Huijausta!

Totuudenpuhuja

Koko lähetystyö on vain helvetin suuri huijaus.. Rahanahneet ihmiset esittävät laupiasta samarialaista muka auttaen heikompia kuitenkin vetäen avustusrahoja välistä. Ei taida jumalan rakkaus riittää kun pitää köyhiltäkin varastaa!

11

1329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Menkää kaikkeen maail...

Olet sikäli oikeassa, että aina on lähetystyöntekijöiden joukossa joitakin harhautuneita jotka tavoittelevat vain omaa etuaan, esim. rahaa. Mutta voin kertoa sinulle että valtaisa enemmistö lähetystyön parissa työskentelevistä tekee sitä hyväntekeväisyydestä ilman oman edun tavoittelua, ja koska Jeesus itse on kehottanut niin tekemään lähetyskäskyssään.

Mat 28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      Mat 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      Mat 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Mirka ... ***

Miksi laitat tänne tuota jeesus sontaa, mikä on vain pelkkää satua ja höpötystä. Raamattu on satukirja.

• ????
        Mirka ... *** kirjoitti:

Miksi laitat tänne tuota jeesus sontaa, mikä on vain pelkkää satua ja höpötystä. Raamattu on satukirja.

Luuletko että maailmasta tulee parempi paikka vihaamalla?

• Mirka .... .... ... .*
        ???? kirjoitti:

Luuletko että maailmasta tulee parempi paikka vihaamalla?

Luuletko että maailmasta tulee parempi paikka tuputtamalla jeesus sontaa?

• ...

Kyllä Raamatusta löytyy jos jonkinlaista opetusta, mutta ne arveluttavimmat jätetään toki unholaan, jotta uskonnon vetovoima ei kärsisi. Loppujen lopuksi täysipäinen ihminen pystyy itse ymmärtämään mitä on suotavaa tehdä ja mitä ei, siihen ei oppikirjoja tarvita. Tietysti tässä mielessä heikompilahjaisille yksilöille on ehkä hyvä, että syyllistämällä ja lahjonnalla (pelastus) pidetään pois pahanteosta...

• minä vaan
        Mirka ... *** kirjoitti:

Todista Raamattu satukirjaksi.

Maailmassa on aika paljon ihmisiä, jotka ovat eri mieltä kanssasi, ja luku kasvaa koko ajan ...

• TÄH?

Onko antaminen ottamista? Mistä lähtien auttaminen on ollut varastamista?

Päinvastoin, antaminen ei ole itsekkyyttä, vaan epäitsekkyyttä.

• Mirka .... .... ... .*

Tuputtamalla ihmisille jeesus sontaa ei ole auttamista.

• hansu
        Mirka .... .... ... .* kirjoitti:

Trollit vapaalla jalalla:)

• mistä pitäisi
        Mirka .... .... ... .* kirjoitti:

kirjoittaa kun keskustelun aiheena lähetystyö.
        Perustele kans.

• minä ite

Olen sitä mieltä että on olemassa yksi Jumala yli kaikkien, hän joka minut on luonut, KIITOS hänelle siitä, ja hänen ja minun väliseen suhteeseen ei raamattuja tarvita, raamattu on ihmisten keksimää, koska raamattu on aika nuori ihmisen aikajanassa. Luulen että raamattu on vain kirja jolla on hallittu aikoinaan ja hallitaan vieläkin suuria ryhmiä/kansoja. On kansoja jotka osaavat elää luonnossa ilman raamattua, Syntyvät ja kuolevat, ilman että tietävät mistään kaupallisesta paskasta, ainut mihin tässä maailmassa pitäs rahat sijoittaa on terveydenhuolto, jotta voitas nauttia tästä elämästä pidempään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2136
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      35
      2016
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      16
      1899
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1347
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1277
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      853
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      51
      721
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      711
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      49
      661
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      658
    Aihe