tanssiseuraa???

Pauliina

Olisi mukava saada seuraa lavatansseihin.Olen itse 16-vuotta mukava tyttö, ja toivoisin että olisit
-suunnilleen saman ikäinen, muutaman vuoden heitto ei haittaa
-tyttö tai poika
-Joensuu-Kuopio suunnalta
-ja halukas viettämään mukavia iltoja hyvien artistien johtamana
Siispä eikun viestejä tulemaan, niin lähdetään lavalle!!!! maili:[email protected]

8

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Olisin itsekkin ollut 16-vuotias tyttö ja halukas lähtemään lavalle, mutta harmi kun en ole Joensuu-Kuopio suunnalta...

• tanssityttö:)

..että asut siellä,nimittäin täällä pääkaupunki seudulla olisi ollu ainakin yx 16 vuotias tyttö joka viihtyy tansseissa...
      Mutta onnea etsinnöissä:)

• Pauliina

Mukava kuulla että joku muukin minun ikäseni on kiinnostunut käymään lavoilla!:) Mutta tietenkin välimatkaa on sen verran paljon, että ei oikein onnistu. Oletko koskaan käynyt lavoilla? minä en ole mutta nyt on pakko päästä tänä kesänä...olen ainakin menossa yhdelle lavalle katsomaan taikakuuta, mutta toivottavasti se ei jää ainoaksi kerraksi tänä vuonna:)

• Minä

Oulusta oon... En ole käynyt lavoilla ja olisin siksi halunnut jonku kaverin mukaan, että rohkeus riittäisi mennä lavoille pyörimään...

• Pauliina
        Minä kirjoitti:

Oulusta oon... En ole käynyt lavoilla ja olisin siksi halunnut jonku kaverin mukaan, että rohkeus riittäisi mennä lavoille pyörimään...

oulusta asti oot? no harmi että on näin pitkä välimatka....en taida mäkään saada lavaseuraa, ku ei täältäpäin oo ketään kiinnostuneita, mutta aina on hyvä toivoa:)
        Mukavaa kesää sulle ja toivottavasti löydät seuraa!:)

• Minä
        Pauliina kirjoitti:

oulusta asti oot? no harmi että on näin pitkä välimatka....en taida mäkään saada lavaseuraa, ku ei täältäpäin oo ketään kiinnostuneita, mutta aina on hyvä toivoa:)
        Mukavaa kesää sulle ja toivottavasti löydät seuraa!:)

Hyvää kesän jatkoa sullekkin ja onnea seuran haussa ja tanssi onnessa...

• tanssityttö:)
        Minä kirjoitti:

Hyvää kesän jatkoa sullekkin ja onnea seuran haussa ja tanssi onnessa...

Siis oot menossa kattomaan taikakuuta?!?!?!Millehän keikalle olet menossa?Nimittäin kesällä kiertelen ihan ympäri suomeen taikakuun keikoilla...viimeksi olin heidän keikallaan perjantaina:)

• pauliina
        tanssityttö:) kirjoitti:

Siis oot menossa kattomaan taikakuuta?!?!?!Millehän keikalle olet menossa?Nimittäin kesällä kiertelen ihan ympäri suomeen taikakuun keikoilla...viimeksi olin heidän keikallaan perjantaina:)

...Tuusniemelle hojohojoon...ainakin luultavasti meen. Onneks mun sisko ja sen kaveri on kans lähössä sinne, ni ei sit yksin tartte olla:)
        Ootko minkäikänen muutens?
        Sä taidat kiertää aika paljon lavoja...mä en niinkään oo vielä ehtiny hyvin ku olin eilen elämäni ensimmäisen kerran tanssilavalla kattomassa neljänsuora bändiä...siinä vasta oli särmikkäitä miehiä.Käytkö muuten pelkästään kattomassa taikakuuta, vai muitakin bändejä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2196
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2085
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      28
      1980
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1396
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1336
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      883
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      812
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      741
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      723
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      708
    Aihe