Pascoe-emäsjauhe

Heli

Paljon kiitoksia vastauksistanne mun omenakysymykseen! Nyt kysyisin vielä, onko kellään kokemusta tuotteesta nimeltä Pascoe-emäsjauhe (Basenpulver). Tai jostain muusta emäsjauheesta. Tässä pitäisi mainoksen mukaan olla 96% kalsiumin ja 83% magnesiumin tarpeesta, vaikuttavana aineena ainakin magnesiumkarbonaatti ja muutakin, jota ei mainoksessa sanota. Ja vaikuttaa happoylijäämään.

138

111185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaa

      mistä tätä voi ostaa???mieluiten nettiosoite.
      missä on edullisimmat hinnat pascoelle?

      • 18 kiloa kevyempi

        Itselläni on vain positiivista kerrottavaa Pascoesta... =) Olin voimaton, energiaa ei ollut nimeksikään. Jäseniä kolotti, olin huonotuulinen, ja kärsin jatkuvasta närästyksestä.Kroppa täynnä selluliittia ym..ym.. Ylipainoa 30 kiloa. Aloitin Pascoe emäsjauheen kokeilun ja voin ilokseni kertoa, että itselläni aine on vaikuttanut kaikkeen positiivisesti. Paino tippunut 18 kiloa ja appelsiini iho on parantunut, vyötärö, reidet, vatsa kiinteytynyt. Jaksan taas olla oma entinen itseni, en ole väsynyt ja mikä ihaninta, ei närästä enää. Enkä ole käyttänyt jauhetta vasta kun 2 kk. Ja nyt ostin vasta toisen paketin. Todella riittoisaa !!! Maksoin paketista 22,50 ja uudesta paketista 19 e. Tuotetta voi kysellä mm.seuraavista paikoista jos netistä haluat tuotetta tilata...

        http://www.kolumbus.fi/lootuskirja/tuotteet.htm#Pascoe-emäsjauhe%20260%20g%20€%2019,00


        http://www.activecare.fi/hyvinvointituotteet/ravinnon-tukituotteet/?ad=adwords&gclid=CO2Tud689ZECFQ6jQwodIhyWxQ

        http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/3766/Pascoe-em%E4sjauhe

        Tuossa linkit. Onnea uusille itsensä löytäjille =)


      • Plejadit
        18 kiloa kevyempi kirjoitti:

        Itselläni on vain positiivista kerrottavaa Pascoesta... =) Olin voimaton, energiaa ei ollut nimeksikään. Jäseniä kolotti, olin huonotuulinen, ja kärsin jatkuvasta närästyksestä.Kroppa täynnä selluliittia ym..ym.. Ylipainoa 30 kiloa. Aloitin Pascoe emäsjauheen kokeilun ja voin ilokseni kertoa, että itselläni aine on vaikuttanut kaikkeen positiivisesti. Paino tippunut 18 kiloa ja appelsiini iho on parantunut, vyötärö, reidet, vatsa kiinteytynyt. Jaksan taas olla oma entinen itseni, en ole väsynyt ja mikä ihaninta, ei närästä enää. Enkä ole käyttänyt jauhetta vasta kun 2 kk. Ja nyt ostin vasta toisen paketin. Todella riittoisaa !!! Maksoin paketista 22,50 ja uudesta paketista 19 e. Tuotetta voi kysellä mm.seuraavista paikoista jos netistä haluat tuotetta tilata...

        http://www.kolumbus.fi/lootuskirja/tuotteet.htm#Pascoe-emäsjauhe%20260%20g%20€%2019,00


        http://www.activecare.fi/hyvinvointituotteet/ravinnon-tukituotteet/?ad=adwords&gclid=CO2Tud689ZECFQ6jQwodIhyWxQ

        http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/3766/Pascoe-em%E4sjauhe

        Tuossa linkit. Onnea uusille itsensä löytäjille =)

        Upeaa..olitko samaanaikaan rankalla dietillä vai putosiko paino aivan "itsestään" - entä muut liikunta aktiviteetit - ajattelin lähinnä tuota lihasten kiinteytymistä..miten kummassa onnistuit?


      • pähkäilyä
        18 kiloa kevyempi kirjoitti:

        Itselläni on vain positiivista kerrottavaa Pascoesta... =) Olin voimaton, energiaa ei ollut nimeksikään. Jäseniä kolotti, olin huonotuulinen, ja kärsin jatkuvasta närästyksestä.Kroppa täynnä selluliittia ym..ym.. Ylipainoa 30 kiloa. Aloitin Pascoe emäsjauheen kokeilun ja voin ilokseni kertoa, että itselläni aine on vaikuttanut kaikkeen positiivisesti. Paino tippunut 18 kiloa ja appelsiini iho on parantunut, vyötärö, reidet, vatsa kiinteytynyt. Jaksan taas olla oma entinen itseni, en ole väsynyt ja mikä ihaninta, ei närästä enää. Enkä ole käyttänyt jauhetta vasta kun 2 kk. Ja nyt ostin vasta toisen paketin. Todella riittoisaa !!! Maksoin paketista 22,50 ja uudesta paketista 19 e. Tuotetta voi kysellä mm.seuraavista paikoista jos netistä haluat tuotetta tilata...

        http://www.kolumbus.fi/lootuskirja/tuotteet.htm#Pascoe-emäsjauhe%20260%20g%20€%2019,00


        http://www.activecare.fi/hyvinvointituotteet/ravinnon-tukituotteet/?ad=adwords&gclid=CO2Tud689ZECFQ6jQwodIhyWxQ

        http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/3766/Pascoe-em%E4sjauhe

        Tuossa linkit. Onnea uusille itsensä löytäjille =)

        Hei,
        Ostin itse vasta perjantaina kys. tuotetta.

        Otatko jauhetta (=juomaa) heti aamulla tyhjään mahaan vai vasta parin tunnin kuluttua aamiaisesta?

        Olen lukenut aiheesta jostain terveyslehdestä, missä aikakoneen alex kehui tuotetta. Mutta ei ollut tarkempaa tarinaa siitä MITEN paljon muutti entistä ruokailutapaansa.
        Pitäiskö jättää suurin osa sokeri ja hiivatuotteista pois?


      • 18 kg kevyempi tantta =)
        pähkäilyä kirjoitti:

        Hei,
        Ostin itse vasta perjantaina kys. tuotetta.

        Otatko jauhetta (=juomaa) heti aamulla tyhjään mahaan vai vasta parin tunnin kuluttua aamiaisesta?

        Olen lukenut aiheesta jostain terveyslehdestä, missä aikakoneen alex kehui tuotetta. Mutta ei ollut tarkempaa tarinaa siitä MITEN paljon muutti entistä ruokailutapaansa.
        Pitäiskö jättää suurin osa sokeri ja hiivatuotteista pois?

        Siis. Aamuisin otan teelusikallisen "pulveria" ja sekoitan sen yleensä veteen. Olen tosin joskus napannut lusikallisen suoraan suuhun ja huuhdellut sen alas vedellä. Ei maistu pahalta. Ja tosiaan närästys loppui kuin seinään. Ja varmasti suurin turvotukseni aiheuttaja on ollut Samarin. En ole suuresti ruokatottumuksiani vaihtanut. Tosin ennen en ole ollut leivän syöjä. Nykyisin syön ruisleipää. Pitää nälkää kauemmin pois. Ja nyt kun olo on hoikistunut, niin ei halua edes syödä mitään rasvapommeja. Syön päivittäin ruisleipää, kunnon ruokaa..en tosin enää niitä jätti annoksia vaan n.nyrkin kokoinen annos ruokaa ja olen lisännyt salaattia, mm.porkkanaraastetta..tulee väriä elämään. =) Ja jäävuorisalaatti on suuri suosikeistani. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Itselleni tuonut elämänilon takaisin. Ja tunnen oloni energisemmäksi. Nyt jaksan jo lenkkeillä =) Toivotan kaikille oikein paljon onnea ja tsemppiä Pascoe kuurin kanssa =) ps.en ole ollut dieetillä..


      • 18 kg kevyempi...
        18 kg kevyempi tantta =) kirjoitti:

        Siis. Aamuisin otan teelusikallisen "pulveria" ja sekoitan sen yleensä veteen. Olen tosin joskus napannut lusikallisen suoraan suuhun ja huuhdellut sen alas vedellä. Ei maistu pahalta. Ja tosiaan närästys loppui kuin seinään. Ja varmasti suurin turvotukseni aiheuttaja on ollut Samarin. En ole suuresti ruokatottumuksiani vaihtanut. Tosin ennen en ole ollut leivän syöjä. Nykyisin syön ruisleipää. Pitää nälkää kauemmin pois. Ja nyt kun olo on hoikistunut, niin ei halua edes syödä mitään rasvapommeja. Syön päivittäin ruisleipää, kunnon ruokaa..en tosin enää niitä jätti annoksia vaan n.nyrkin kokoinen annos ruokaa ja olen lisännyt salaattia, mm.porkkanaraastetta..tulee väriä elämään. =) Ja jäävuorisalaatti on suuri suosikeistani. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Itselleni tuonut elämänilon takaisin. Ja tunnen oloni energisemmäksi. Nyt jaksan jo lenkkeillä =) Toivotan kaikille oikein paljon onnea ja tsemppiä Pascoe kuurin kanssa =) ps.en ole ollut dieetillä..

        Aloitin punttitreenauksen n.2 viikkoa sitten. Juuri kiinteytyksen ja lihasmassan saamiseksi. =)
        Mutta muuta aktiviteettiä en ole harrastanut. Painoi tosiaan putoi kuin "itsestään".


      • Plejadit
        18 kg kevyempi... kirjoitti:

        Aloitin punttitreenauksen n.2 viikkoa sitten. Juuri kiinteytyksen ja lihasmassan saamiseksi. =)
        Mutta muuta aktiviteettiä en ole harrastanut. Painoi tosiaan putoi kuin "itsestään".

        Juolahtipa tuossa mieleen, että kun itsellä ikää on kertynyt 54v, niin saattaapi olla mahdollista ja todennäköistäkin, että noita tuloksia saa odotella pidempään kuin nuoremmilla. Tasan viikko on vasta mennyt,joten ei kait kannata heittää kirvestä vielä kaivoon vaikka mitään ei ole tapahtunutkaan..jaa, että minkö hätäinen ;)


      • mikä ajoitus?
        Plejadit kirjoitti:

        Juolahtipa tuossa mieleen, että kun itsellä ikää on kertynyt 54v, niin saattaapi olla mahdollista ja todennäköistäkin, että noita tuloksia saa odotella pidempään kuin nuoremmilla. Tasan viikko on vasta mennyt,joten ei kait kannata heittää kirvestä vielä kaivoon vaikka mitään ei ole tapahtunutkaan..jaa, että minkö hätäinen ;)

        Verenpainelääkkeen käyttäjänä olisin kiinnostunut, että onko mitään hyötyä/haittaa, jos ottaa aamulla ensin v-painelääkkeet ja sitten Pascoen? Silloinhan Pascoe ei tule "tyhjään" mahaan. Entä aamiaisen syönti, voiko sen syödä heti Pascoen oton jälkeen vai pitääkö olla taukoa?


      • LEZZU@
        18 kiloa kevyempi kirjoitti:

        Itselläni on vain positiivista kerrottavaa Pascoesta... =) Olin voimaton, energiaa ei ollut nimeksikään. Jäseniä kolotti, olin huonotuulinen, ja kärsin jatkuvasta närästyksestä.Kroppa täynnä selluliittia ym..ym.. Ylipainoa 30 kiloa. Aloitin Pascoe emäsjauheen kokeilun ja voin ilokseni kertoa, että itselläni aine on vaikuttanut kaikkeen positiivisesti. Paino tippunut 18 kiloa ja appelsiini iho on parantunut, vyötärö, reidet, vatsa kiinteytynyt. Jaksan taas olla oma entinen itseni, en ole väsynyt ja mikä ihaninta, ei närästä enää. Enkä ole käyttänyt jauhetta vasta kun 2 kk. Ja nyt ostin vasta toisen paketin. Todella riittoisaa !!! Maksoin paketista 22,50 ja uudesta paketista 19 e. Tuotetta voi kysellä mm.seuraavista paikoista jos netistä haluat tuotetta tilata...

        http://www.kolumbus.fi/lootuskirja/tuotteet.htm#Pascoe-emäsjauhe%20260%20g%20€%2019,00


        http://www.activecare.fi/hyvinvointituotteet/ravinnon-tukituotteet/?ad=adwords&gclid=CO2Tud689ZECFQ6jQwodIhyWxQ

        http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/3766/Pascoe-em%E4sjauhe

        Tuossa linkit. Onnea uusille itsensä löytäjille =)

        Täällä yks pulska emäntä ja painonpudotus ei oikeen onnistu millään konstilla...Tonaliniakin kokeilin reilut 5kk,mutta ei huomattavia muutoksia-oon tosi pettynyt :(( Tää on viimenen tosi yritys jonkun "apuaineen"avulla!!!Oon nyt viikon ottanut aamuisin 1tl pascoe-jauhetta...ei voi vielä sanoa vaikutuksesta mitään.Testaan nyt pari kuukautta,tapahtuuko mitään positiivista!!!Kertoilen tuloksista jossain välissä,jos nyt tulee mitään kerrottavaa!!!!!MUTTA,olisi kiva kuulla muiden onnistumisia ja vinkkejä pascoen käytöstä?!!!!!!!!!


      • ihan ite mää
        18 kiloa kevyempi kirjoitti:

        Itselläni on vain positiivista kerrottavaa Pascoesta... =) Olin voimaton, energiaa ei ollut nimeksikään. Jäseniä kolotti, olin huonotuulinen, ja kärsin jatkuvasta närästyksestä.Kroppa täynnä selluliittia ym..ym.. Ylipainoa 30 kiloa. Aloitin Pascoe emäsjauheen kokeilun ja voin ilokseni kertoa, että itselläni aine on vaikuttanut kaikkeen positiivisesti. Paino tippunut 18 kiloa ja appelsiini iho on parantunut, vyötärö, reidet, vatsa kiinteytynyt. Jaksan taas olla oma entinen itseni, en ole väsynyt ja mikä ihaninta, ei närästä enää. Enkä ole käyttänyt jauhetta vasta kun 2 kk. Ja nyt ostin vasta toisen paketin. Todella riittoisaa !!! Maksoin paketista 22,50 ja uudesta paketista 19 e. Tuotetta voi kysellä mm.seuraavista paikoista jos netistä haluat tuotetta tilata...

        http://www.kolumbus.fi/lootuskirja/tuotteet.htm#Pascoe-emäsjauhe%20260%20g%20€%2019,00


        http://www.activecare.fi/hyvinvointituotteet/ravinnon-tukituotteet/?ad=adwords&gclid=CO2Tud689ZECFQ6jQwodIhyWxQ

        http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/3766/Pascoe-em%E4sjauhe

        Tuossa linkit. Onnea uusille itsensä löytäjille =)

        Taitaapi olla myyntimiesten mainosjuttuja nää pascoe jutut!!!Kaikkihan näitä käyttäis,jos muka tollasia tuloksia sais!!!Ootteks te ihmiset ihan pöljiä...huh,huh....!!!


      • toiselle ei
        ihan ite mää kirjoitti:

        Taitaapi olla myyntimiesten mainosjuttuja nää pascoe jutut!!!Kaikkihan näitä käyttäis,jos muka tollasia tuloksia sais!!!Ootteks te ihmiset ihan pöljiä...huh,huh....!!!

        Ostin itse just muutama päivä sitten ko. Pascoen tuotetta. Itselläni vointi oli aivan erilainen heti ensimmäisestä päivästä lähtien. Vatsa toimii nyt hyvin, olo on kevyt ja vyötäkin kiristin jo yhdellä! :)
        Tähän kaikkeen hyvinvointi- ja laihdutusviidakkoon usein sokeutuu eikä muista oleellista asiaa painonpudotuksesta...
        Ilman pelkän veden (ei siis lisättynä sitruunaa, mehua eikä muutakaan!) juomista ei varmaankaan elimistössä paljon tapahdu!
        Kuonat poistuvat luonnollista tietä, jos vain on jotain, mikä laittaa ne liikkeelle.. Pelkän veden juonti säännöllisesti pitää elimistön "liikkeellä"; noin 2l /vrk. Lisäksi Pascoe-lehtisessä oli ns. 10 viikon tehokuuri, johon liittyi tehostavien aineiden ottaminen. Itse tehostan "kuuria" Lepicolilla ja Dida-"hiivakuurillla". Luulisi toimivan..!
        Aurinkoa kevääseen ja reipasta mieltä!


      • miukumaukkis

        Mistä se kehon ylihappamuustila johtuu?
        Maha on nyt närästänyt melkein 2 kk:tta, väliaikaisen avun sain magnesiamaidosta ja nyt närästää taas. Sen lisäksi hikeni on superhapanta ja muuttunut tosi epämiellyttävän hajuiseksi. Ruokavalioni koostuu lähinnä kasviksista, hedelmistä ja karkista...ei hyvä tiedän, mutta kun väsyttää, tekee mieli karkkia. Olen aika hukassa tämän kroppahommani kanssa, kun en jaksa mitään, ja aineenvaihduntani on ihan sekaisin, kuumaa ja kylmää ja hikoillessanikin saatan palella. Weird. Kellään kokemuksia? Pascoeta hain tänään Lifestä, 24,90€ katon mitä se tekee.


      • marika85
        miukumaukkis kirjoitti:

        Mistä se kehon ylihappamuustila johtuu?
        Maha on nyt närästänyt melkein 2 kk:tta, väliaikaisen avun sain magnesiamaidosta ja nyt närästää taas. Sen lisäksi hikeni on superhapanta ja muuttunut tosi epämiellyttävän hajuiseksi. Ruokavalioni koostuu lähinnä kasviksista, hedelmistä ja karkista...ei hyvä tiedän, mutta kun väsyttää, tekee mieli karkkia. Olen aika hukassa tämän kroppahommani kanssa, kun en jaksa mitään, ja aineenvaihduntani on ihan sekaisin, kuumaa ja kylmää ja hikoillessanikin saatan palella. Weird. Kellään kokemuksia? Pascoeta hain tänään Lifestä, 24,90€ katon mitä se tekee.

        Oon jonkun vähä yli pari viikkoa napannu aina aamulla kun herään tota pascoeta ja mulla se on auttanu kyl sillee et aineenvaihdunta on vilkastunut,eli vessassa saa asua :D Ja ennen mulla oli kamalat ilmavaivat työpäivän jälkeen ja maha kipeä kahvin juonnista ja nyt sekin on kadonnut :)Ja mikä mun kohdalla on hassua kun olen tosi aamu uninen niin jos menen 7töihin niin olen jo 5aikaan hereillä ja tosi pirteänä :)


      • eri keinoja kokeillut
        ihan ite mää kirjoitti:

        Taitaapi olla myyntimiesten mainosjuttuja nää pascoe jutut!!!Kaikkihan näitä käyttäis,jos muka tollasia tuloksia sais!!!Ootteks te ihmiset ihan pöljiä...huh,huh....!!!

        tämä tuote todella toimii ja moneen asiaan. En hevillä enää mainosmiehiä usko enkä tähän tuotteeseen mainonnan kautta päätynytkään, mutta on tehonnut närästykseen, vatsavaivoihin, poistaa liiat nesteet poistamatta kuitenkaan tarpeellisia suoloja, hoikistaa, piristää, aineenvaihdunta paranee, jne. Kannattaa kokeilla ainakin jauhetta.


      • kaisapaisa
        18 kiloa kevyempi kirjoitti:

        Itselläni on vain positiivista kerrottavaa Pascoesta... =) Olin voimaton, energiaa ei ollut nimeksikään. Jäseniä kolotti, olin huonotuulinen, ja kärsin jatkuvasta närästyksestä.Kroppa täynnä selluliittia ym..ym.. Ylipainoa 30 kiloa. Aloitin Pascoe emäsjauheen kokeilun ja voin ilokseni kertoa, että itselläni aine on vaikuttanut kaikkeen positiivisesti. Paino tippunut 18 kiloa ja appelsiini iho on parantunut, vyötärö, reidet, vatsa kiinteytynyt. Jaksan taas olla oma entinen itseni, en ole väsynyt ja mikä ihaninta, ei närästä enää. Enkä ole käyttänyt jauhetta vasta kun 2 kk. Ja nyt ostin vasta toisen paketin. Todella riittoisaa !!! Maksoin paketista 22,50 ja uudesta paketista 19 e. Tuotetta voi kysellä mm.seuraavista paikoista jos netistä haluat tuotetta tilata...

        http://www.kolumbus.fi/lootuskirja/tuotteet.htm#Pascoe-emäsjauhe%20260%20g%20€%2019,00


        http://www.activecare.fi/hyvinvointituotteet/ravinnon-tukituotteet/?ad=adwords&gclid=CO2Tud689ZECFQ6jQwodIhyWxQ

        http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/3766/Pascoe-em%E4sjauhe

        Tuossa linkit. Onnea uusille itsensä löytäjille =)

        tietääkseni kenenkään paino ei voi tippua 18kg kahdessa kuukaudessa???
        Käytti sitten Pascoeta tai ei...


      • keiky
        mikä ajoitus? kirjoitti:

        Verenpainelääkkeen käyttäjänä olisin kiinnostunut, että onko mitään hyötyä/haittaa, jos ottaa aamulla ensin v-painelääkkeet ja sitten Pascoen? Silloinhan Pascoe ei tule "tyhjään" mahaan. Entä aamiaisen syönti, voiko sen syödä heti Pascoen oton jälkeen vai pitääkö olla taukoa?

        Netissä tuotteen annostuksesta sanotaan seuraavasti:
        "Annostus: 1 teelusikallinen päivässä. Sekoita jauhe lasilliseen kehonlämpöistä vettä. Nauti tyhjään vatsaan (mielellään noin tunti ennen ruokailua)."


      • virtsa
        18 kg kevyempi tantta =) kirjoitti:

        Siis. Aamuisin otan teelusikallisen "pulveria" ja sekoitan sen yleensä veteen. Olen tosin joskus napannut lusikallisen suoraan suuhun ja huuhdellut sen alas vedellä. Ei maistu pahalta. Ja tosiaan närästys loppui kuin seinään. Ja varmasti suurin turvotukseni aiheuttaja on ollut Samarin. En ole suuresti ruokatottumuksiani vaihtanut. Tosin ennen en ole ollut leivän syöjä. Nykyisin syön ruisleipää. Pitää nälkää kauemmin pois. Ja nyt kun olo on hoikistunut, niin ei halua edes syödä mitään rasvapommeja. Syön päivittäin ruisleipää, kunnon ruokaa..en tosin enää niitä jätti annoksia vaan n.nyrkin kokoinen annos ruokaa ja olen lisännyt salaattia, mm.porkkanaraastetta..tulee väriä elämään. =) Ja jäävuorisalaatti on suuri suosikeistani. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Itselleni tuonut elämänilon takaisin. Ja tunnen oloni energisemmäksi. Nyt jaksan jo lenkkeillä =) Toivotan kaikille oikein paljon onnea ja tsemppiä Pascoe kuurin kanssa =) ps.en ole ollut dieetillä..

        Olen käyttänyt Pascoe jauhetta vasta pari kertaa, ihmettelen miten ph arvo muutui niin pian.1päivän arvo oli 5,9, eli hapan, jo toisena pv 6,5 ja nyt kolmantena pv 7,4. Eli onko jotain syytä käyttää jauhetta jos happamuus näin pian tasapainottuu? Liuskojen lopussa on värikartta johon vertaan liuskan antamaa tulosta. norm ph vaihtelee 4.5-8 näin sanoo kirja. Ajattelisin kuitenkin itse että sellainen 7 olisi ok, eli neutraali.Mutta jään odottelemaan muita hyviä vaikutuksia, nukuin ainakin kun tukki.


      • Auttaa
        ihan ite mää kirjoitti:

        Taitaapi olla myyntimiesten mainosjuttuja nää pascoe jutut!!!Kaikkihan näitä käyttäis,jos muka tollasia tuloksia sais!!!Ootteks te ihmiset ihan pöljiä...huh,huh....!!!

        Hei,

        Voin kertoa myös omasta kokemuksesta, että jauheen käytöstä on ollut minulle pelkkää iloa. Olen 38-vuotias liikuntaa harrastava neitokainen. Painoni on tällä hetkellä 65kg. Minulla todettiin n.2 vuotta sitten gluteeni-allergia, johon reagoin iholla eli saan ihottumaa. Koska kuitujen saanti ei ole helppoa, vatsa on aina kovana tai turvoksissa. Ongelmana on ollut myös ainainen selluliitti. Huomenna tulee 1kk kun aloitin jauheen käytön. Joka aamu 1tl tyhjään vartsaan veden kera.

        Olin melkein kuukauden sairaana. Minulla oli 2 angiinaa putkeen. Viimeiset kaksi viikkoa olin täydellisessä urheilukiellossa, joka minulle oli erittäin hankalaa kun olen tottunut liikkumaan. Antibiootti kuurin jälkeen ei tullut virtsatie tulehdusta, ihoni on siloittunut ja selluliitti on hävinnyt melkein kokonaan pakaroista ja reisistä. Ylävatsalla selluliittia on vielä edelleen. Olen paljon energisempi ja ilosempi. Painoa tippui "maatessa" kaksi kiloa, joka johtunee siitä että jauhe on tenhyt suolesta vilkkaamman. Olen myös kärsinyt suonenvedoista ja ottanut siihen mangnesiumia. Nyt en ole ollut myöskään suonenvetoja. En ole ikinä ollut mikään veden juoja, tälläkin hetkellä juon vain n.1-2litraan päivässä, vaikka sitä kehoitetaankin pakkauksessa juomaan 2-4 litraan päivässä.

        Onnea kokeiluun!! " jos ei ota, niin ei se anna"


      • vhh kehiin
        Auttaa kirjoitti:

        Hei,

        Voin kertoa myös omasta kokemuksesta, että jauheen käytöstä on ollut minulle pelkkää iloa. Olen 38-vuotias liikuntaa harrastava neitokainen. Painoni on tällä hetkellä 65kg. Minulla todettiin n.2 vuotta sitten gluteeni-allergia, johon reagoin iholla eli saan ihottumaa. Koska kuitujen saanti ei ole helppoa, vatsa on aina kovana tai turvoksissa. Ongelmana on ollut myös ainainen selluliitti. Huomenna tulee 1kk kun aloitin jauheen käytön. Joka aamu 1tl tyhjään vartsaan veden kera.

        Olin melkein kuukauden sairaana. Minulla oli 2 angiinaa putkeen. Viimeiset kaksi viikkoa olin täydellisessä urheilukiellossa, joka minulle oli erittäin hankalaa kun olen tottunut liikkumaan. Antibiootti kuurin jälkeen ei tullut virtsatie tulehdusta, ihoni on siloittunut ja selluliitti on hävinnyt melkein kokonaan pakaroista ja reisistä. Ylävatsalla selluliittia on vielä edelleen. Olen paljon energisempi ja ilosempi. Painoa tippui "maatessa" kaksi kiloa, joka johtunee siitä että jauhe on tenhyt suolesta vilkkaamman. Olen myös kärsinyt suonenvedoista ja ottanut siihen mangnesiumia. Nyt en ole ollut myöskään suonenvetoja. En ole ikinä ollut mikään veden juoja, tälläkin hetkellä juon vain n.1-2litraan päivässä, vaikka sitä kehoitetaankin pakkauksessa juomaan 2-4 litraan päivässä.

        Onnea kokeiluun!! " jos ei ota, niin ei se anna"

        Syö kasviksia ja D-vitamiinia.

        Ja ne selluliitit ei mihinkään lähde.


      • löytyy
        ihan ite mää kirjoitti:

        Taitaapi olla myyntimiesten mainosjuttuja nää pascoe jutut!!!Kaikkihan näitä käyttäis,jos muka tollasia tuloksia sais!!!Ootteks te ihmiset ihan pöljiä...huh,huh....!!!

        Ihan pöljä löytyy sen nimimerkin takaa. Miten ihmeessa voikaan olla noin pöljiä ihmisiä, jota eivät emäksisyydestä tajua enempää, kuin sika hopealusikasta.


      • ihan pöljiä kaikki
        löytyy kirjoitti:

        Ihan pöljä löytyy sen nimimerkin takaa. Miten ihmeessa voikaan olla noin pöljiä ihmisiä, jota eivät emäksisyydestä tajua enempää, kuin sika hopealusikasta.

        Asidoosi (elimistön nesteiden liiallinen happamuus)

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00656&p_teos=dlk&p_selaus=

        Alkaloosi (elimistön nesteiden liiallinen emäksisyys)

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00655&p_teos=dlk&p_selaus=7740

        Virtsan seulontatutkimus (U-KemSeul)
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=snk03151

        Virtsa
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Virtsa


      • Tellervoinen
        pähkäilyä kirjoitti:

        Hei,
        Ostin itse vasta perjantaina kys. tuotetta.

        Otatko jauhetta (=juomaa) heti aamulla tyhjään mahaan vai vasta parin tunnin kuluttua aamiaisesta?

        Olen lukenut aiheesta jostain terveyslehdestä, missä aikakoneen alex kehui tuotetta. Mutta ei ollut tarkempaa tarinaa siitä MITEN paljon muutti entistä ruokailutapaansa.
        Pitäiskö jättää suurin osa sokeri ja hiivatuotteista pois?

        Minä en muuttanut ruokailutottumuksiani mitenkään, mutta tosin söin aika terveellisesti ennenkin. Se tässä aineessa onkin ihanaa, että se "kumoaa"
        happamien ruoka-aineiden vaikutuksen elimistössä.
        Me kaikki olemme happamia!


      • Tellervoinen

        Kun ostaa tuotteen terveystuotteiden kaupasta, saa samaan hintaa myös ohjeet ja neuvontaa.


      • Happamia- sanoi kettu pihlajanmarjoista
        Tellervoinen kirjoitti:

        Minä en muuttanut ruokailutottumuksiani mitenkään, mutta tosin söin aika terveellisesti ennenkin. Se tässä aineessa onkin ihanaa, että se "kumoaa"
        happamien ruoka-aineiden vaikutuksen elimistössä.
        Me kaikki olemme happamia!

        Muuttuuhan se virtsan ph, mutta muualle elimistöön sillä ei ole vaikutusta. Ja kun virtsa on tarpeeksi emäksistä viihtyy bakteerit siinä paremmin. Jos on herkkä saamaan virtsatieinfektioita, kannattaisi virtsa pitää enemmin happamana. Että semmosta...


      • kokemus..
        Happamia- sanoi kettu pihlajanmarjoista kirjoitti:

        Muuttuuhan se virtsan ph, mutta muualle elimistöön sillä ei ole vaikutusta. Ja kun virtsa on tarpeeksi emäksistä viihtyy bakteerit siinä paremmin. Jos on herkkä saamaan virtsatieinfektioita, kannattaisi virtsa pitää enemmin happamana. Että semmosta...

        Minulla oli vuosia sitten jatkuvasti virtsatietulehduksia, ja muistan kun labrakokeissa pH oli aina n. 5.

        Nyt olen käyttänyt pitkään Innerlightin viherjuomaa ja pH-tippoja. Virtsan pH on aamuisin lähempänä 7 ja virtsatietulehduksia ei ole ollut, vointini on muutenkin ollut parempi. Myös Pascoe-jauhetta käytän.


      • tohtori molonen
        ihan ite mää kirjoitti:

        Taitaapi olla myyntimiesten mainosjuttuja nää pascoe jutut!!!Kaikkihan näitä käyttäis,jos muka tollasia tuloksia sais!!!Ootteks te ihmiset ihan pöljiä...huh,huh....!!!

        Minäkin lueskelin näitä keskustelu palstoja,päätimpähän vähän testata tuotetta. Niinhän siinä kävi oloni ei muuttunut tämän kuurin myötä millään tavalla.Ainoastaan painoni lisääntyi 200 grammaa.Että älkää hyvät ihmiset uskoko näihin huuhaa juttuihin.Ostakaa ainoastaan niitä tuotteita jotka lääketiede on todistettavasti pystynyt osoittaan niiden vaikutuksen.Jättäkää kaikki tämä hölyn pöly omaan arvoonsa .


      • Naturmedicin
        tohtori molonen kirjoitti:

        Minäkin lueskelin näitä keskustelu palstoja,päätimpähän vähän testata tuotetta. Niinhän siinä kävi oloni ei muuttunut tämän kuurin myötä millään tavalla.Ainoastaan painoni lisääntyi 200 grammaa.Että älkää hyvät ihmiset uskoko näihin huuhaa juttuihin.Ostakaa ainoastaan niitä tuotteita jotka lääketiede on todistettavasti pystynyt osoittaan niiden vaikutuksen.Jättäkää kaikki tämä hölyn pöly omaan arvoonsa .

        Nythän ollaan tietääkseni vaihtoehtohoitojen palstalla. Ne, jotka haluavat välttyä lääkkeiden haitallisilta sivuvaikkutuksilta, etsivät vaihtoehtoja turvallisista ja luonnollisista vaihtoehdoista. Itse olen säästynyt tähän 62 vuoden ikään jopa antibiooteilta vahvistamalla immuniteettia luontaisesti. Happamassa kehossa viihtyy lihavuus, tulehdukset yms. sairaudet, jopa syöpä.


      • ?=%¤
        tohtori molonen kirjoitti:

        Minäkin lueskelin näitä keskustelu palstoja,päätimpähän vähän testata tuotetta. Niinhän siinä kävi oloni ei muuttunut tämän kuurin myötä millään tavalla.Ainoastaan painoni lisääntyi 200 grammaa.Että älkää hyvät ihmiset uskoko näihin huuhaa juttuihin.Ostakaa ainoastaan niitä tuotteita jotka lääketiede on todistettavasti pystynyt osoittaan niiden vaikutuksen.Jättäkää kaikki tämä hölyn pöly omaan arvoonsa .

        "Niinhän siinä kävi oloni ei muuttunut tämän kuurin myötä millään tavalla.Ainoastaan painoni lisääntyi 200 grammaa." Kuulostaa juuri siltä, että olet ns. "kaikkea kokeillut" ylipainoinen nainen, joka haluaa tuloksia NYTHETI -asenteella. Ehkä alle viikon jaksoit jauhetta ottaa? Olenko väärässä?


      • NINA 69
        kokemus.. kirjoitti:

        Minulla oli vuosia sitten jatkuvasti virtsatietulehduksia, ja muistan kun labrakokeissa pH oli aina n. 5.

        Nyt olen käyttänyt pitkään Innerlightin viherjuomaa ja pH-tippoja. Virtsan pH on aamuisin lähempänä 7 ja virtsatietulehduksia ei ole ollut, vointini on muutenkin ollut parempi. Myös Pascoe-jauhetta käytän.

        hei !
        MINÄ MYÖS KÄYTÄN INNERLIGHTIN VIHERJUOMAA JA PH TIPPAA,OVAT VAAN TODELLA KALLIITA ? MIKÄ SUOMEN VASTAAVA TUOTE ? PASCOETA VOI SIIS KÄYTTÄÄ VIHERJUOMAN JA TIPAN TUKENA ? KANNATTAA OSTAA PH IHME KIRJA ,TODELLA HYVÄ JA TÄYTTÄ TOTTA !!!!!

        T.NINA


      • sininen kala
        kaisapaisa kirjoitti:

        tietääkseni kenenkään paino ei voi tippua 18kg kahdessa kuukaudessa???
        Käytti sitten Pascoeta tai ei...

        Olen tiputtanut painoa kahdessa kuukaudessa 24kg! Eli kyllä se ihan mahdollista on. Liikuntaa helvetisti ja vähän ruokaa. Ei terveellistä mutta mahdollista.


      • hohhoijjakka
        kaisapaisa kirjoitti:

        tietääkseni kenenkään paino ei voi tippua 18kg kahdessa kuukaudessa???
        Käytti sitten Pascoeta tai ei...

        Kuule Kaisa kun ihmisen paino on kolminumeroinen ja alkaa ykkösellä tai kakkosella niin aivan taatusti voi pudottaa painoaan 18 kg / 2 kk.

        Mutta sitähän eivät pikku fifit voi tietää.


      • Anne
        kaisapaisa kirjoitti:

        tietääkseni kenenkään paino ei voi tippua 18kg kahdessa kuukaudessa???
        Käytti sitten Pascoeta tai ei...

        Kyllä voi. Tiputin painonvartijoissa aikoinani 25kg 3kk, 75kg-> 50kg. Et revi siitä. ja toi pascoe odottaa tuolla kaapissa :)


      • tre79
        ihan ite mää kirjoitti:

        Taitaapi olla myyntimiesten mainosjuttuja nää pascoe jutut!!!Kaikkihan näitä käyttäis,jos muka tollasia tuloksia sais!!!Ootteks te ihmiset ihan pöljiä...huh,huh....!!!

        Kaikkihan harrastaivat liikuntaa ja söisivät enemmän kasviksia jos olis todistettu,että on terveellistä. Että jatka toki samaa ajatuksenjuoksuasi.


    • närästyskipuilija

      Mahantoimintan on ainakin vaikuttanut. Tulee paskaa useammin ja sieltä näyttää tulevan "vanhaakin" tavaraa ulos. Siis sellasta tummunutta rakeista... Hyvältä tuntuu mahassa. Laihduttavaan vaikutukseen en usko, mutta juuri tohon mun mahakipuiluun sen aloitin.

      • Sama ko äsken

        Täytyy kyllä sanoo, että suolesta tulee pihalle miljoona vuotta vanhaa paskaa. Epämiellyttäviä vessakäyntejä tässä ollut, mutta kyllä huomaa aineen toimivan. Kohan nää vanhat skeidatr saa pihalle, ni elimistö kiittää.


      • Oireita?
        Sama ko äsken kirjoitti:

        Täytyy kyllä sanoo, että suolesta tulee pihalle miljoona vuotta vanhaa paskaa. Epämiellyttäviä vessakäyntejä tässä ollut, mutta kyllä huomaa aineen toimivan. Kohan nää vanhat skeidatr saa pihalle, ni elimistö kiittää.

        oletteko kokeneet muita kehon puhdistumiskriisin oireita saven lentämisen lisäksi?

        Aloitin jauheen ottamisen viime lauantaina ja heti saman päivän iltana olin aivan tolkuttoman väsymyksen vallassa, sama tahti on jatkunut tähän saakka.

        Selkään on pukannu muutaman hevosenpään kokosen finnin.

        Olen juonut runsaasti vettä.


      • Tipi
        Oireita? kirjoitti:

        oletteko kokeneet muita kehon puhdistumiskriisin oireita saven lentämisen lisäksi?

        Aloitin jauheen ottamisen viime lauantaina ja heti saman päivän iltana olin aivan tolkuttoman väsymyksen vallassa, sama tahti on jatkunut tähän saakka.

        Selkään on pukannu muutaman hevosenpään kokosen finnin.

        Olen juonut runsaasti vettä.

        Heippa!

        Olisi kiva kuulla lisääkin kokemuksia.
        Entäpä te jo aloittaneet, missä nyt mennään?

        Itsekin harkitsen josko kokeilisi.
        Ei minulla mitään vaivaa ole, eikä oikeastaan
        tarvetta pudottaa painoakaan.
        Ihan mielenkiinnosta ajattelin kokeilla.


      • asioihinn
        Tipi kirjoitti:

        Heippa!

        Olisi kiva kuulla lisääkin kokemuksia.
        Entäpä te jo aloittaneet, missä nyt mennään?

        Itsekin harkitsen josko kokeilisi.
        Ei minulla mitään vaivaa ole, eikä oikeastaan
        tarvetta pudottaa painoakaan.
        Ihan mielenkiinnosta ajattelin kokeilla.

        kärsin migreenistä, se on hävinnyt, olin usein huonotuulinen ja väsynyt, nyt olen pirteä ja hyväntuulinen, katso vaikka -----> :D :)
        silmän aluset ovat vaalentuneet, nivelkivut ovat hävinneet, eli aika paljon ollut vaikutusta.

        Käytin ensi kertaa n. 2v sitten mutta lopetin koska en huomannut mitään vaikutusta silloin mutta käytin sitä vain n.3viikkoa, sain jälkeenpäin kuulla että tämän aineen kanssa ei kannata hoppuilla koska kehon happamuuden muutos on hidas prosessi, n. 1/2 v!! nyt olen käyttänyt n. 2kk ja vasta nyt ovat nuo muutokset alkaneet näkymään. Otan aina aamuisin teelusikallisen puoleen lasiin vettä.

        kannattaa kokeilla, aluksi voi olla melko pahanmakuinen.


      • Tipi
        asioihinn kirjoitti:

        kärsin migreenistä, se on hävinnyt, olin usein huonotuulinen ja väsynyt, nyt olen pirteä ja hyväntuulinen, katso vaikka -----> :D :)
        silmän aluset ovat vaalentuneet, nivelkivut ovat hävinneet, eli aika paljon ollut vaikutusta.

        Käytin ensi kertaa n. 2v sitten mutta lopetin koska en huomannut mitään vaikutusta silloin mutta käytin sitä vain n.3viikkoa, sain jälkeenpäin kuulla että tämän aineen kanssa ei kannata hoppuilla koska kehon happamuuden muutos on hidas prosessi, n. 1/2 v!! nyt olen käyttänyt n. 2kk ja vasta nyt ovat nuo muutokset alkaneet näkymään. Otan aina aamuisin teelusikallisen puoleen lasiin vettä.

        kannattaa kokeilla, aluksi voi olla melko pahanmakuinen.

        No hyvä tietää ettei kannata muutaman viikon
        kokeilun jälkeen lopettaa, ellei mitään
        näy eikä tunnu.

        Olen nyt viikon pari käyttänyt, enkä ole
        toistaiseksi mitään uutta huomannut.
        Vessassa olen aina käynyt kerran pari päivässä,
        joten sekään ei ole muuttunut.
        Vettä juon kolmisen litraa päivässä
        ja pyrin syömään paljon kasviksia ja hedelmiä.

        Lähtö Ph oli 6.6 joka oli postiivinen yllätys,
        sillä kun puoli vuotta aiemmin sen mittasin tulos
        oli 5.8.
        Tosi hapan siis!

        Katsotaan mitä tuleman pitää!

        Olisikohan jauheesta fibromyalgiaa sairastavalle
        apua, kenelläkään kokemuksia?


      • muuttunut?
        Tipi kirjoitti:

        No hyvä tietää ettei kannata muutaman viikon
        kokeilun jälkeen lopettaa, ellei mitään
        näy eikä tunnu.

        Olen nyt viikon pari käyttänyt, enkä ole
        toistaiseksi mitään uutta huomannut.
        Vessassa olen aina käynyt kerran pari päivässä,
        joten sekään ei ole muuttunut.
        Vettä juon kolmisen litraa päivässä
        ja pyrin syömään paljon kasviksia ja hedelmiä.

        Lähtö Ph oli 6.6 joka oli postiivinen yllätys,
        sillä kun puoli vuotta aiemmin sen mittasin tulos
        oli 5.8.
        Tosi hapan siis!

        Katsotaan mitä tuleman pitää!

        Olisikohan jauheesta fibromyalgiaa sairastavalle
        apua, kenelläkään kokemuksia?

        Onko teillä jotka jauhetta käyttävät
        ulosteen väri vaalentunut?
        Ettei nyt vaan ole mitään muuta häikkää..
        Täytynee pitää muutaman päivän tauko,
        näkee jos alkaa palautumaan takasin
        normaaliin väriin.


      • huono lysti

        Onkohan jauhe pakko ottaa aina veteen sekoitettuna, vai voisiko sen sekoittaa esim. aamupuuroon tai jugurttiin? Olen aina ollut aivan järkyttävän huono nielemään mitään tällaisia, samoin lääkkeiden ottaminen on ollut yhtä tuskaa ennen. Olen nyt kolmeen otteeseen yrittänyt eri lämpöisiin vesiin, jopa mehuun sekoitettuna saada juotua tuota jauhetta, mutta ei vain onnistu. Yökkireaktio tulee samantien.


      • Kramppaa
        huono lysti kirjoitti:

        Onkohan jauhe pakko ottaa aina veteen sekoitettuna, vai voisiko sen sekoittaa esim. aamupuuroon tai jugurttiin? Olen aina ollut aivan järkyttävän huono nielemään mitään tällaisia, samoin lääkkeiden ottaminen on ollut yhtä tuskaa ennen. Olen nyt kolmeen otteeseen yrittänyt eri lämpöisiin vesiin, jopa mehuun sekoitettuna saada juotua tuota jauhetta, mutta ei vain onnistu. Yökkireaktio tulee samantien.

        Viikon oon tota tököttiä naamaan vedellyt. Eilen käytiin ulkona syömässä ja vähän sen jälkeen tuli aikas kova mahakipu. Vuorokauden koskenu.Jäi nyt painamaan mieltä, oliko tää tökötti syynä vai sienisalaatti rukapaikassa.Oon saattanu ottaa liikaa tätä tököttiä.Onks teelusikallinen tasan vai kukkurallinen.Ph on muuttunu viidestä 6,8:saan. Ennen en pystyny limsaa juomaan ollenkaan, kun seuraavana päivänä rakkoon kirveli rajusti.????


      • kepa1717
        Kramppaa kirjoitti:

        Viikon oon tota tököttiä naamaan vedellyt. Eilen käytiin ulkona syömässä ja vähän sen jälkeen tuli aikas kova mahakipu. Vuorokauden koskenu.Jäi nyt painamaan mieltä, oliko tää tökötti syynä vai sienisalaatti rukapaikassa.Oon saattanu ottaa liikaa tätä tököttiä.Onks teelusikallinen tasan vai kukkurallinen.Ph on muuttunu viidestä 6,8:saan. Ennen en pystyny limsaa juomaan ollenkaan, kun seuraavana päivänä rakkoon kirveli rajusti.????

        Parissa viestissä on puhuttu ph-arvon mittaamisesta.. tuleeko tuotteen mukana joku väline millä sen saa selville


      • loveholder
        kepa1717 kirjoitti:

        Parissa viestissä on puhuttu ph-arvon mittaamisesta.. tuleeko tuotteen mukana joku väline millä sen saa selville

        hei, ei tula mittaria mukana. Voit ostaa apteekista tai terveydenhoitaja voi mitata sen stiksillä virtsasta.


      • .....
        Tipi kirjoitti:

        No hyvä tietää ettei kannata muutaman viikon
        kokeilun jälkeen lopettaa, ellei mitään
        näy eikä tunnu.

        Olen nyt viikon pari käyttänyt, enkä ole
        toistaiseksi mitään uutta huomannut.
        Vessassa olen aina käynyt kerran pari päivässä,
        joten sekään ei ole muuttunut.
        Vettä juon kolmisen litraa päivässä
        ja pyrin syömään paljon kasviksia ja hedelmiä.

        Lähtö Ph oli 6.6 joka oli postiivinen yllätys,
        sillä kun puoli vuotta aiemmin sen mittasin tulos
        oli 5.8.
        Tosi hapan siis!

        Katsotaan mitä tuleman pitää!

        Olisikohan jauheesta fibromyalgiaa sairastavalle
        apua, kenelläkään kokemuksia?

        kyllä luulis tulevan kupla ottaa jos juot vettä 3l/päivä ja käyt vaan pari kertaa vessassa!


      • Tellervoinen
        Oireita? kirjoitti:

        oletteko kokeneet muita kehon puhdistumiskriisin oireita saven lentämisen lisäksi?

        Aloitin jauheen ottamisen viime lauantaina ja heti saman päivän iltana olin aivan tolkuttoman väsymyksen vallassa, sama tahti on jatkunut tähän saakka.

        Selkään on pukannu muutaman hevosenpään kokosen finnin.

        Olen juonut runsaasti vettä.

        Olen 64 v. ja hierojani suositteli minulle emäsjauheen käyttöä, koska lihaksissa oli jäykkyyttä ja kipuja varsinkin aamuisin. Kun aloitin jauheen käytön jämähti niskat tosi kipeäksi. Oletimme, että juuri sen takia, kun kuona lähti liikkeelle.
        Virtsan happamuus tosiaan alkoi heti vähetä ja suolisto tyhjeni niinkuin useat ovat huomanneet.
        Nyt kun olen juonut emäsjauhesekoitusta pari viikkoa, olen ilokseni huomannut nivel- ja lihaskipujen poistuneen.
        Noihin negatiivisiin mielipiteisiin vastaisin niin, että tämä ainakin on vaaraton aine, eikä kalliskaan, jos päivässä menee teelusikallinen jauhetta. Eikä tätä mainosteta laihdutuslääkkeenä, vaan se tulee sivussa muun hyvän vaikutuksen kanssa.


      • Tellervoinen
        kepa1717 kirjoitti:

        Parissa viestissä on puhuttu ph-arvon mittaamisesta.. tuleeko tuotteen mukana joku väline millä sen saa selville

        Ostamassani pakkauksessa oli testiliuskat, joilla voi mitata virtsasta sen happamuuden. Ehkä 6 olisi neutraali.


      • aloe tyttö
        huono lysti kirjoitti:

        Onkohan jauhe pakko ottaa aina veteen sekoitettuna, vai voisiko sen sekoittaa esim. aamupuuroon tai jugurttiin? Olen aina ollut aivan järkyttävän huono nielemään mitään tällaisia, samoin lääkkeiden ottaminen on ollut yhtä tuskaa ennen. Olen nyt kolmeen otteeseen yrittänyt eri lämpöisiin vesiin, jopa mehuun sekoitettuna saada juotua tuota jauhetta, mutta ei vain onnistu. Yökkireaktio tulee samantien.

        ite yritin sekottaa sen muistaakseni jogurttiin.... se oli NIIIIN PAHAAAA!!! niinkuin se on lämpimän veenki kanssa. itteäni en suostu rääkkään vaikka oiski hyvät vaikutukset... siirryin aloe juomaan..


      • alma12
        Tipi kirjoitti:

        No hyvä tietää ettei kannata muutaman viikon
        kokeilun jälkeen lopettaa, ellei mitään
        näy eikä tunnu.

        Olen nyt viikon pari käyttänyt, enkä ole
        toistaiseksi mitään uutta huomannut.
        Vessassa olen aina käynyt kerran pari päivässä,
        joten sekään ei ole muuttunut.
        Vettä juon kolmisen litraa päivässä
        ja pyrin syömään paljon kasviksia ja hedelmiä.

        Lähtö Ph oli 6.6 joka oli postiivinen yllätys,
        sillä kun puoli vuotta aiemmin sen mittasin tulos
        oli 5.8.
        Tosi hapan siis!

        Katsotaan mitä tuleman pitää!

        Olisikohan jauheesta fibromyalgiaa sairastavalle
        apua, kenelläkään kokemuksia?

        Itse käytän Pascoe-emäsjuhetta ja aerobista happea fibromyalgiaan. Molemmat aineet vaikuttavat kehon happamuuteen positiivisesti.


      • NINA 69
        huono lysti kirjoitti:

        Onkohan jauhe pakko ottaa aina veteen sekoitettuna, vai voisiko sen sekoittaa esim. aamupuuroon tai jugurttiin? Olen aina ollut aivan järkyttävän huono nielemään mitään tällaisia, samoin lääkkeiden ottaminen on ollut yhtä tuskaa ennen. Olen nyt kolmeen otteeseen yrittänyt eri lämpöisiin vesiin, jopa mehuun sekoitettuna saada juotua tuota jauhetta, mutta ei vain onnistu. Yökkireaktio tulee samantien.

        SAA MYÖS KAPSELEINA ,MUTTA SILLOIN EI TULE VETTÄ JUOTUA TARPEEKSI ? 1 LITRASTA PÄIVÄSSÄ VOI ALOITTAA JA LISÄTÄ VEDEN JUONTIA VÄHITELLEN .LUKEKAA PH IHME SIITÄ SELVIÄÄ KAIKKI MM. SYY YLIPAINOON .

        T.NINA


      • oihs.kfuhlse
        Tellervoinen kirjoitti:

        Olen 64 v. ja hierojani suositteli minulle emäsjauheen käyttöä, koska lihaksissa oli jäykkyyttä ja kipuja varsinkin aamuisin. Kun aloitin jauheen käytön jämähti niskat tosi kipeäksi. Oletimme, että juuri sen takia, kun kuona lähti liikkeelle.
        Virtsan happamuus tosiaan alkoi heti vähetä ja suolisto tyhjeni niinkuin useat ovat huomanneet.
        Nyt kun olen juonut emäsjauhesekoitusta pari viikkoa, olen ilokseni huomannut nivel- ja lihaskipujen poistuneen.
        Noihin negatiivisiin mielipiteisiin vastaisin niin, että tämä ainakin on vaaraton aine, eikä kalliskaan, jos päivässä menee teelusikallinen jauhetta. Eikä tätä mainosteta laihdutuslääkkeenä, vaan se tulee sivussa muun hyvän vaikutuksen kanssa.

        lihaskipuihin kannattaa kokeilla MSM-jauhetta


      • Rosa majalis
        aloe tyttö kirjoitti:

        ite yritin sekottaa sen muistaakseni jogurttiin.... se oli NIIIIN PAHAAAA!!! niinkuin se on lämpimän veenki kanssa. itteäni en suostu rääkkään vaikka oiski hyvät vaikutukset... siirryin aloe juomaan..

        Jauhe maistuu pahalle, jos elimistö on hapan ja neutraalille, kun happamuus vähenee!

        Huomaan maun muutoksen heti, kun pidän tauon jauheen nauttimisessa.

        Kirjoitan toiseen viestiin muita kokemuksiani.


      • Sety
        Tipi kirjoitti:

        No hyvä tietää ettei kannata muutaman viikon
        kokeilun jälkeen lopettaa, ellei mitään
        näy eikä tunnu.

        Olen nyt viikon pari käyttänyt, enkä ole
        toistaiseksi mitään uutta huomannut.
        Vessassa olen aina käynyt kerran pari päivässä,
        joten sekään ei ole muuttunut.
        Vettä juon kolmisen litraa päivässä
        ja pyrin syömään paljon kasviksia ja hedelmiä.

        Lähtö Ph oli 6.6 joka oli postiivinen yllätys,
        sillä kun puoli vuotta aiemmin sen mittasin tulos
        oli 5.8.
        Tosi hapan siis!

        Katsotaan mitä tuleman pitää!

        Olisikohan jauheesta fibromyalgiaa sairastavalle
        apua, kenelläkään kokemuksia?

        No mihin mahtaa tuo vesi joutua kun ei pihalle tule jos vain pari kertaa vessassa. Luulisi tuolla vesimäärällä enemmän olevan tarvetta.


      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • emäsjauhelaatikossa

      Minun emäsjauhelaatikossa mukana pohjalla oli pieni testiliuskavihkonen. Eka katoin laatikkoon et eihän tää mitää ph-liuskoja ole,mut olipas.

    • Sardis

      Olen käyttänyt 1,5 viikkoa Pascoe-emäsjauhetta eli 2.1. aloitin. 4,5 kiloa on jo lähtenyt painosta...tietenkin osa on joulun mässäilystä olevaa nestettä...ja lisäksi minulla on reilusti ylipainoa;)Virkeämpi olo on myös tullut kuurin vaikutuksesta ja itse kyllä olen jo nyt vakuuttunut tuotteen tehosta. Minulla on työkaveri, joka suositteli tuotetta, joten muitakin tyytyväisiä käyttäjiä löytyy. Itse olin eka viikon myös Pascoen Ozkovit-kuurilla.Ja nyt juon myös Marcofrukt-kamomilla "teetä". Eli teen sen Pascoen suolen tasapainottamisohjelman läpi.Joten katsellaan mikä olo on muutaman viikon päästä;)

      • tuli vaan mieleen...

        Onko elimistön ihanne-pH 7, eli pyritäänkö tässä neutraaliin tulokseen, vai mikä on optimitilanne elimistön toiminnan kannalta? Voiko tällä Pascoe-jauheella saada elimistönsä liian emäksiseksi?

        Onko tämä jokin kuuriluontoinen juttu, vai pitääkö/saako jauhetta nauttia vaikka lopun ikäänsä? Olen kuullut, että "kuuria ei saisi keskeyttää" - eli koska se siis on lopussa/valmis, ts. milloin sen voi lopettaa keskeyttämättä?

        Oho! Meinas mennä filosofian puolelle ;)


      • Nimetön
        tuli vaan mieleen... kirjoitti:

        Onko elimistön ihanne-pH 7, eli pyritäänkö tässä neutraaliin tulokseen, vai mikä on optimitilanne elimistön toiminnan kannalta? Voiko tällä Pascoe-jauheella saada elimistönsä liian emäksiseksi?

        Onko tämä jokin kuuriluontoinen juttu, vai pitääkö/saako jauhetta nauttia vaikka lopun ikäänsä? Olen kuullut, että "kuuria ei saisi keskeyttää" - eli koska se siis on lopussa/valmis, ts. milloin sen voi lopettaa keskeyttämättä?

        Oho! Meinas mennä filosofian puolelle ;)

        Heips! Aloitin Pascoe kuurin, koska jotenkin sen käytölle lukemani perustelut tuntuivat järkeviltä. Olen aloittanut salitreenit pari kuukautta sitten, mutta paino ei ole pudonnut pätkääkään. Tosin lihaksia alkaa jo löytyä. Jess! Itselläni on ollut paljon mahavaivoja ja turvotusta, siihen juuri apua haen tällä aineella. Olen miettinyt edellisen kanssa samaa; voiko kuurilla tulla liian "emäksiseksi"? Koska en voi kovin paljon maitotuotteita syödä, käytän kalkkivalmisteita melko säännöllisesti. Voiko "kalkkia" tulla kehoon liikaa? Muuten itse olen huomannut juoksevani pissalla enemmän kuin aiemmin. Toivo herää, että aine vaikuttaa :)


      • pissamestari
        tuli vaan mieleen... kirjoitti:

        Onko elimistön ihanne-pH 7, eli pyritäänkö tässä neutraaliin tulokseen, vai mikä on optimitilanne elimistön toiminnan kannalta? Voiko tällä Pascoe-jauheella saada elimistönsä liian emäksiseksi?

        Onko tämä jokin kuuriluontoinen juttu, vai pitääkö/saako jauhetta nauttia vaikka lopun ikäänsä? Olen kuullut, että "kuuria ei saisi keskeyttää" - eli koska se siis on lopussa/valmis, ts. milloin sen voi lopettaa keskeyttämättä?

        Oho! Meinas mennä filosofian puolelle ;)

        Juu, ei missään sanota paljonko pissan ph:n PITÄISI olla, mutta sitä tarttis kuitenkin muka mittailla joillakin paperi liuskoilla. Jos vaikka mittaisinkin, niin mitä sillä tuloksella sitten tekee, kun ei tiä onko se hyvä vai huono ja oliko vaikka eilinen tulos parempi? Eikös tavallaan voisi aatella, että jos pissa on oikein hapanta, niin se on hyvä, koska silloinhan happamat aineet on justiin tulossa pihalle eikä jäämässä sisälle happamoittaan sitä elimistöö???

        Meillä niitä liuskoja käytetään akvaarion veden ph:n mittaamiseen ;)


      • mummo vm58
        Nimetön kirjoitti:

        Heips! Aloitin Pascoe kuurin, koska jotenkin sen käytölle lukemani perustelut tuntuivat järkeviltä. Olen aloittanut salitreenit pari kuukautta sitten, mutta paino ei ole pudonnut pätkääkään. Tosin lihaksia alkaa jo löytyä. Jess! Itselläni on ollut paljon mahavaivoja ja turvotusta, siihen juuri apua haen tällä aineella. Olen miettinyt edellisen kanssa samaa; voiko kuurilla tulla liian "emäksiseksi"? Koska en voi kovin paljon maitotuotteita syödä, käytän kalkkivalmisteita melko säännöllisesti. Voiko "kalkkia" tulla kehoon liikaa? Muuten itse olen huomannut juoksevani pissalla enemmän kuin aiemmin. Toivo herää, että aine vaikuttaa :)

        Aloitin maanantaina2.2 emäsjauheen käytön.Olen tyytyväinen jo nyt sen vaikutukseen.Vatsa toimii hyvin ja suolaisen himo ei vaivaa enää.Jospa saisin enimpiä "turboja"pois.Saapa nähdä!


      • Mie vain
        mummo vm58 kirjoitti:

        Aloitin maanantaina2.2 emäsjauheen käytön.Olen tyytyväinen jo nyt sen vaikutukseen.Vatsa toimii hyvin ja suolaisen himo ei vaivaa enää.Jospa saisin enimpiä "turboja"pois.Saapa nähdä!

        tuotetta kohtaan nimenomaan kovasti mainostettujen laihdutustulosten suhteen. Ostin ensimmäisen paketin noin kaksi kuukautta sitten ja yllätyksekseni painostakin on mennyt noin 3 kg. Viimeviikkoinen kamala flunssa vähän sotki kuvioita, mutta nyt ollaan taas ruodussa ja seuraan suurella mielenkiinnolla mitä tuleman pitää. Jospa saisin vielä edes 4 kg pois tuotteen avulla, niin sitten olisi kevyempi aloitella lenkkeilyäkin. Tosin pelkään hysteerisesti kaatumista, eli talvikuukaudet vietän lähinnä neljän seinän sisällä. Kiitos muutaman pahan jääkeleillä tehdyn voltin!

        Ostin Pascoeta lähinnä närästysvaivoihin, niihin on tullutkin apua, apteekin närästyspillereitä menee enää hyvin satunnaisesti, kun aikaisemmin piti napsia päivittäin. Eli jokin taika tuotteessa on. Taidanpa vielä hommata työpöydän laatikkoon Pascoe-pillerit. Niitä on helpompi ottaa täällä töissä jos sattuu aamusatsi kotona unohtumaan.


      • Pissan ph
        pissamestari kirjoitti:

        Juu, ei missään sanota paljonko pissan ph:n PITÄISI olla, mutta sitä tarttis kuitenkin muka mittailla joillakin paperi liuskoilla. Jos vaikka mittaisinkin, niin mitä sillä tuloksella sitten tekee, kun ei tiä onko se hyvä vai huono ja oliko vaikka eilinen tulos parempi? Eikös tavallaan voisi aatella, että jos pissa on oikein hapanta, niin se on hyvä, koska silloinhan happamat aineet on justiin tulossa pihalle eikä jäämässä sisälle happamoittaan sitä elimistöö???

        Meillä niitä liuskoja käytetään akvaarion veden ph:n mittaamiseen ;)

        Kun kirjoittaa googleen virtsan ph, löytyy tietoa virtsan ph arvosta, siellä sanotaan mm. että liian hapan tai liian emäksinen virtsa VOI olla merkki sairaudesta. Neutraali ph on 7.
        Mut toi akvaarion ph:n mittaaminen oli tosi hyvä vinkki =))


      • roeden
        tuli vaan mieleen... kirjoitti:

        Onko elimistön ihanne-pH 7, eli pyritäänkö tässä neutraaliin tulokseen, vai mikä on optimitilanne elimistön toiminnan kannalta? Voiko tällä Pascoe-jauheella saada elimistönsä liian emäksiseksi?

        Onko tämä jokin kuuriluontoinen juttu, vai pitääkö/saako jauhetta nauttia vaikka lopun ikäänsä? Olen kuullut, että "kuuria ei saisi keskeyttää" - eli koska se siis on lopussa/valmis, ts. milloin sen voi lopettaa keskeyttämättä?

        Oho! Meinas mennä filosofian puolelle ;)

        Hehehehehheh


    • mie vaan tääl

      Ph oli aamupissalla mitatessani 6,2 ennen kuurin aloitusta.
      Nyt 1,5 kuukauden jälkeen mittasin taas. Ph 5,9 ?

      Siis ei tunnu toimivan ? Miksi ?

      Olen ottanut joka ikinen aamu, 1 teelusikallinen,
      ja aamupala vasta noin tunnin ottamisen jälkeen.

      Mitä vielä voisin tehdä ?

      • Woman 44v

        Päivän aikana virtsan pH voi nousta tai laskea riippuen mitä syöt tai juot ja vieläpä eri aikaan.


      • Tellervoinen

        Sinulla on ollutkin aika hyvä PH-arvo, ei se saa mennä liian emäksiseksikään.
        En kyllä rupea mittailemaan monesti päivässä enkä joka päiväkään noita arvoja.
        Syön tasapään teelusikallisen veteen sekoitettuna joka päivä.
        Muuta ruokavaliotani en ole muuttanut.


      • murmelimamma

        olethan huomannut että eri kellon aikoina ph:kin on eri. Lue testiliuskan ohje tarkoin.


    • itsekin langennut

      Olen käyttänyt Pascoe-jauhetta nyt yli 2 kk tarkasti ohjeen mukaan joka päivä, eikä mitään vaikutuksia ole havaittavissa. Lievä närästys on hiukan lisääntynyt, mikä on minusta aika outoa. Paino ei ole pudonnut, joskaan ei noussutkaan, iho-ongelmat eivät ole helpottaneet, eikä vireystilani ole kohentunut, jotta se siitä hehkutuksesta.

      Voisiko joku silti kertoa mikä sen virtsan pH:n PITÄISI olla????

      Sitä on täälläkin jotkut kyselleet, mutta kukaan ei tunnu haluavan/osaavan vastata tähän yksinkertaiseen kysymykseen. Itse pakkauksessakaan ei mainita siitä mitään, vaikka mittausliuskojakin on mukana. Aika outoa, että innolla litkimme sisuksiimme tätä lientä, vaikka kukaan ei edes tiedä mikä sen tavoite on :)

      • mummovm58

        Olen käyttänyt jo usean viikon jauhetta.Sen avulla ei ole painon pudotusta ollut.Mihin perustunee väite että paino putoais.Se on psykologinen juttu ja korvien välistä lähtevä.Jos uskot painon alentuvan,alat käyttäyä sen mukaisesti=tarkkailet syöntiäsi ja vahennät ruoan määrää ja laihdut takuu varmasti.Itselläni uskon tämän toimivan parhaiten.Ei ole oikotietä laihtumiseen,uskon sen nyt.


      • lukenut ohjeen

        Luin vasta viestisi, siksi vastaus vasta nyt. Terveyskaupassa luin ohjemonisteesta : "Neutraali pH-arvo on 7.Päivän aikana pH-arvon on suositeltavaa nousta ainakin kaksi kertaa yli 7,4.jne." Siispä moniste olisi ilmeisesti auttanut tässäkin tapauksessa :) Sitten heillä oli kortti mihinkä olisi voinut merkata kunkin tuloksen sekä nähnyt happamuuden kulun käyränä.


      • itsekin langennut
        lukenut ohjeen kirjoitti:

        Luin vasta viestisi, siksi vastaus vasta nyt. Terveyskaupassa luin ohjemonisteesta : "Neutraali pH-arvo on 7.Päivän aikana pH-arvon on suositeltavaa nousta ainakin kaksi kertaa yli 7,4.jne." Siispä moniste olisi ilmeisesti auttanut tässäkin tapauksessa :) Sitten heillä oli kortti mihinkä olisi voinut merkata kunkin tuloksen sekä nähnyt happamuuden kulun käyränä.

        Vai saa joistakin terveyskaupoista lisäohjemonisteita ja jopa tuloskorttejakin? Ensinnäkään minulle ei sellaisia tarjottu. Toiseksi kuvittelin tosiaankin kaiken oleellisen löytyvän pakkauksesta (mm. koska myyjä näin sanoi!). Sain kyllä mukaan pienen erillisen lappusen, jossa kerottiin esim. sopiva annostus ja nautinta-ajankohta - tekstiä n. 5 riviä - "vaikka samat tiedot pitäis kyllä löytyä paketistakin". Lappunen vaikutti myyjän itsensä kirjoittamalta.

        On aika epäilyttävää, jos käyttöohjeita jaellaan tai jätetään jakamatta mielivaltaisesti. Kukas silloin valvoo, että asiakas saa kaiken tarpeellisen tiedon ja että se on varmasti oikeata tietoa? Jos ohjeet eivät sisälly pakkaukseen, niin periaatteessahan myyjä voi keksiä itse mitä mielikuvituksellisimpia ohjeita ja kirjoitella niitä ihan mutu-tuntumalta mukaan jaettavaksi oman fiiliksen ja pärstäkertoimen mukaan.


      • NINA 69

        AAMUVIRTSAN TÄYDELLINEN PH ON 7,2 TAI SUUREMPI
        VEREN PH 7,365

        LUKEKAA PH IHME


        T.NINA LOUHIMAA


      • NINA 69

        AAMUVIRTSAN PH 7,2

        VEREN PH 7,365

        T.NINA


      • yks pascoe
        mummovm58 kirjoitti:

        Olen käyttänyt jo usean viikon jauhetta.Sen avulla ei ole painon pudotusta ollut.Mihin perustunee väite että paino putoais.Se on psykologinen juttu ja korvien välistä lähtevä.Jos uskot painon alentuvan,alat käyttäyä sen mukaisesti=tarkkailet syöntiäsi ja vahennät ruoan määrää ja laihdut takuu varmasti.Itselläni uskon tämän toimivan parhaiten.Ei ole oikotietä laihtumiseen,uskon sen nyt.

        Kaikki ihmisethän eivät välttämättä ole lähtötilanteessa "happamia". Ei se mikään ihmelääke ole joka laihduttaa kaikki! Olemmehan yksilöitä


    • Hiiolujaa

      Onko pakko ottaa tyhjään mahaan? Vaikuttaako jos ottaa ruokailun jälkeen..

      • luizzi

        Laatikon pohjalla on liuskat. Siitä löytyy myös ohje jos vain lukee. On tosin kovin pientä pränttiä. Olen käyttänyt reilun pari viikkoa ja jäykkyys nivelistä on poistunut, ainakin aamulla sen huomaa. Kuonapahkurat myös vähentyneet. Ph noussut 5,9:stä 6,1:een.


      • itsekin langennut
        luizzi kirjoitti:

        Laatikon pohjalla on liuskat. Siitä löytyy myös ohje jos vain lukee. On tosin kovin pientä pränttiä. Olen käyttänyt reilun pari viikkoa ja jäykkyys nivelistä on poistunut, ainakin aamulla sen huomaa. Kuonapahkurat myös vähentyneet. Ph noussut 5,9:stä 6,1:een.

        nimim. "luizzi":
        Joo, liuskat kyllä löytyy ja NIILLE on käyttöohje (näin kastat pissaan ja vertaat väriä...). Sitten selitetään mikä on emäksinen, neutraali ja hapan - tuttua juttua jo peruskoulusta. Osaan siis kastaa lapun ja saada siitä lukuarvon. Saadun TULOKSEN TULKINNASTA sen sijaan en löydä pakkauksestani ohjetta.

        Halusin tietää onko neutraali tulos TAVOITE, vai pitäisikö päästä selvästi emäksisen puolelle - ja jos, niin paljonko? Ja toisaalta: voiko elimistön pH nousta LIIKAA Pascoe-jauhetta nauttimalla?

        nimim. "lukenut ohjeen": Kiitos! Kiva, että joku puhuu asiastakin eikä sen vierestä! Vastauksestasi oli apua.


      • maalais-mummo
        itsekin langennut kirjoitti:

        nimim. "luizzi":
        Joo, liuskat kyllä löytyy ja NIILLE on käyttöohje (näin kastat pissaan ja vertaat väriä...). Sitten selitetään mikä on emäksinen, neutraali ja hapan - tuttua juttua jo peruskoulusta. Osaan siis kastaa lapun ja saada siitä lukuarvon. Saadun TULOKSEN TULKINNASTA sen sijaan en löydä pakkauksestani ohjetta.

        Halusin tietää onko neutraali tulos TAVOITE, vai pitäisikö päästä selvästi emäksisen puolelle - ja jos, niin paljonko? Ja toisaalta: voiko elimistön pH nousta LIIKAA Pascoe-jauhetta nauttimalla?

        nimim. "lukenut ohjeen": Kiitos! Kiva, että joku puhuu asiastakin eikä sen vierestä! Vastauksestasi oli apua.

        ostin paketin joskus tammik.(olen joskus vuosia sitten tehnyt kuurin tällä myös)
        aamulla tyhjään vatsaan teen vajaan lasillisen,(huoneen lämpöiseen veteen) vatsa ruvennut toimimaan säännöllisesti ja närästys hävinnyt,kyllä tällä on myös vaikutusta muuhunkin hyvin vointiin kun perustuu ns.kuona-aineiden poistumiseen ja sitä kautta elimistön puhdistukseen
        Mutta samalla voi tehdä ruoka remontin ja katsoa mitä syö, semppiä vaan teille


    • alexojasti

      Mitä me toivomme elämältä? Mitkä tavoitteet on täyttymättä? Mitä odotamme tulevaisuudelta?
      Jokainen pohtii näitä kysymyksiä jossain vaiheessa ja eri muodossa.
      Vaan kuinka toteuttaa omia odotuksiaan, haaveitaan, unelmiaan tai tavoitteitaan jos keho on laiska, särkyisä ja arka?
      Emäsjauhe mahdollisti reilut kaksi vuotta aloittamaan kehon palauttamista alkuperäiseen muotoonsa vaivatta.
      Oli migreeniä, väsymystä, kipuja ja särkyjä, vatsavaivoja, ylipainoa, sairastelin herkästi flunssaa, tuntui siltä kun kahlaisin suossa joka päivä.
      Aloin ottaa selvää kuinka saisin energiani takaisin.
      Löysin sitten sattumalta netistä tietoa emäs-happotasapainosta ja päätin kokeilla 30 päivää tätä elämäntapaa.
      Kaikki vaivat on sitten siitä asti pysynyt poissa enkä ole sairastanut päivääkään kahteen vuoteen.
      Ihmeellistä? Voit uskoa sen.
      Muutos oli aikoinaan niin radikaali että samana vuonna vielä juoksin maratonin ajalla 4t.35min!
      Aurinkoista kevättä kaikille!
      T: Alex Ojasti

      www.alexojasti.fi

      • vatsavaivat

        Onko kellään tullut vatsavaivaa tuosta emäsjauheesta. Otin ensimmäisen kerran illalla ennen nukkumaanmenoa teelusikallisen ja yöllä heräsin koviin vatsakipuihin. En tiedä johtuiko jauheesta koska vatsa oli kipeä päivälläkin ja vaati vessassakäyntejä useita. Kipu oli aaltoilevaa kovaa kipua. Nyt minua vasta turvottaakin. PH-arvo on 6.5. Minusta tuntuu, että tuo jauhe vie ruokahalun samalla kun vatsa oireilee ja vähän oksettaakin. Olen myös huono syömään vaikka painoa on paljon.


      • mummo vm58
        vatsavaivat kirjoitti:

        Onko kellään tullut vatsavaivaa tuosta emäsjauheesta. Otin ensimmäisen kerran illalla ennen nukkumaanmenoa teelusikallisen ja yöllä heräsin koviin vatsakipuihin. En tiedä johtuiko jauheesta koska vatsa oli kipeä päivälläkin ja vaati vessassakäyntejä useita. Kipu oli aaltoilevaa kovaa kipua. Nyt minua vasta turvottaakin. PH-arvo on 6.5. Minusta tuntuu, että tuo jauhe vie ruokahalun samalla kun vatsa oireilee ja vähän oksettaakin. Olen myös huono syömään vaikka painoa on paljon.

        Olen käyttänyt reilu kaksi kuukautta emäsjauhetta.Alku päivinä oli pientä kuvotusta ja vähän kummallinen tunne vatsassa.Otan jauheen aina aamuisin tyhjään vatsaan.Ei ole ollut vaivoja,vatsa toimii oikein hyvin ja emäsjauhe hillitsee ylimääräistä ruoan himoa,etenkin suolaisen himo.On huomattavasti keveämpi olo kuin ennen.Kokeileppa ottaa jauhe aamuisin,ja muista juoda reilusti vettä.Vaakalla en ole"tohtinut" vielä käydä,mutta olo on todellakin parempi ja energisempi.


      • käyttäjä
        mummo vm58 kirjoitti:

        Olen käyttänyt reilu kaksi kuukautta emäsjauhetta.Alku päivinä oli pientä kuvotusta ja vähän kummallinen tunne vatsassa.Otan jauheen aina aamuisin tyhjään vatsaan.Ei ole ollut vaivoja,vatsa toimii oikein hyvin ja emäsjauhe hillitsee ylimääräistä ruoan himoa,etenkin suolaisen himo.On huomattavasti keveämpi olo kuin ennen.Kokeileppa ottaa jauhe aamuisin,ja muista juoda reilusti vettä.Vaakalla en ole"tohtinut" vielä käydä,mutta olo on todellakin parempi ja energisempi.

        Elimistön ph-arvo vaihtelee päivän mittaan riippuen siitä, mitä on syönyt. Pascoe-jauheen mukana tulevilla liuskoilla (usein paketin pohjalla)voi päivän aikana mittailla miten ruoka vaikuttaa happamoittavasti, neutraloivasti tai emäksöivästi. Sain paketin mukana kaikenlaista lisätietoa ja mittaus/seuranta-kaavakkeen. Pitkään happamoituneen kehon happokuorman poistuminen voi kestää useita kuukausia ja aiheuttaa monenlaisia "puhdistusoireita". Ihmiselimistön ph vaihtelee vuorokauden aikana neutraalin kumpaakin puolta, vaikeuttaen näin bakteerien, virusten ja muiden pöpöjen elinehtoja...hapan keho on altis tulehduksille, helikobakteereille, candidahiivalle, syövälle jne koska happamuus myös heikentää vastustuskykyä ja kuormittaa elimistön vitamiini-, kivennäis- ja hivenainevarastoja. Happamassa elimistössä lymfaa (imunestettä), kuona-aineita ja rasvaa kertyy suuriakin määriä kudoksiin...tästä johtuen toisilla paino voi pudota kilotolkulla pelkän emäksisyyden lisäänytessä (vilkastunut aineenvaihdunta). Otan jauheen illalla ennen nukkumaanmenoa, jolloin edellisestä ruokailusta kulunut reilusti aikaa, nukun todella hyvin ja herään aamulla pirteänä. Närästykset, kolotuksen, ilmavaivat ja kankeus on häipynyt 3 kk:n käytön aikana ja ph-arvot muuttuneet keltaisesta (n 5)tumman sinivihreään (n 7,4).


      • mummo vm58
        käyttäjä kirjoitti:

        Elimistön ph-arvo vaihtelee päivän mittaan riippuen siitä, mitä on syönyt. Pascoe-jauheen mukana tulevilla liuskoilla (usein paketin pohjalla)voi päivän aikana mittailla miten ruoka vaikuttaa happamoittavasti, neutraloivasti tai emäksöivästi. Sain paketin mukana kaikenlaista lisätietoa ja mittaus/seuranta-kaavakkeen. Pitkään happamoituneen kehon happokuorman poistuminen voi kestää useita kuukausia ja aiheuttaa monenlaisia "puhdistusoireita". Ihmiselimistön ph vaihtelee vuorokauden aikana neutraalin kumpaakin puolta, vaikeuttaen näin bakteerien, virusten ja muiden pöpöjen elinehtoja...hapan keho on altis tulehduksille, helikobakteereille, candidahiivalle, syövälle jne koska happamuus myös heikentää vastustuskykyä ja kuormittaa elimistön vitamiini-, kivennäis- ja hivenainevarastoja. Happamassa elimistössä lymfaa (imunestettä), kuona-aineita ja rasvaa kertyy suuriakin määriä kudoksiin...tästä johtuen toisilla paino voi pudota kilotolkulla pelkän emäksisyyden lisäänytessä (vilkastunut aineenvaihdunta). Otan jauheen illalla ennen nukkumaanmenoa, jolloin edellisestä ruokailusta kulunut reilusti aikaa, nukun todella hyvin ja herään aamulla pirteänä. Närästykset, kolotuksen, ilmavaivat ja kankeus on häipynyt 3 kk:n käytön aikana ja ph-arvot muuttuneet keltaisesta (n 5)tumman sinivihreään (n 7,4).

        Onko sinulla nim.käyttäjä,ollut voimakasta aamu hikoilua kun otat jauheen illalla?


      • Tellervoinen
        vatsavaivat kirjoitti:

        Onko kellään tullut vatsavaivaa tuosta emäsjauheesta. Otin ensimmäisen kerran illalla ennen nukkumaanmenoa teelusikallisen ja yöllä heräsin koviin vatsakipuihin. En tiedä johtuiko jauheesta koska vatsa oli kipeä päivälläkin ja vaati vessassakäyntejä useita. Kipu oli aaltoilevaa kovaa kipua. Nyt minua vasta turvottaakin. PH-arvo on 6.5. Minusta tuntuu, että tuo jauhe vie ruokahalun samalla kun vatsa oireilee ja vähän oksettaakin. Olen myös huono syömään vaikka painoa on paljon.

        Katso aiempi viesti "ALKUOIREITA"


      • Tilkku65
        vatsavaivat kirjoitti:

        Onko kellään tullut vatsavaivaa tuosta emäsjauheesta. Otin ensimmäisen kerran illalla ennen nukkumaanmenoa teelusikallisen ja yöllä heräsin koviin vatsakipuihin. En tiedä johtuiko jauheesta koska vatsa oli kipeä päivälläkin ja vaati vessassakäyntejä useita. Kipu oli aaltoilevaa kovaa kipua. Nyt minua vasta turvottaakin. PH-arvo on 6.5. Minusta tuntuu, että tuo jauhe vie ruokahalun samalla kun vatsa oireilee ja vähän oksettaakin. Olen myös huono syömään vaikka painoa on paljon.

        Kolmen viikon kuurin jälkeen:
        -olo ei yhtään energisempi,ehkäpä jopa väsähtäneempi
        -ruokahalu kasvanut - painoa 4 kg lisää
        -turvotusta, varsinkin vyötäröllä
        -muutaman päivän sairasloma, lihakset kipeytyi aivan tolkuttomasti
        -ummetus: ei tule "wanhaa tawaraa" kun ei oikein tule uuttakaan
        -ennen ei närästänyt, nyt on sitäkin havaittavissa
        En taida uskoa tarpeeksi tuotteeseen, kun ei mitään vaikutusta.. Olen käyttänyt ihan ohjeen mukaan jauhetta ja tuntuu ähkyltä olo tuon hurjan vedenjuonnin vuoksi. Ja silti vatsa huutaa ruokaa!!
        Jos se tästä vielä iloksi muuttuisi.


      • Roeden

        Sujuuko velkojenmaksu nopeammin emäksisenä?


    • Woman 44v

      Hei !

      Kyllä Pascoe-emäsjauhe on vaikuttanut aika hyvin.

      Alussa jouduin juoksemaan kakalla aika monta kertaa/päivä. Sitten iski kova ummetus kun unohdin juoda nestettä. Nestettä yleensä juon maximissaan 1.5L/päivä.

      Migreeniin tuo on vaikuttanut positiivisesti.
      Olen pysynyt hoikkana, koska suolistoni toimii erittäin hyvin. Ripulia en ole kokenut, vaikka joku kerkesi jo väittää, että emäsjauhe aiheuttaa ripulia.

      Selluliitistä en tiedä onko vähentynyt, kun en ole tarkkaillut, ainoastaan sisäinen terveys kiinnostaa.

      Ennen oli vaikeaa herätä aamuisin töihin, mutta nyt herään myös vapaa-päivänä hyvin aikaisin. Tuo johtunee siitä, että nukun öisin paremmin.

      Virtsan pH-arvo on 8 kohdalla, päivän aikana vaihtelee 7 ja 6:sta riippuen mitä syön ja juon.

    • Suvinen

      HEIPSAN!

      Jauhe ihan ok, MUTTA MUISTAKAA: Tulee ottaa ehdottomasti illalla ennen nukkumaanmenoa, yöllä tapahtuu elimistössä palautuminen ja aineet imeytyvät AINA paremmin. Sama juttu vitamiineissä. =)

      • Paskuri

        Olen nyt kahtena iltana ottanut tätä Paskatusjauhetta, parin tunnin kuluessa sen juomisesta alkaa ihan hirveä kaasutus ja mahassa juilii kummasti. Sitten aamulla on vatsa ihan vellillä josta ei meinaa tulla loppua ollenkaan..tosi kivaa. En mitenkään pystyisi ottamaan sitä aamulla, mutta ei kai ole pakkokaan. Mittasin ekana päivänä klo 13 ph:n ja se oli 6.2, taulukon mukaan jäi selvästi happamaksi. Pissa kirveleekin.

        No, jos tästä jotain hyötyä vaan olis, toivotaan.


      • Paskuri
        Paskuri kirjoitti:

        Olen nyt kahtena iltana ottanut tätä Paskatusjauhetta, parin tunnin kuluessa sen juomisesta alkaa ihan hirveä kaasutus ja mahassa juilii kummasti. Sitten aamulla on vatsa ihan vellillä josta ei meinaa tulla loppua ollenkaan..tosi kivaa. En mitenkään pystyisi ottamaan sitä aamulla, mutta ei kai ole pakkokaan. Mittasin ekana päivänä klo 13 ph:n ja se oli 6.2, taulukon mukaan jäi selvästi happamaksi. Pissa kirveleekin.

        No, jos tästä jotain hyötyä vaan olis, toivotaan.

        Nyt olis hyvä aika nukkua näin normikansalaisen joka ei alkoholia käytä, mutta kun maha se vaan lorisee ja korisee ja on kuralla, niin pitää ravata vessassa. Taitaa jäädä lyhytaikaiseksi aineen käyttö ellei tämä tästä tokene, kuka nyt tällästä jaksais kuukausikaupalla. Blaah!


      • 43-vee
        Paskuri kirjoitti:

        Nyt olis hyvä aika nukkua näin normikansalaisen joka ei alkoholia käytä, mutta kun maha se vaan lorisee ja korisee ja on kuralla, niin pitää ravata vessassa. Taitaa jäädä lyhytaikaiseksi aineen käyttö ellei tämä tästä tokene, kuka nyt tällästä jaksais kuukausikaupalla. Blaah!

        Koetappa ottaa aamuisin tyhjään vatsaan ja hieman vähemmän,jospa se auttaisi:))


      • Paskuri
        43-vee kirjoitti:

        Koetappa ottaa aamuisin tyhjään vatsaan ja hieman vähemmän,jospa se auttaisi:))

        Ei voi ottaa aamulla kun siitä tulee niin ikävä vatsa sitten muutamaksi tunniksi. Mieluummin kärsin illalla kotona. Otan illalla tyhjään vatsaan ja odotan tunnin ennenkuin syön mitään..no joo, kaipa tätä täytyy koittaa kestää tämä yksi paketillinen.


    • Kaislikko

      Olen käyttänyt jauhetta enemmän tai vähemmän säännöllisesti kesästä saakka ravintolisänä ja ehkä suurimpana vaikutuksena on makeanhimon katoaminen. Tämä saattaa liittyä hiivatasapainoon eli epätasapaino vaatii enemmän sokeria elimistöön. Laihtumista tai muuta en tiedä, kun olen aina ollut hoikka ja syön muutenkin monipuolisesti ja terveellisesti.
      Ihmetyttääkin monien kommentit, että jauhe ei sitten laihduttanutkaan.. Onhan se ihan yleisesti tiedossa, että ihmelaihdutusaineita ei olekaan vaikka sellaisia kovasti markkinoidaan. Kyllä se paino riippuu omista tavoista ja syömis-/liikuntatottumuksista. Ja vatsa tosiaan saattaa reagoida aineeseen, jos epätasapaino on kehossa valtavan suuri, kannattaa siis syödän muutenkin terveellisesti kun tällaisen kuurin aloittaa. Mutta uskon itse, että lisäravinteita tarvitaan porkkanansyönnistä huolimatta ja pascoe on ollut itselleni hyvä mineraalisä.

    • Pascoe

      Olen aikeissa investoida tähän Pascoe-emäsjauheeseen. Mihin aikaan vuorokaudesta se tulisi ottaa: aamulla vai illalla?

      Mietin myös sitä, että onko tälle aineelle tarvetta, vai ajaisiko perusteellinen ruoka-aineremontti ja liikunnan lisääminen saman asian? Mitä mieltä te olette, jotka olette ehtineet paremmin perehtyä asiaan?

      • great!

        olen nyt käyttänyt Pascoe-tableteita (noin 8 päivässä) vajaan viikon. Viikon aikana olen ottanut vain yhden Zolt-tabletin (ennen meni 2 päivässä). Olen laihtunut 2 kiloa vaikkka olen syönyt aivan normaalisti. Kakka on notkeaa (ennen usein niin kovaa että teki kipeää).
        Suosittelen tätä niille joiden närästys johtuu ylihappamuudesta vatsalaukussa. En tidä miten vaikuttaisi alihappamuuteen, varmaankaan ei hyvin.
        Minulla on palleatyrä, leikkausta suositellaan, mutta niin hyvin on aine heti auttanut etten taida mennä leikkaukseen....


    • zxczxc

      Eikös tuo Valmarin liuos aja saman asian. Suomalainen keksintökin vielä!

      • jlejlse

        itse otan aamulla ensin pascoeta ja sen jälkeen msm-rikkijauhetta.oloni on parempi ja mielestäni aineenvaihdunta on parantunut.juon myös vettä kolmisen litraa päivässä. joku valitti ettei ole laihtunut vaikka käy salilla..lihas painaa enemmän kuin läski..siksi ei salilla välttämättä paino putoa.parempi mittari laihduttamisessa on mitattavissa mittanauhalla..eli lantiomitta vyötärömitta ja reiden ympärys kertoo enemmän kuin vaaka :)


      • jaaahe
        jlejlse kirjoitti:

        itse otan aamulla ensin pascoeta ja sen jälkeen msm-rikkijauhetta.oloni on parempi ja mielestäni aineenvaihdunta on parantunut.juon myös vettä kolmisen litraa päivässä. joku valitti ettei ole laihtunut vaikka käy salilla..lihas painaa enemmän kuin läski..siksi ei salilla välttämättä paino putoa.parempi mittari laihduttamisessa on mitattavissa mittanauhalla..eli lantiomitta vyötärömitta ja reiden ympärys kertoo enemmän kuin vaaka :)

        Hei!

        olen käyttänyt pascoe jauhetta nyt pari viikkoa. ensin virkisti kamalasti,mutta nyt on väsyttänyt ja ollut jotenkin sekava tunnekkin, päähän koskee jne. onko nämä nyt niitä paranemisoireita? niskat on ihan jäykkänä ja vähän on kuvottava olo. ei tee mieli makeaa ainakaan. ehköä tää lähtee pois, on kestänyt paripäivää nyt. mutta siis ihan normi kuvotusta, ei haittaa elämää sen ihmeemmin.
        onko muilla ollut vastaavia oireita?

        ulosteessa ei mitään mainittavaa muutosta. hih


      • pascoe
        jlejlse kirjoitti:

        itse otan aamulla ensin pascoeta ja sen jälkeen msm-rikkijauhetta.oloni on parempi ja mielestäni aineenvaihdunta on parantunut.juon myös vettä kolmisen litraa päivässä. joku valitti ettei ole laihtunut vaikka käy salilla..lihas painaa enemmän kuin läski..siksi ei salilla välttämättä paino putoa.parempi mittari laihduttamisessa on mitattavissa mittanauhalla..eli lantiomitta vyötärömitta ja reiden ympärys kertoo enemmän kuin vaaka :)

        Jos on salilla vetänyt kunnon treenin, niin mittanauha ei anna oikein luotettavaa tulosta, koska lihakset on monesti turvoksissa ja niissä on runsaasti nestettä. Itse käytän kans Pascoeta aamuisin ja on toiminut mulla hyvin.

        Tuolta löytyy Pascoe tuotteita http://www.verkkokauppa24.com/pascoe-c-998_1061_1082.html


      • Body

        On itseasiassa vielä paljon tehokkaampaa!


    • Suxee

      Hei! Minä söin sitä viime kesän ja ihan oikeasti laihduin. Lisäsin kyllä liikuntaakin mutta tuntui että tuloksia tuli todella nopeasti..Housut oli väljät ja käsivarret näytti paremmalta kuin koskaan. Rinnat hävisi kokonaan. Nyt en ole syöny kun mietin mitähän vaikutuksia sillä pidemmän päälle olisi ollut, vähän epäilyttää tommoset luontaistuotteet kun se yksi nainenkin melkein kuoli johonkin laihdutus tuotteeseen. Tai saattaa olla että alankin taas syömään. Liika laihtuminen tekee naisesta aika androgyynin, ainakin minusta.

      • tekee!

        Ei kannata laihdutella liikoja. Mix muuten tota paskoeta otetaan - sen takia et se tekis kehon emäksisemmäksi. Luontaistuotekaupassa taas snotaan, että ku virtsan pitää happamena ei tuu niin helposti pissatulehduksia! Kaikki mitä me syödään liikaa - joko emästä tai hapanta menee vereen ja tulee virtsan mukana pois. Luontaistuotekaupassa tiedetään, et veren pH ei muutu nimksikään, mut virtsan pH kylläkin. Ei siis toi pakoen syöminen on ihan turhaa! Ottakaa karpaloa ennemmin! Se puhdistaa elimistöä ja saa kuona-aineet liikkelle - myös laihdutta jos juo ton kolme litraa nestettä per vrk.


      • zisalabim!
        tekee! kirjoitti:

        Ei kannata laihdutella liikoja. Mix muuten tota paskoeta otetaan - sen takia et se tekis kehon emäksisemmäksi. Luontaistuotekaupassa taas snotaan, että ku virtsan pitää happamena ei tuu niin helposti pissatulehduksia! Kaikki mitä me syödään liikaa - joko emästä tai hapanta menee vereen ja tulee virtsan mukana pois. Luontaistuotekaupassa tiedetään, et veren pH ei muutu nimksikään, mut virtsan pH kylläkin. Ei siis toi pakoen syöminen on ihan turhaa! Ottakaa karpaloa ennemmin! Se puhdistaa elimistöä ja saa kuona-aineet liikkelle - myös laihdutta jos juo ton kolme litraa nestettä per vrk.

        "Mikä syöden tulewi, se Pascoen lähtewi." Uusi suomalainen kansanviisaus 2010. ;)


      • Paskol
        zisalabim! kirjoitti:

        "Mikä syöden tulewi, se Pascoen lähtewi." Uusi suomalainen kansanviisaus 2010. ;)

        Itsellä verenpainetauti. Lievällä lääkityksellä kyllä hallittu. Ajattelin kokeilla pascoeta lihaksien jumeihin. No ei siinä mitään. Muutaman päivän päästä verenpaine nousi n. 200/100 ja kyllä tuntui. Sittenpä tuon hokasin. Pascoessahan on pääasiassa suolaa eri muodoissa. Pitääpä pitää vähän taukoa ja katsoa laskeeko verenpaine takaisin normilukemiin. Itse syön vähäsuolaista ruokaa.
        Kyllähän se Ph. muuttuu, kun elimistöön kerääntynyt neste suolan myötä laimentaa happamuutta.
        Alkaa tuntua humpuukilta koko juttu.


      • -Ihana maha-
        zisalabim! kirjoitti:

        "Mikä syöden tulewi, se Pascoen lähtewi." Uusi suomalainen kansanviisaus 2010. ;)

        Itse olen ottanu tätä Pascoen jauhetta nyt viitenä päivänä. Sen olen huomannut että maha toimii ja yllättävää kyllä ylävatsan turvotus on hävinny... Niinhän se menee et mikä syöden tulee, PASKOEN lähtee. Ja sitä Paskaa on kaivattu :) Laihtumista en tältä tuotteelta odota, mut en vastaankaan laita jos niin käy. Kunhan maha toimii voi olla Happy!!!

        Mukavia keväitä vaan kaikille!!!


      • masumasu
        -Ihana maha- kirjoitti:

        Itse olen ottanu tätä Pascoen jauhetta nyt viitenä päivänä. Sen olen huomannut että maha toimii ja yllättävää kyllä ylävatsan turvotus on hävinny... Niinhän se menee et mikä syöden tulee, PASKOEN lähtee. Ja sitä Paskaa on kaivattu :) Laihtumista en tältä tuotteelta odota, mut en vastaankaan laita jos niin käy. Kunhan maha toimii voi olla Happy!!!

        Mukavia keväitä vaan kaikille!!!

        Sinunapteekissa oli tarjouksessa :)

        http://www.sinunapteekki.fi/catalog/pascoe-m-100.html



      • vähänkö utelias
        iliina kirjoitti:

        Valmarin ajaa saman asian, ja paljon halvemmalla. Muistaakseni ollut jo 60 vuotta markkinoilla, eli turvallisuudestakin on jo aikalailla tietoa.

        Oletkos varma, että tulee halvemmaksi? Laskeppa pullon riittoisuus vastaan Pascoe..


      • läheltä
        vähänkö utelias kirjoitti:

        Oletkos varma, että tulee halvemmaksi? Laskeppa pullon riittoisuus vastaan Pascoe..

        Pikaisesti laskettuna: Emäsjauhe riittää n.62pv ja valmarin 20pv. Taitaapi mennä aika tasoihin hinta. On vaan makuasia kumpaa haluaa käyttää.


      • ölfnvoe
        läheltä kirjoitti:

        Pikaisesti laskettuna: Emäsjauhe riittää n.62pv ja valmarin 20pv. Taitaapi mennä aika tasoihin hinta. On vaan makuasia kumpaa haluaa käyttää.

        ...laskit?


      • edellinen
        ölfnvoe kirjoitti:

        ...laskit?

        Halvempaa 1rkl ja toista 1tl/pv


      • Emäs
        edellinen kirjoitti:

        Halvempaa 1rkl ja toista 1tl/pv

        Itse oon käyttänyt jo monena vuotena pascoe-tuotteita mutta nut ainakin Turun Kupittaan City Marketista löytyi Suomessa valmistettu vastaava tuote. Muistaakseni Leppävirralta olis ollut tuote kotoisin. Huomattavsti edullisempaakin kuin ulkolainen vastaava ja uskon et puhtaampaakin. Suosi Suomalaista :)


      • nina 69
        Emäs kirjoitti:

        Itse oon käyttänyt jo monena vuotena pascoe-tuotteita mutta nut ainakin Turun Kupittaan City Marketista löytyi Suomessa valmistettu vastaava tuote. Muistaakseni Leppävirralta olis ollut tuote kotoisin. Huomattavsti edullisempaakin kuin ulkolainen vastaava ja uskon et puhtaampaakin. Suosi Suomalaista :)

        Mikä on suomalaisen emäsjauheen nimi ?????


      • :)
        nina 69 kirjoitti:

        Mikä on suomalaisen emäsjauheen nimi ?????

        Emäsjauhe PH-plus


      • Rosa majalis
        Paskol kirjoitti:

        Itsellä verenpainetauti. Lievällä lääkityksellä kyllä hallittu. Ajattelin kokeilla pascoeta lihaksien jumeihin. No ei siinä mitään. Muutaman päivän päästä verenpaine nousi n. 200/100 ja kyllä tuntui. Sittenpä tuon hokasin. Pascoessahan on pääasiassa suolaa eri muodoissa. Pitääpä pitää vähän taukoa ja katsoa laskeeko verenpaine takaisin normilukemiin. Itse syön vähäsuolaista ruokaa.
        Kyllähän se Ph. muuttuu, kun elimistöön kerääntynyt neste suolan myötä laimentaa happamuutta.
        Alkaa tuntua humpuukilta koko juttu.

        Voi Paskol - älä sekoita suoloja, joita ilman ei elimistö pärjää, natriumiin, joka nostaa verenpainetta.

        "Suola liittyy korkeaan verenpaineeseen siten, että sen sisältämän natriumin poistamiseen kehosta tarvitaan myös kaliumia. Sitä taas on suolan syöntiin verrattuna ruokavaliossamme aivan liian vähän. Kun natriumia on liikaa, elimistö pidättää enemmän vettä. Ja kun vettä on paljon, sitä pitää lykätä jonnekin. Verisuonet ovat varastointiin oiva paikka, ja verenpaine alkaa nousta. Yksinkertaista, eikö?"


      • phplusplus

    • -

      onko koivuntuhka-uute tuttua kenellekkään pitäisi olla voimakaasti emäksinen.ja auttaa moneen vaivaan.
      sain äskettäin tämän osoitteen. www.magginluontaiset.fi
      jos joku haluaa katsoa.

    • Epätietoinen?

      Aiheuttaako Pascoe-jauheen syöminen helpommin virtsatietulehduksia, kun
      virtsan ph muuttuu emäksisemmäksi?

    • Luonnosta ravintoa
    • efvnqe'l

      vihreat kasvikset.

    • kalkin_kayttaja
    • Rosa majalis

      Harmi kun en eksynyt tänne keskusteluun kevättalvella 2009, jolloin aloitin ruokaremontin ja Pascoen nauttimisen.

      Olin aina ollut hoikka ja selluliititon. Parissa vuodessa vartalooni oli kertynyt 7-8 kiloa ylimääräistä painoa niin tasaisesti, etten ollut määrää tajunnutkaan, painoindeksini oli lähes 25.

      Tammi-helmikuussa näin käsivarteni lääkärin vastaanotolla kokovartalopeilistä ja järkytyin, niissä oli selluliittia. Tutkittuani itseäni totesin, että selluliittia oli jopa decolteella.

      Olin ollut uupunut ja stressaantunut vuosia, eikä lääkäri löytänyt siihen syytä. En tiedä mistä sain voimia alkaa miettimään ruokavaliotani, mutta seuraukseni oli elämäni merkittävin teko!

      Luin Montignacin erityisesti naisille kirjoittaman dieettioppaan. En ryhtynyt noudattamaan kyseistä diettiä, koska en esim. syö lihaa ja kolesteroliarvoni kehottivat välttämään rasvoja, mutta sain siitä perustietoa ravinnosta ja sen käyttäytymisestä elimistössä.

      Olin syönyt pääasiassa vaaleaa leipää, koska mahani ei kestänyt ruisleipää. Riisin ja pastan olin aina syönyt tummana. Huonoja valintojani olivat suklaa ja leivonnaiset sekä sokeroidut jogurtit. Virvoitusjuomista olin päässyt eroon jo 1990-luvulla paaston jälkeen.

      Nyt heitin pois kaiken entisen. Aloin tehdä itselleni ruokaa: söin mahani kestämissä rajoissa kasviksia, tonni- ja muuta kalaa, maustamatonta jogurttia ja täysjyväviljaa. Kahvia ja teetä join aamulla ja illalla, aluksi en syönyt yhtään pullaa, myöhemmin sallin itselleni niitä yhden päivässä. Alkoholia en ollut käyttänyt juuri muuten kuin viininä aterioilla, myt lopetin senkin kokonaan.

      Nautin aluksi myös yhden pullollisen Method Draine Slimiä.
      En muista milloin ostin ensimmäisen pakkauksen Pascoeta, enkä tiedä tukiko se laihduttamista ja sekö lopetti närästyksen, jota rasvaisen merilohen syönti saattoi aiemmin aiheuttaa.

      Olen kuitenkin nauttinut Pascoeta siitä asti, koska nauttisin joka tapauksessa magnesiumia, ilman sitä minulla olisi jatkuvasti lihaskramppeja. Ja tosiaan, niin kuin ketjussa aiemmin totesin, jos pidän tauon Pascoen nauttimisessa, se maistuu ensin pahalta, muutaman kerran jälkeen maku on suussani neutraali. En muista kerrotaanko pakkauksessa, että maku on paha, jos elimistö on hapan. Elimistöni happamoituu, koska minulla on ruokarajoituksia enkä pysty syömään juuri niitä kasviksia, jotka ovat emäksisiä.

      Kävin ruokaremontin aloitettuani myös kolme kertaa vyöhyketerapeutilla.

      Nesteet, joita selluliitissa siis on, lähtivät nopeasti liikkeelle, hieroin itseeni myös selluliittiöljyjä

      Jo huhtikuussa olin normaalin näköinen, väsymys ol itipotiessään. Harva uskoi, että täytän muutaman kuukauden kuluttua 50 vuotta...

      Toivotan sydämestäni voimia kaikille, jotka haluavat kohentaa elämäänsä, ruokavalio on kaiken A ja O!

      • Anonyymi

        Hyvä


    • haijallaa

      Tuolta ainakin löytyy tuota jonkun aikaisemmin kaipailemaa suomalaista emäsjauhetta.

      http://www.ravinnetukku.fi/verkkokauppa/vatsanhoito-ja-paasto/?num=124082&upotusURI=/verkkokauppa/vatsanhoito-ja-paasto/&x121336=Select/Card

      Verratkaa muuten vielä tuon pH Plus -tuotteen ja Pascoen vaälillä erityisesti natriumin ja kaliumin keskenäistä suhdetta. Pascoessa sen metsässä ja pH Plussassa juuri niin kuin pitääkin eli kaliumia on kaksi kertaa enemmän kuin natriumia. Tuo on tärkeää, koska vaikka Pascoa toimi itsellänikin tosi hyvin aluksi, alkoi se turvottaa pidemmän käyttöajan jälkeen, eikä tuotetta voinut enää sen takia käyttää. Tuo pH Plus emäsjuomajauhe ei turvota niin kuin Pascoe ja sopii siksi itselläni myös jatkuvaan käyttöön. Kannattaa siis suosia suomalaista tässäkin, kun siihen vielä on oikeat perusteet.

    • Voi huiputettuja

      Kyllä näitä huuhaa jauheita aina tulee uusia koska entisiin kyllästytään kun huomataan että ei mitään vaikutusta ole. Nämä höperöt naiset uskovat kun myyntimies laittaaa tekstiä tänne tulemaan. Olen itse seurannut tällaista kaveria vierestä joka kehuu täällä eri nm. omia myyntituotteitaan. Mikähän on kevään hittituote kun tämä on mennyt ohitse.

      • ??

        no voi että ihan 25 euroa huiputettu ihmisreppanoilta, aiheuttaahan se tuollaista lapsenomaista vitutusta vastuuntuntoisessa ihmisessä


    • kokeilija

      hei kannattako ostaa pascoe tuotetta vai onko se TOSIAAN huuhaata jos haluaa paino pudotusta ostin nimittäin saltbalans tuotteen poistaa nestettäja juosuttaa pissaalla,mut ei mulla vielä ole ollut .ihan normaalisti .olen käynyt olen kohta viikon käyttänyt ei tehoa ja kaupassa sanottiin että jo viikossa näkyy ..JA VOIKO MOLEMPIA KÄYTTÄÄ YHTÄ AIKA???????ois ihan kiva jos joku tietäs jotain .

      • Minä vain

        Itse olen käyttänyt useamman kuukauden kyseistä jauhetta. Tosin usein jää päiviä välistä etten muista ottaa :) Itselläni on ylipainoa reilusti. Paino on tippunut nyt noin -10 kg. Ruokailu tottumuksia en ole sen kummemmin muuttanut, syön suklaata ym. viikottain ja joskus jopa päivittäin. Eli voin sanoa aika varmuudella että Pascoe-jauheella on vaikutusta laihtumiseeni.


    • Kokeilussa

      Olen 47-vuotias normaalipainoinen mies. Vatsavaivat ovat vaivanneet minua jo kymmeniä vuosia. Tätä pascoe-jauhetta olen käyttänyt nyt muutaman viikon joka aamu 1 tl haalean veden kera tyhjään vatsaan. Olen erittäin tyytyväinen; vatsavaivat ovat vähentyneet lähes olemattomiin ja olo on huomattavasti parempi kuin ennen.
      Tosin suoli toimii vähän liiankin hyvin ettei meinaa vessaan ehtiä aamuisin!
      Laihduttamiseen en tätä ostanut, joten siitä en osaa sanoa mitään. Aion jossain vaiheessa kokeilla myös tuota yllämainittua vastaavanlaista suomalaista tuotetta.

    • KalkkiaSyonyt22kgJo
    • irina18

      Tuo viidakkotohtorin emäsjauhe on hyvin maukas ja helpposekoitteinen emäsjauhe! pitää vaan muistaa että juo ennen ruokaa tai jälkeen, ei nautita ruoan kanssa.

    • punttailija 34vee

      Näistä emäsjauheista on sen verran kokemusta että syön kohtuu happamasti koska kasvatan kesän aikana lihasmassaa ns. tehostetusti ja tämän takia vatsa on usein turvonnut ja muutenkin kuvottava olo. Marjat ja muut emäksiset ruoka-aineet auttavat mutta niitäkään kun en ainakaan minä pysty syömään niin paljon kuin tarvitsisi.

      Joten otin ensiksi mukaan chia-siemenistä tehdyn geelin jossa siis paljon kuitua kuivatut viikunat välipalan yhteyteen ja tästä oli hieman apua eli kuidut auttoivat mutta sekään ei riittänyt. Pascoeta olen ottanut parin päivän välein aina kun olo on pahimmillaan ja se on toiminut pirun hyvin eli olo on 1-2 vuorokauden ajan taas normaali vaikka ruokailu pysyy samana (ja on siis pysynyt samana melkeinsä koko kesän) mutta nyt ajattelin kokeilla ottaa Pascoeta päivittäin joka aamu 1tl... katsotaan miten käy :)

      Sen allekirjoitan että silloin kun minulla on turvonnut olo niin aerobinen kuntoni ja kestävyyteni on paljon huonompi kuin silloin kun olen ottanut Pascoeta. Jokainen saa vetää tästä omat johtopäätöksensä ja jos muistan niin tulen parin viikon päästä päivittämään kokemuksiani Pascoen osalta kun nyt tosiaan alan ottaa sitä joka aamu vähintään viikon ajan ja seuraan sekä oloani että liikuntasuoritusteni tehoa.

    • Nainen75

      Hienoa, että löytyi näinkin pitkä keskustelu aiheesta. Olen ollut laiharilla/elämäntapamuutoksella pian 10 vko, paino ei pudonnut ja lääkäri epäileekin nyt kahta asiaa. (Tutkimukset kesken) Toinen on tämä kehon liikahappamuus, ja sanoikin että tuolla pascoella voi kokeilla sitä alkaa hoitaa ja toinen "vaiva" insuliiniresistanssi. (joka vaikeuttaa laihtumista, siihen kuin yhdistetään vielä pco oireyhtymä (todettu) on laihduttaminen todella työn alla. rasva-ja sokeriaineenvaihdusta päin prinkkalaa :(

      Tein ison elämäntapa muutoksen noin 10 viikkkoa sitten. Olin herkuttelija..ruokavalioni koostui karkeista, herkuista ja roskaruuasta, Nyt en syö niistä mitään. Leivän käyttökin aika vähäistä, samoin perunan ja pastan jne..Eli hiilarit vaihdettu ns hitaisiin ja nopeita karsittu minimiin.

      Liikuntaa tuli lisää 100 % :)...3 krt/vko lihaskunto ja ihan kunnon painoilla. 7 kertaa viikossa reilun tunnin lenkki, pari kevyempää ja muut "tehokävelyä/hölkkää ja juoksua) Ennen liikuin autolle ja takaisin. Makailin illat sohvalla syöden karkkia ja sipsejä jne..

      Ero on siis huomattava...mutta painoa ei ole pudonnut 10 viikossa lainkaan. Lihas, etenkään naiselle ei tässä ajassa paina niin paljoa, että se selittäisi tämän, että paino ei ole laskenut. Personal Trainerkin sanoi, että naisen on mahdotonta saada lihasta lyhyessä ajassa niin paljon että paino nousisi /ei laskisi, koska lihas on tullut tilalle.(näin usein luullaan)
      Tällä tavalla, joku muu olisi laihtunut ihan väkisinkin vähintään 5 kg, tai 10 kg..ihan realistisesti. (ruokavalioni on ammattilaisen tekemä, samoin treeniohjelmani) PT onkin myös siitä täysin ymmällään, miksi paino ei putoa...hän epäilee myös että kyse on nyt kehon sekaisin olemisesta, tuosta liikahappamuudesta ja mahdollisesti siitä insuliiniresistenssistä. Mikään muu ei oikein selitä tätä.

      Nyt sitten lähden huomenaamusta kokeileemaan Pascoe jauhetta testatessani viikonloppuna, oli virtsan ph 5,8, eikä noussut siitä kuin 6,2 koko päivän aikana. Mittasin 4 krt päivässä kahtena peräkkäisenä päivänä vähän eri aikoihin. Kehon liikahappamuutta siis löytyy..minulla on nytkin suuret odotukset tästä...onko kaiken avain nyt tämä mystinen jauhe. Muutenkin löytyy kaikki oireet, joita liikahappamuus aiheuttaa. PCO oireyhtymän ja hyvin mahdolliseti olevan insuliiniresistanssin vuoksi, minulle olisi ehdottoman tärkeä saada paino putoamaan, se on ainoa tai ensisijainen hoito molemmissa "sairauksissa"...pitäkää peukkuja! Ilmoittelen, miten aine alkaa vaikuttamaan, toivotavasti edes jotenkin. Toivossa on hyvä elää..

    • jussimöykky

      Olen käyttänyt pascoeta paljon, koska ole kilpaurheilija voin sanoa että ainakin aine tuntuu vaikuttavan koska lihakset tuntuvat paljon palaantunemmilta aina seuraavassa treenissä.

      Lisäksi minulle suositeltiin ensin viikon ozovit puhdistuskuuria jolla lähti turvotus ja jatkuva ähky joka tuli aina syönnin jälkeen. Suosittelen ehdottomasti ainakin kokeilemaan, minulla ainakin toimi, tietysti vaikea sanoa miten muiden elimistö reakoi.

      Ozovittia löysin täältä
      http://www.luontaistuntijat.fi/ozovitr-mp-100g-bringwell

      Tsemiä kaikille!

    • Ekseemako

      Yritän muista kirjoittaa omista kokemuksista ajan kuluttua, kävin tänään siis lääkärissä pahasta ihottumasta kädessä ja jalassa. Epäilin itse ekseemaa, kunnes lääkäri otti vastaan ja pitkään tutkittuaan totesi minulla olevan hapot epätasapainossa, mikä aiheuttaa mm. lihomista ( olen normipainoinen, mutta raskausarvista epäili, että olen herkkä ylipainoon ;) mikä on osittain totta ) väsymystä, hiusten ja ihon huonoa kuntoa, hormoonien epätasapaino, ihottumaa, silmien allergisia reaktioita, motivaation laskua, jne... Hyvä pH on 7.34-7.45 välillä, 7 on neutraali. Toivottavasti jauhe auttaa muiden lääkärin määräämien rasvojen kera.

    • HillaHakala

      Hei! Kiitos tästä ketjusta. Hienoa saada kuulla muiden kokemuksista. Päätin vielä vastata tähän ketjuun, vaikka se on vanha, koska tässä mielestäni mukavasti erilaisista kokemuksista ja mm. elimistön puhdistusreaktiosta. Itsellä nyt 1,5 viikkoa Pascoe-jauheen käyttöä takana. Olen käyttänyt ohjeen mukaisesti. Sairastan erilaisia autoimmuunisairauksia sekä kroonista väsymysoireyhtymää. Krooninen väsymysoireyhtymä on näistä pahin oireiltaan ja invalisoi elämääni, muut ovat toissijaisia. Olen lähtenyt hakemaan apua Pascoe-jauheesta krooniseeen väsymysoireyhtymään ja vatsaoireisiin (diagnoosina refluksi ja ärtyvän suolen oireyhtymä).

      Puhdistusreaktiona on tullut nyt käytön alussa erilaisia oireita pintaan. Kysymys on sellaisista oireista, mitä minulla on aikaisemmin ollut tai mistä minulla on diagnoosi. Oireet ovat tulleet pintaan osaksi voimakkainakin ja sen jälkeen lähteneet nopeammin kuin koskaan ennen. Näistä oireista on ollut tähän mennessä kysymys: vatsakipuoireet, väsymys, ihottuma (käsiekseema), herpes, hiivatulehdus, peräpukamat, pähkinäallergia ja kosketusallergia hedelmien torjunta-aineisiin. Myös vanhat auringonpolttamat ihoalueet ovat punoitelleet ja kutisseet. Mielenkiintoista on, että oireet ovat myös ilmestyneet suurinpiirtein siinä järjestyksessä kuin ne ovat minulle alunperin tuleet. Eli puhidstureaktio on alkanut vanhimmilla oireilla edeten siitä uudempiin. Tällöinhän järjestys olisi päinvastainen kuin mistä esim. homeopatiassa puhutaan. Tuo listaus puhdistuoireista kattaa myös melkein kaikki sairaudet/oireet, joista minulla pysyvästi ilmenevinä tällä hetkellä on. Jatkuvat vatsakivut, joihin toisena asiana lähdin hakemaan apua ovat selvästi helpottaneet. Olen pystynyt jopa juomaan kahvia koko käyttöperiodin ajan vaikka ennen käyttöä olin lopettanut sen liikaa vatsakipuja aiheuttavana. Kroonisen väsymysoireyhtymän oireisiin tunnen saavani saaneeni apua jonkin verran. Sen ansiosta olen yht'äkkiä suurin piirtein samanlaisessa kunnossa kuin viitisen vuotta sitten. Odotan innolla, että puhdistureaktiojakso menee ohi ja pääsen nauttimaan pysyvästi paremmasta olosta. Odotan myös millaisia vaikutuksia jauheen käytöllä tulee olemaan kuukautisiini, jotka ovat olleet aina epänormaalin runsaat.

      Olen tosi iloinen, että löysin Pascoe-jauheen! Aion jatkossa perehtyä tarkemmin elimistön happo-emäs-tasapainoon ja pyrkiä ylläpitämään sitä vahvemmin myös ruokavalion avulla. Elintoiminnoille suotuisa happo-emäs-tasapaino on kemiaa ja siten pysyvästi ylläpidettävä tila, joka ei ole riippuvainen jostain tietystä tuotteesta vaan siihen voi pyrkiä monella tavalla.

      Olisi mielenkiintoista kuulla käyttökokemuksistanne ja erityisesti puhdisreaktiosta enemmän.

    • Lindus

      Olen käyttänyt jo kuukausia ja kuukausia. Vatsa pysyy litteänä ja ei turvotusta enää ollut koskaan!!!!! En luopuisi ikinä tästä enää.

    • Korvapuustis

      Apua, minulla on ollut 7 vuoden ajan vaikeuksia jalkaterieni kanssa, joten en ole oikein päässyt liikkumaan talvella varsinkaan. Alotin tiputtamaan 2 kk sitten painoa ja olenkin saanut painoa pois 15kg, mutta se tyssäsi siihen. Minulla todettiin vuosi sitten alaraajapainotteinen polyneuropatia, eli elämäni hankaloitui entisestään. Tilasin viime viikolla pascoe jauhetta, miten sen aloittaminen tapahtuu? Eli käyn vessassa ainoastaan 3 päivän välein, eikös se ole merkki hitaasta aineenvaihdunnasta? Saisinko pascoe jauheen aloittamisesta apua a) suolen toiminnan nopeutumiseen sitä kautta painon laskuun b) polyneuropatiaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe