Tästä palstasta olikin jotain keskustelua jo aiemmin tuolla uskonto-puolella. Että pitäisi meille saada oma uskontopalsta..
Vähän kaksi-piippuinen juttu mun mielestä onko tämä nyt sitten hyvä asia..
Toisaalta joo, sillä saahan täällä nyt vaahdota ja tapella rauhassa ja kertoa oman, ei-niin-heteron näkemyksensä uskonnosta, mutta toisaalta..
Meidäthän periaatteessa savustetiin ulos "normaalien" heteroiden uskontokeskusteluista...
Saadaan toki mennä sinne jutteleen takasin, juu
-mutta ei saa enää mainita omaa seksuaalisuuttaan tai siihen vihjaisevaakaan tai juttu siirretään salamana tänne...
Elikkä saadaan olla hetskujen puolella, kuhan pysytään kaapissa... jos halutaan olla julkihomoja, meidät sysätään tänne..
ollaan vähän niikuin poissa silmissä poissa mielestä.. heh.
kaikkea sitä näkee
14
1089
Vastaukset
- ohikulkija.
VITUTTAAKO?
Voiko homoa vituttaa?- Kysyn vuorostani:
Voiko kaltaisesi vittuilija olla myös mulkku?
- toinen kulkija
Kysyn vuorostani: kirjoitti:
Jos onkin niin pääasia ettei kaikki mene päin persettä. Vaikka meniskin aina vituiks se olis nannaa
- lemmy
..vituttaa, mutta mä olen kyl lesbo.. ;)
Ja hyvät jatkot sinnekin. Toivottavasti olos paranee. - ohikulkija.
Kysyn vuorostani: kirjoitti:
Voi, mutta voiko homoa vituttaa?
Voiko homo olla mulkku? - ohikulkija.
lemmy kirjoitti:
..vituttaa, mutta mä olen kyl lesbo.. ;)
Ja hyvät jatkot sinnekin. Toivottavasti olos paranee.Lesbolla on varmaan krooninen vitutus päällänsä?
- Le Petit Mort
No mä en siellä normaalien palstalla koskaan käyny, mut jos tällä hommalla on tällainen tausta, niin tekee mieli kysyä, että oliko tämä taas yksi tapa mariginalisoida meidät...
- lemmy
ja sit on vielä tämä jo esiin hieman noussut, pään aukomista ihannoivien homo-kammoisten heteroiden pään rääpiminen... yeah..
Tän palstan nimikin on kuin punainen vaate pillastuneelle härkälaumalle.. :/
Tänne pitää tuplata -eiku triplata sefujen määrä.. - Jussi
Olen tuon niin synnittömän joukon jättänyt aikaa sitten. En kutsu itseäni millään etiketillä sillä niitä sinkoilee aika ajoin niin paljon että riittä mistä muillekin jakaa.
Minun ymmärtääkseni on hyvä pitää oma elämänsä hallinnassa ja jättää muiden mielipiteet omaan arvoonsa. Heillä on kova tarve todistaa oma erehtymättömyytensä joskin eivät sitä omasaa nimessään vaan jumalan nimessä esitä. Sitä kun ei tarvitse perustella. Heiltä vaan jää huomaamatta että vaikka he sanovat sen olevan jumalan tahto niin se on itse asiassa heidän käsityksensä. Eikä siinä mitään pahaa. Mutta kun sitä käyttää aseena toisia kohtaan niin voiko sitä kutsua jumalan tahdoksi. Luulisin että jumalla on ihan oma keinonsa löytää tie jokaiseen.
Eli pitäydy siinä minkä oikeaksi havaitset sehän sanotaan jo 1. käskyssä.
En ole uskovainen vaikka olenkin raamattua lukenut. Minulla on omat käsitykseni enkä niistä keskustele tämän enmpää tässä yhteydessä.
Voimia sinulle.
- poikalapsi
Juuri tuosta on kyse: muutama perustelukyvytön kiihkomieli sai Eniron ylläpidon ansaan. Nytpä on sitten saatu tyrehdytettyä asiallinen ja samalla kriittinen keskustely mm. niistä syrjivistä ylilyönneistä, joita esimerkiksi helluntailaispalstalla on ehtimiseen nähty.
Tämän palstan avaaminen on kuin apartheid-politiikkaa; homojen pitää olla keskustelemassa omassa joukossaan. sananvapaudesta tässä on jäljellä vain irvikuva.- hetero
Hyvä huomio, homo. Mielestäni näin tulee ollakin. Homot pysykööt poissa normaalien keskustelupalstoilta, TV- ohjelmista ja yleisesti ottaen kaikilta julkisilta foorumeilta.
- poikamies.
hetero kirjoitti:
Hyvä huomio, homo. Mielestäni näin tulee ollakin. Homot pysykööt poissa normaalien keskustelupalstoilta, TV- ohjelmista ja yleisesti ottaen kaikilta julkisilta foorumeilta.
no en nyt ihan... kyllä homoillakin täytyy olla keskustelu mahdollisuus, mutta sitä en koskaan ole ymmärtänyt miksi juuri kristillisillä keskustelupalstoilla homojen taäytyy tehdä käännytystyötään.
kaikkien edun mukaista olisi jos homot kirjoittelisivat keskenään kaikesta homoseksuaalisuuteen liittyvästä - Jussi
Kyllä heillä aihetta tappeluun vielä riittää. Nyt saavat selvittää asiansa keskenään. Jollakin on pirun hauskaa.
- Jussi
hetero kirjoitti:
on tungettava itsenne joka paikkaan. Mikähän teitä tännekin vetää (heterous?).
Muistan kerran lukeneeni mitä Marilyn Monroe oli lausunut: "Muistakaa se että silloin kun jotakuta osoitatte sormella kolme sormea osittaa teitä itseänne"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742487Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886