Levikseltä on tullut uutuusmalli, Slim Fit 511.
Melko kapealahkeiset ja varsin hyvin istuvat, etten sanoisi jopa kireät. Ostin ja tyytyväinen olen ollut.
Ihmiset kyllä kattoo perään ja en ihmettele, tiedä sitten mitä ajattelevat, mutta mulle yhdentekevää.
Melko matala lantio ja lahkeet siis aika kapeat, pillifarkuiksi ei silti voi sanoa, sillä lahje mahtuu kuitenkin juuri ja juuri bootsin varren päälle.
Mäkin olen ollut leveälahje-fani jo pitemmän aikaa ja arvelutti toi kapea lahje, mutta ihan hyvältähän se näytti, tosin paitakin pitää sitten olla aika tiukka.
Ja kroppa muutenkin kondiksessa, ei siis mikään jokapojan farkku, mut kun on fitness-body ja tiukka T-paita tai muotoon ommeltu kauluspaita ja bootsit ja joku esim. lyhyt nahkarotsi, niin hyvältä näyttää.
Nää siis todella on sellaset farkut, et se vaatii tarkkaa harkintaa mitä laittaa yläosaksi.
Leviksen Slim Fit 511
9
2620
Vastaukset
- qweopriu
"Ja kroppa muutenkin kondiksessa, ei siis mikään jokapojan farkku, mut kun on fitness-body"
Jos olisit oikeasti kunnossa, ei sun reites mahtuisi noihin farkkuihin...
Muutta.. fitnessbodyhan tuntuukin tarkoittavan lähinnä vain laihaa kroppaa :)- mutta
... ei kai fitnessbody tarkoita myöskään mitään ammattilaisbodarin vartaloa. Turha irvailla ketjun aloittajalle, kun emme kukaan ole häntä nähneet.
- LongLeg
mutta kirjoitti:
... ei kai fitnessbody tarkoita myöskään mitään ammattilaisbodarin vartaloa. Turha irvailla ketjun aloittajalle, kun emme kukaan ole häntä nähneet.
Mä ostin kans 511:set. En oo mikään bodari, sinne päinkään, mutta mulla on pitkät jalat. Tyttökaveri on ihan kuumana.
Voi olla ettei nää käy perinteisille Suomalaisille persjalkaisille.
Me ollaan kai vähän pervoja; tyttökaverilla on Miss Sixty Edenit ja me ollaan aivan himona kun katsellaan toisiamme tiukoissa kapeissa farkuissa, ja sitten...
Antsu. - Hyvät on
LongLeg kirjoitti:
Mä ostin kans 511:set. En oo mikään bodari, sinne päinkään, mutta mulla on pitkät jalat. Tyttökaveri on ihan kuumana.
Voi olla ettei nää käy perinteisille Suomalaisille persjalkaisille.
Me ollaan kai vähän pervoja; tyttökaverilla on Miss Sixty Edenit ja me ollaan aivan himona kun katsellaan toisiamme tiukoissa kapeissa farkuissa, ja sitten...
Antsu.Joo, mäkin oon farkkupervo, se myönttäköön, aina oon ihaillen katsellut naisten tiukkoja farkkuja, ja sitten päätin että itsekin vois kokeilla, ja tosiaan, se tuntuu tosi kiihoittavalta vetää kireet farkut jalkaan ja kulkea niissä kaupungilla ja baareissa. Mä en vaan ymmärrä et miks valtaosa naisista suhtautuu kielteisesti miesten kireisiin farkkuihin.
Sul on asiat Ok, kun tyttöystäväsi ei suhtaudu negatiivisesti, vaan päinvastoin ,kiihoittuu sun tiukoista Leviksistä. - qweopriu
mutta kirjoitti:
"ei kai fitnessbody tarkoita myöskään mitään ammattilaisbodarin vartaloa."
No ei tietenkään. Itselleni fitnessbody miesten tapauksessa tarkoittaisi lähinnä miesten fitnekseen osallistuvien miesten vartaloita... Nykyiseltään nimeltään miesten body fitness on classic body buildin eikä niiden herrojen(jos unohdetaan ne pakolliset kynäniskat) reidet mahtuisi kovinkaan tiukkoihin farkkuihin.
Näin menee vartalotyyppien Oikeat Mielipiteet:
Sporttinen - hoikka
Fitness - lihaksikas
Bodari - hirvee kaappi
"Turha irvailla ketjun aloittajalle, kun emme kukaan ole häntä nähneet."
Turhaa ja typerää vaikka olisimmekin :) - äskeisessä siteerattu
qweopriu kirjoitti:
"ei kai fitnessbody tarkoita myöskään mitään ammattilaisbodarin vartaloa."
No ei tietenkään. Itselleni fitnessbody miesten tapauksessa tarkoittaisi lähinnä miesten fitnekseen osallistuvien miesten vartaloita... Nykyiseltään nimeltään miesten body fitness on classic body buildin eikä niiden herrojen(jos unohdetaan ne pakolliset kynäniskat) reidet mahtuisi kovinkaan tiukkoihin farkkuihin.
Näin menee vartalotyyppien Oikeat Mielipiteet:
Sporttinen - hoikka
Fitness - lihaksikas
Bodari - hirvee kaappi
"Turha irvailla ketjun aloittajalle, kun emme kukaan ole häntä nähneet."
Turhaa ja typerää vaikka olisimmekin :)Hyväksyn nämä vartalotyyppien viralliset määritelmät, noinhan se on. Noita kyseisiä farkkuja en ole sitäpaitsi nähnytkään, mutta asiasta josta ei mitään tiedä, voi paljon vapaammmin kirjoittaa.
- Hyvät on
äskeisessä siteerattu kirjoitti:
Hyväksyn nämä vartalotyyppien viralliset määritelmät, noinhan se on. Noita kyseisiä farkkuja en ole sitäpaitsi nähnytkään, mutta asiasta josta ei mitään tiedä, voi paljon vapaammmin kirjoittaa.
No mä olen sitten sporttisen ja Fitness-bodyn väliltä, jos käydään hiuksia halkomaan, ehkä niin että 40% fitnessbodya ja 60% sporttibodya
- Walfe
Kuulostaa mielenkiintoiselle tuotteelle näin vanhan farkkufanin kannalta. Tosin tiedän ettei tuo valitettavasti sovi minulle ainakaan tällä kunnolla :I
- Ryde7435
Itselläni paksuhkot reidet ja pyöreä peppu, farkut istuu hyvin. Liikkeet tilaa persjalkaisille vain muutaman koon, joten 30" lahkeenmittaa ei juurikaan ole saatavilla. Mulla olis kahdet 32" 30" myynnissä, käyttämättömät.
Sandy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742517Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732392Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1041747Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231205Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71044Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59942