Eihän se tietysti katso onko uskovainen vai ei, jos huomaa olevansa homo tai lesbo.
Jeesus voi auttaa tässä asiassa, sillä se on täysin luonnonvastaista. Ei Jumala luonut ihmistä olemaan saman sukupuolen edustajan kanssa sukupuoliyhteydessä.
Nykyään tämä hyväksytään, ja itse asiassa kaikki on hyväksyttyä.
Lopunaikoja elämme.
Taivaan Isä teitä siunatkoon.
PS. Laittakaahan asiallista kommenttia!!
Keidas
16
1474
Vastaukset
- asiattomaan
viestiin vastata asiallisesti...
- Jussi
mitä jumala on luonut tai mitä ei?
- täyshomo
" Jeesus voi auttaa tässä asiassa, sillä se on täysin luonnonvastaista. "
Eikös tämä palsta ole hyvä esimerkki että edes hän ei voi muuttaa ihmisen seksuaalisuutta ? ja miten homous voi olla luonnonvastaista jos meitä on kautta aikojen ollut olemassa ? avaruudestako olemme tulleet ???Sanotaanhan se Raamatussa suoraan et homous on "luonnon vastaista" mutta mietin että miksi sitä sitten esiintyy niin ihmisillä kuin eläimilläkin?Ja onhan kasvejakin jotka on oliko se nyt yksineuvoisia vai miten se hienosti sanotaan.Niin miksi se on VAIN meidän ihmisten kohdalla NIIN NIIN VÄÄRIN JA "LUONNON VASTAISTA"?Kun luonnossakin sitä on vaikka valta osa toimii ja onkin ns.hetero tavalla.Niinkun ihmisissäkin.
Ja tämä ei ole mikään provo juttu vaan ihan vilpitöntä ihmettelyäni.- Eri asia
tolperi kirjoitti:
Sanotaanhan se Raamatussa suoraan et homous on "luonnon vastaista" mutta mietin että miksi sitä sitten esiintyy niin ihmisillä kuin eläimilläkin?Ja onhan kasvejakin jotka on oliko se nyt yksineuvoisia vai miten se hienosti sanotaan.Niin miksi se on VAIN meidän ihmisten kohdalla NIIN NIIN VÄÄRIN JA "LUONNON VASTAISTA"?Kun luonnossakin sitä on vaikka valta osa toimii ja onkin ns.hetero tavalla.Niinkun ihmisissäkin.
Ja tämä ei ole mikään provo juttu vaan ihan vilpitöntä ihmettelyäni...pitääkö ihmisem ottaa mallia luonnosta, tai eläimistä?? Ihminen on eri kuin eläin..
Jossakin hämähäkkilajissa naaras tappaa koiraan parittelun jälkeen. Tehköön ihminen samoin?? - täyshomo
Eri asia kirjoitti:
..pitääkö ihmisem ottaa mallia luonnosta, tai eläimistä?? Ihminen on eri kuin eläin..
Jossakin hämähäkkilajissa naaras tappaa koiraan parittelun jälkeen. Tehköön ihminen samoin??Pitääkö heti vetää asia äärimmäisyyteen ? Eihän ihminen mitään mallia ota mistään vaan seksuaalisuus kehittyy ihan ilman eläinkunnan mallia. Eikä siinä anneta valinnan vapautta.
- tinni-tunni
Eri asia kirjoitti:
..pitääkö ihmisem ottaa mallia luonnosta, tai eläimistä?? Ihminen on eri kuin eläin..
Jossakin hämähäkkilajissa naaras tappaa koiraan parittelun jälkeen. Tehköön ihminen samoin??Ihminen on nimenomaan ELÄIN!!! Ihminen kuuluu nisäkkäisiin -> kädellisiin. Kysy vaikka keneltä biologilta :-) Hämähäkki taas kuuluu hämähäkkieläimiin ja käyttäytyy niille ominaisella tavalla.
- ihminen ei ole eläin
tinni-tunni kirjoitti:
Ihminen on nimenomaan ELÄIN!!! Ihminen kuuluu nisäkkäisiin -> kädellisiin. Kysy vaikka keneltä biologilta :-) Hämähäkki taas kuuluu hämähäkkieläimiin ja käyttäytyy niille ominaisella tavalla.
niin
- zopp
ihminen ei ole eläin kirjoitti:
niin
Joo ei ole eläin, ei. Ihminen.
- Tiitinen
Minulle on täysin luonnonvastaista ja luonnotonta olla vastakkaisen sukupuolen kanssa rakkaussuhteessa, seksistä nyt puhumattakaan.
Onneksi Jeesus on auttanut minua tässä asiassa ja on siunannut niin, ettei minun enää tarvitse näytellä heteroa, vaan saan olla mitä olen.
Jumala on luonut minut lesboksi ja Hänen johdattamanaan voin olla kiitoksella sukupuoliyhteydessä sen naisen kanssa, jonka Hän minulle elämänkummpanikseni on tarkoittanut.
Nykyään tämä hyväksytään, sillä Vihdoin ovat ihmiset alkaneet avartua vastaanottamaan Jumalan uudistavaa johdatusta ja Jumalan siunausta.
taivaan Isä sillä tavoin meitä siunaa.- asia
etenee. Ilmiö kuuluu vaan erottamattomana osana
nykypäivään. Niinkuin jo esim. Paavali 2. kirjeessään
Timoteukselle 3 luvussan osasi asian hyvin ilmaista. - keidas
HEi,
olin liian tuomitseva viestissäni. Uskon raamatun sanaan. Olethan sinäkin toki lukenut ja tiedät mitä tästä aiheesta sanotaan.
Olet valinnut tiesi ja voit pyytää johdatusta.
Kuuntele mitä Jeesuksella on sinulle sanottavaa. Hän kyllä ohjaa.
Jumalan rauhaa mä tahdon sulle toivottaa. - susan
sanoit että nykyään tää hyväksytään kui moni ja missä uskontokunnissa se hyväksytään mun mielestä se kielletään raamatussa ja kaikissa kirkko ja uskontokunnissa
- Sateenkaaritakki
Hei, Keidas:-)
Jumalan terve sinulle.
Olen jo nuorena joutunut pohtimaan näitä asioita ja paljon.
Perheeni ja suuri osa suvustani on lestadiolaisperäistä. Siinä tilanteessa ja sellaisessa tiukanpuoleisessa kasvuympäristössä ei ole helppo tajuta olevansa erilainen kuin kaikki muut.
Varsinkin kun noudattaa omaa moraaliaan ja etiikkaansa ja yhteisiä sääntöjä pilkulleen tietäen että saa myös selkäänsä mikäli ei.
Minä olen oman henkilökohtaisen ""#¤%/":ni käynyt läpi. Se oli tuskainen tie. Se alkoi tosin jo rippileirille mennessäni: luin kirjan "Rakkauden monet kasvot" ja tajusin olevani lesbo. Olin muutaman vuoden hiljaa, kauhuisssani, peloissani ja avuton. Rukoilin Jumalaa antamaan minulle merkkejä. Että Hän kertoisi minulle, minne minun pitää mennä. Mikä on elämäni suunta? Yksinäisyys? Luostari? Hyljetyksi tuleminen?
Tähän pitää mainita, että minusta esiaviollinen seksi kaikissa muodoissaan oli oivalluksen hetkellä syntiä. Alkoholia ja tupakkaa pidin pirun keksintöinä. Kahviakin välttelin kofeiinin takia. Olin nuhteeton seurakuntatyöntekijä.
Kävin läpi kaikki Perjantai Kristukselle illat muutamana vuotena. Kävin jokaisessa uskonnollisessa (Kristillisessä) yhteisössä etsimässä vastauksia kysymyksiini, joihin en kokenut saavani vastausta Jumalalta. Kunnes sain vastauksen. Ja uskalsin alkaa elää.
Tänään elän yksiavioisessa suhteessa naisen kanssa, jota rakastan. Joka jakaa tämän elämäni minun kanssani. Minun kompromissini on etäsuhde. Silloin teen "vähemmän" syntiä. Minussa asuu vielä se sama moralisti, mihinkäs minä karvoistani olisin päässyt.
En saata ymmärtää näitä nykyajan ihmisiä, en ymmärrä yhdenillanjuttuja enkä ymmärrä kevytkenkäisyyttä enkä pinnallisuutta.
Elän tätä elämääni nöyrästi, kiitollisena siitä, että saan elää. Ja olla onnellinen. Ja jatkaa hyvän tekemistä vapaaehtoistyön muodossa. En uskaltanut jatkaa seurakuntatyötä tultuani kaapista ulos. Pelkäsin ihmisten reaktioita, enkä tohtinut jatkaa.
Jumala on luonut minut tällaiseksi kuin olen. Usko pois, minun puolestani on rukoiltu. Minusta on "yritetty karkottaa paholaista" useamman hengen voimin. Minulla on vieläpä ollut vilpitön usko kaiken tämän keskellä. Ja silti, keidas, minä olen, elän ja hengitän lesbona. Enkä sille mitään enää voi. Muun elämäni yritän elää niin, että saatan mennä haudan lepoon puhtaalla omallatunnolla. Tosin, Jumala on minulle merkin antanut siitä, että tämä ei ole syntiä. Joten sinänsä minulla on tilit puhtaat. - Luterilainen homo
Kukapa meistä synnitön olisi? Kyllä jokaisella ihmisellä on jokin synti, jota hän toteuttaa jatkuvasti, oli se sitten kuinka pieni tahansa. Ja kaikki synti on samanarvoista. Tupakanpolttaja on yhtä syntinen kuin homokin. Homous on väärin. Se on sairaus, mutta en usko, että siitä voi parantua. Homouden kanssa pitää vain oppia elämään, kestää se syyllisyys ja katumus, mitä se aiheuttaa. Ei siinä muu auta. Mutta ei homous kuitenkaan mikään kuolemansynti ole, on niitä pahempiakin asioita...
- keidas
Iltaa,
niin, näinhän se on. Synti on synti, ei sitä voi ruveta erittelemään. Oli se sitten näkyvää tai ei-näkyvää, Jumala näkee ja tietää kaiken.
Uskon että Jumala voi vapauttaa ihmisen ihan mistä tahansa. Se kuinka nopeasti se tapahtuu ei ole meidän päätettävissä.
Varmasti on vaikeaa kun kertakaikkiaan tuntee vetovoimaa samaa sukupuolta olevaan. Siis vaikea ajatella että se voisi muuttua.
Mutta, Jumalalle on kaikki mahdollista.
Siunausta
Jumalan rauhaa elämääsi.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71004Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55854