Nyt kaipaan neuvoja ja pian!!!!Kriittinen,Marella ja muut asioista paljon tietävät!Tiedän;olen toiminut tyhmästi,sillä minäkin laitoin tuonne Monexiin viestin ja nyt kun seurasin aiempia keskusteluja,rupes tosiaan pelottamaan,jos mun tiedoilla nyt tehdäänkin jotain rikollista!Voi apua!Oikeesti ensaa rauhaa ennen kuin joku kertoo,mitä nyt olisi järkevintä tehdä!Ja asiallisia neuvoja,olkaa niin kilttejä,tyhmä olen ollut se tiedetään jo!Mutta oikeesti siis,pelkään että olen luovuttanut henkilötietoni jonkin hämäräperäisen firman tyypeille,mitä mun ois järkevintä tehdä???Mihin tästä voi ilmottaa!!Tuskin poliisille,mutta minne???Kertokaa pliis olkaa niin kilttejä!!!!!!!!!!!!!
Neuvoja!!!!
8
1974
Vastaukset
- et ole ainoa
et ole ainoa joka on luovuttanut tietoja tälle kyseiselle vippi paikalle,mikä nyt niin kamala asia vois tapahtua jonkun henkilö tietojen antamisen jälkeen epäiletkö että joudut tappo listalle,jos noissa asioissa jotain hämärää esintyy kyllä suomen poliisi tutkii.ole ihan rauhassa
- älä murehdi
ei sulla hyvä ihminen ole hätää,nuku yös rauhallisesti,jos joku alkaa sun tilillä käymään niin se on poliisi asia ei asioita kannata ottaa niin että olen ainoa tässä maailmassa.hyvää yötä.
- fdhgdhg
Kysykääpä sieltä tota numeroa.Sieltä saa muitakin salaisia numeroita...
- yomppa85
fdhgdhg kirjoitti:
Kysykääpä sieltä tota numeroa.Sieltä saa muitakin salaisia numeroita...
kertokaapa mikä toi lainahakemus.fi:n tiedet on..numerot ja mitä sinne lähetetään..ohjeet yksinkertasesti
Pikaisesti lueskelin firman tietoja ytj:stä, ja netistä. Aputoiminimenä oli näköjään joku erotiikka-ala ja nettisivulta ei löytynyt edes pikavipin tilausnumeroa!?
Ensimmäisenä tulee mieleen, että tarkoituksena on kerätä (naisten?) osoitetietoja massapostitustarkoitukseen.
Henkilötiedoilla voidaan periaatteessa tilata mitä tahansa, mutta jos laskuja alkaa tulemaan, niin reklamoit myyjälle, ettet ole tilannut mitään.
Ko firmasta on lähtenyt ilmoitus kuluttajaviranomaiselle.- ninni
Iso kiitos sulle Marella,että viitsit ottaa asiasta selvää!!!Mulla kyllä mennyt maku kaikkiin vippipaikkoihin nyt..Eiköhän sitä pärjää ilmankin!:)
Mutta tosiaan,täytyy kuitenkin toivoa,ettei tuo Monex oikeeesti ollut mikään huijaripaikka,tai että ei ollut mitään arveluttavia aikomuksia niillä..Ehkä kaikki johtui vaan teknisitä ongelmista tai jotain,mutta hyvä kuitenkin että ilmoitus on lähtenyt kuluttajaviranomaisille! - äläkä stressaa
ninni kirjoitti:
Iso kiitos sulle Marella,että viitsit ottaa asiasta selvää!!!Mulla kyllä mennyt maku kaikkiin vippipaikkoihin nyt..Eiköhän sitä pärjää ilmankin!:)
Mutta tosiaan,täytyy kuitenkin toivoa,ettei tuo Monex oikeeesti ollut mikään huijaripaikka,tai että ei ollut mitään arveluttavia aikomuksia niillä..Ehkä kaikki johtui vaan teknisitä ongelmista tai jotain,mutta hyvä kuitenkin että ilmoitus on lähtenyt kuluttajaviranomaisille!en voisi millään uskoa että tietojasi väärennettäisiin Sinun olisi syytä ottaa yhteyyttä poliisiin jos huomaat jotain hämärää esim postilaatikkoosi alkaa tulemaan laskuja tavaroista joita et ole tilannut tai huomaat että tililtäsi on hävinnyt rahaa tms Kyllä noita huoijarifirmojakin ehkä on mutta ei kyllä uskoisi että niitä suomessa niin hirveen montaa oo Tsemppiä ja voimia sinulle kyllä se siitä
- aaaaaaaaaaaaaaahahah
BUMB
Ihanan huoletonta on meno ollut silloin alkuaikoina :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 88993
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39536- 31459
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48448- 34437
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14411