Kertokaahan eri uskontojen käsityksiä uudestisyntymisestä, tai yleensäkin, mitä tapahtuu kuoleman jälkeen.
Minä uskon, että jotkut meistä syntyvät uudelleen, mutta eivät kaikki tavalliset pulliaiset. Vain ne, jotka ovat tärkeitä.
Mutta kiistäkää ja väittäkää vastaan! Aina on hyvä kuulla uusia mielipiteitä.
Gallub...
7
373
Vastaukset
- Yön Vaeltaja
Puhtaasti oma mielipiteeni on, että kun kuolemme yhdymme ekaksi maailmankaikkeuteen ja siitä eteenpäin ties minne.. En ole mitenkään kiihkeästi miettinyt ja yrittänyt löytää ratkaisua.. Jotkut voivat tulla takaisin Maahan ja osat voivat mennä jonnekkin toiseen maailmaan.. Kristinuskon taivaasta en mitenkään pidä..Se ei auta meitä kehittymään paremmiksi, jos jäämme tiettyyn paikkaan..
Yössä Kulkija - Anonyymi
Mitäs niille muille sitten tapahtuu?
- maagikko
OLen syntynyt ja tulen syntymään satoja kertoja.Sillä sielun kehitys on ikuinen. OLen ollut rosvona ja rosvottuna. Miehenä ja naisena. Rikkana ja köyhänä. Orjana ja aatelisena. Kaikki on käytävä lävitse jotta kerää kokemuksen ruukkuun täytettä. Ei ihminen ole koskaan valmis. Me vain luullaan niin. Tämä on minun tietoni ja tähän tukeudun. Kesälomaa.
- utu
maagikko kirjoitti:
OLen syntynyt ja tulen syntymään satoja kertoja.Sillä sielun kehitys on ikuinen. OLen ollut rosvona ja rosvottuna. Miehenä ja naisena. Rikkana ja köyhänä. Orjana ja aatelisena. Kaikki on käytävä lävitse jotta kerää kokemuksen ruukkuun täytettä. Ei ihminen ole koskaan valmis. Me vain luullaan niin. Tämä on minun tietoni ja tähän tukeudun. Kesälomaa.
... suunnilleen noin minun uskonikin toimii. Minäkin olen syntynyt uudestaan, mutta en tiedä kuinka monesti, enkä muista niistä elämistä mitään, sillä en ole vielä niin kehittynyt. Muut... heistä en ole varma. Luulen ja toivon, että he tulevat taas yhdeksi Maan kanssa ja pääsevät Äidin luo, mutta en todellakaan tiedä. kuten jo sanoin, en ole vielä niin pitkällä, että minulle paljastettaisiin kovin suuria asioita... 8) Ja kysymykseen uskonko Jumalaan, vastaan, että uskon tavallani. Sitä ei ehkä kukaan kristitty hyväksy, mutta olkoon hyväksymättä. Heidän Jumalansa on se jumala/-tar tai ainakin osa siitä, joka on olemassa, eikä muita ole. Vain hänen eri nimiään ja muotojaan.
- '''
Tavalla tärkeitä;) ?
- utu
... on tehtävää tässä maailmassa. Tehtäviä, jotka vaativat "koulutusta" ja siihen ei riitä yksi elämä. Siksi synnymme uudestaan niin kauan, että saamme tehtävämme hoidettua.
- alaston
...rinkiä kaikki. Kaikki lähtee pienestä kivestä. Päätyy johonkin, ringin alkuun. Jatkuu.
Kaikki on vain energiaa. Voin kävellä läpi seinien, koska seiniä ei itse asiassa ole.
Kaikki palaa siihen mistä on lähtenyt. loputon. Ihmismieli on energiaa. Vapaa uskomaan mihin haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762539On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965