meni pikkujoulun jälkeen aamuyöllä nakarille ja pyysi hotsin kolmella suomella, myyjä kysyi että laitetaanko mausteita....hik..äääähhh...eeeiiiku...hik...heitä ne...hik..shuoraan..hik...toho rhinnukshille vaa....hik
...sattui menemään kerran selvistä päin nakarille ja pyysi hotsin kolmella suomella ilman ketsuppia......voivoi, sanoi myyjä, meillä sattuu nyt olemaan ketsuppi ihan loppu, mutta saisiko olla ilman sinappia...:-)) heheheeee..tätä ette varmaan ymmärtäny....
Tyypit heittä minusta herjaa! Nyt Loppuu se vitsien laukominen tai mä tuun ja paukuttelen teitä pääkallosormuksella turpaan! Mä tiedän missä te asutte. Mustanaamio tietää kaiken!
Sillä lailla
Sitä on niinku Sliippareita kuunneltu oikein olan takaa... :-Dmustis
meni pikkujoulun jälkeen aamuyöllä nakarille ja pyysi hotsin kolmella suomella, myyjä kysyi että laitetaanko mausteita....hik..äääähhh...eeeiiiku...hik...heitä ne...hik..shuoraan..hik...toho rhinnukshille vaa....hiksitten mustis...
...sattui menemään kerran selvistä päin nakarille ja pyysi hotsin kolmella suomella ilman ketsuppia......voivoi, sanoi myyjä, meillä sattuu nyt olemaan ketsuppi ihan loppu, mutta saisiko olla ilman sinappia...:-)) heheheeee..tätä ette varmaan ymmärtäny....Jumalavita!
Tyypit heittä minusta herjaa! Nyt Loppuu se vitsien laukominen tai mä tuun ja paukuttelen teitä pääkallosormuksella turpaan! Mä tiedän missä te asutte. Mustanaamio tietää kaiken!chuck norris tietää kaiken
chuck nooris tietää missä Mustanaamio asuu