Puheaikaa

Ietsa

Aiemmin toi puheajan osto onnistui aivan hyvin,mutta nyt eteen avautuu sivu jossa pitäisi kirjoitta vahvistuskoodi sähköpostiviestistä. Mistä sen koodin löytää ??

36

8163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skyypääjä

      eikös se ole sinisellä tai muuten vahvistettu teksti?
      Jos ei muuten niin se on jonkinlainen kirjain/numero sarja.

    • arhaka

      Olen minäkin yrittänyt ostaa puheaikaa, mutta ei onnistu ei vastausta tule niin miten jatkaa? Käsittääkseni pitäisi tulla viesti meilinä jossa se koodi on, mutta kun ei onnistu. Kuka viisas voisi opastaa miten se oikein käy. Pitääkö ensin ostaa esim. puh.numero tai jotain muuta. Minä olen valinnut sen puheaikaa ja 10€ / 10 tuntia. Sen jälkeen sivu siirtyy automaattisesti kohtaan johon pitää kopioida se koodi? mistä?

    • on mailissa

      sinisellä, koodi sisältää sinun skype nimen ja pitkän numerosarjan, näin oli ainakin minulla. Sen liitin siihen missä kysytään muistaakseni e-mailia.

      • edell.

        ei tarvi mitään puh.num. ostaa tai varata.
        Edellisillä neuvoilla pitäisi toimia.


      • arhaka

        Kiitos vastauksesta!
        Pitää sitten vaan odottaa jos jotain tapahtuu, siis jos se meili joskus tulee.


      • laittannu
        arhaka kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta!
        Pitää sitten vaan odottaa jos jotain tapahtuu, siis jos se meili joskus tulee.

        skypee e-maili osotteesi.


      • ietsa

        Ei ole tullut minkäänlaista numerosarjaa,osoite on laitettu mutta vahvistuskoodia pyydetään ?


      • arhaka
        ietsa kirjoitti:

        Ei ole tullut minkäänlaista numerosarjaa,osoite on laitettu mutta vahvistuskoodia pyydetään ?

        Sama täällä, koodia pyydettän mutta kun ei ole tullut meiliä / vastausta niin minkäs teet.


    • tossa

      omalla tilisivulla, mutta en muista missä vaiheessa sitä koodia kysyi. Kuinka pitkälle pääsette ennen kun koodia kyselee, kyllä toi minulla toimi kauan aikaa ennen kun sitä kysyi, sen kun laitoin ei sen jälkeen kyselly.
      Pikkasen paha tällee neuvoo, mutta toivotaa että alkaa toimimaa.

      • ietsa

        Kirjaudun sisään ja pääsen aina siihen asti missä valitaan 10 tai 25 eurolla puheaikaa,sen jälkeen aukeaa sivu:Customer Registration.The e-mail verification was initiated. You will receive an e-mail shortly.???


      • tonne
        ietsa kirjoitti:

        Kirjaudun sisään ja pääsen aina siihen asti missä valitaan 10 tai 25 eurolla puheaikaa,sen jälkeen aukeaa sivu:Customer Registration.The e-mail verification was initiated. You will receive an e-mail shortly.???

        http://www.skype.com/help/guides/skypeout.html#h-call
        olisko tosta apua. Koitas laittaa siihen oma sp-osoite.


    • koodi

      olla aikasemmissa maileissa mitä skypeltä on tullu, sieltähän tulee maili kun aikaa on ostannu.

      • ietsa

        Kävin kurkkamassa kaikki aiemmat ostot,eikä siellä ole muuta kuin tiedot niistä ostoista.On kyllä tota puheaikaa vielä jäljellä, että eikö se anna ostaa uutta ennenkuin edellinen on käytetty?Aiemmin kyllä sai.


      • alkaa
        ietsa kirjoitti:

        Kävin kurkkamassa kaikki aiemmat ostot,eikä siellä ole muuta kuin tiedot niistä ostoista.On kyllä tota puheaikaa vielä jäljellä, että eikö se anna ostaa uutta ennenkuin edellinen on käytetty?Aiemmin kyllä sai.

        neuvot loppumaan, minun mielestä aikaa voi ostaa vaikka jäljellä vielä olisi. En nyt osaa sinua tämän enempää opastaa, harmittaa ihan itseänikin tämä avuttomuus.
        Jos lähettäisit mailia skypelle ja kysyisit neuvoa sieltä.


      • arhaka
        alkaa kirjoitti:

        neuvot loppumaan, minun mielestä aikaa voi ostaa vaikka jäljellä vielä olisi. En nyt osaa sinua tämän enempää opastaa, harmittaa ihan itseänikin tämä avuttomuus.
        Jos lähettäisit mailia skypelle ja kysyisit neuvoa sieltä.

        Minä olen ensikertaa ostamassa aikaa ja samat ongelmat ovat, ei pääse pidemmälle "kun osta" ja kun valitsen 10€ 10 tuntia niin tulee samanlainen sivu mitä olen jo kertonut ja tuntuu olevan samanlaisia ongelmia muillakin???
        Kiitos kun vastaatte näihin, jotenkin varmistaa että nyt on vika jossain muualla. Onkohan puheajan ostajia tullut paljon lisää - siis ylikuormitusta?


    • tuo
      • Ietsa

        Mistähän tämän arvosetelin tiedot saa,linkkihän johti suomenkieliselle sivulle mutta siihen se sitten lopppui kun ei ole sitä kymmentä merkkiä?Kiitos vaan kaikille, täytyy selvitellä vielä mistä sen koodin saa.Tämä puheajan ostohan oli aiemmin aivan selvä homma!


      • arhaka
        Ietsa kirjoitti:

        Mistähän tämän arvosetelin tiedot saa,linkkihän johti suomenkieliselle sivulle mutta siihen se sitten lopppui kun ei ole sitä kymmentä merkkiä?Kiitos vaan kaikille, täytyy selvitellä vielä mistä sen koodin saa.Tämä puheajan ostohan oli aiemmin aivan selvä homma!

        Kun jostain sen keksit niin kerro minullekin!
        Kiitos!


      • ei,
        Ietsa kirjoitti:

        Mistähän tämän arvosetelin tiedot saa,linkkihän johti suomenkieliselle sivulle mutta siihen se sitten lopppui kun ei ole sitä kymmentä merkkiä?Kiitos vaan kaikille, täytyy selvitellä vielä mistä sen koodin saa.Tämä puheajan ostohan oli aiemmin aivan selvä homma!

        ole mitään tekemistä puheajan oston kanssa, en oikein tiedä mikä juttu toi seteli on, juuri ostin puh.aikaa ei siinä mitään setelikoodinumerosarjoja tarvinnu laitella minnee.


      • arhaka
        ei, kirjoitti:

        ole mitään tekemistä puheajan oston kanssa, en oikein tiedä mikä juttu toi seteli on, juuri ostin puh.aikaa ei siinä mitään setelikoodinumerosarjoja tarvinnu laitella minnee.

        Olen päässyt kohtaan " e-mail vahvistus on käynnistynyt". Tulet saamaan mailin pikapuolin. Kuinka kauan tämä pikapuolin sitten on sitä en tiedä? Odotellaan.


      • että,
        arhaka kirjoitti:

        Olen päässyt kohtaan " e-mail vahvistus on käynnistynyt". Tulet saamaan mailin pikapuolin. Kuinka kauan tämä pikapuolin sitten on sitä en tiedä? Odotellaan.

        nyt onnistuu, ja saat sitä puh.aikaa ostetuksi kun eilen tuli asian tiimoilta viestejä vaihdettua enemmin ja vähemmin.
        Kyllä joku viisas voisi suomentaa noi kaikki skypeohjeet olisi paljon helpompi toimia.


      • Nakuva
        arhaka kirjoitti:

        Kun jostain sen keksit niin kerro minullekin!
        Kiitos!

        Skype -arvoseteleissä ei ole ostettaessa ilmoitettu puhelujen euromäärää, vaan minuuttimäärä Skype out perushinnalla, mutta maasta riippuen soittamisen hinta vaihtelee. Tuota minuuttimäärää ei siksi saanutkaan. Euromäärä oli vain 8,5 ja kortti maksoi R-kioskilla melkein tuplasti, 13 euroa. Ei kannata ostaa kortteja. Kannaattaa maksaa suoraan pankista, vaikka siihenkin kymppiin napsahtaa 1,5 euroa lisää jonkun maan ALV:ksi nimettynä. Visakin on minulla toiminut ihan hyvin maksuvälineenä. Kyllä Skype varmistaa sen pankista, ja ei salli samalla kortilla uudelleen ostamista ennen kuin vanhat saldot alkavat olla käytetty.


      • Ietsa

        puheajan osto,kyllä kai joku tän nyt osaa ja sais tarkat ja selkeät ohjeet mielummin suomeksi!


    • Ietsa:lle

      nyt toi puheajan osto kun minä en osaa,joku on kuitenkii ostannu puh.aikaa nyt lähipäivinä ekan kerran, kertokaa miten onnistu, miten teitte sen, mistä saitte koodin. PLEASE.

      • arjaka

        En voi kehua vielä ostaneeni koska odotan edelleen sitä vastaukoodia jonka pitäisi tulla meilinä, ei ole ainakaan vielä tullut joten olen lähtöruudussa?


      • Ietsa
        arjaka kirjoitti:

        En voi kehua vielä ostaneeni koska odotan edelleen sitä vastaukoodia jonka pitäisi tulla meilinä, ei ole ainakaan vielä tullut joten olen lähtöruudussa?

        Löytyskö ketään joka laittaisi suomenkieliset ohjeet puheajan ostosta ?


      • erkkij
        Ietsa kirjoitti:

        Löytyskö ketään joka laittaisi suomenkieliset ohjeet puheajan ostosta ?

        Koodi tuli sähköpostissa!
        Käyttäjätunnus-päiväys-koodi.
        Siis odottakaa!


      • Ietsa
        erkkij kirjoitti:

        Koodi tuli sähköpostissa!
        Käyttäjätunnus-päiväys-koodi.
        Siis odottakaa!

        Onnistuitko ostamaan puheaikaa?


      • Erkkij
        Ietsa kirjoitti:

        Onnistuitko ostamaan puheaikaa?

        Sain puheaikaa ja soitin välittömästi Lontooseen. Ääni oli ihan hyvä!


      • Ietsa
        erkkij kirjoitti:

        Koodi tuli sähköpostissa!
        Käyttäjätunnus-päiväys-koodi.
        Siis odottakaa!

        homma että osto onnistui,kauanko odotit koodia?Ei tunnu minulle vaan tulevan .Mikähän tässä oikein mättää,puheaikaa on vielä jäljellä ja muuten kaikki pelaa vaan puheajan lisäosto ei onnistu.


      • erkkij
        Ietsa kirjoitti:

        homma että osto onnistui,kauanko odotit koodia?Ei tunnu minulle vaan tulevan .Mikähän tässä oikein mättää,puheaikaa on vielä jäljellä ja muuten kaikki pelaa vaan puheajan lisäosto ei onnistu.

        Odotin noin tunnin. Sain ulkomaankielisen viestin, jossa kerrottiin, että osto päivittyy noin tunnissa. Menihän siinä vähän enemmänkin ja
        kun otin yhteyden, kaikki pelasi.


    • jrytty

      Ostitteko lisäpuheaikaa luottokortilla vai tilisiirtona kuten minä? Minullakin ensimmäinen osto helmikuussa onnistui hyvin, mutta nyt ei sitten millään. Ostan ja maksan tavallisella pankkisiirrolla Tapiola-pankin tililtä. Siis Tapiolapannkia ei ole suoravalintavaihtoehtona tuossa SypenOutin maksuproseduurissa. Maksupolkuni on siis:
      -SkypeOut
      -Työkalut
      -SkypeOut
      -Osta puheaikaa
      -Osta tämä 10 E
      -Valitse aikaisemmin määritetty laskutusosoite: Käytä tätä
      ¤Tavallinen pankkisiirto
      -Jatka
      -Jatka maksun suorittamista
      -Pankkisiirto: Siirrä rahat pankkitililtä
      -Tilinumeron 4 viimeistä numeroa
      -Tilinhaltijan nimi
      -Pankin nimi
      -Pankin kaupunki
      (Miksi muuten nämä tiedot näillähän pystyy melko hyvin yksilöimään henkilön ja pankkitilin numeron ja sen jälkeen vain kalastelemaan ja vakoilemaan tunnuksia ja salasanoja. Onkohan edes laillista.)
      -Lähetä

      Vastaukseksi tulee kyllä maksamiseen tarvittava viitenumero, mutta kun yritän maksaa tililtäni pankin sivuilla tuota maksua niin silloin pankin järjestelmä valittaa, että tarkista viitenumero ja maksu ei mene läpi, ei sitten millään. Onko muilla samoja ongelmia. Liittyykö nämä ongelmat siihen, että minusta maksunväliltysfirma on vaihtunut helmikuun maksun jälkeen. Vastatkaa, jos samoja ongelmia tai apua tähän löytyy.

      jrytty

      • ÖÖÖÖ

        ostin puheaikaa tavallisena tilisiirtona(sampo) 10e on siirtynyt skype-tilille vaan soittaminen ei onnistu, ilmoittaa vaan että salasana virheellinen mitä en tajua koska pääsen omatili sivulle salasanalla eikä sitä muualla minulta kysytäkkään.jos joku osaa neuvoa minua soittamaan skypeout:lla niin kiitos. en osaa lontoota ainoastaan Suomea.


    • törrö

      Mulla on aiemmin onnistunut saldon osto,nyt ei. Missä mättää? Olen vaihtanut tietokoneen ei kai se siitä johdu? Tein kaikki kuten ennen,eivain saldo lisäänny!!

    • xe11y0

      Miten luulet vastauksesi auttavan kysyjää näin vuosien päästä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe