falabella

zuku

Paljon falabella suurinpyörtein maksaa?

21

6149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suokkari

      Jos jostain sattuisi falabelloja saamaan, niin hinnat olisivat silloin varmaan todella korkeita. Suomessahan on vain kaksi falabellaa.

    • Heppapöpi

      No suunnin piirtein falabella varmaan maksaisi suomessa todella paljon, mutta ulkomailta sen varmaan saisi halvalla.

    • Osiana2000

      Itse haluaisin kovast falabellaa. Kuinka paljon ne keskimäärin maksavat? Varsat?

    • futtui

      mäki haluisin falabellan paljon ne maksaa?
      ei suomenssa ole vain kaksi falabellaa!!

      • Huhhuuuh

        Puhut totta! Suomessa on keskimäärin 3 falabellaa jotka ovat astutus valmiita!!! On niitä tietenkin enemmän mutta niitä ei voi astuttaa!


    • Tietoa teille...

      Falabellat maksavat noin 3000-10 000 euroa. Niitä voi ostaa vaikka kuutamon tallilta...

    • falis fani

      mistä päin suomea niitä falabelloja sais ??meijjän koko perhe haluis 1-2 falabellaa

    • falabella

      Suomessa on ainakin 6 falabellaa ja epäilen että suomesta et saisi ainakaan ostettua falabellaa/falabelloja...

    • Falabellatalli

      Suomessa on tällä hetkellä yli 7 falabellaa,ja niitä ei tietääkseni myydä.

    • falabella

      onhan suomessa satoja falabelloja sillä mun kaverin tallilla on kaks!yks myi falabellaa 200e semmosella sivustolla kun( myyntitalli2005::ostitko hepon??)

    • EI OLE VAAN 2 FALIST

      olen löytänyt 3myynnissä olevaa falabellaa ja minun tytön ystävillä on 3 ja sirkuksessa oli yksi jne jne jne...niitä on suomessa ainakin10

    • 9732537(,:

      Mäki haluaisin falabellan ja mä tiiän ainaki 50 ihmis jol on faloi ja ne myy niitä mut mul ei oo rahaa ostaa semmost mut säästän

    • 1034

      Vaatiiko falabellan omistamiseen aijempaa hevoskokemusta?:)

    • 18+4

      Toivon, että porukka trollaa täällä.

      Falabella on hevonen siinä missä vaikka pv. Hevosen (/ponin) omistamiseen tarvitaan hevoskokemusta.

      Miksi falabella? Miksei vaikka shettistä tai risteytystä? Mikä idea ostaa kalliilla harvinainen pikkuponi, kun puolet halvemmalla saa hiukan isomman shettiksen? Shettiksellä pystyy kumminkin ratsastamaan muutkin kuin 20kg pikkulapset.

      Falabellakin on hevonen. Se tarvii samanlaiset tilat ja luvat kun muutkin hevoset. Sitä ei saa laittaa yksin pihavajaan, vaan se tarvii hevosseuraa, ihan niinkuin kaikki muutkin.

      Vai pitääkö se falabella hankkia sen takia, että omistaa mahdollisimman harvinaisen lemmikin, jota esitellä kavereille?

    • minä vaan

      Moi mun mielestä falabellat maksaa niille voi opettaa temppuja mutta minun mielestäni hevosella voi olla muita talli eläimiä seuranaan ei tosin kovin isoja ja en haluu että tästä tulisi kiista itse jos falabellan saisin niin temppuja sille opettas. Ja hevos kokemusta Pitäs olla jonkun verran:D

    • Nvhkh

      Luulen että ne maksaa jotain 5000 - 10 000 €

    • ploso

      Suomessa on tosiaan vain ne 3 falabellaa, mutta useilla talleilla saattaa olla amerikanminiatyyrihevosia. Puhdasrotuinen falabella on äärettömän kallis, hinta pyörii siellä 10 000 huippeissa. Jos niitä temppuja on nyt ihan pakko päästä opettamaan, niin hanki koira

    • Anonyymi

      FalaBell

    • Anonyymi

      suomessa ei niitä tällä hetkellä ole myynnissä.en tiedä mikä olisi hinta jos myyntiin tulisi.voihan niitä käyttää esim.agilityssä. vaikka niillä ei voi ratsastaa se ei tarkoita ettei voisi käyttää mihinkään. nim. Loki horse.

    • Anonyymi

      En tiiä

    • Anonyymi

      300 0000 - 100 0000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe