missä on raatosuon puisto?
Vastaukset 10
- Etelään
tarkasti Kajanuksen edessä Kajaanin joessa olevasta pienestä saaresta mitattuna.
- lounaaseen
varistien alittavan rautatien kohdalta.
- Rockserin myymälää vastapäätä
Jotkut puhuvat myös junapuistosta.
- Moinen
Nimi?
- tarinan
mutta kun en enää muista, mistä nimi tulee. Haluaisin itsekin tietää, koska olen lapsuuteni leikkinyt Raatosuon puistossa. Meniköhän se tarina ihan sotavuosiin asti...kertokaa, jos joku muistaa.
- minä tiedän
tarinan kirjoitti:
mutta kun en enää muista, mistä nimi tulee. Haluaisin itsekin tietää, koska olen lapsuuteni leikkinyt Raatosuon puistossa. Meniköhän se tarina ihan sotavuosiin asti...kertokaa, jos joku muistaa.
Mistä raatosuo nimi tulee.Siinä kentän paikalla ja myös leikkikentän kohdalla on ollut suo ja siihen suohon on "haudattu" tosin sanoen uportettu ison vihan aikana/nälkävuosina ihmisiä,Isotätini kanssa asiasta monesti juteltiin.
Raatosuon leikkipuistona olen aina kuullut puhuttavan. - tietoa
minä tiedän kirjoitti:
Mistä raatosuo nimi tulee.Siinä kentän paikalla ja myös leikkikentän kohdalla on ollut suo ja siihen suohon on "haudattu" tosin sanoen uportettu ison vihan aikana/nälkävuosina ihmisiä,Isotätini kanssa asiasta monesti juteltiin.
Raatosuon leikkipuistona olen aina kuullut puhuttavan.oikeesti siinä on ollut joskus aikoinaan eläinten hautausmaa..siitä nimi raatosuo.
- mä vaan
tarinan kirjoitti:
olen leikkiny aikoinani siellä,muistatko pöystin mäen? :)
- pöystin mäen
mä vaan kirjoitti:
Siellä oli kivaa laskea pulkalla ja leikkiä metsässä.
- muistan
mä vaan kirjoitti:
Pöystin mäen,monet pulkkamäet laskettu siinä mäessä,olen asunut 17 vuotta siinä lähellä Leirikadulla.Nykyisin asun kuurnassa mutta käyn lähes päivittäin kotonani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427