Mun hepo peitsaa AINA ravissa, miten sen tavan saisi pois????????????????????????????? Auttakaa! Olen kokeillut vähän kaikenlaista, mut ei auta!!!!
ONGELMA!
7
2530
Vastaukset
- Nadela
Onko peitsi siis PAHA asia vai pitäisikö sen antaa jatkaa sitä? Tavasta ei sinäänsä ole haittaa (hevonen ei siis ole ravuri) mutta olen kuullut että se on huono juttu...
- hölmö :)
mä haluisin kysyy et mitä on peitsaaminen? xD
- pelena
hölmö :) kirjoitti:
mä haluisin kysyy et mitä on peitsaaminen? xD
et saman puolen jalat liikkuu yhtäaikaa,niinku kamelilla.Muuta en tiijä ei kai oo haittaa.
- raakanki
pelena kirjoitti:
et saman puolen jalat liikkuu yhtäaikaa,niinku kamelilla.Muuta en tiijä ei kai oo haittaa.
peitsaamisessa ei ole kait muta haittaa kuin että se jäykistää pahasti hepan takaosaa...!!:|
- ratsumies22
Amerikan mantereella peitsarit ovat suositumpia kuin ravurit, koska kisat tasaväkisempiä. Sinänsä peitsaamisesta ei ole tietääkseni haittaa, ja harva hevonenhan sitä osaakaan. Myös Suomessa ennenvanhaan on harrastettu peitsareita, mutta nykyäänhän peitsiremmejä pidetään eläinrääkkäyksenä, joten ainoastaan luonnostaan peitsaavat tekevät sitä.
- heppahulluuh
pelena kirjoitti:
Eli peitsaaminen=passi?? Passi on toi tutumpi käsite, peitsaamisesta en oo kuullu aikasemmin. Tarkottaako ne nyt samaa?
- nnnmmm
ratsumies22 kirjoitti:
Amerikan mantereella peitsarit ovat suositumpia kuin ravurit, koska kisat tasaväkisempiä. Sinänsä peitsaamisesta ei ole tietääkseni haittaa, ja harva hevonenhan sitä osaakaan. Myös Suomessa ennenvanhaan on harrastettu peitsareita, mutta nykyäänhän peitsiremmejä pidetään eläinrääkkäyksenä, joten ainoastaan luonnostaan peitsaavat tekevät sitä.
sanotaan että kun peitsari oppii menee tavallisesti,niin sitten se kanssa menee!(ravurit)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741