Baarit?!

ossi

Täällä palstalla on käyty usein keskustelua, että kumpi ompi parempi, Tolppa vai Seukki. Elikkäs kysymys kuuluu, käykö Haminan ihmiset muualla baareissa kuin Haminan parissa "kuppilassa"? Esim Kotkassa, Lappeenrannassa tai Kouvolassa??

15

5372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joukoin

      Klamilan Kujansuussa!

      • Klamilaan

        kannattaa aina poiketa. Kujansuun baari on mukava paikka ja lisäks siel on hyvää levyliha- tai kaalipiirakkaa. Suosittelen lämpimästi! Ei kuitenkaan nirppanokille.


      • Sillankorva?
        Klamilaan kirjoitti:

        kannattaa aina poiketa. Kujansuun baari on mukava paikka ja lisäks siel on hyvää levyliha- tai kaalipiirakkaa. Suosittelen lämpimästi! Ei kuitenkaan nirppanokille.

        Klamilan menomesta..Sillankorva!AIVAN HUUIPPUPAIKKA!!:) suosittelen!!:)


      • juuuuhhaaa
        Klamilaan kirjoitti:

        kannattaa aina poiketa. Kujansuun baari on mukava paikka ja lisäks siel on hyvää levyliha- tai kaalipiirakkaa. Suosittelen lämpimästi! Ei kuitenkaan nirppanokille.

        Nii-i.. Klamila on muuten hyvä paikka mutta niin pieni että juorut kulkee ja muuttuu... Vituttaa käydäkki siellä koska sit kuulee aina juoruja itestään mitä olis muka hajottanu tai varastanu yms..!! HOMMATKAA JOTAIN PAREMPAA TEKEMISTÄ KU JUORUILU!!! s**tana!!!


    • nakke-nakuttaja

      Kotkassa tulee käytyä.kotkan seurahuone on paljon parempi kun haminan!

      • mii

        olen kyllä aivan samaa mieltä!


      • nakke-nakuttaja
        mii kirjoitti:

        olen kyllä aivan samaa mieltä!

        ..on siellä kotkassa "hieman" enempi bilettäjä kansaa kun haminassa taas istutaan pöytien ääressä.


    • cvb

      kun ei oikein haminassa sen kummempaa biletystä saa aikaseksi. Muutama immeinen on tanssilattialla ja se on siinä.Kotkassa on lattiat täynnä ja menoa riittä

    • onni

      mielummin kotkaa kuin haminan sisäsiittoisiin baareihin. kaikki panee kaikki, ei välii vaikka olis oma äiti... monesti näkee yhen tietyn muijan nuoleskelevan yhden jos toisenkii kaa.. noo oma valintahan se on.. sitä paitsi täällä juorujen pikku-landiassa ei jaksa kuunnella kaikkea teennäistä paskaa.. kotkassa sentää biletetää ja meno on hieman toinen kuin haminan seukin pultsariräkänenien mekassa!!

    • drinkki pirkko

      kävishän sitä LPR Dooriksessa jos joku maksaisi kyydin? tulee melko kalliiksi ajella sinne ja takas jos meinaa vielä bailatakin...

    • riittää mulle....

      miks turhaan lähtä minneen kotkaan tai kouvolaan ku haminassakin on ihan riitävästi hyviä baareja... ite tykkään käyä nakatapissa, siellä on ihmisiä laidasta laitaan, on vanhoja sekä nuoria... ja muutenki miks lähtä jonnee mistä ei tunne ketään, ku menee tuttuun baariin tutussa kaupungissa niin varmasti löytää juttu seuraa illaksi eikä tarvi istua yksin nurkassa murjottmassa...

      • juupa juu

        jokaisella saa olla omat mielipiteet baareista, mutta ensin kannattaa miettiä mitä tulee laukomaan tänne!
        Ensinnäkin asioista mistä ei tiedämitään kannattaa olla ihan hissuksiin tai niittää mainetta upeilla p***a puheilla ihan kaveripiirissä!!!!!
        Itelläni ei ole seukkia eikätolppaan vastaan mitään... Harmittaa vaan että tollasia juttuja kehtaa joku täällä kirjoitella... (kun ei asioista mitään tiedä)


      • cvb
        juupa juu kirjoitti:

        jokaisella saa olla omat mielipiteet baareista, mutta ensin kannattaa miettiä mitä tulee laukomaan tänne!
        Ensinnäkin asioista mistä ei tiedämitään kannattaa olla ihan hissuksiin tai niittää mainetta upeilla p***a puheilla ihan kaveripiirissä!!!!!
        Itelläni ei ole seukkia eikätolppaan vastaan mitään... Harmittaa vaan että tollasia juttuja kehtaa joku täällä kirjoitella... (kun ei asioista mitään tiedä)

        "jokaisella saa olla omat mielipiteet baareista, mutta ensin kannattaa miettiä mitä tulee laukomaan tänne!"

        Eikös keskustelupalsta ole juuri keskustelujen ja mielipiteiden paikka? Kai täällä saa sanoa niin hyvää kun pahaakin asioista, jos sitä mieltä on?


    • nimetön

      kaikkihan melkein liitää sinne kouvolaan baareihin..kuulemma hyvät mestat*,,kokeilen sitten itekin kun sitä ikää on tarpeeksi..vuos enään! kotkassa on sitten beepoppi(en tiedä kirjotinko oikein) ja amarillo missä porukka vierailee :)

      • mjäh*

        ja sitten se hamina cityn JACKUP!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe