemassa ja joku siellä katselee kuvia ja niistä sitten muka "päätellään" että joo, tolla ei ole riittävää koulutusta tai innostusta meidän töihin. Ei oteta. Tietysti asiahan muuttuu täysin jos ollaan vaikkapa mallin töitä hakemassa, mutta entäs vaikkapa leipuri. Pystyykö senkin kuvan perusteella päättelemään työkokemuksen.


      • .......
        olen minä kirjoitti:

        Niin, kyllähän sitä itse varmaan näkee sen oman kehityksensä mutta en kyllä menisi sanomaan että täysin ulkopuolinen, ekaa kertaa jonkun ihmisen kuvan näkevä pystyy pelkän kuvan perusteella päättelemään onko joku ujo, puhelias, hiljainen jne. Miettikääs nyt vähän. Eikös tämä ole ihan sama jos olisi vaikkapa työtä tai opiskelupaikkaa hakemassa ja joku siellä katselee kuvia ja niistä sitten muka "päätellään" että joo, tolla ei ole riittävää koulutusta tai innostusta meidän töihin. Ei oteta. Tietysti asiahan muuttuu täysin jos ollaan vaikkapa mallin töitä hakemassa, mutta entäs vaikkapa leipuri. Pystyykö senkin kuvan perusteella päättelemään työkokemuksen.

        Eihän nyt työkokemusta voi suoraan nähdä (tietenkään), mutta ihan 100% varmasti voi muuta nähdä... Esim. lempeä hymy kertoo kyllä jotain: joistain ihmisistä suorastaan hehkuu sellainen ystävällisyys, jonka voi kyllä ihan kuvistakin nähdä.


      • olen minä
        ....... kirjoitti:

        Eihän nyt työkokemusta voi suoraan nähdä (tietenkään), mutta ihan 100% varmasti voi muuta nähdä... Esim. lempeä hymy kertoo kyllä jotain: joistain ihmisistä suorastaan hehkuu sellainen ystävällisyys, jonka voi kyllä ihan kuvistakin nähdä.

        Ei työkokemusta voi nähdä, ei. Voiko sitten nähdä onko kaveri esim oma-aloitteinen, ryhmätyö kykyinen jne. Toki lempeä hymy kertoo jotain. Mutta olen huomannut sellaisen että varsinkin naiset on taitavia puhumaan paskaa (anteeksi ruma ilmaisu) täysin pokkanaamalla. Joten miksei voisi väläyttää kauniin hymyn kuvaankin ja todellisuus onkin sitten vähemmän lempeä, kenties pirtihirmu
        ;). Kyllä siinä melkoinen meedio pitää olla jos kuvan perusteella voi kumppanin valita.


    • my ass

      Mitkä sokkotreffit ne sellaiset on jos on jo nähnyt toisen? Totta toinen puoli sillä kuvasta ei kyllä voi päätellä ihmisestä lähes mitään. Minäkin voisin ottaa itsestäni erittäin edustavan kuvan jossa näyttäisin urheilulliselta ja komealta. Sitten voisin ottaa tosi huonon kuvan jossa näyttäisin tylsältä ja rumalta. Kuva ihmisestä saattaa kertoa enemmän kuin tuhat sanaa mutta se on kaikki toissijaista.

      • Wonkale4

        Sokkona kaikista jännittävintä! Pistä rohkeasti uutta täkyä koukkuun: http://sutinaa.fi


    • Miehen näkemys

      "Kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa, jos on hyvä ihmistuntija..."

      Haluatko OIKEAN kumppanin vai sellaisen miehen jota voit vain näytellä kavereille. Mitä se kuva kertoo sinulle ihmisen luonteesta ? Missä on ääni, hymy, eleet, huokuuko siitä kuvasta sinulle tämän ihmisen lämpö ja empaattisuus, huumorintaju, kaikki ne pikku jutut joihin ihastuu toisessa, vai eikö sinua kiinnosta muu kuin ulkonäkö ? Vaikutat kyllä aika pinnalliselta ihmiseltä jos kuva on jotenkin ratkaiseva tekijä. Toki ulkonäöllä on merkitystä, täytyyhän se vähän miellyttää omaa silmää mutta minusta siihen kuvaan ei pidä liikaa tuijottaa. Ja monesti olen itse törmännyt siihen että kuva ei sitten vastaakaan sitä live tilannetta. Olen mies ja varsinkin siis naisten ulkonäkö saattaa muuttua paljonkin, riippuen meikistä, onko silmälasit vai piilarit jne, kuva saattaa olla otettu viime keväänä ja kesän mittaan onkin tullut vähän kiloja lisää. Olen sinkku ja haku päällä siis minullakin, tätä nykyä en lähde treffeille jos toinen on heti ensimmäiseksi kuvaa vaatimassa, se nimittäin kertoo siitä vastapuolen asenteesta TOSI paljon. En ole mikään erityisen komea mutten myöskään sieltä rumimmasta päästä. Mutta jos toisen into tapaamiseen perustuu vain kuvaan eikä halua tutustua luonteeseen niin minusta on turha edes yrittää lähteä mitään suhdetta rakentamaan.

      • Mr. Jones

        Kyllä kuva kertoo paljon, kunhan sitä osaa tulkita oikein. Kuvauspaikka kertoo siitä millaisissa paikoissa ihminen tykkää liikkua. Ihmiset (tai niiden poissaolo!) ympärillä kertovat millaisessa seurassa henkilö viihtyy. Jos kuvassa on muita ihmisiä, kuinka lähellä ne ovat kyseistä henkilöä? Konservatiivinen ja asiallinen pukeutuminen kertoo yleensä vakaasta persoonasta, joka ei mene muodin (eikä muidenkaan) oikkujen perässä.

        Jokainen pystyy tekemään jotakin päätelmiä kuvista, mutta täytyy myös varoa näkemästä asioita, joita ei kuva pysty kertomaan, joita itse haluaisi nähdä. Silmät ovat sielun peili, katsokaa silmiä.


      • ... ulkonäkö ainakin kertoo
        Mr. Jones kirjoitti:

        Kyllä kuva kertoo paljon, kunhan sitä osaa tulkita oikein. Kuvauspaikka kertoo siitä millaisissa paikoissa ihminen tykkää liikkua. Ihmiset (tai niiden poissaolo!) ympärillä kertovat millaisessa seurassa henkilö viihtyy. Jos kuvassa on muita ihmisiä, kuinka lähellä ne ovat kyseistä henkilöä? Konservatiivinen ja asiallinen pukeutuminen kertoo yleensä vakaasta persoonasta, joka ei mene muodin (eikä muidenkaan) oikkujen perässä.

        Jokainen pystyy tekemään jotakin päätelmiä kuvista, mutta täytyy myös varoa näkemästä asioita, joita ei kuva pysty kertomaan, joita itse haluaisi nähdä. Silmät ovat sielun peili, katsokaa silmiä.

        Kuvissa on tietysti aina se ongelma, että valokuvaajien taidot vaihtelevat. Samoin ei voi tietää, onko henkilön pukeutuminen kuvassa poikkeuksellista (esim. puku päällä häävastaanotolla ihminen, joka ei normaalisti koskaan pukua käytä tms.) Eleet ja ilmeet eivät still-kuvassa aina välity ym.

        Sen sijaan olen kyllä sitä mieltä, että livenä nähty ihmisen ulkomuoto kertoo tosi paljon ihmisestä, vaikka et puhuisi ihmisen kanssa sanaakaan, seuraisit vain hetken sivusta. Kyse ei ole siitä, että ihmistä arvioitaisiin mannekiinikilpailun mittapuun mukaan. Mutta kyllä esim. jos nuori aikuinen on pukeutunut johonkin aivan hirveisiin nörtti-juntti-vaatteisiin, niin kyllä se yleensä kertoo luonteeesta ja sosiaalisista taidoista jotakin. Vastaavasti esim. punttisaliharrastuksesta kertova ruumiin rakenne kertoo omaa viestiään. Tietenkin tämä analysointi vaatii hienovaraista päättelykykyä eikä onnistu aivan nuorelta ihmiseltä, jonka elämänkokemus on vähäinen.


      • Pietter
        Mr. Jones kirjoitti:

        Kyllä kuva kertoo paljon, kunhan sitä osaa tulkita oikein. Kuvauspaikka kertoo siitä millaisissa paikoissa ihminen tykkää liikkua. Ihmiset (tai niiden poissaolo!) ympärillä kertovat millaisessa seurassa henkilö viihtyy. Jos kuvassa on muita ihmisiä, kuinka lähellä ne ovat kyseistä henkilöä? Konservatiivinen ja asiallinen pukeutuminen kertoo yleensä vakaasta persoonasta, joka ei mene muodin (eikä muidenkaan) oikkujen perässä.

        Jokainen pystyy tekemään jotakin päätelmiä kuvista, mutta täytyy myös varoa näkemästä asioita, joita ei kuva pysty kertomaan, joita itse haluaisi nähdä. Silmät ovat sielun peili, katsokaa silmiä.

        Tottapuhuen kuva kertoo sen mitä itse siitä haluat löytää. Tulkinnat perustuvat siihen mitä mieltä on eri asioista. On täysin turhaa väittää että oikeasti pystyy kuvan perusteella päättelemään jotain ihmisestä. Pystyy ainoastaan päättelemään pitääkö kuvasta eikä se perustu tietoon vaan tunteeseen.


      • ...............
        Pietter kirjoitti:

        Tottapuhuen kuva kertoo sen mitä itse siitä haluat löytää. Tulkinnat perustuvat siihen mitä mieltä on eri asioista. On täysin turhaa väittää että oikeasti pystyy kuvan perusteella päättelemään jotain ihmisestä. Pystyy ainoastaan päättelemään pitääkö kuvasta eikä se perustu tietoon vaan tunteeseen.

        et osaa päätellä kuvista asioita, niin se ei tarkoita sitä, etteikö muilla olisi tätä kykyä... Itse ainakin olen ihan 100% varma, että pystyn näkemään jo ihmisen ulkonäöstä jotain, samoin ilmeistä...

        Think...


      • IhanTotta
        ............... kirjoitti:

        et osaa päätellä kuvista asioita, niin se ei tarkoita sitä, etteikö muilla olisi tätä kykyä... Itse ainakin olen ihan 100% varma, että pystyn näkemään jo ihmisen ulkonäöstä jotain, samoin ilmeistä...

        Think...

        Mulla on se etu että tiedän ihmisen pystyvän ottamaan erilaisia ilmeitä ja ulkonäkökin vaihtelee suuresti riippuen tilanteesta. Siksi tiedän ettei yksittäisestä kuvasta voi päätellä mitään oikeasti. Kaikki 'päätelmät' tulevat vain katsojan tunteista eikä niitä voi kiistää. Lopputuloksella ei välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa millainen kuvan ihminen oikeasti on.
        Jokainen saa tietysti tiirailla kuvia ihan niin paljon kuin haluaa ja luulla päättelevänsä ihan mitä vain haluaa.


      • Epänormaali
        ............... kirjoitti:

        et osaa päätellä kuvista asioita, niin se ei tarkoita sitä, etteikö muilla olisi tätä kykyä... Itse ainakin olen ihan 100% varma, että pystyn näkemään jo ihmisen ulkonäöstä jotain, samoin ilmeistä...

        Think...

        Minä en kyllä kovinkaan usein ole kuvissa mitenkään normaali ;) ellei kyseessä sitten ole joku virallinen kuva. Omituinen tapani on väännellä naamaa ja pelleillä valokuvissa. JOs näkisit kuviani niin todennäköisesti viisaasti päättelisit että toi ei voi olla täysjärkinen, täysin sekopää, vammainen tai joku rikollinen. En vain osaa olla normaalisti kuvissa vaan aina pitää pelleillä. Ellei joku sitten onnistu salaa ottamaan kuvaa jossain "normaalissa" tilanteessa siten että en sitä huomaa.


      • Kuvaaja..
        Mr. Jones kirjoitti:

        Kyllä kuva kertoo paljon, kunhan sitä osaa tulkita oikein. Kuvauspaikka kertoo siitä millaisissa paikoissa ihminen tykkää liikkua. Ihmiset (tai niiden poissaolo!) ympärillä kertovat millaisessa seurassa henkilö viihtyy. Jos kuvassa on muita ihmisiä, kuinka lähellä ne ovat kyseistä henkilöä? Konservatiivinen ja asiallinen pukeutuminen kertoo yleensä vakaasta persoonasta, joka ei mene muodin (eikä muidenkaan) oikkujen perässä.

        Jokainen pystyy tekemään jotakin päätelmiä kuvista, mutta täytyy myös varoa näkemästä asioita, joita ei kuva pysty kertomaan, joita itse haluaisi nähdä. Silmät ovat sielun peili, katsokaa silmiä.

        ” Kuvauspaikka kertoo siitä millaisissa paikoissa ihminen tykkää liikkua”

        en nyt ihan allekirjoittaisi tuotakaan. Tai itse ainakin otan(tai pyydän jotakuta toista ottamaan)kuvia paikoista joissa käyn harvemmin. Eivät siis todellakaan ole sitä ympäristöä jossa olen päivittäin. Miksi sellaista kuvaisin kun muutenkin näen ne päivittäin tai kohtalaisen usein. Ja kuvat joita itse olen tämmöisissä treffejä edeltävissä tilanteissa saanut on yleensä rajattu siten että siinä näkyy vain se kyseinen ihminen. Tai siten se kuva on varta vasten otettu esim seinää vasten siten ettei mitään muuta näy, paha niistä on päätellä yhtään mitään. Mitäpä päättelisit siitä että kuvani on otettu esim terassilla ? No mielestäsi olen varmaan alkoholisti. Ja kavereita mulla on ihan törkeen paljon kun kaikissa pöydissä on porukkaa. Tai entäs jos se on otettu vaikka venemessuilla. No sittenhän minä olen rikas ja katselemassa uutta venettä itselleni. Ehei, olen köyhä ja käyn haaveilemassa siellä. Entäs jos kuva on jostain vuorelta jossa olen rinkka selässä. Ehei, en harrasta vaellusta, kuva piti vain ottaa sen takia kun kerrankin satuin tuollaisen paikkaan ja reppukin oli mukana. Yleensä en matkaile juurikaan. Enkä ainakaan aio mennä samaan paikkaan toista kertaa. Siispä on aika turha vetää liian pitkälle meneviä päätelmiä kuvista.


      • naisen näkemys

        Näin on, pinnalliset ihmiset ovat asia erikseen.
        Ainakin sisäinen kauneus ihmisellä on mielestäni se tärkein asia, eikä se perustu ulkonäköön.Ei pahalla, mutta komean tai kauniin ulkonäön omistavat ovat ns. "kanoja ja pukkeja" j ayleensä pintaliitäjiä.


      • Pykäliä
        Mr. Jones kirjoitti:

        Kyllä kuva kertoo paljon, kunhan sitä osaa tulkita oikein. Kuvauspaikka kertoo siitä millaisissa paikoissa ihminen tykkää liikkua. Ihmiset (tai niiden poissaolo!) ympärillä kertovat millaisessa seurassa henkilö viihtyy. Jos kuvassa on muita ihmisiä, kuinka lähellä ne ovat kyseistä henkilöä? Konservatiivinen ja asiallinen pukeutuminen kertoo yleensä vakaasta persoonasta, joka ei mene muodin (eikä muidenkaan) oikkujen perässä.

        Jokainen pystyy tekemään jotakin päätelmiä kuvista, mutta täytyy myös varoa näkemästä asioita, joita ei kuva pysty kertomaan, joita itse haluaisi nähdä. Silmät ovat sielun peili, katsokaa silmiä.

        "Ihmiset (tai niiden poissaolo!) ympärillä kertovat millaisessa seurassa henkilö viihtyy. Jos kuvassa on muita ihmisiä, kuinka lähellä ne ovat kyseistä henkilöä?"

        Etkö tiedä, että muiden kuin oman kuvan levittäminen internetissä ilman kohdehenkilöiden lupaa, on laitonta!?


    • zarkkuliini

      moi! olen järjestämässä ystävälleni sokkotreffejä. mitä he voisivat tehdä?

    • Katso ensin
    • Janina

      vanha sanonta ''kaunis ja komia,mutta sisältä läpi mätä''. joten! kyllä se kuva pitää nähä!!!

      • tajuan

        Haluutko kuvan?


      • Tyhjäpäälle
        tajuan kirjoitti:

        Haluutko kuvan?

        Voi sinua! Pitikö nostaa 10 vuotta vanha ketju esiin? Näinkö tyhjä on pääsi!


    • Romantikko27

      Heippa aloittaja! Itse olen ollut monilla sokkotreffeillä, ja on monesti tullut vastaan tällaisia "ei-omaan-makuuni" -miehiä. En kuitenkaan lähde tilanteesta heti pois, mielestäni se olisi törkeää, vaan olen aina juonut kaljan/ kahvin loppuun ja jutellut ihan normaalisti. Törkeintä olisi lähteä heti pois, tai kääntyä kannoillaan kun näkee toisen.
      Olen myös sanonut sitten myöhemmin , että "kiitos, muttet ole sitä mitä etsin tällä hetkellä", "En usko että juttumme onnistuisi", tms, kun miehillä on ollut kiinnostusta mutta minulla ei.
      Kannattaa aina olla kohtelias :)

      Tsemppiä treffeille!

      • tajuan

        Moiskis peuhuu kamuu kesään ;)t""rapum


    • lahest1

      Löytyiskö tyttöseuraa täks illaks.....

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe