..mutta tahtoisin apua. ei ole kyse mistään maailmaa kaatavasta asiasta, mutta tahtoisin suuresti kuulla eri luonnonuskonnoista. en tiedä mistään mitään, olen tälläinen perustyyppi sieltä mistä kaikki on.. en kaipaa erilaisuutta vaan tahtoisin tietää hieman erilaisista uskonnoista ja mitä niihin sisältyy.. uskonnoista olisi niin mukava keskustella oikean laisten ihmisten kanssa ja uskon että tältä palstalta niitä löytyy..
-minä, se alhaisista alhaisin, yksinäisistä yksinäisin, sieluista tuntemattomin-
en tahtoisi häiritä..
7
456
Vastaukset
- Qwerty
Onko sinulla mielenrauha tällä hetkellä?
Jos haet tukea ja turvaa - uskonnosta voit sen saada mutta kauanko se kestää JOS esim yhteisöllisyyden antaman turvan vuoksi niissä riennoissa kuljet.
Etsi itsesi ensin - jos sitten kaipaat uskontoa vielä, mieti uudestaan.- Estel
minulla itse asiassa on mielenrauha tällä hetkellä.. en hae tuke ja turvaa vaan minusta on mielenkiintoista kuulla muiden perusteluita omalle uskolleen, miksi juuri se uskonto? jne.
- Vilja
lisäksi vielä:
http://fly.to/lehto- maagikko
Soveltamalle eri uskojen/elämänkatsomusten kautta kaikkea sitä hyvää minkä niistä löysin.Sain samalla henkisen kodin. Jossa tiedän milloin mikin tapahtuna tilanne elämässäni on juuri minulle parhain.Vaikka kuinka huonosti menisi,tiedän silläkin olevan tarkoituksensa. Luottaen yläkerran johdatukseen Ja olen sitoutunut auttamaan.Oman kokemusten kautta tiedän mikä milloinkin on avuksi jollekin tarvitsevalle.Tämä ei ole kehua vaan totuus ja elämänkatsomus.
- Estel
maagikko kirjoitti:
Soveltamalle eri uskojen/elämänkatsomusten kautta kaikkea sitä hyvää minkä niistä löysin.Sain samalla henkisen kodin. Jossa tiedän milloin mikin tapahtuna tilanne elämässäni on juuri minulle parhain.Vaikka kuinka huonosti menisi,tiedän silläkin olevan tarkoituksensa. Luottaen yläkerran johdatukseen Ja olen sitoutunut auttamaan.Oman kokemusten kautta tiedän mikä milloinkin on avuksi jollekin tarvitsevalle.Tämä ei ole kehua vaan totuus ja elämänkatsomus.
vastauksestasi.. minusta sinulla on oikean lainen näkökulma uskontoon.. olen iloinen että keskityt hyvään, on vaikea kuvitella kenenkään tahtovan pahaa.. mutta valitettavasti emme voi tietää. ja en tiedä onko se niin valitettavaa.. mitäköhän sitä tuli taas selitettyä.. noh tahdoin vain sanoa että sinulla on oikea näkökulma.. yritän itse samaa, mutta en viestisi perusteella vaan jo ennen sitä.. noh.. eipä tässä muuta =)
- maagikko
Estel kirjoitti:
vastauksestasi.. minusta sinulla on oikean lainen näkökulma uskontoon.. olen iloinen että keskityt hyvään, on vaikea kuvitella kenenkään tahtovan pahaa.. mutta valitettavasti emme voi tietää. ja en tiedä onko se niin valitettavaa.. mitäköhän sitä tuli taas selitettyä.. noh tahdoin vain sanoa että sinulla on oikea näkökulma.. yritän itse samaa, mutta en viestisi perusteella vaan jo ennen sitä.. noh.. eipä tässä muuta =)
Täy kirjastosta lainaamassa hyvä kirka.
Äitini Tuuli.Se antaa paljon.
Kiitos myös kauniista sanoistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön57922