Miten ladataan musaa

crative MuWo tx se

ostin pojalle tälläisen vempaimen, mutta en ymmärrä/osaa ladata siihen musiikkia! Mitä tarkoittaa rippaaminen en ole ikinä kuullutkaan koko sanaa? Jos sais seikkaperäiset ohjeet niin olisin erittäin kiitollinen neuvoista.
joulutervein Mummo

26

15863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metiaa

      Jos koneella musiikkia valmiina niin avaat Mediaplayerin ja valitset synkronointi - muokkaa synkronointiluetteloa , valitset biisit ja painat aloita synkronointi.

    • ssssssssaa<<<<...

      tarkottaa esim normaalin cd:n raitojen, eli kappaleitten pakkaamista mp3 muotoon, tietokoneelle löytyy näitä rippausohjelmia netistä, esim musicmatch jukebox..jne jne.

      • 7+2=

        Rippaaminen ei tarkoita pakkaamista!


    • musiikkia

      koneella ei ole musiikkia. Miten esin Cd:tä laitetaan musiikkia MP3:seen? Korostan vielä etten ole ikipäivinä ollut tälläisten laitteiden kanssa tekemisissä joten olen niin tumpelo kuin vain olla voi :)..
      Jos laitan upsiin laitteen ja CD-asemaan musiikkilevyn niin miten jatketaan?

      Mummo

      • keskustelu

        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


      • Jarkko

        Tässä oletan että sinulla on Windows ja kohtalaisen uusi kone.

        Lait cd koneeseen. Avaa Windows Media Player. Kohta näkyy kaikki cd:n biisit. Valitse kopioi Cd:ltä. Kestää muutaman minuutin. Nyt kaikki biisit on koneella wma-muodossa.

        Nyt laitat sen mp3-soittimen koneeseen kiinni. Avaat omat tiedostot, omat musiikkitiedostot ja siinä näet cd:n tideeot. Jätä se ikkuna auki.

        Avaat oma tietokone, ulkoinen usb-muisti (esim J).
        Nyt voit kopioida musiikkitiedostot usb-muistiin (joka siis on sama kuin mp3-soitin)

        Poistat soittimen mutta valitse ensin se vihreä nuoli jolla voi poistaa turvallisesti, muuten soitin saattaa mennä rikki.

        Sitten vaan kuuntelemaan!


      • nuorineiti<3<3
        Jarkko kirjoitti:

        Tässä oletan että sinulla on Windows ja kohtalaisen uusi kone.

        Lait cd koneeseen. Avaa Windows Media Player. Kohta näkyy kaikki cd:n biisit. Valitse kopioi Cd:ltä. Kestää muutaman minuutin. Nyt kaikki biisit on koneella wma-muodossa.

        Nyt laitat sen mp3-soittimen koneeseen kiinni. Avaat omat tiedostot, omat musiikkitiedostot ja siinä näet cd:n tideeot. Jätä se ikkuna auki.

        Avaat oma tietokone, ulkoinen usb-muisti (esim J).
        Nyt voit kopioida musiikkitiedostot usb-muistiin (joka siis on sama kuin mp3-soitin)

        Poistat soittimen mutta valitse ensin se vihreä nuoli jolla voi poistaa turvallisesti, muuten soitin saattaa mennä rikki.

        Sitten vaan kuuntelemaan!

        jarkko kiitti ihan sikana! sun ansiosta sain vihdoinki musiikkii soittimelleni!


      • Jossa
        nuorineiti<3<3 kirjoitti:

        jarkko kiitti ihan sikana! sun ansiosta sain vihdoinki musiikkii soittimelleni!

        Toivoisin että tähän vastattais...
        Kun miten voi ladata musiikkia netistä ilmaiseksi ja voiko muualta ladata ku windows media playerin kautta mp3???


      • kalgo
        Jossa kirjoitti:

        Toivoisin että tähän vastattais...
        Kun miten voi ladata musiikkia netistä ilmaiseksi ja voiko muualta ladata ku windows media playerin kautta mp3???

        Miten ladataan netistä biisejä koska jos jossain lukee download nii kun klikkaa sitä nii se vaatiikin jotain sähköposteja nii kertokaa ny hyvät ihmis joku paikka mikä on luotettava ja ILMANEN


      • Nelli 15vv
        kalgo kirjoitti:

        Miten ladataan netistä biisejä koska jos jossain lukee download nii kun klikkaa sitä nii se vaatiikin jotain sähköposteja nii kertokaa ny hyvät ihmis joku paikka mikä on luotettava ja ILMANEN

        Mrö . Luotettava palvelu on mielestäni www.lataayoutubesta.com . Sieltä saat ihan mitä tahansa mp3 joka on siellä laitettu . Sitten kopioi sen osoite // Videon // Http muodossa esim . http://www.youtube.com/watch?v=CnoVG2kv8bA Sitten laita mp3 muoto ja laita lataa video // Älä lataa muunnettu video // Siitä sitten saat äänen : D


      • Hifisti69
        kalgo kirjoitti:

        Miten ladataan netistä biisejä koska jos jossain lukee download nii kun klikkaa sitä nii se vaatiikin jotain sähköposteja nii kertokaa ny hyvät ihmis joku paikka mikä on luotettava ja ILMANEN

        Suurin osa musiikista ei ole ilmaista, vaan tekijät haluavat siitä korvauksen. Mikä minusta on varsin kohtuullista.


      • riippariina
        Hifisti69 kirjoitti:

        Suurin osa musiikista ei ole ilmaista, vaan tekijät haluavat siitä korvauksen. Mikä minusta on varsin kohtuullista.

        kiitos avusta se ensimmäinen auttaja ,,auttoi tosi paljon kun en itsekkään osannut tehdä tuota..nyt on mp3 täynnä musiikkia ja pian kuuntelemaan >> :D


      • jaanabaana1222
        Jarkko kirjoitti:

        Tässä oletan että sinulla on Windows ja kohtalaisen uusi kone.

        Lait cd koneeseen. Avaa Windows Media Player. Kohta näkyy kaikki cd:n biisit. Valitse kopioi Cd:ltä. Kestää muutaman minuutin. Nyt kaikki biisit on koneella wma-muodossa.

        Nyt laitat sen mp3-soittimen koneeseen kiinni. Avaat omat tiedostot, omat musiikkitiedostot ja siinä näet cd:n tideeot. Jätä se ikkuna auki.

        Avaat oma tietokone, ulkoinen usb-muisti (esim J).
        Nyt voit kopioida musiikkitiedostot usb-muistiin (joka siis on sama kuin mp3-soitin)

        Poistat soittimen mutta valitse ensin se vihreä nuoli jolla voi poistaa turvallisesti, muuten soitin saattaa mennä rikki.

        Sitten vaan kuuntelemaan!

        MIkä Cd??


    • moi :D

      mul on omas tieostois kuvii ja biisei ni miten laitan ne mun mp3??

    • moi:D

      onko ketän paikal

    • KISSAFANITTAJA

      ööh, miten tänne ladataan mitään en oikein tajuu...

      • junzee

        ööh, mä en oikeen tajuu mitä sä haluut ladata ja minne. Mikä kone sulla on, mikä laite johon ladataan?


    • Help!

      Siis miten ladataan musiikkia MP3-soittimeen, kun mul ei oo ainaskaan mitään levyä, minkä voisin laittaa, ja ladata siitä. Mistä voisi ladata ilmaiseksi musiikkia? Toi www.lataayoutubesta.com ei ainakaan mulla toiminut. O_o

    • piliilpo

      Ne ei vaa osaa!
      LoL = Lakkaa olemasta Luuseri

    • kokenukoneenkäyttäjä

      Kuulkaas nyt teini-angstit se ei ole siitä kiinni etteikö osaa.. esimerkiksi minulla se ei toimi, koska koneessa on joku ihme suoja, mut jos oot piliilpo noin ittees täynnä ni mene marsiin!

    • kikghyjtyu568768uy

      khujiuögfhjytiuyiuyijfuyyjghjyutyuythgjyjtuytyutyuhbnhgte5654667ythfghjtjj56756edfµmµµqqfrgtrgQQQyueywuriye32817297947

    • Tietämätön 500

      Siis mikä on kaikkein helpoin tapa? En ymmärrä noita ohjeita. Oon yrittänyt ladata vaik mistä mut ei onnistu ees noitten ohjeitten avulla.

    • tietokone nero

      lataayoutube.com

      lataa sieltä musaa koneelle se on ilmaista.
      sitten kun oot ladannut tarpeeks musaa yhdistä se vempain usbilla kiinni koneeseen sitten pitäis tulla valikko jossa on yhes kohtaa tarkastele tiedostoa tai jotain, paina sitä. sen jälkeen avaa tiedostot ja paina ladatut tiedostot sitten vaa siirrät ne sinne. toivottavasti toimi!

      • Directioner69

        Pääsin tohon ladatut tiedostot osioon, mutta minne mä ne siirrän :D


    • SuperSun

      lataa spotify

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe