Harman + Infinity?

Burl-Esque

Mitä mieltä raati on seuraavanlaisesta paketista?

Normaaliin kotikäyttöön, keskikokoiseen korkeakattoiseen olohuoneeseen 36´ Panasonicin toosan jatkoksi polttelis tällainen:

Vahvistin: Harman Kardon AVR 235
DVD: Harman Kardon DVD 22
Kaiutinsarja: Infinity TSS 750

Onko kokemuksia ja miltä n. 1000 eur pakettihinta vaikuttaisi?

19

16452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat hyvät

koska itse ostin saman setin keskiviikkona.
      Hintaa pidän kohtuullisena, ainakin mulle riittää
      kyseisen yhdistelmän ääni ja laatu.

• Burl-Esque

Vieläkään en ole päätöstä tehnyt vaikka yhdistelmä kiinnostaa yhä kovastikin.
        Taitaa vaan ko. tarjous olla kohta menneen talven lumia mikäli on uskominen myyjän ilmoittamista jäljellä olevista kappaleista.
        Kaupassa laitos ainakin kuulosti aika hyvältä ja niin kuin totesit, ei hinta minustakaan ole mikään mahdoton. Onnittelut ostokselle.

• hyvin kuuluu
        Burl-Esque kirjoitti:

Vieläkään en ole päätöstä tehnyt vaikka yhdistelmä kiinnostaa yhä kovastikin.
        Taitaa vaan ko. tarjous olla kohta menneen talven lumia mikäli on uskominen myyjän ilmoittamista jäljellä olevista kappaleista.
        Kaupassa laitos ainakin kuulosti aika hyvältä ja niin kuin totesit, ei hinta minustakaan ole mikään mahdoton. Onnittelut ostokselle.

samaa mullekkin myyjät kertoi että kyseistä
        settiä on rajoitettu erä myynnissä, ainahan ne
        niin tietysti kertovat.Tss - 750 pöntöt ovat
        kyllä loistavat, tingi samaan hintaan vielä
        ne jalustat niin saat toisen parin sohvan viereen
        ylös.Itse tein niin ja toiset laitoin seinälle
        ylös, kuulostaa vieläkin paremmalta kuin kaupassa.Hinnasta tietysti kaverit ovat kertoneet
        omia mielipiteitään, jonkun mielestä vastaavan
        laitteiston olisi saanut esim.sonylta edullisemmin, maksan kuulema merkistä, toisaalta
        aivan sama, itse pidin juuri tästä laitteistosta.
        Kuuntelin myös muiden merkkien laitteita, tämä
        kyseinen setti miellytti mua eniten, hinta ja
        laatu mielestäni kohtaavat toisensa.Voin kyllä
        suositella että ostat setin, luulen sulle käyvän
        samalla lailla kun mulle, ostopäätös kyseiseen
        merkkiin rakentuu pienistä mutta niin tärkeistä
        asioista joka tiivistyy sanaan kokonaisuus.

Käy ostaan setti, et varmasti pety ostokseen !!!

• rane
        hyvin kuuluu kirjoitti:

ylös, kuulostaa vieläkin paremmalta kuin kaupassa.Hinnasta tietysti kaverit ovat kertoneet
        laitteiston olisi saanut esim.sonylta edullisemmin, maksan kuulema merkistä, toisaalta

tosi hyvä sarja mutta muovipöntöt?

• Burl-Esque
        hyvin kuuluu kirjoitti:

...hakea poika kotiin. Tekivät vielä viikonloppuna toisessa liikkeessä satasen edullisemman tarjouksen tästä sarjasta ja jos saan siihen vielä puhuttua jalustat kyytiin niin eiköhän se ole sitten siinä.

• heehoo
        Burl-Esque kirjoitti:

...hakea poika kotiin. Tekivät vielä viikonloppuna toisessa liikkeessä satasen edullisemman tarjouksen tästä sarjasta ja jos saan siihen vielä puhuttua jalustat kyytiin niin eiköhän se ole sitten siinä.

Mihin hintaan ootte saanu tingattua tuon TSS-750:n?

• Burl-Esque
        heehoo kirjoitti:

Mihin hintaan ootte saanu tingattua tuon TSS-750:n?

..kaiutinsarjasta kun kokonaispakettina myyvät. Koko satsi lähtee alle tonnilla.

• pelkät
        Burl-Esque kirjoitti:

..kaiutinsarjasta kun kokonaispakettina myyvät. Koko satsi lähtee alle tonnilla.

kaiuttimet oli otain 680€ lähtöhinta, sehän
        tietysti laskee kun kauppaa tehdään.

Siinä paketissa mikä oli tarjouksessa oli ne
        huonommat kaiuttimet, nää tuli siinä vähän
        kylkiäisenä, ehkä saavat paremmin myytyä tätä
        kyseistä sarjaa näillä pöntöillä en tiedä, tai sitten olen väärässä.

Hyvästä ja toimivasta yhdistelmästä keskustelemme.

• Burl-Esque
        pelkät kirjoitti:

kaiuttimet oli otain 680€ lähtöhinta, sehän
        tietysti laskee kun kauppaa tehdään.

Siinä paketissa mikä oli tarjouksessa oli ne
        huonommat kaiuttimet, nää tuli siinä vähän
        kylkiäisenä, ehkä saavat paremmin myytyä tätä
        kyseistä sarjaa näillä pöntöillä en tiedä, tai sitten olen väärässä.

Hyvästä ja toimivasta yhdistelmästä keskustelemme.

...osaksi. Olen kiertänyt uudellamaalla kolme expert - liikettä ja Jumbossa oli kuvaamasi tilanne, eli siellä oli alunperin tähän pakettiin HK:n omat kajarit. Voi olla tietty liikkeen vedätystäkin?
        Muut Expertit myyvät (ainakin mulle) tätä sarjaa suoraan TSS kajareilla ja yhdistelmän nimi on Cineworld. -voin olla kyllä väärässä...
        No enivei tänään olis tarkitus marssia kauppaan kun hallituskin tuli kotona pehmiteltyä...

• Burl-Esque kirjoitti:

...osaksi. Olen kiertänyt uudellamaalla kolme expert - liikettä ja Jumbossa oli kuvaamasi tilanne, eli siellä oli alunperin tähän pakettiin HK:n omat kajarit. Voi olla tietty liikkeen vedätystäkin?
        Muut Expertit myyvät (ainakin mulle) tätä sarjaa suoraan TSS kajareilla ja yhdistelmän nimi on Cineworld. -voin olla kyllä väärässä...
        No enivei tänään olis tarkitus marssia kauppaan kun hallituskin tuli kotona pehmiteltyä...

harman infinity 750 paketin omistaja,nyt olis takakajareille jalakset hakusessa paljonko ootte maksaneet infinityn kaijutin jaloista sekä mistä ootte hankkineet ja minkälainen kiinnitys jalusta/kaijutin on ,ovatko jalustat tukevat ja minkä lainen on korkeuden säätövara minimi/maksimi, oisko kellään kuvaa jalustoista

• Burl-Esque
        gmf kirjoitti:

harman infinity 750 paketin omistaja,nyt olis takakajareille jalakset hakusessa paljonko ootte maksaneet infinityn kaijutin jaloista sekä mistä ootte hankkineet ja minkälainen kiinnitys jalusta/kaijutin on ,ovatko jalustat tukevat ja minkä lainen on korkeuden säätövara minimi/maksimi, oisko kellään kuvaa jalustoista

vaikka täältä:

http://www.digital-shopping.fr/images/hmsinf1tsstan/400x400.jpg

• Burl-Esque

Tuli sitten paketti hommattua. Ihan laadukas ensivaikutelma vaikka säätöjen tekeminen jäikin myöhempään kun koko eilisilta meni asennuksien merkeissä.

• kiinostunut

paljonko koko paketti maksoi ja mitä pakettiin kuului ?

• Burl-Esque
        kiinostunut kirjoitti:

paljonko koko paketti maksoi ja mitä pakettiin kuului ?

..alkuperäisessä viestissä mainitut laitteet eli viritinvahvistin, dvd-laite jonka mukana rca-johtoja, s-videopiuha yms. ja kaiutinpaketti (keskikaiutin, subi ja 4 satelliittia.) Ja tietysti johdot kajareihin ja seinätelineet.
        Paketin tarjoushinta on vajaa 1100 eur mutta vähän alle tonniin pystyi tinkimään.
        Kaiutinjalustat 2 kpl olisin kanssa ottanut mutta olivat loppuneet joten mielipahaa tyydytettiin tinkimällä lisää johtoja mukaan. Jalustoja on tilattu myymälöihin kuulemma lisää.

Tilanne oli ainakin eilen se, että tätä pakettia ei enää löydy pk-seudulta kuin Sellon myymälästä, muissa kaupoissa myyty loppuun enkä tiedä tuleeko enää lisää.

• paketti
        Burl-Esque kirjoitti:

..alkuperäisessä viestissä mainitut laitteet eli viritinvahvistin, dvd-laite jonka mukana rca-johtoja, s-videopiuha yms. ja kaiutinpaketti (keskikaiutin, subi ja 4 satelliittia.) Ja tietysti johdot kajareihin ja seinätelineet.
        Paketin tarjoushinta on vajaa 1100 eur mutta vähän alle tonniin pystyi tinkimään.
        Kaiutinjalustat 2 kpl olisin kanssa ottanut mutta olivat loppuneet joten mielipahaa tyydytettiin tinkimällä lisää johtoja mukaan. Jalustoja on tilattu myymälöihin kuulemma lisää.

Tilanne oli ainakin eilen se, että tätä pakettia ei enää löydy pk-seudulta kuin Sellon myymälästä, muissa kaupoissa myyty loppuun enkä tiedä tuleeko enää lisää.

Hifi Studio 17:n sivuilla on myynnissä Harman Kardon Cineworld-paketti (viritinvahvistin, DVD kaiuttimet). Mainoksessa on maininta että kaiutinjärjestelmän nimi on HKTS-8. Koko paketin ovh 1099e. Osaako kukaan sanoa onko laadussa eroa noilla Infinity TSS 750 ja HKTS-8- kaiuttimilla?

• Burl-Esque
        paketti kirjoitti:

Hifi Studio 17:n sivuilla on myynnissä Harman Kardon Cineworld-paketti (viritinvahvistin, DVD kaiuttimet). Mainoksessa on maininta että kaiutinjärjestelmän nimi on HKTS-8. Koko paketin ovh 1099e. Osaako kukaan sanoa onko laadussa eroa noilla Infinity TSS 750 ja HKTS-8- kaiuttimilla?

TSS:ää vertasin HK:n kajareihin yhdessä myymälässä ja vaikka oma lehmä onkin jo ojassa, kuulosti Infinityn sarja paremmalta meikäläisen vaikkukorvaan. Enpä tullut katsoneeksi oliko Harmanin kaiutinsarja HKTS-8 mutta jos saksankieli taipuu niin oheisessa linkissä on vertailussa on TSS-750 vastaan HKTS-7. Ainakin tuon perusteella Infinity olisi parempi.
        Sarja voitti myös Hifi-Lehdessä HKTS-11 sarjan. Tiedä nyt sitten näitä...
        http://www.hifi-regler.de/test/infinity-tss750_harman-kardon-hkts-7-print.php

• gfm
        Burl-Esque kirjoitti:

TSS:ää vertasin HK:n kajareihin yhdessä myymälässä ja vaikka oma lehmä onkin jo ojassa, kuulosti Infinityn sarja paremmalta meikäläisen vaikkukorvaan. Enpä tullut katsoneeksi oliko Harmanin kaiutinsarja HKTS-8 mutta jos saksankieli taipuu niin oheisessa linkissä on vertailussa on TSS-750 vastaan HKTS-7. Ainakin tuon perusteella Infinity olisi parempi.
        Sarja voitti myös Hifi-Lehdessä HKTS-11 sarjan. Tiedä nyt sitten näitä...
        http://www.hifi-regler.de/test/infinity-tss750_harman-kardon-hkts-7-print.php

kiitti jalusta kuva linkistä burl esgue kuvan perusteella aivan asialliset jalustat häätyy käydä hifi studiolla katsomassa livenä ja kysyä mihin hintaan lähtis kun ovh 119e kirjoitelkaa hinta tietoja mistä sais halvimmillaan tidetäämpähän sitten kaikki jotka tarvitsee jalkoja mistä hommata !jos jollakin ois jo kokemusta kyseisisyä jalustoista kommentteja kehiin

• kyllä lähtee
        gfm kirjoitti:

kiitti jalusta kuva linkistä burl esgue kuvan perusteella aivan asialliset jalustat häätyy käydä hifi studiolla katsomassa livenä ja kysyä mihin hintaan lähtis kun ovh 119e kirjoitelkaa hinta tietoja mistä sais halvimmillaan tidetäämpähän sitten kaikki jotka tarvitsee jalkoja mistä hommata !jos jollakin ois jo kokemusta kyseisisyä jalustoista kommentteja kehiin

käy kysyyn Expert konepisteestä jumbosta, tiistaina niitä oli siellä.Luulisi että lähtisi
        ainakin tasan satasella, riippuu tietysti miten
        jaksat / viittit / kehtaat tinkiä ja väsyttää
        myyjiä.

• gfm
        kyllä lähtee kirjoitti:

käy kysyyn Expert konepisteestä jumbosta, tiistaina niitä oli siellä.Luulisi että lähtisi
        ainakin tasan satasella, riippuu tietysti miten
        jaksat / viittit / kehtaat tinkiä ja väsyttää
        myyjiä.

wasahifi kaijutin paketti ts-750 näky olevan tarjouksessa hinta 390e

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      23
      2269
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      78
      2206
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      42
      2081
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1464
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1376
    6. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      66
      915
    7. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      903
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      797
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      763
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      34
      760
    Aihe