Eikö tämän palstan valvoja pysy ajan tasalla
vaan miksi täällä jatkuvaan joku ja jotkut'
tietyt heittää törkeyksiä toisille jne...
Jos täällä joku kysyy jotain asiaa niin
on todella asiatonta solvata ja heitellä
törkeyksiä. Sinä ja te ketkä täällä
haistattelette ja solvaatte nii pysykää
poissa täältä. Opetelkaa ensin kuinka
käyttäytyä keskustelupalstoilla.
Ja valvojakin voisi hieman olla
aktiivisempi tämän asian suhteen.
Asiatonta kielenkäyttöä!
9
731
Vastaukset
- jalkalamppu
Hei! Olen täysin samaa mieltä kanssasi siitä, että täällä kirjoittelee monta sellaista tyyppiä, joiden kuuluisi mennä hakemaan apua ongelmiinsa asiantuntijan luokse.
Tarkoitan, että jos on kova tarve kirjoittaa törkeyksiä keskustelupalstoille ja purkaa siten omaa henkistä roskalaatikkoaan, niin tarvitsee apua mielensä siivoamiseen.
Valvontaa näillä palstoilla ei näytä olevan ja jossain sanotaankin, ettei täällä kontrolloida viestejä.
Olen useita viestejä pyytänyt poistamaan, mutta eihän kukaan voi jatkuvasti pyytää...
Ja törkeyksien kirjoittajat kyllä pitävät puolensa ja syytävät mielensä pohjalta asiatonta ja loukkaavaa tekstiä kovaa kyytiä.
Säälittäviähän he lähinnä ovat. On ikävää, jos ei ihmisellä ole muuta sanottavaa kuin kirosanoja ja haistatteluja latoa tuntemattomille ihmisille asiallisiin kysymyksiin vastauksina.
jalkalamppu - se on
mutta toisaalta kyllä ymmärrän näitä isosuisiakin kirjottajia. Kyllähän se itselläkin tulee paha mieli kun katselee miten ihmiset nykyään raha-asioitansa hoitaa ja täällä kehotetaan olemaan maksamatta. Loppu viimen me "kunnolliset" kansalaiset maksetaan töppäilyt verojen muodossa. Toivottavasti tähän hommaan keksittäs joku roti.
eli "omaa" valvojaa. Suomi24 ylläpito poistaa viestejä, joista on tehty ilmoitus linkin "ilmoita asiattomasta viestistä" kautta.
Kipinkapin joku hakemaan ylläpidolta seriffin oikeuksia:)- Ei seriffiä
mitä sitä hakemaan kun ylläpito ei hyväksy hakijoita, olen hakenut, mutta ei?? Olen sitä mieltä että täällä on erittäin huonoa käytöstä, ihmiset herjaavat toisiaan, ihan älyttömyyksiä kirjoittavat.
- tikka tuulispää
Ei seriffiä kirjoitti:
mitä sitä hakemaan kun ylläpito ei hyväksy hakijoita, olen hakenut, mutta ei?? Olen sitä mieltä että täällä on erittäin huonoa käytöstä, ihmiset herjaavat toisiaan, ihan älyttömyyksiä kirjoittavat.
Jätin ylläpitoon viestin näistä asiattomuuksista ja pyysin heitä sulkemaan nuo törkeyksien käyttäjät lopullisesti pois näiltä palstoilta. Toivottavasti tekevät jotain ja pian!
- niin!!!!
Sinäkään et kerkiä jokapaikkaan kyttäämään.
- kaikki kyttäyskeikat
siis marellan
Seriffinä palstoilla
talous ja raha - lainat ja velka
nuoret - viikkoraha
koti ja asuminen - asuntojen hinnat
äidit ja isät - keskenmeno
Huh mikä kyylä.
Ja varmasti työtön kun on aikaa kyylätä.
- IME MUNAA
IME MUNAA
- koopee
hiasta paska
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271963Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698