mistähän löytyis opas miten piirtää anime- ja manga- kuvia?
Manga/ anime opas
10
6046
Vastaukset
- löytyy
ja useampikin erilainen opas mangan piirtäjälle.
- SAMPQ
Olen Itse Oppinut Ja Ainakin Omasta Mielestäni Tulee Ihan Hyvää Jälkeä!
=D
Minua inspiroi Vinnien Työt!
WWW.VinnieVeritas.com
Kannataa Alottaa Ihan "Kopioimalla" Mutta Lähtö Kohta Ei Saa Kuitenkaan Olla Kopioiminen Vaan Mallista Katsominen!
Sitten Voi Kokeilla Erillaisia Asentoja Yms. Kunnes Uskoo Pystyvänsä Tekemään Omia!
Ja Piirtää Saa Vain Silloin Kun Tekee Mieli Piirtää!
=D- tyttö
mä haluaisin kanssa oppii piirtämään mangaa. eikö netissä oo mitään sellasia sivuja? tai minkäs nimisiä kirjoja kannattais sitte ostaa/lainata?
- manga/anime fani
tyttö kirjoitti:
mä haluaisin kanssa oppii piirtämään mangaa. eikö netissä oo mitään sellasia sivuja? tai minkäs nimisiä kirjoja kannattais sitte ostaa/lainata?
Tässä on tosi hyvä sivu www.howtodrawmanga.com
- manga -tyttö
täällä on vähän ohjetta
http://animeworld.com/ (how to draw) - manga fani
itse lainasin manga oppaan kirjastosta niitä pitäisi olla kirjastoissa...
- MANGAAA
en mäkään tiä?VOISKU JOKU VASTATA TÄHÄN VIESTIIN.mä oon tosi kiinnostunu mangasta joten viestii vain tulemaan!!!!
- ittsiki-kasama
olen käyynyt kauupassa ja osstanut taas keran lisää manga pokareiitta ja uuden piirustus opaan ja yhden manga sarjakuva kirjasen hyvi on menny kun pyyhkii japani rulettaa ja (moon kana on paras)
- Manga111
En suosittele sinulle noita oppaita.Sillä kannattaa luoda oma tyyli.Eli käytä vaikka oikeaa ihmistä asennon löytämisessä ja manga silmä on helppo tehdä!!!(Pieni ohje:)
Luo ensin silmän kaaret,eli tämmöinen ( vaan toistepäin.Sitten laitat puoliympyrät ( :iden alle,ja niiden väliin ympyrä.Sitten sinne sisälle kukka ilman vartta!Vahvista kaaret ja siinä se!Auttaa alkuun. - Hkplj
Possuta samalla possulla takaisin :33
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762185Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744