Leuhkat Oinaat!

NeitsytN

Minulla on yksi naispuolinen kaveri, joka on horoskoopiltaan Oinas. Välillä joudun kuitenkin käymään happihyppelyllä hänestä, sillä hän kehuu itseään niin paljon, että se ärsyttää: "Tuomo sano mulle, että mulla on paikkakunnan paras perse" yms.! Raivostuttavaa! Ja silloin kun hän mollaa itseään ja kattoo mua silleen ja odottaa mun kumoavan ne väitteet. Argh.
Eräs miespuolinen ystäväni on myös Oinas ja hieman tällainen myös, kehuskelee luonnettaan ja saavutuksiaan alituiseen. Hän myös värittää kaikkia tarinoita ja saavutuksia, että ne kuulostaa mahtavemmille kuin mitä ne ovatkaan. Olen kyllä oppinut elämään tämän kanssa, kun olen jo kerran huomauttanut ja nyt annan menä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Vaatimattomalle Neitsyelle tämä on melkoisen raivostuttavaa!

Onko muilla samoja kokemuksia Oinaista?

29

4263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinatar

      Oinailla on taipumusta retostella välillä. Mitäs sitä turhia teeskentelemään vaatimatonta jos pitää itseään ihanana/sankarina :)

    • nainen

      on todellakin "täynnä"itseään,ja omaa paremmuuttaan,ja varmaan antaa sen myös näkyä!!muut ei esim.joukossa mitään...hän hyvä paras.Sen jos muut "kestää" niin ok,mut kokemuksesta puhun...oinas ÄRSYTTÄVIN horoskooppi merkeistä,en halua itse olla tekemisissä oinaan kans. ps.oli vain minun mielipiteeni!

      • Taurian

        Yleensä ihmiset inhoavat sitä mitä löytää itsestään. Eli samankaltaisuutta. Kannattaisi katsoa peiliin..
        Oinas on rehellisin mitä olen tavannut, kokemusta on useasta oinaasta. Sen sijaan kalat, kaksonen, jousimies ja neitsyt ovat osottautuneet muunlaisiksi.


      • kokenut
        Taurian kirjoitti:

        Yleensä ihmiset inhoavat sitä mitä löytää itsestään. Eli samankaltaisuutta. Kannattaisi katsoa peiliin..
        Oinas on rehellisin mitä olen tavannut, kokemusta on useasta oinaasta. Sen sijaan kalat, kaksonen, jousimies ja neitsyt ovat osottautuneet muunlaisiksi.

        Oinas on taitavin valehtelija, jonka olen tähän asti tavannut. Ihan sairaan petollinen...never ever again...until next time;)


      • hannina45
        Taurian kirjoitti:

        Yleensä ihmiset inhoavat sitä mitä löytää itsestään. Eli samankaltaisuutta. Kannattaisi katsoa peiliin..
        Oinas on rehellisin mitä olen tavannut, kokemusta on useasta oinaasta. Sen sijaan kalat, kaksonen, jousimies ja neitsyt ovat osottautuneet muunlaisiksi.

        Rehellinen olen täytyy sanoa,minulla on tosi vaikeeta valehdella.ja kuten sanoit ihmiset inhoavatsitä mitä löytää itsestään,mutta ei halua tunnustaa.kyllä niitä leuhkia aina ihmisistä löytyy.olen vaatimaton,ja aliarvioin aina itseeni en tiedä miksi.Olenko lainkaan oinas.


    • Oinas N

      Olen kyllä kanssasi eri mieltä ei pidä tuo väite paikkaansa.Oinas on kyllä sellainen toihottaja joka ehtii tehdä yhtä ja toista kun Neitsyt miettii ja jahkailee.Sekin voi ärsyttää neitsyttä.Tiedän sen kokemuksesta olen ollut vuoden Neitsyt miehen kanssa Hän jos kuka on niin itseään täynnä ja tekemisiään eikä kuuntele toista.Osaa käyttää omaa vaatimattomuuttaan niin
      taidokkaasti hyväkseen.Olen yrittänyt lopettaa monta kertaa mutta tuloksetta koska hän osaa vedota Oinaan hyväsydämmisyyteen.

      • aaltoa

        hyväsydämisyyteen...? kröhöm... en nyt aivan sanosi oinasta hyväsydämiseksi. Taisi tulla juuri esimerkki oinaan naivista itserakkaudesta. Tai ehkä sinä olet poikkeus joka vahvistaa säännön.

        olen nähnyt paljon oinaista työelämässä ja SELKÄÄNPUUKOTUS on heidön ominta alaansa. Luottamusta heihin ei ole. Hyväsydämisyys kannattaa jättää niille, jotka aidosti sen osaavat, eli kaloille. Oinas on hyvä jossain, mutta se mikä se jokin on, ei ole ainakaan mulle vielä valjennut.


      • oinas n
        aaltoa kirjoitti:

        hyväsydämisyyteen...? kröhöm... en nyt aivan sanosi oinasta hyväsydämiseksi. Taisi tulla juuri esimerkki oinaan naivista itserakkaudesta. Tai ehkä sinä olet poikkeus joka vahvistaa säännön.

        olen nähnyt paljon oinaista työelämässä ja SELKÄÄNPUUKOTUS on heidön ominta alaansa. Luottamusta heihin ei ole. Hyväsydämisyys kannattaa jättää niille, jotka aidosti sen osaavat, eli kaloille. Oinas on hyvä jossain, mutta se mikä se jokin on, ei ole ainakaan mulle vielä valjennut.

        Vastaus tuohon edelliseen,olen tyypillinen Oinas eikä minua kukaan ole vielä moittinut itserakkaaksi.Koko elämäni olen auttanut ja joutunut ajattelemaan toisia olosuhteiden pakosta.Olen kasvattanut sisareni lapset jo aikuisiksi vauvasta ja tekisin mitä vaan hiedän puolestaan.Ja olen joutunut taistelemaan heidän puolestaan .Mutta sen sanon että Oinaasta saa kyllä tosi vihamiehen jos pettää luottamuksen.Inhoan valehtelemista ja epä rehellisyyttä ylikaiken.Että silleen..


      • tytti

        Oinas on kyllä todellakin tohottaja, joka paikkaa menossa. Mutta mitään valmista ei kuitenkaan saa aikaan!! Tiedän mistä puhun, olenhan oinas : )


      • Perus oinas
        aaltoa kirjoitti:

        hyväsydämisyyteen...? kröhöm... en nyt aivan sanosi oinasta hyväsydämiseksi. Taisi tulla juuri esimerkki oinaan naivista itserakkaudesta. Tai ehkä sinä olet poikkeus joka vahvistaa säännön.

        olen nähnyt paljon oinaista työelämässä ja SELKÄÄNPUUKOTUS on heidön ominta alaansa. Luottamusta heihin ei ole. Hyväsydämisyys kannattaa jättää niille, jotka aidosti sen osaavat, eli kaloille. Oinas on hyvä jossain, mutta se mikä se jokin on, ei ole ainakaan mulle vielä valjennut.

        Pelkkää höpönlöpön höpinää haiskahtaa kateus tai loukatut tunteet? Oinas on hyvä tienraivaaja
        ,kehittelijä,edelläkulkija ja jättää loppusilauksen pitkä mielisille "työläis muurahaisille".Oinas luonne ei alennu SELKÄÄNPUUKOTUKSELLE.


    • Vaakanainen___

      Oinas on aina Oinas. Ettet vain olisi kateellinen hänelle...?

      Minulla on ihana naispuolinen Oinaskaveri, antelias, hauska, energinen, ihana...mutta toivottoman itserakas. Se vain täytyy hyväksyä. Oinas on oikeasti HYVIN haavoittuva ihminen. Etkö voisi vain ymmärtää että hänen "leuhkimisensa" taustalla on suuri pelko kelpaamattomuudesta? Oinaille oma erinomaisuus on tärkeä asia. :))

      • ssd

        Oletteko miettineet että ihmisen luonteeseen vaikuttavat kenties muutkin tekijät kuin pelkkä aurinkomerkki?Esim nouseva,kuu ja muut.Eli älkää yleistäkö!


      • Perus oinas

        Terävästi päätelty


    • yks oikku vaan

      Hmmm..Yleistätte nyt aika rankasti.. tuota joo, tarkoittaako se että te tunnette muutaman ärsyttävän oinaan että kaikki oinaat on tympeitä ja itserakkaita..? ja tuota noin kukahan se tässä itseään elkkuilee että minä olen neitsyt ja siis todella vaatimaton ja hyvä luonteinen mutta kun ne oinaat on niin ihtiään täynnä että ei jaksa kattoo.. voi mä tunnen monta monta oinasta eikä niitä yhdistä ainakaan ihterakkuas, korkeintaan itsepäisyys.. Joillakin ihmisillä(oli horoskoopiltaan mikä tahansa) on tapana pitää itseään muita parempina, ei ehkä tietoisesti ja tämäkin johtuu useimmilla oikeasti vain heikosta itsetunnosta ja alemmuuden tunteesta.. itserakas ihminen siis useimmiten pohjimmiltaan pitää itseään alempiarvoisena ja siksi haluaa voittaa tämän tunteen puheilla ja egolla..

    • oinasnainen69

      Neitsyethän on turhankin tarkkoja ehkä sinulla ja kaverillasi on jonkin tason kilpailu meneillään paremmuudesta??Neitsythän on pikkutarkka hienostelija ja kauneudenhaluinen ehkäpä siksi sinua ärsyttääkin kun kaverisi peittoaa sinut sillä saralla? ;)

      • todellakaan..

        ..Ei, kyseessä nyt ei ole mikään sellainen juttu että mä kateellisena kirjottelisin tänne. En ole ko. Oinaille mistään kateellinen, enkä ole teko-vaatimaton, vaan itseensä tyytyväinen ihminen jonka ei tartte kuitenkaan mainostaa erinomaisuuttaan joka toisessa sivulauseessa. Sanoin vain, että juuri nämä kaksi Oinasta jotka tunnen, ovat toivottoman itserakkaita. Tai ehkä niinkuin joku tuolla pari viestiä sitten sanoi-mahdottoman epävarmoja itsestään. Tässä nyt ei leimata kaikkia Oinaita vaan yritetään jakaa kokemuksia!! Vai osuinko jotakuta heikkoon kohtaan, kun tuli niin mulkkuja viestejä takasin?
        Tottakai nousevat ja kuutkin vaikuttavat luonteeseen, kuten myös geeniperimät ja kasvatus :)


      • vaaka
        todellakaan.. kirjoitti:

        ..Ei, kyseessä nyt ei ole mikään sellainen juttu että mä kateellisena kirjottelisin tänne. En ole ko. Oinaille mistään kateellinen, enkä ole teko-vaatimaton, vaan itseensä tyytyväinen ihminen jonka ei tartte kuitenkaan mainostaa erinomaisuuttaan joka toisessa sivulauseessa. Sanoin vain, että juuri nämä kaksi Oinasta jotka tunnen, ovat toivottoman itserakkaita. Tai ehkä niinkuin joku tuolla pari viestiä sitten sanoi-mahdottoman epävarmoja itsestään. Tässä nyt ei leimata kaikkia Oinaita vaan yritetään jakaa kokemuksia!! Vai osuinko jotakuta heikkoon kohtaan, kun tuli niin mulkkuja viestejä takasin?
        Tottakai nousevat ja kuutkin vaikuttavat luonteeseen, kuten myös geeniperimät ja kasvatus :)

        olen vaakanainen ja mulla on kokemusta kahdesta oinasmiehestä, joihin rakastuin tulisesti ja täytyy sanoa, että tietynlainen itsekkyys on kyllä molempien päällimmäinen ominaisuus. Todella ärsyttävä ominaisuus on molemmilla puhuminen toisen päälle. Molemmat kyllä mukavia ja reiluja.....silloin kun se itselle sopii ja siitä on hyötyä. Itse olen mielestäni vahvaluonteinen ja itsekäs kyllä minäkin, mutta täytyy sanoa, että toiseks jään ja ihmettelen usein, kuinka paljon voi toista loukata ilman, että sitä edes itse huomaa. Oonkin ajatellu, että noilta kyllä jollain tasolla puuttuu joku "ruuvi" tai eivät ainakaan olleet paikalla sillon kun jumala jako hienotunteisuutta. Olen tälläkin hetkellä suhteessa oinaan kanssa ja ainakin kerta päivään joudun miettimään, että tarviiko sitä ihmisen ihan tällasta kestää. Suhdetta kestänyt vuosi, vielä kuitee rakastan....ja ihmettelen.


      • jatkuu
        vaaka kirjoitti:

        olen vaakanainen ja mulla on kokemusta kahdesta oinasmiehestä, joihin rakastuin tulisesti ja täytyy sanoa, että tietynlainen itsekkyys on kyllä molempien päällimmäinen ominaisuus. Todella ärsyttävä ominaisuus on molemmilla puhuminen toisen päälle. Molemmat kyllä mukavia ja reiluja.....silloin kun se itselle sopii ja siitä on hyötyä. Itse olen mielestäni vahvaluonteinen ja itsekäs kyllä minäkin, mutta täytyy sanoa, että toiseks jään ja ihmettelen usein, kuinka paljon voi toista loukata ilman, että sitä edes itse huomaa. Oonkin ajatellu, että noilta kyllä jollain tasolla puuttuu joku "ruuvi" tai eivät ainakaan olleet paikalla sillon kun jumala jako hienotunteisuutta. Olen tälläkin hetkellä suhteessa oinaan kanssa ja ainakin kerta päivään joudun miettimään, että tarviiko sitä ihmisen ihan tällasta kestää. Suhdetta kestänyt vuosi, vielä kuitee rakastan....ja ihmettelen.

        eli vielä selvennykseksi: uskon ihmisissä kuitenkin hyvään ja ettei kukaan OIKEESTI oo tommonen kun kuvailin, vaan luulen, että esim "vaakanaisen" kommentissa on varmaan paljon totta.


    • Kotikoivu

      Voihan se ollakin, mutta miettikääpä skorpioneja!
      En ole koskaan tavannut hankalampia ihmisiä kuin skorpparit. Anteeksi kaikki mutta oinas on:
      Oinas on eläinradan ensimmäinen merkki ja edustaa syntymää. Vaikka oinas voikin olla sangen itsekäs näkemyksissään sekä suorastaan käsittämättömän lyhytpinnainen, ei hänessä ole häivääkään kieroilusta. Oinas on rehellinen ja suorapuheinen ihminen, jolta on turha odottaa vilpillisiä kohteliaisuuksia, ja hän on erittäin lojaali ja antelias niille ihmisille, joista hän pitää. Maine ja kunnia kiehtovat oinasta suunnattomasti, ja hän yleensä menestyykin valitsemallaan uralla erinomaisesti. Oinas on onnellisimmillaan yksityisyrittäjänä - oman itsensä herrana tai luovana taiteilijana. Hän voi olla myös mainio organisaattori tai suunnittelustrategi liikemaailman palveluksessa.

    • saavutukset!

      velaton kämppä,kesällä porsche,talvella pikku-auto.palkka on ihan hyvä.likkakaveri rapu(juoppo),kohta seki pistetään vaihtoon!!

    • kyllä näin on

      Sattumaa tai ei, mutta juuri tuntemani naispuolinen oinas on kyllä tosi leuhka luonteeltaan. Tai siis se ilmenee niin, että hän pitää itseään muita ihmisiä parempana eikä häpeä kehua omia "erinomaisuuksiaan" jatkuvasti.

      Sen lisäksi olen huomioinut, että hän tylysti jättää huomioimatta ja on töykeä niille, keistä hän ei itse satu piittaamaan.

      Miespuolisella oinaalla on sitten enemmän tuota tarinoiden kerrontaa. Juttua tulee ja väriteltyä sellaista, jotta mahdollisimman monia kiinnostaisi.

      • Aito ihminen

        Kyllä minä kehua retostan jos olen omasta mielestäni hyvä/paras/loistava. En ole "anteeksi että olen olemassa"-tyyppinen niinkuin suurin osa ihmisistä. Jos en jostain ihmisestä pidä niin näytän sen, en teeskentele että pitäisin.. niinkuin suurin osa ihmisistä tekee. Jos ominaisuuteni muita ärsyttää niin voivat avata suunsa ja sanoa sen suoraan... mitä kukaan ei kyllä ikinä tee. Se mitä muut minusta ajattelee ei juurikaan merkitse minulle mitään, jpos eivät tykkää niin pysykööt kaukana minusta.


      • jejee.
        Aito ihminen kirjoitti:

        Kyllä minä kehua retostan jos olen omasta mielestäni hyvä/paras/loistava. En ole "anteeksi että olen olemassa"-tyyppinen niinkuin suurin osa ihmisistä. Jos en jostain ihmisestä pidä niin näytän sen, en teeskentele että pitäisin.. niinkuin suurin osa ihmisistä tekee. Jos ominaisuuteni muita ärsyttää niin voivat avata suunsa ja sanoa sen suoraan... mitä kukaan ei kyllä ikinä tee. Se mitä muut minusta ajattelee ei juurikaan merkitse minulle mitään, jpos eivät tykkää niin pysykööt kaukana minusta.

        oinashan on eläin radan "kuopus" ja näin kaipaa paljon huomiota. mutta en kyllä sanoisi että oinakset olisivat kaikki itsekeskeisiä nje. Se tietenkin riippuu myös paljon ihmisestä :)) tunnen monia mukavia ja ihania oinaita :) he ovat hauskoja mukavia anteliaita huumorintajuisia, ja paljon muuta. He sanovat kyllä suoraan asiat, mutta eivät halua silti loukkaavan ihmistä. Ja pinnatkin kyllä saattaa palaa nopeasti ;) mutta ei silti mielestäni oinaissa mitään vikaa ole! :))

        tunnen kyllä myös hiljaisia ujoja tms oinaksia. joten ei kaikki oinakset ole samanlaisia!


    • vuosi malli 52 Oinas nainen

      Tulipahan todettua ettei Oinas ja neitsyt sovin yhteen.Loppu tuli vuoden yhteiselon jälkeen.Neitsyt on niin pilkun tarkka joka asiasta kun minulle Oinaana on yksi lysti onko lautaset suorassa tiskikaapissa vai ei.Ja vuoden odotin tapahtuuko makuuhuoneen puolella jotain aina lupauksi ja pientä silittelyä ja siinä se.Joten kärsivällisyyteni loppui nyt.Vähän tuntuu kyllä pahalta muuten hän oli kiltti mutta...mutta jotenkin kiero.

    • FireHead

      Olen oinas mutta olen myös todella vaatimaton enkä ylistä itseäni millään tavalla. Olen aika itseironinen ja vähättelen itseäni jollain tapaa, mutta en sillä tavalla että saisin jotain ihme kumoamisväitteitä takas niinkuin kaverisi yrittää. Ikinä en alentaisi muita kertomalla niistä jotain typerää. Olen silti suhteellisen tyypillinen oinas mutta toisaalta joissakin tapauksissa olen erilainen.

      En yleensä kehu itseäni koska annan muiden tehdä sen puolestani, se tuntuu paljon paremmalta kuin itsekehu. En kuitenkaan metsästä kehuja mollaamalla itseeni. Olen joskus Oinaallisen agressiivinen ja pinna voi palaa helposti, mutten ikinä satuta enkä satuttaisi ketään sanoillani enkä tekemisilläni. Minä olen yleensä se joka kehuu ja kannustaa enemminki muita kuin itseäni.

      Ei kannata tuomita kaikkia oinaita muutaman huonon kokemuksen takia.

      • oinas tyttö

        Mä en muuten osaa olla kärsivällinen! En sitten yhtään, ja suutun melko nopeasti, en oo kuiteskaa mikään raivohullu! :D Mutta hermot menee silti.. :D


    • oikku

      Olen oinas, mutta en ole leuhka. Itseasiassa en voi sietää ylenpalttista brassailua, oli aiheena sitten oma takapuoli tai mikä tahansa. Tottakai joskus pieni itsekehu on paikallaan, jopa "terveellistä", mutta joillakin se valitettavasti menee välillä yli... Tiedän erään ihmisen, joka on syntynyt samana päivänä kuin minä, mutta vuotta aikaisemmin. Hän luulee itsestään aika paljon, haluaa paljon huomiota, kehuu itseään välillä liikaa... Kuumerkki vaikuttaa aika paljon, usko pois! Tai sitten syynä on vain itsevarmuuden puute....

    • ...

      horoskooppeja ei pitäs ottaa noin vakavasti mitä annat ymmärtää..

    • oikku4

      Oinas ei todellakaan ole leuhka. esim kauriit on useinmiten leuhkoja ja omahyväisiä ja leijonankin kanssa tulee joskus näkemyseroja ja vielä ovat ylpeitä itsestään joka vähän ärsyttää oinasta. Itse oinnaana yritän olla reilu ja rehti ystävä en tiedä mitä olisi olla avioliitossa ei ole siitä alalta kokemuksia. olen ennemmin ujohko ,vaikka itseluottamus on kohentumaan päin. olen 49v ja nousevalta merkiltäni rapu ja kyllähän herkkyyttäkin löytyy joskin olen tietenkin armoton jos petetään,mutta yleensä tulen toimeen ihmisten kanssa ja en todellakaan ole leuhka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe