https://www.reissuluotto.fi/?page=index
Jeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Uusi auki tänään
31
4499
Vastaukset
- minäähf
lähetin eilen jo viestin,sain äsken rahat tilille..
- otso
kestikö kuinka kauan siitä kun olit saanut myöntävän päätöksen ku rahat tuli tilille?...itse olen jo odotellut tunnin verran...eikä vielläkään rahoja tilillä näy :(
- höh
otso kirjoitti:
kestikö kuinka kauan siitä kun olit saanut myöntävän päätöksen ku rahat tuli tilille?...itse olen jo odotellut tunnin verran...eikä vielläkään rahoja tilillä näy :(
vaikka mulla ei oo luottotietohäiriömerkintää,ikää on ja osite ja hlötiedot oli oikein!
- köyhä*
otso kirjoitti:
Nyt olen 100 e rikkaampi.
- Yes...
köyhä* kirjoitti:
Nyt olen 100 e rikkaampi.
...
- vippaaja
otso kirjoitti:
hmm.. sain jo 2 tuntia sitten viestin, että laina on hyväksytty (päätös tuli heti 9 aikaan, tilasin luoton jo eilen illalla)ja vahvistin samantien luottotilauksen. Vieläkään ei näy rahoja (nordean) tilillä.. Kauanko muilla on kestänyt?
- täällä.
vippaaja kirjoitti:
hmm.. sain jo 2 tuntia sitten viestin, että laina on hyväksytty (päätös tuli heti 9 aikaan, tilasin luoton jo eilen illalla)ja vahvistin samantien luottotilauksen. Vieläkään ei näy rahoja (nordean) tilillä.. Kauanko muilla on kestänyt?
Ei näy rahoja tilillä...
- aukee...
vippaaja kirjoitti:
es koko noedean sivut....huh....
- vippaaja
aukee... kirjoitti:
es koko noedean sivut....huh....
Se toimii yleensä aina.. Nyt mulla itsellä ei oo tässä mukana noi omat pankkitunnukset, mutta kävelin 5 min sitten pikapankin ohi ja tarkistin saldon...
- vippaaja
vippaaja kirjoitti:
Se toimii yleensä aina.. Nyt mulla itsellä ei oo tässä mukana noi omat pankkitunnukset, mutta kävelin 5 min sitten pikapankin ohi ja tarkistin saldon...
Pistin tiedustelumailia reissuluotolle asiasta.. Muihin pankkeihin ilmeisesti rahat ovat siirtyneet nopeasti?
- LP1
vippaaja kirjoitti:
Nyt toimii - hurra!
- nopeuden laita
LP1 kirjoitti:
Nyt toimii - hurra!
Joo myöntävä vastaus tuli, mutta mikä siinä on nopeuden laita? "Siirrämme pikaisesti" eli miljoona muuta ensin? :) Missä pankeissa teillä on tilit
- LP1
nopeuden laita kirjoitti:
Joo myöntävä vastaus tuli, mutta mikä siinä on nopeuden laita? "Siirrämme pikaisesti" eli miljoona muuta ensin? :) Missä pankeissa teillä on tilit
osuuspankki. Kesti n. 10 min.
- eisaa
höh kirjoitti:
vaikka mulla ei oo luottotietohäiriömerkintää,ikää on ja osite ja hlötiedot oli oikein!
Sama, en saanut vaikka tiedot ok! kyselitkö palvelusta et mikset daanu. Mulla oma liittymäkin.
- vippaaja
LP1 kirjoitti:
osuuspankki. Kesti n. 10 min.
ELi syy miksi rahoja ei minulle oltu siirretty oli siinä, että eivät olleet saaneet vahvistusviestiäni. Aamulla 9 jälkeen kuulemma ollut 15 min katkos..
- Ja nytkö
vippaaja kirjoitti:
ELi syy miksi rahoja ei minulle oltu siirretty oli siinä, että eivät olleet saaneet vahvistusviestiäni. Aamulla 9 jälkeen kuulemma ollut 15 min katkos..
pitää lähettää uusi maksullinen viesti??????? Ja uusi maksullinen vahvistus????
- vielä..
Ja nytkö kirjoitti:
nordean tilillä,n.45min.
mut sielt tuli kyl viesti et ovatten saaneet vahvistusviestini ja et rahat siirretään...
saapas nähdä tuleeko... - tehtävä.
Ja nytkö kirjoitti:
Ja edellinen viesti maksoi jo 1,90€ - sen sijaan tätä 0,25€ vahvistusviestiä ei veloiteta. Lohduttaa kovasti.
- ????
vippaaja kirjoitti:
mä kanssa eilen jo hain lainaa ja tänään heti yheksältä tuli viesti että laina on myönnetty mut silti ei rahoja näy tilillä??? Mikä kestää???
- ____
???? kirjoitti:
mä kanssa eilen jo hain lainaa ja tänään heti yheksältä tuli viesti että laina on myönnetty mut silti ei rahoja näy tilillä??? Mikä kestää???
"Nyt olen 100 e rikkaampi."
Et ole 100e rikkaampi, 22,15e köyhempi. Tuo satanenhan vain sulle lainattu, eli se on reissuluoton rahaa. Sen sijaan joudut maksamaan kuluja firmalle, eli todellisuudessa reissuluoton omistaja on 22,25 rikkaampi ja saa tilattua kämpin baarissa hyvän ulkolaisen oluen.
Eli en kauheesti tuulettelis jos oot saanu vipattua 100€ jostain. - Eivät ole
???? kirjoitti:
saaneet sun vahvistusviestiä, joten turhaan siellä odottelet!
- vippaaja
Eivät ole kirjoitti:
saaneet sun vahvistusviestiä, joten turhaan siellä odottelet!
koska sen katkosken aikana vahvistusviestitkään ei oo tulleet perille (viestejä jotka eivät ole tulleet perille ei veloiteta). Mutta minäkin jouduin siis uuden hakemuksen tuonne tekemään. Siihen tuli siiten vastaus parissa minuutissa ja rahat tilille samantien..
- höh
eisaa kirjoitti:
Sama, en saanut vaikka tiedot ok! kyselitkö palvelusta et mikset daanu. Mulla oma liittymäkin.
sähköpostilla miks en saanu ja ne vastas vaan ettei niiden tarvii kertoo syytä..jotain et"luotonmyöntäjä on huomannut jonkin seikan.."mutt joo,ei kerrottu mikä..Mulla on myös oma gsm todellakin,osoite oli oikein hlötiedot ja ikää on 25.Mikäköhän mättää..Tosin tuli tässä mieleen,että oon aikasemmin vippaillu ja joidenkin niiden takaisin mkasussa on kestäny jonkin aikaa..voiskohan ne olla saanut tietää tämän jostain?mutta voiko yritykset muka tuosta vaan luovuttaa ihmisten tietoja eteenpäin,ei kai?vai voiko näillä pikavippifirmoilla olla jokin rekisteri vippaajista ja niistä jotka ei oo ajallaan maksanu takas ja on vippaillu useammasta firmasta,mitä luulette?
- petteri11
Toimiiko muilla? lähetiv viestin 15min sitten, vastauksena tuli että "hakemus käsitellään aukioloaikana" No kyllähän sen pitäisi olla nyt auki
- vippaaja
Tuollaisen viestin minäkin sain.. ja 5 min kuluttua tuli myöntein en päätös...
- kyllä...
vippaaja kirjoitti:
Tuollaisen viestin minäkin sain.. ja 5 min kuluttua tuli myöntein en päätös...
mulla ainaki toimi,kesti yli 2 tuntii,enneku rahat oli tilil,mut ehkä ruuhkaa???
- PASKIAISET
15 minuutin tekninen häiriö. Kuulostaako tutulta?
- Jxx
Eikö voisi pari päivää odottaa, että ruuhka hellittää?
- koska
Jxx kirjoitti:
Eikö voisi pari päivää odottaa, että ruuhka hellittää?
silloin on firmasta rahat jo loppu... jos vanhat merkit paikkansa pitävät.
- jonna 24
voisko joku laittaa noi reissuluoton ohjeet ja numeron kun en ite pääs sinne sivul puhelimen kans!
- marcwild
kirjoitat viesti: Luotto 100 etunimi sukunimi osoite henkilötunnus pankkiosote.
nroon 173172 ja sit kuin niiltä tulee hyväksytty viesti niin lähetät takas vahvistan... ja sit rahat pitäis sit pikku hiljaa tulla sun tilille..;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886