Onhan näitä parannettuja varsin paljon...
Tässä joitakin:
http://www.realpagessites.com/chiropractic/page5.html
http://www.westseattlechiro.com/testimonials.html
http://www.upcspine.com/testmon1.asp
http://www.thefhcc.com/patientsay.htm
http://www.chimachine4u.com/fibromyalgia.html
fibromyalgia
48
4209
Vastaukset
- fibrosta
Tämä "tauti"? on kovin huomioitu myös näilläkin sivuilla.
Lainaan tähän prof. Antti Arstilan kirjoittamaa tekstiä kirjassaan ÄLÄ USKO LÄÄKÄRIÄ.
Fibromyalgia-"tauti" on koululääketieteen omituisimpia lukuja. Olen vakuuttunut siitä, että tällaista tautia ei ole olemassakaan. Fibromyalgia on nykyaikaisen lääketieteen roskakori, johon työnnetään mitä moninaisempia oireita, potilaan henkilökohtaisia ongelmia ja sosiaalisia paineita. Kun lääkäri ei voi sanoa potilaalleen, että en ymmärrä oireistanne yhtään mitään, enkä myöskään niistä välitä, hän kirjoittaa diagnoosiksi fibromyalgia ja määrää masennuslääkeitä. Fibromyalgia edustaa lääketieteen roskakoria......
Tässä on asiantuntijan näkemys "taudista" nimeltä fibromyalgia!- lääkäri
..ei kehtaa myöntää, ettei TIEDÄ mikä potilasta vaivaa.
Toiset lääkärit kyllä rohkenevat myöntää jos eivät osaa hoitaa potilaan sairautta. - ?????
lääkäri kirjoitti:
..ei kehtaa myöntää, ettei TIEDÄ mikä potilasta vaivaa.
Toiset lääkärit kyllä rohkenevat myöntää jos eivät osaa hoitaa potilaan sairautta....> Toiset lääkärit kyllä rohkenevat myöntää jos eivät osaa hoitaa potilaan sairautta.
Herääkin kysymys, mistä sinä voit tietää toisten lääkäreiden suhtautumiset potilaisiinsa, ja heidän rohkenemisiinsa, näissä asioissa? - Akojir2005
Se on todellakin sairaus joka on tutkittavissa oleva sairaus. Helpoin tapa on etsiä symmetrisesti olevat, syvällä sijaitsevat kipupisteet. Aamuinen jäykkyys ja voimakkaat kivut lisättynä ajoittaisella valtavalla väsymyksellä jolloin ei jaksa nostaa edes kättään. On pakko mennä nukkumaan josta herättyä on taas jäykkä ja kipeä.
Onneksi sitä voidaan hoitaa voimakkailla kipulääkkeillä ja fyysisellä kuntoilulla.
Ruotsissa on fibromyalgia ollut jo toistakymmentä vuotta syy joutua eläkkeelle. - Kipua
Akojir2005 kirjoitti:
Se on todellakin sairaus joka on tutkittavissa oleva sairaus. Helpoin tapa on etsiä symmetrisesti olevat, syvällä sijaitsevat kipupisteet. Aamuinen jäykkyys ja voimakkaat kivut lisättynä ajoittaisella valtavalla väsymyksellä jolloin ei jaksa nostaa edes kättään. On pakko mennä nukkumaan josta herättyä on taas jäykkä ja kipeä.
Onneksi sitä voidaan hoitaa voimakkailla kipulääkkeillä ja fyysisellä kuntoilulla.
Ruotsissa on fibromyalgia ollut jo toistakymmentä vuotta syy joutua eläkkeelle.Jos oireet ovat mainitsemiasi, kylläpä tämä diagnoosi sopisi todella moniin tapauksiin!
Myös minullakin on ollut kipuja, väsymystä, ja noita oireita jo pitkäänkin, mutta eipä ole vieläkään tätä diagnoosia tarjottu!
Minkähän takia syvällä olevat kipupisteet täytyy olla vielä symmetrisesti? - kokemuksesta.
????? kirjoitti:
...> Toiset lääkärit kyllä rohkenevat myöntää jos eivät osaa hoitaa potilaan sairautta.
Herääkin kysymys, mistä sinä voit tietää toisten lääkäreiden suhtautumiset potilaisiinsa, ja heidän rohkenemisiinsa, näissä asioissa?Tietenkin!
- ?????
kokemuksesta. kirjoitti:
Tietenkin!
>>> kokemuksesta tietenkin!
Siis olet käynyt kysymässä jokaiselta lääkäriltä, katsonut, ja seurannut heidän tapaansa toimia näissä asioissa!
Sitähän se edellyttää!
Meneeköhän jo sinne "höpsismi" tieteiden piiriin, vai näillä käyttämilläsi, mainitsemillasi perusteillako se lääkäri myös potilaansakin tutkii? - kokeukseni
????? kirjoitti:
>>> kokemuksesta tietenkin!
Siis olet käynyt kysymässä jokaiselta lääkäriltä, katsonut, ja seurannut heidän tapaansa toimia näissä asioissa!
Sitähän se edellyttää!
Meneeköhän jo sinne "höpsismi" tieteiden piiriin, vai näillä käyttämilläsi, mainitsemillasi perusteillako se lääkäri myös potilaansakin tutkii?perustuu tietenkin niihin lääkäreihin joita olen tavannut.
Sitä tarkoittaa OMAkohtainen kokemus.
Sinähän, hoidettu, yleistät kaikki lääkärit, etkä varmaankaan ole kaikkien luona käynyt, vai oletko? - solu
Akojir2005 kirjoitti:
Ruotsissa on fibromyalgia ollut jo toistakymmentä vuotta syy joutua eläkkeelle.Taudin diaknoosin voi tehdä fysiatri. Mutta mitäpä se auttaa, jos saa tietoon vain mikä vaivaa eikä juuri muuta kuin kipulääkkeitä ja voimisteluohjeita. Kipulääkkeitä ei kannata syödä vaan ostaa puhdistettua kalaöljyä ja ottaa sitä aluksi tarpeeksi iso annos vuorokaudessa. Itse otan 7 g / vrk. Olo tuntuu paremmalta jo seuraavana päivänä. Suosittelen kokeilemaan.
- hoidettu
kokeukseni kirjoitti:
perustuu tietenkin niihin lääkäreihin joita olen tavannut.
Sitä tarkoittaa OMAkohtainen kokemus.
Sinähän, hoidettu, yleistät kaikki lääkärit, etkä varmaankaan ole kaikkien luona käynyt, vai oletko?Minä kirjoitan aina samalla nimimerkillä.
Olen käynyt n. 20 lääketieteen ammattilaista, joista n. 14 oli lääkäriä/fysiatria/neurologia/ortopedia. Eli approksimoin otannastani arvion. (olikohan tuo oikein sanottu)
Lisäksi olen jutellut itseni kaltaisten kipupotilaiden kanssa (n. 50kpl), joilla kaikilla oli kokeiltuna keskimäärin 10 lääketieteen ammattilaista. Siitä tulee jo sen verran iso otanta, että voi hyvin vetää johtopäätöksiä lääketieteen osaamisesta...
Nyt moni kuvittelee keskustelevansa mun kanssa, mutta mä käytän tällä foorumilla aina samaa nimimerkkiä "hoidettu" tai Inkan yllyttämänä joskus oikeaa nimeäni Toni. Nämä voi helposti tarkistaa ylläpitäjältä. Viestien jäljittäminen kun on varsin helppoa..
- juu
..sun mielestä nyt ei ole mitään sairauksia olemassakaan.
Paitsi tietenkin tää si-nivel hommeli...
Sehän se on syynä kaikkeen syövästä endometrioosiin ja MS-tautiin ja kaikkeen siltä väliltä.
Heh heh. Oot aika koominen tapaus.- Kipua
....> sun mielestä nyt ei ole mitään sairauksia olemassakaan.
Paitsi.....
Mielestäni on kovin paljon sairauksia, jopa liikaakin!
Siitäköhän se sitten johtuu, että sitä TODELLISTA apua niin kovin harvoin kipuihinsa ja vaivoihinsa saakin!
Pillereitähän kyllä aina saa!
Eikös vain olekkin koomista? Heh Heh! - vastaus taas.
Kipua kirjoitti:
....> sun mielestä nyt ei ole mitään sairauksia olemassakaan.
Paitsi.....
Mielestäni on kovin paljon sairauksia, jopa liikaakin!
Siitäköhän se sitten johtuu, että sitä TODELLISTA apua niin kovin harvoin kipuihinsa ja vaivoihinsa saakin!
Pillereitähän kyllä aina saa!
Eikös vain olekkin koomista? Heh Heh!Kun toiset nyt vaan saavat TODELLISTA apua lääkäreiltä tai lääkkeistä, mutta EI manipulaatiosta tms., mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.
- Kipua
vastaus taas. kirjoitti:
Kun toiset nyt vaan saavat TODELLISTA apua lääkäreiltä tai lääkkeistä, mutta EI manipulaatiosta tms., mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.
> Kun toiset nyt vaan saavat TODELLISTA apua lääkäreiltä tai lääkkeistä.....
Eikös tämä paljon myös yhteistä, yhteiskunnankin rahaa nielevä terveydenhuoltojärjestelmä ole luotu, että KAIKKI saisivat sieltä sitä TODELLISTA apua vaivoihinsa ja sairauksiinsa!
Jos tämä systeemi näin toimisi, ja sen lääke kaikille auttaisi, potilashan parantuisi, josta itsestään selvyytenä seuraisi, että näillä muilla sinun vieroksumillasi hoitomuodoilla ei enää olisi käyttäjiä, ja kaikki iloisesti jonottaisimme niitä auttavia, parantavia hoitoja!
Mitä siitä seuraisi?
Eivätköhän ne muut, vierastamasi hoitomuodot hiipuisi tarpeettomina unholaan, ja meillä kaikilla olisi sitten niin mukavaa, eikä tarvitsisi miettiä mistä sitä apua vaivoihinsa lähtee etsimään, kun nykyään vuosiakin pillereitä syöneen potilaan kivut ja vaivat eivät vain tunnu niillä lähtevän, eivätkä ne sitä toivottua apua, eikä helpotusta tunnu tuovan!
Resepti tähän ongelmaan?, ja sen poistumiseen tuntuisi kovin yksinkertaiselta? - hoidettu
SI-nivelen dislokaatio on syyllinen vain selkäkipuihin! Epäsuorasti se saattaa olla osallinen myös moniin muihin, mutta vain alaruumiin kipuihin.
Atlantoaksiaalinen ongelma on sit se joka aiheuttaa noi "aivosairaudet".. - Inka
hoidettu kirjoitti:
SI-nivelen dislokaatio on syyllinen vain selkäkipuihin! Epäsuorasti se saattaa olla osallinen myös moniin muihin, mutta vain alaruumiin kipuihin.
Atlantoaksiaalinen ongelma on sit se joka aiheuttaa noi "aivosairaudet"..Siis mikä aiheutttaa "noi aivosairaudet"? Mitkä aivosairaudet? Miksi sitaateissa" Eivätkö ne ole sairauksia? Perehdypä vähän neurologiaan ja neurokirurgiaan, ennen kuin puhut mitään.
Olen ollut neurologisessa ja neurokirurgisessa osastohoidossa toistakymmentä kertaa elämäni aikana, joten olen kuullut aika monen ihmisen kertomukset. - Inka
hoidettu kirjoitti:
Atlantoaksiaalinen ongelma on sit se joka aiheuttaa noi "aivosairaudet"..Jos todella haluat auttaa ihmisiä, niin teepä sama kuin Hanna, entinen Nokian eettisen toiminnan johtaja.
Mutta ei sinusta ole siihen, opinnoissa menit yli siitä missä aita on matalin, teoreettista fysiikkaa et viitsinyt opiskella kun oli liian vaikeata. Gradun sait takaisin kolmesti, kunet viitsinyt opiskella suomen kieltä. Nyt selität kaikki sairaudet helpoimmalla mahdollisella tavalla kun et viitsi perehtyä asioihin kunnolla.
Gradun aiheenkin ilmeisesti valitsit niin, että saisit suojatyöpaikan Koneelta. Eräs ilmeisesti samanlaisissa hommissa ollut insinööri opiskeli toisen ammatin työajalla. Tekisit sinäkin sen, kirjastosta kyllä saat lääketieteen kurssikirjoja.
Lääkäreiden työmoraalista sinun ei kyllä kannata puhua mitään, kun itse työnantajan ajalla notkut netissä.
Kun olin kymmenkunta vuotta sinua nuorempi, huonetoverini HYKSin neurokirurgian osastolla oli kahden pienen lapsen äiti, joka päivät pitkät itki, koska hän tiesi pian kuolevansa ja lapset jäisivät ilman äitiä.
Jos olisit poikani antaisin sinulle kunnon selkäsaunan. - kohtaa
Kipua kirjoitti:
> Kun toiset nyt vaan saavat TODELLISTA apua lääkäreiltä tai lääkkeistä.....
Eikös tämä paljon myös yhteistä, yhteiskunnankin rahaa nielevä terveydenhuoltojärjestelmä ole luotu, että KAIKKI saisivat sieltä sitä TODELLISTA apua vaivoihinsa ja sairauksiinsa!
Jos tämä systeemi näin toimisi, ja sen lääke kaikille auttaisi, potilashan parantuisi, josta itsestään selvyytenä seuraisi, että näillä muilla sinun vieroksumillasi hoitomuodoilla ei enää olisi käyttäjiä, ja kaikki iloisesti jonottaisimme niitä auttavia, parantavia hoitoja!
Mitä siitä seuraisi?
Eivätköhän ne muut, vierastamasi hoitomuodot hiipuisi tarpeettomina unholaan, ja meillä kaikilla olisi sitten niin mukavaa, eikä tarvitsisi miettiä mistä sitä apua vaivoihinsa lähtee etsimään, kun nykyään vuosiakin pillereitä syöneen potilaan kivut ja vaivat eivät vain tunnu niillä lähtevän, eivätkä ne sitä toivottua apua, eikä helpotusta tunnu tuovan!
Resepti tähän ongelmaan?, ja sen poistumiseen tuntuisi kovin yksinkertaiselta?sanoin, että vieroksun muita hoitomuotoja?
Olen käynyt näillä manuaalihoitajilla vaan empä saanut apua.
Et taida tajuta, että kaikkia sairauksia ei pysty parantamaan.
Jos et saanut apua lääkäreiltä ei se oikeuta sinua haukkumaan ihmisiä jotka saavat.
Etkö osaa olla iloinen heidän puolestaan?
Minä olen iloinen kaikkien puolesta jotka avun saavat, mistä tahansa. - on..
hoidettu kirjoitti:
Atlantoaksiaalinen ongelma on sit se joka aiheuttaa noi "aivosairaudet"..atlantoaksiaalinen ongelma, muttei minkäänlaista aivosairautta.
Mistähän hemmetistä sä tuonkin repäisit.
Kuulosti taas niin kovin vähättelevältä tuokin "aivosairaudet".
Et ole suinkaan niin viisas mitä itsellesi uskottelet.
Näsäviisas pikemminkin. - Kipua
kohtaa kirjoitti:
sanoin, että vieroksun muita hoitomuotoja?
Olen käynyt näillä manuaalihoitajilla vaan empä saanut apua.
Et taida tajuta, että kaikkia sairauksia ei pysty parantamaan.
Jos et saanut apua lääkäreiltä ei se oikeuta sinua haukkumaan ihmisiä jotka saavat.
Etkö osaa olla iloinen heidän puolestaan?
Minä olen iloinen kaikkien puolesta jotka avun saavat, mistä tahansa.En ole kohdehenkilö, mutta eikö tämä "JUU" nimimerkki ole sinun käyttämäsi?
Eikö siitä kirjoituksesta voi saada käsityksen, että jollain tapaa vieroksuisit muita hoitomuotoja?
..>Olen käynyt näillä manuaalihoitajilla vaan empä saanut apua.
Eikös se tässäkin tapauksessa ole sama, kuin siellä koululääketieteenkin puolella, että mistä on kysymys, ja kenen hoitoon sitten joudut! Tulokset voivat vaihdella!
..> Et taida tajuta, että kaikkia sairauksia ei pysty parantamaan.
Eipä kaikkia, mutta hyvin paljon riippuu siitä kuka missäkin tapauksessa on asialla!
..>Jos et saanut apua lääkäriltä ei se oikeuta sinua haukkumaan ihmisiä jotka saavat.
Olenko jossain haukkunut ihmisiä???
Eipä vain tule mieleen missä näin olisi käynyt, ainostaan kommentoin nimimerkin "juu" kirjoitusta, jossa näyttäisi olevan melkoisen lähellä tämä mainitsemasi näkemys!
Minä jos kuka olen erittäin iloinen, jos joku, mielellään vaikka kaikkikin, saisivat avun ongelmiinsa!
Mutta kun se joskus tuntuu oleva niin kovin vaikeaa, jopa mahdotonta.
Silloin joudutaan turvautumaan näihin muihinkin hoitomuotoihin, koskapa normaalit käytännöt osoittautuvat tehottomiksi!
Vaikkapa "hoidetun" esittämiin menetelmiinkin! - En ole tuo.
Kipua kirjoitti:
En ole kohdehenkilö, mutta eikö tämä "JUU" nimimerkki ole sinun käyttämäsi?
Eikö siitä kirjoituksesta voi saada käsityksen, että jollain tapaa vieroksuisit muita hoitomuotoja?
..>Olen käynyt näillä manuaalihoitajilla vaan empä saanut apua.
Eikös se tässäkin tapauksessa ole sama, kuin siellä koululääketieteenkin puolella, että mistä on kysymys, ja kenen hoitoon sitten joudut! Tulokset voivat vaihdella!
..> Et taida tajuta, että kaikkia sairauksia ei pysty parantamaan.
Eipä kaikkia, mutta hyvin paljon riippuu siitä kuka missäkin tapauksessa on asialla!
..>Jos et saanut apua lääkäriltä ei se oikeuta sinua haukkumaan ihmisiä jotka saavat.
Olenko jossain haukkunut ihmisiä???
Eipä vain tule mieleen missä näin olisi käynyt, ainostaan kommentoin nimimerkin "juu" kirjoitusta, jossa näyttäisi olevan melkoisen lähellä tämä mainitsemasi näkemys!
Minä jos kuka olen erittäin iloinen, jos joku, mielellään vaikka kaikkikin, saisivat avun ongelmiinsa!
Mutta kun se joskus tuntuu oleva niin kovin vaikeaa, jopa mahdotonta.
Silloin joudutaan turvautumaan näihin muihinkin hoitomuotoihin, koskapa normaalit käytännöt osoittautuvat tehottomiksi!
Vaikkapa "hoidetun" esittämiin menetelmiinkin!Sekosin keskusteluun kesken kaiken. Luin ketjua taaksepäin ja totta, se vaikutti kuin olisin jatkanut kokoajan.
Mutta en siis ole tämä "juu". - hoidettu
Inka kirjoitti:
Jos todella haluat auttaa ihmisiä, niin teepä sama kuin Hanna, entinen Nokian eettisen toiminnan johtaja.
Mutta ei sinusta ole siihen, opinnoissa menit yli siitä missä aita on matalin, teoreettista fysiikkaa et viitsinyt opiskella kun oli liian vaikeata. Gradun sait takaisin kolmesti, kunet viitsinyt opiskella suomen kieltä. Nyt selität kaikki sairaudet helpoimmalla mahdollisella tavalla kun et viitsi perehtyä asioihin kunnolla.
Gradun aiheenkin ilmeisesti valitsit niin, että saisit suojatyöpaikan Koneelta. Eräs ilmeisesti samanlaisissa hommissa ollut insinööri opiskeli toisen ammatin työajalla. Tekisit sinäkin sen, kirjastosta kyllä saat lääketieteen kurssikirjoja.
Lääkäreiden työmoraalista sinun ei kyllä kannata puhua mitään, kun itse työnantajan ajalla notkut netissä.
Kun olin kymmenkunta vuotta sinua nuorempi, huonetoverini HYKSin neurokirurgian osastolla oli kahden pienen lapsen äiti, joka päivät pitkät itki, koska hän tiesi pian kuolevansa ja lapset jäisivät ilman äitiä.
Jos olisit poikani antaisin sinulle kunnon selkäsaunan."opinnoissa menit yli siitä missä aita on matalin"
ISO VALHE 1! Sain monestakin kokeesta arvosanaksi ihan jotain muuta, kuin "alimman riman kohta".
"teoreettista fysiikkaa et viitsinyt opiskella kun oli liian vaikeata. "
ISO VALHE 2! Se oli tylsää ja turhan teoreettista. Ja fysiikan laitos oli ahdistava ja ikivanha. Ja tietokoneet kiinnosti enemmän kuin fysiikka. Lisäksi ajauduin tietojenkäsittelyalalle, kun sain siltä alalta kesätöitä. Fysiikan alan kesätyöpaikkoja ei liene juurikaan edes olemassa.
Ja kun olin vaihtanyt pääainettani, niin palasin silti vielä suorittamaan fysiikan kursseja "ylimääräisenä".
Väität että fysiikka olisi vaikeampaa kuin tietojenkäsittely? Se ei pidä paikkaansa. Fysiikka on Yliopiston helpoimpia aineita!
"Gradun sait takaisin kolmesti, kun et viitsinyt opiskella suomen kieltä."
ISO VALHE 3! Se tuli vain kerran takaisin ja sen jälkeen tajusin, että yliopistossahan ei edes opeteta suomen kieltä ja siksi en osannu kielioppia kunnolla ja olin unohtanut paljon sääntöjä. En kyl tunne ketään, jolla ois gradu menny ekalla kerralla läpi. Ja kuinka moni valmistunut lääkäri osaa suomenkielen kieliopin? Tuskin kovinkaan moni... ;)
Ja graduni arvosanahan ei ollut edes rimaa hipoava. ;)
"Nyt selität kaikki sairaudet helpoimmalla mahdollisella tavalla kun et viitsi perehtyä asioihin kunnolla. "
Aika vaikealtahan tuo kuullostaa, kun vain valitettavan harva osaa. Ja sullakin on näköjään tuota oppimista kieliopissa, kun pilkun jätit tuosta ym. virkkeestäsi pois... ;) Ja silti haukut mua osaamattomaksi! Aika riemastuttavaa, eikös?
"Gradun aiheenkin ilmeisesti valitsit niin, että saisit suojatyöpaikan Koneelta. "
ISO VALHE 4! Työpaikka oli jo. Aiheen valitsi ihan joku muu.
"Lääkäreiden työmoraalista sinun ei kyllä kannata puhua mitään, kun itse työnantajan ajalla notkut netissä."
Nyt on sunnuntai... eikä niiden työmoraalissa ole moittimista. Nehän tekee jopa kahta duunia yhtäaikaa yhteisellä työajalla ja siten tuplapalkallla!
Aika paljon valehtelua harrastat... eikös tuo ole jo panettelua ja henkilökohtaista solvaamista, josta voisi rikossyytteen nostaa? - hoidettu
on.. kirjoitti:
atlantoaksiaalinen ongelma, muttei minkäänlaista aivosairautta.
Mistähän hemmetistä sä tuonkin repäisit.
Kuulosti taas niin kovin vähättelevältä tuokin "aivosairaudet".
Et ole suinkaan niin viisas mitä itsellesi uskottelet.
Näsäviisas pikemminkin.Ei ne "sairaudet" iske heti vaan vähitellen.
Ei kaikilla ihmisillä ole selkäkipujakaan vaikkka SI on pois paikoiltaan, jalat eri mittaiset, ryhti huono ja selässä skolioosia. Ongelmat tulee sitten kun ne tulee... - Inka
hoidettu kirjoitti:
"opinnoissa menit yli siitä missä aita on matalin"
ISO VALHE 1! Sain monestakin kokeesta arvosanaksi ihan jotain muuta, kuin "alimman riman kohta".
"teoreettista fysiikkaa et viitsinyt opiskella kun oli liian vaikeata. "
ISO VALHE 2! Se oli tylsää ja turhan teoreettista. Ja fysiikan laitos oli ahdistava ja ikivanha. Ja tietokoneet kiinnosti enemmän kuin fysiikka. Lisäksi ajauduin tietojenkäsittelyalalle, kun sain siltä alalta kesätöitä. Fysiikan alan kesätyöpaikkoja ei liene juurikaan edes olemassa.
Ja kun olin vaihtanyt pääainettani, niin palasin silti vielä suorittamaan fysiikan kursseja "ylimääräisenä".
Väität että fysiikka olisi vaikeampaa kuin tietojenkäsittely? Se ei pidä paikkaansa. Fysiikka on Yliopiston helpoimpia aineita!
"Gradun sait takaisin kolmesti, kun et viitsinyt opiskella suomen kieltä."
ISO VALHE 3! Se tuli vain kerran takaisin ja sen jälkeen tajusin, että yliopistossahan ei edes opeteta suomen kieltä ja siksi en osannu kielioppia kunnolla ja olin unohtanut paljon sääntöjä. En kyl tunne ketään, jolla ois gradu menny ekalla kerralla läpi. Ja kuinka moni valmistunut lääkäri osaa suomenkielen kieliopin? Tuskin kovinkaan moni... ;)
Ja graduni arvosanahan ei ollut edes rimaa hipoava. ;)
"Nyt selität kaikki sairaudet helpoimmalla mahdollisella tavalla kun et viitsi perehtyä asioihin kunnolla. "
Aika vaikealtahan tuo kuullostaa, kun vain valitettavan harva osaa. Ja sullakin on näköjään tuota oppimista kieliopissa, kun pilkun jätit tuosta ym. virkkeestäsi pois... ;) Ja silti haukut mua osaamattomaksi! Aika riemastuttavaa, eikös?
"Gradun aiheenkin ilmeisesti valitsit niin, että saisit suojatyöpaikan Koneelta. "
ISO VALHE 4! Työpaikka oli jo. Aiheen valitsi ihan joku muu.
"Lääkäreiden työmoraalista sinun ei kyllä kannata puhua mitään, kun itse työnantajan ajalla notkut netissä."
Nyt on sunnuntai... eikä niiden työmoraalissa ole moittimista. Nehän tekee jopa kahta duunia yhtäaikaa yhteisellä työajalla ja siten tuplapalkallla!
Aika paljon valehtelua harrastat... eikös tuo ole jo panettelua ja henkilökohtaista solvaamista, josta voisi rikossyytteen nostaa?Valhe 1 ja 2: Kyllä minusta tuo alla oleva vaikuttaa siltä, että on kyseessä laiska kaveri. Sulla tosin on ollut hyvä tuuri, kun on töitä. Eräskin nuori mies, joka on käynyt samaa koulua kuin opiskelutoverisi, opiskeli tietotekniikkaa, napattiin töihin kesken opintojen. Nyt hän on loppuunpalanut, ei mitään tutkintoa. (Hän myös oli saanut opiskelupaikan fysiikan laitokselta, mutta ei edes aloittanut)
Sinun teksiäsi: "Fysiikka ei oikein napannu. Fysiikan laitos oli vähän ahdistava ja aine muutenkin kovin teoreettinen. Kaksi vuotta luin enkä nähny edes yhtään hiukkasta tai atomia, paitsi kirjassa kuvina..."
Aika lapsellista.
Valhe 3: Valehtelin tai muistin väärin, muistin että jokin kolmonen siinä kummitteli, mutta se olikin kolme sivua.
Tämä on sun omaa tekstiä:"ja mulla tuli eka versio takaisin kolme ekaa sivua punaista tussia täynnä. Sen pitemmälle ei tarkastaja viitsiny edes lukea... "
Valhe 4: Eli Koneella töissä ja gradu hisseistä.
Aika matala aita...Vai onko siellä kaima, joka on opiskellut matematiikkaa.
Oikeuteen vaan... sulla on sitten jo kaksi haastetta jätettävänä, mutta toki hyvän asian vuoksi kannattaa käräjöidäkin.
Tunnetko Hannan ja hänen ratkaisunsa. Hän on kunnioitettava ihminen. - Inka
hoidettu kirjoitti:
Ei ne "sairaudet" iske heti vaan vähitellen.
Ei kaikilla ihmisillä ole selkäkipujakaan vaikkka SI on pois paikoiltaan, jalat eri mittaiset, ryhti huono ja selässä skolioosia. Ongelmat tulee sitten kun ne tulee...Siis saa aneurysmia aivovaltimoihin jos on jotain atlasongelmia. Tai aivokasvaimen. Äkkiä kaikki rusauttajille ennen kuin syöpä iskee tai verisuonet poksahtaa.
Voi itku sun logiikkaas, ei sillä todellakaan fysiikkaa olisi opiskeltu - Kirjoittelet
Inka kirjoitti:
Valhe 1 ja 2: Kyllä minusta tuo alla oleva vaikuttaa siltä, että on kyseessä laiska kaveri. Sulla tosin on ollut hyvä tuuri, kun on töitä. Eräskin nuori mies, joka on käynyt samaa koulua kuin opiskelutoverisi, opiskeli tietotekniikkaa, napattiin töihin kesken opintojen. Nyt hän on loppuunpalanut, ei mitään tutkintoa. (Hän myös oli saanut opiskelupaikan fysiikan laitokselta, mutta ei edes aloittanut)
Sinun teksiäsi: "Fysiikka ei oikein napannu. Fysiikan laitos oli vähän ahdistava ja aine muutenkin kovin teoreettinen. Kaksi vuotta luin enkä nähny edes yhtään hiukkasta tai atomia, paitsi kirjassa kuvina..."
Aika lapsellista.
Valhe 3: Valehtelin tai muistin väärin, muistin että jokin kolmonen siinä kummitteli, mutta se olikin kolme sivua.
Tämä on sun omaa tekstiä:"ja mulla tuli eka versio takaisin kolme ekaa sivua punaista tussia täynnä. Sen pitemmälle ei tarkastaja viitsiny edes lukea... "
Oikeuteen vaan... sulla on sitten jo kaksi haastetta jätettävänä, mutta toki hyvän asian vuoksi kannattaa käräjöidäkin.
Tunnetko Hannan ja hänen ratkaisunsa. Hän on kunnioitettava ihminen.jostain Hannasta.
Kuka, mikä ihmeen Hanna!
Onko hän joitain sun kavareita, tuttuja, tutun tuttuja, vai mikä ihme, kun kerrot niin suuresta kunnioituksestasi? - vastauksessa
hoidettu kirjoitti:
Ei ne "sairaudet" iske heti vaan vähitellen.
Ei kaikilla ihmisillä ole selkäkipujakaan vaikkka SI on pois paikoiltaan, jalat eri mittaiset, ryhti huono ja selässä skolioosia. Ongelmat tulee sitten kun ne tulee...ei kyllä ollut järjen häivääkään.
Mietitkö ikinä mitä vastaat, vai korvaako määrä laadun. - siis
En ole tuo. kirjoitti:
Sekosin keskusteluun kesken kaiken. Luin ketjua taaksepäin ja totta, se vaikutti kuin olisin jatkanut kokoajan.
Mutta en siis ole tämä "juu".ei olekkaan "juu"!??
- Inka
Kirjoittelet kirjoitti:
jostain Hannasta.
Kuka, mikä ihmeen Hanna!
Onko hän joitain sun kavareita, tuttuja, tutun tuttuja, vai mikä ihme, kun kerrot niin suuresta kunnioituksestasi?Hanna toimi Nokian eettisen toiminnan johtajana. Otti vastaan yhdet optiotkin, myöhemmistä kieltäytyi. Hän oli keskeisessä asemassa Nokian ulkomaisia alihankkijoita käsittelevässä TV-dokumentissa, senjälkeen hänestä tehtiin henkilödokkari muistaakseni Inhimillisesssä tekjässä, hänestä on ollut jutut mm Suomen kuvalehdessä ja Hesarissa. Ettekö te seuraa, mitä ajassa tapahtuu!
Ei mikään läheinen tuttava, pari kertaa jutellut hänen kanssaan.
Hoidetulle hyvä esikuva! - hoidettu
Inka kirjoitti:
Valhe 1 ja 2: Kyllä minusta tuo alla oleva vaikuttaa siltä, että on kyseessä laiska kaveri. Sulla tosin on ollut hyvä tuuri, kun on töitä. Eräskin nuori mies, joka on käynyt samaa koulua kuin opiskelutoverisi, opiskeli tietotekniikkaa, napattiin töihin kesken opintojen. Nyt hän on loppuunpalanut, ei mitään tutkintoa. (Hän myös oli saanut opiskelupaikan fysiikan laitokselta, mutta ei edes aloittanut)
Aika lapsellista.
Tunnetko Hannan ja hänen ratkaisunsa. Hän on kunnioitettava ihminen.Laiskuudesta voidaan olla montaa mieltä. Opintojeni ohella olin kuitenkin töissä ja samalla kärsin selkäkivuista, päänsärystä, rytmihäiriöistä, jne. Pariinkin otteeseen makasin viikon tai pari sängyssä, kun ei liikkeelle päässyt kipujen takia. Ja siinä päänsäryssä ja pillerihumalassa ei opiskelusta tullut mitään...
Sanoisin, että vaivojeni takia opinnot viivästyi ehkä jopa pari vuotta... kalliiksi tuli!
Ja aina kun kivut oli siedettävät, niin olin lisäksi urheilemassa.
Kaikki lomani tein aina töitä enkä ikinä käynyt matkoilla enkä pitänyt lomaa. Ensimmäinen lomani tais olla joskus 30-vuotiaana.
Tietenkin työpaikan saaminen on onnesta kiinni! Mut kuitenkin pyydettiin töihin, eli jotain hyvää mussa täytyi olla... Eli eräs konelainen bongasi mut koulusta. Muitakin ottajia mulla olis ollut, useitakin. Siihen aikaan niitä oli osaajille.
Ja itse en suostunut tekemään niin paljoa töitä, että opinnot olis jäänyt pois. Siksi sanoin ei monestikin. Työpaikka silti pysyi! Laiskuuttahan se on, jos ei viitsi opintojaan saattaa päätökseen työn ohessa. Vai?
Eikös se ole tyhmää tehdä töitä niin paljon, että palaa loppuun? Vaikka fiksuillekin voi noin kyllä käydä...
Fysiikan laitos oli hankalassa paikassa tällaiselle välillä selkävaivoista ja lihasten toimimattomuudesta uupuneelle ihmiselle. Fysiikan laitos kun sijaitsee mäen päällä. Eikä siellä ollu juurikaan ilmastointia. Tuuletuskin tapahtui lähinnä ikkunoiden kautta... Ja silloin siellä ei ollu oikein tietokoneitakaan, kun siellä olin.
"Valhe 4: Eli Koneella töissä ja gradu hisseistä.
Aika matala aita...Vai onko siellä kaima, joka on opiskellut matematiikkaa. "
Aika vaikea tehdä hissifirmassa gradua auton tasauspyörästöstä. Tietenkin se aihe piti olla hissimaailmasta!!! Mitenkähän tuo matematiikka tähän liittyy? Olenhan mäkin sitä opiskellut... Pakkohan yliopistossa on opiskella ainakin kolmea ainetta.
"Tunnetko Hannan ja hänen ratkaisunsa. Hän on kunnioitettava ihminen. "
Tunnen useitakin Hannoja ja joidenkin joitakin ratkaisujakin... jokainen ihminen on kunnioitettava.
Mutta en ymmärrä miten mun koulutukseni tähän mitenkään liittyy? Voisin olla vaikka vain peruskoulun käynyt ja viidesti inssiajon suorittanut postiauton ajaja. Tai sitten vaikka kolminkertainen professori. Mitä sen on väliä...? - hoidettu
vastauksessa kirjoitti:
ei kyllä ollut järjen häivääkään.
Mietitkö ikinä mitä vastaat, vai korvaako määrä laadun.Onko näissä mitään järkeä?
http://www.chirotips.com/cycle_of_health.htm
http://www.cranialsubluxations.com/subluxations_and_dis-ease.htm
http://www.becomehealthynow.com/article/chirohistory/592
http://drstickel.com/power.html - Inka
hoidettu kirjoitti:
Laiskuudesta voidaan olla montaa mieltä. Opintojeni ohella olin kuitenkin töissä ja samalla kärsin selkäkivuista, päänsärystä, rytmihäiriöistä, jne. Pariinkin otteeseen makasin viikon tai pari sängyssä, kun ei liikkeelle päässyt kipujen takia. Ja siinä päänsäryssä ja pillerihumalassa ei opiskelusta tullut mitään...
Sanoisin, että vaivojeni takia opinnot viivästyi ehkä jopa pari vuotta... kalliiksi tuli!
Ja aina kun kivut oli siedettävät, niin olin lisäksi urheilemassa.
Kaikki lomani tein aina töitä enkä ikinä käynyt matkoilla enkä pitänyt lomaa. Ensimmäinen lomani tais olla joskus 30-vuotiaana.
Tietenkin työpaikan saaminen on onnesta kiinni! Mut kuitenkin pyydettiin töihin, eli jotain hyvää mussa täytyi olla... Eli eräs konelainen bongasi mut koulusta. Muitakin ottajia mulla olis ollut, useitakin. Siihen aikaan niitä oli osaajille.
Ja itse en suostunut tekemään niin paljoa töitä, että opinnot olis jäänyt pois. Siksi sanoin ei monestikin. Työpaikka silti pysyi! Laiskuuttahan se on, jos ei viitsi opintojaan saattaa päätökseen työn ohessa. Vai?
Eikös se ole tyhmää tehdä töitä niin paljon, että palaa loppuun? Vaikka fiksuillekin voi noin kyllä käydä...
Fysiikan laitos oli hankalassa paikassa tällaiselle välillä selkävaivoista ja lihasten toimimattomuudesta uupuneelle ihmiselle. Fysiikan laitos kun sijaitsee mäen päällä. Eikä siellä ollu juurikaan ilmastointia. Tuuletuskin tapahtui lähinnä ikkunoiden kautta... Ja silloin siellä ei ollu oikein tietokoneitakaan, kun siellä olin.
"Valhe 4: Eli Koneella töissä ja gradu hisseistä.
Aika matala aita...Vai onko siellä kaima, joka on opiskellut matematiikkaa. "
Aika vaikea tehdä hissifirmassa gradua auton tasauspyörästöstä. Tietenkin se aihe piti olla hissimaailmasta!!! Mitenkähän tuo matematiikka tähän liittyy? Olenhan mäkin sitä opiskellut... Pakkohan yliopistossa on opiskella ainakin kolmea ainetta.
"Tunnetko Hannan ja hänen ratkaisunsa. Hän on kunnioitettava ihminen. "
Tunnen useitakin Hannoja ja joidenkin joitakin ratkaisujakin... jokainen ihminen on kunnioitettava.
Mutta en ymmärrä miten mun koulutukseni tähän mitenkään liittyy? Voisin olla vaikka vain peruskoulun käynyt ja viidesti inssiajon suorittanut postiauton ajaja. Tai sitten vaikka kolminkertainen professori. Mitä sen on väliä...?Et jaksa mäen päälle opiskelemaan, mutta urheilemaan kyllä. Poika raukka.
Minun aikanani gradu tehtiin yliopistolle opinnäytetyöksi. Tiedän kyllä että käytäntö on muuttunut, mutta ei välttämättä parempaan suuntaan.
Koulutus liittyy siten, että Hanna, jolla on ekonomin koulutus, jätti todella hyvän työuran, ja lähti opiskelemaan ihan toisen alan perusopintoja, koska haluaa konkreettiseti auttaa ihmisiä. Googlettamalla ei lääketieteen opinnot onnistu.
Juttelin tuossa samanikäisen kolleegan kanssa mm sinusta, ja hän totesi, että kunhan saat ikää parikymmentä vuotta lisää, voit saada vähän viisauttakin. - Onko
Inka kirjoitti:
Hanna toimi Nokian eettisen toiminnan johtajana. Otti vastaan yhdet optiotkin, myöhemmistä kieltäytyi. Hän oli keskeisessä asemassa Nokian ulkomaisia alihankkijoita käsittelevässä TV-dokumentissa, senjälkeen hänestä tehtiin henkilödokkari muistaakseni Inhimillisesssä tekjässä, hänestä on ollut jutut mm Suomen kuvalehdessä ja Hesarissa. Ettekö te seuraa, mitä ajassa tapahtuu!
Ei mikään läheinen tuttava, pari kertaa jutellut hänen kanssaan.
Hoidetulle hyvä esikuva!nämä OPTIOIDEN ottamiset mielestäsi sitten näin suuren kunnioituksen ansaitsevia???
Niin, eikö "hoidettu" ole vielä päässyt osalliseksi ensimmäisistäkään optioista? - hoidettu
Inka kirjoitti:
Et jaksa mäen päälle opiskelemaan, mutta urheilemaan kyllä. Poika raukka.
Minun aikanani gradu tehtiin yliopistolle opinnäytetyöksi. Tiedän kyllä että käytäntö on muuttunut, mutta ei välttämättä parempaan suuntaan.
Koulutus liittyy siten, että Hanna, jolla on ekonomin koulutus, jätti todella hyvän työuran, ja lähti opiskelemaan ihan toisen alan perusopintoja, koska haluaa konkreettiseti auttaa ihmisiä. Googlettamalla ei lääketieteen opinnot onnistu.
Juttelin tuossa samanikäisen kolleegan kanssa mm sinusta, ja hän totesi, että kunhan saat ikää parikymmentä vuotta lisää, voit saada vähän viisauttakin.En tietenkään mennyt urheilemaan, kun oli kipuja tai jalat ei toiminu. Mutta kouluun oli pakko mennä vaikka oli kuinka kipeä... Onhan sielä oltu kuumeisenakin, kun ei ole opiskelijalla varaa sairastaa.
Kyllä mun proffa itse ehdotti tuota aihetta. Eli heillekin sen tein.
Kyllä mäkin lähtisin ehkä uutta alaa opiskelemaan ja ihmisiä enemmän auttamaan, jos saisin ensin edes kerran hyvät optiot ja olisi varaa opiskella! ;) Köyhä joutuu tekemään useata duunia. Rikkaat voi uudelleenopiskella mitä haluavat...
Parinkymmenen vuoden kukuttua maailma on viisammpi ja tietää sitten paljon mitä minäkin jo nyt... ;) - Inka
Onko kirjoitti:
nämä OPTIOIDEN ottamiset mielestäsi sitten näin suuren kunnioituksen ansaitsevia???
Niin, eikö "hoidettu" ole vielä päässyt osalliseksi ensimmäisistäkään optioista?Ei vaan se, että hän kieltäytyi seuraavilla kerroilla, ja luopui työstä, jossa hyvän palkan lisäksi on opitoita tarjoilla. Hän lähti nöyrästi opiskelemaan alkeista lähtien uutta alaa, jossa voi konkreettiseti auttaa ihmisiä.
Hän EI opiskele googlettamalla, vaan oikeasti kantapään kautta, itseään viisaampien kokemusta kunnioittaen. - Inka
hoidettu kirjoitti:
En tietenkään mennyt urheilemaan, kun oli kipuja tai jalat ei toiminu. Mutta kouluun oli pakko mennä vaikka oli kuinka kipeä... Onhan sielä oltu kuumeisenakin, kun ei ole opiskelijalla varaa sairastaa.
Kyllä mun proffa itse ehdotti tuota aihetta. Eli heillekin sen tein.
Kyllä mäkin lähtisin ehkä uutta alaa opiskelemaan ja ihmisiä enemmän auttamaan, jos saisin ensin edes kerran hyvät optiot ja olisi varaa opiskella! ;) Köyhä joutuu tekemään useata duunia. Rikkaat voi uudelleenopiskella mitä haluavat...
Parinkymmenen vuoden kukuttua maailma on viisammpi ja tietää sitten paljon mitä minäkin jo nyt... ;)Onko sinulla lapsia elätettävänä? Kai nyt Diplomi-insinöörin ja valmentajan hommilla sen verran tienaa, että voi säästää opiskelurahat. Ei yksi mies nyt niin kauheasti tarvitse.
Maailma ei viisastu, ihmiset voivat viisastua. Mutta aina tulee nuorien kaikkitietävä sukupolvi, sinunkin jälkeesi.
Odotan vastauksia kysymyksiin, mitä eroa on manipulaatiolla, mobilisaatiolla ja sillä uudella siirto-termillä, jota käytit?
Mitkä ovat missäkin hoidossa kontraindikaatiot?
Mitkä ovat niitä aivosairauksia, jotka johtuvat nivelten väärästä asennosta?
Onko perinnöllisyydellä mitään merkitystä minkään sairauden (esim ns aivosairauden) syntyyn? - hoidettu
Inka kirjoitti:
Ei vaan se, että hän kieltäytyi seuraavilla kerroilla, ja luopui työstä, jossa hyvän palkan lisäksi on opitoita tarjoilla. Hän lähti nöyrästi opiskelemaan alkeista lähtien uutta alaa, jossa voi konkreettiseti auttaa ihmisiä.
Hän EI opiskele googlettamalla, vaan oikeasti kantapään kautta, itseään viisaampien kokemusta kunnioittaen.Hän pelasti vain maineensa vaikka itse oli ehkä tiennyt tapahtumista etukäteen. Ehkä hän oli jopa ollut mukana epäeettisissä sopimuksissakin. Pakkohan hänen oli asiasta ainakin jotakin tietää ennen kuin se julki tuli. Erosi, kun likaiset asiat tulivat julkisiksi... ja sitten pesi kätensä omasta liastaan.
- Kommentti
Inka kirjoitti:
Ei vaan se, että hän kieltäytyi seuraavilla kerroilla, ja luopui työstä, jossa hyvän palkan lisäksi on opitoita tarjoilla. Hän lähti nöyrästi opiskelemaan alkeista lähtien uutta alaa, jossa voi konkreettiseti auttaa ihmisiä.
Hän EI opiskele googlettamalla, vaan oikeasti kantapään kautta, itseään viisaampien kokemusta kunnioittaen....> Ei vaan se, että hän kieltäytyi seuraavilla kerroilla, ja luopui työstä, jossa hyvän palkan lisäksi on optioita tarjolla.
Voisikohan kuvitella, että jos tätä maallista mammonaa on jo kertynyt riittävästi, kuten varmaan tässäkin tapauksessa on käynyt, se yleensä riittää, eikä kaikkea mahdollista haluakkaan hamuta itselleen!
Sitä kun voi joillakin ihmisillä olla muitakin mielenkiinnon kohteita, kuin vain haluta ja hamuta sitä maallista mammonaa aina enemmän, enemmän, enemmän............
Eikös aiheesta ole varoituksen sanoja myös siinä Isossa Kirjassakin, jossa muutenkin annetaan ohjeita tämän maallisen matkan varrelle!
Kuten on kerrottu, onhan muitakin, näitä suuria tuloja ja optioita saavia ko. paikasta lähtenyt pois!
Ei hän niin ainutkertainen taida olla?
Moni muukin varmaankin vastaavassa tilanteessa oleva, voisi ruveta opiskelemaan jotain muutakin, ja suunnata toimintansa ja tekemisensä aivan erilaiseen, mitä aikaisemmin on tehnyt!
Jopa mielihalujensa mukaan!
...> Hän EI opiskele googlettamalla, .....
Eikös nykyään myös jopa yliopistoissa käytetetä googletusta ym.tietokoneella hankittavaa tietoa opiskelussa hyväksi?
Sitäpaitsi, jos olen oikein ymmärtänyt "hoidettu" ei hoida, vaan eikös hän kerro erilaisista mahdollisuuksista, jopa perustellen, jotka eivät ole yleisesti tunnettuja, ja joista kukaan ei aikaisemmin ole mitään kertonut, valitettavasti!
Hoidothan tehdään sitten aivan muualla! - hoidettu
Inka kirjoitti:
Onko sinulla lapsia elätettävänä? Kai nyt Diplomi-insinöörin ja valmentajan hommilla sen verran tienaa, että voi säästää opiskelurahat. Ei yksi mies nyt niin kauheasti tarvitse.
Maailma ei viisastu, ihmiset voivat viisastua. Mutta aina tulee nuorien kaikkitietävä sukupolvi, sinunkin jälkeesi.
Odotan vastauksia kysymyksiin, mitä eroa on manipulaatiolla, mobilisaatiolla ja sillä uudella siirto-termillä, jota käytit?
Mitkä ovat missäkin hoidossa kontraindikaatiot?
Mitkä ovat niitä aivosairauksia, jotka johtuvat nivelten väärästä asennosta?
Onko perinnöllisyydellä mitään merkitystä minkään sairauden (esim ns aivosairauden) syntyyn?Nyt sulla on koulutusasiatkin jo ihan sekaisin. En ole diplomi-insinööri. Sellaisia ei yliopistosta valmistu.
Valmentajan hommilla ei tienaa kuin ehkä lätkä- ja fudisvalkut, mutta heistäkin aika harva. Valmentamista tehdään harrastuksena ja tekemisen ilosta. Siinä kun autetaan nuoria, ja aikuisiakin, kehittymään. Ja oman työn tulokset näkee heti.
Jos saisin vaikka edes kerran kunnon hannamaisia optioita, niin lopettaisin työt, opiskelisin jotakin järkevää ja ihmisiä hyödyttävää alaa, mutta jatkaisin toki valmentamista...
Toivoisinkin, että asia tulisi paremmin esille, sitä tutkittaisiin enemmän ja siten tulevat sukupolvet olisivat viisaampia.
"Odotan vastauksia kysymyksiin, mitä eroa on manipulaatiolla, mobilisaatiolla ja sillä uudella siirto-termillä, jota käytit? "
Etkö osaa googlettaa?
"Manipulaatio on toimenpide, jossa nivel viedään passiivisesti ääriasentoon ja siihen kohdistetaan suora tai vipuvarren välityksellä epäsuora voimaimpulssi, jolloin nivelen liikelaajuus ylittää hetkellisesti fysiologisen liikelaajuuden. "
"Mobilisaatio eroaa manipulaatiosta siten että nivel viedään toistuvasti ääriasentoon ilman fysiologista liikelaajuutta ylittävää voimaimpulssia. "
Ja sitten on se kolmas tekniikka, eli tuo "adjustment", jossa nivel palautetaan oikeaan asentoon ilman ääriasentoon kääntelyä. Se vain yksinkertaisesti työnnetään/painetaan/siirretään virheasennosta takaisin paikoilleen.
Selitä sä sit vastavuoroisesti mulle kontraindikaatio, kun en kaikkea jaksa etsiä jos et säkään viitsi...
"Mitkä ovat niitä aivosairauksia, jotka johtuvat nivelten väärästä asennosta? "
Enhän mä kaikkia voi tietää, kun en ole edes nähnyt kaikkia...
En nyt tiedä, onko nämä aivosairauksia, mutta seuraavassa listaa parannettavissa olevista:
MS, Parkinson's, ALS, jotkut aivohalvaukset,...
Näistä en ole aivan varma, kun ei ole kokemusta:
Creutzfeldt-Jakobin, Alzheimerin, epilepsia, INCL,... - Inka
hoidettu kirjoitti:
Hän pelasti vain maineensa vaikka itse oli ehkä tiennyt tapahtumista etukäteen. Ehkä hän oli jopa ollut mukana epäeettisissä sopimuksissakin. Pakkohan hänen oli asiasta ainakin jotakin tietää ennen kuin se julki tuli. Erosi, kun likaiset asiat tulivat julkisiksi... ja sitten pesi kätensä omasta liastaan.
En ole kuullut että Nokian optioita olisi koskaan syytetty ylisuuriksi. Sekoitko nyt Forumiin?
Etkö sä kuulu Koneen optiojärjestelmän piiriin? - Inka
hoidettu kirjoitti:
Nyt sulla on koulutusasiatkin jo ihan sekaisin. En ole diplomi-insinööri. Sellaisia ei yliopistosta valmistu.
Valmentajan hommilla ei tienaa kuin ehkä lätkä- ja fudisvalkut, mutta heistäkin aika harva. Valmentamista tehdään harrastuksena ja tekemisen ilosta. Siinä kun autetaan nuoria, ja aikuisiakin, kehittymään. Ja oman työn tulokset näkee heti.
Jos saisin vaikka edes kerran kunnon hannamaisia optioita, niin lopettaisin työt, opiskelisin jotakin järkevää ja ihmisiä hyödyttävää alaa, mutta jatkaisin toki valmentamista...
Toivoisinkin, että asia tulisi paremmin esille, sitä tutkittaisiin enemmän ja siten tulevat sukupolvet olisivat viisaampia.
"Odotan vastauksia kysymyksiin, mitä eroa on manipulaatiolla, mobilisaatiolla ja sillä uudella siirto-termillä, jota käytit? "
Etkö osaa googlettaa?
"Manipulaatio on toimenpide, jossa nivel viedään passiivisesti ääriasentoon ja siihen kohdistetaan suora tai vipuvarren välityksellä epäsuora voimaimpulssi, jolloin nivelen liikelaajuus ylittää hetkellisesti fysiologisen liikelaajuuden. "
"Mobilisaatio eroaa manipulaatiosta siten että nivel viedään toistuvasti ääriasentoon ilman fysiologista liikelaajuutta ylittävää voimaimpulssia. "
Ja sitten on se kolmas tekniikka, eli tuo "adjustment", jossa nivel palautetaan oikeaan asentoon ilman ääriasentoon kääntelyä. Se vain yksinkertaisesti työnnetään/painetaan/siirretään virheasennosta takaisin paikoilleen.
Selitä sä sit vastavuoroisesti mulle kontraindikaatio, kun en kaikkea jaksa etsiä jos et säkään viitsi...
"Mitkä ovat niitä aivosairauksia, jotka johtuvat nivelten väärästä asennosta? "
Enhän mä kaikkia voi tietää, kun en ole edes nähnyt kaikkia...
En nyt tiedä, onko nämä aivosairauksia, mutta seuraavassa listaa parannettavissa olevista:
MS, Parkinson's, ALS, jotkut aivohalvaukset,...
Näistä en ole aivan varma, kun ei ole kokemusta:
Creutzfeldt-Jakobin, Alzheimerin, epilepsia, INCL,...Minähän olen ihan yliopistossa käynyt opiskelemassa "googletusta". Olen kai ainoa, joka sun henkilöllisyytesi ainakin Suomi24:ssä on googlettamalla selvittänyt, ennen kuin sinulla oli edes omia kotisivuja selkäsivujen lisäksi. Googlettamalla työpaikkasikin löysin, vaikka olisi se pitänyt muutenkin arvata.
Tiedän myös ihan hyvin että olet FM, mutta onko siinä nyt niin isoa eroa.
Hyvä että aivohalvaukset voidaan parantaa. Kaikki Suomen suvuttaisesta aneurysmataudista voivat henkäistä helpotuksesta. Nikamakäsittely vain ja tämä perinnöllisen geenivirheen aiheuttama (koululääketieteen mukaan) hengenvaarallinen sairaus on hoidettu.
Ihme kyllä tämä keuhkoputkentulehduskin alkaa hellittää, joten voit jäädä jatkamaan hoitamista rauhassa.
Terveitä päiviä ja pitkää ikää ja sen tuomaa viisautta! - Inka
Kommentti kirjoitti:
...> Ei vaan se, että hän kieltäytyi seuraavilla kerroilla, ja luopui työstä, jossa hyvän palkan lisäksi on optioita tarjolla.
Voisikohan kuvitella, että jos tätä maallista mammonaa on jo kertynyt riittävästi, kuten varmaan tässäkin tapauksessa on käynyt, se yleensä riittää, eikä kaikkea mahdollista haluakkaan hamuta itselleen!
Sitä kun voi joillakin ihmisillä olla muitakin mielenkiinnon kohteita, kuin vain haluta ja hamuta sitä maallista mammonaa aina enemmän, enemmän, enemmän............
Eikös aiheesta ole varoituksen sanoja myös siinä Isossa Kirjassakin, jossa muutenkin annetaan ohjeita tämän maallisen matkan varrelle!
Kuten on kerrottu, onhan muitakin, näitä suuria tuloja ja optioita saavia ko. paikasta lähtenyt pois!
Ei hän niin ainutkertainen taida olla?
Moni muukin varmaankin vastaavassa tilanteessa oleva, voisi ruveta opiskelemaan jotain muutakin, ja suunnata toimintansa ja tekemisensä aivan erilaiseen, mitä aikaisemmin on tehnyt!
Jopa mielihalujensa mukaan!
...> Hän EI opiskele googlettamalla, .....
Eikös nykyään myös jopa yliopistoissa käytetetä googletusta ym.tietokoneella hankittavaa tietoa opiskelussa hyväksi?
Sitäpaitsi, jos olen oikein ymmärtänyt "hoidettu" ei hoida, vaan eikös hän kerro erilaisista mahdollisuuksista, jopa perustellen, jotka eivät ole yleisesti tunnettuja, ja joista kukaan ei aikaisemmin ole mitään kertonut, valitettavasti!
Hoidothan tehdään sitten aivan muualla!Montakohan miestä Nokialla on eettisistä syistä kieltäytynyt optioista, ja lähtenyt opiskelemaan ammattia, jossa voi konkreettisesti parantaa niiden köyhien ja sairaiden elämää, joita on tarkastusmatkoillaan alihankkijakohteisiin halvan työvoiman maissa tavannut.
Tämä kuulostaa ihan nyyhkylehden tarinalta. Ainakin miesten luomassa kovien arvojen maailmassa - optioista
Inka kirjoitti:
En ole kuullut että Nokian optioita olisi koskaan syytetty ylisuuriksi. Sekoitko nyt Forumiin?
Etkö sä kuulu Koneen optiojärjestelmän piiriin?Eivätköhän nekin ole aivan riittäviä, tällaisista tilapäisistä arvonnousuista johtuvia, joillekkin muutenkin suuripalkkaisille henkilöille maksettavia rahamääriä!
Tai, kaikkihan on suhteellista!
...> Sekoitko Forumiin?
Mikäs tämmäinen Forumin optiojuttu sitten on?
En ole kuullut, mutta Fortumin yhdestä ylisuuresta, voidaan kait puhua jo tähtitietellisestäkin summasta, on eri medioissa kerrottu. - Inka
optioista kirjoitti:
Eivätköhän nekin ole aivan riittäviä, tällaisista tilapäisistä arvonnousuista johtuvia, joillekkin muutenkin suuripalkkaisille henkilöille maksettavia rahamääriä!
Tai, kaikkihan on suhteellista!
...> Sekoitko Forumiin?
Mikäs tämmäinen Forumin optiojuttu sitten on?
En ole kuullut, mutta Fortumin yhdestä ylisuuresta, voidaan kait puhua jo tähtitietellisestäkin summasta, on eri medioissa kerrottu.Kiitos korjauksesta. Yleensä esikatselen, mutta noin lyhyttä en viitsinyt, ja hassusti siinä sitten kävi.
- Kerrotaan
Inka kirjoitti:
Montakohan miestä Nokialla on eettisistä syistä kieltäytynyt optioista, ja lähtenyt opiskelemaan ammattia, jossa voi konkreettisesti parantaa niiden köyhien ja sairaiden elämää, joita on tarkastusmatkoillaan alihankkijakohteisiin halvan työvoiman maissa tavannut.
Tämä kuulostaa ihan nyyhkylehden tarinalta. Ainakin miesten luomassa kovien arvojen maailmassaettä niitä köyhiä ja sairaita, niin fyysistä-, psyykkistä-, kuin rahallistakin-, jopa optioapua tarvitsevia löytyisi myös paljon lähempääkin!
- hoidettu
Inka kirjoitti:
Minähän olen ihan yliopistossa käynyt opiskelemassa "googletusta". Olen kai ainoa, joka sun henkilöllisyytesi ainakin Suomi24:ssä on googlettamalla selvittänyt, ennen kuin sinulla oli edes omia kotisivuja selkäsivujen lisäksi. Googlettamalla työpaikkasikin löysin, vaikka olisi se pitänyt muutenkin arvata.
Hyvä että aivohalvaukset voidaan parantaa. Kaikki Suomen suvuttaisesta aneurysmataudista voivat henkäistä helpotuksesta. Nikamakäsittely vain ja tämä perinnöllisen geenivirheen aiheuttama (koululääketieteen mukaan) hengenvaarallinen sairaus on hoidettu.
Ihme kyllä tämä keuhkoputkentulehduskin alkaa hellittää, joten voit jäädä jatkamaan hoitamista rauhassa.
Terveitä päiviä ja pitkää ikää ja sen tuomaa viisautta!Mitähän iloa sait henkilöllisyyteni selvittämisestä? Ja sehän ei ollut lainkaan vaikeata. Siitä ei kannata kehuja itselleen ehdottaa...
Tuolla niitä kaikenlaisia "aivosairauksiakin" on epilepsiasta autismiin...
http://www.icpa4kids.org/research/chiropractic.htm - Tavallinen suomalainen
Inka kirjoitti:
Minähän olen ihan yliopistossa käynyt opiskelemassa "googletusta". Olen kai ainoa, joka sun henkilöllisyytesi ainakin Suomi24:ssä on googlettamalla selvittänyt, ennen kuin sinulla oli edes omia kotisivuja selkäsivujen lisäksi. Googlettamalla työpaikkasikin löysin, vaikka olisi se pitänyt muutenkin arvata.
Terveitä päiviä ja pitkää ikää ja sen tuomaa viisautta!Hei! En myönnä olevani tyhmä, mutta voisiko pääkirjoitukseen saada suomennuksen. En osaa vieraita kieliä. Olen asiasta kiinnostunut.
- ku en tiedä, mitä teille mo...
sillä mua on fibromyalgia vaivannut vuosikaudet, selkä leikattu eikä todettu mitään si-nivel...sellasia. Käsiä ja jalkoja särkee ja jomottelee, aamukankeutta on ja nestekertymäpatteja eli "herneitä" siel tääl pitkin käsivarsia ja jalkoja...ja te kurjat väittelette henkilöllisyydestä...ootte ihan naiveja. Ettekö tiedä, että fibromyalgia on aineenvaihduntahäiriö, jossa neste kertyy kuin herneiksi pehmytkudokseen aiheuttaen painetta hermosäikeisiin ja siitä johtuu särkyily, jomottelu?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117335Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705801- 955014
- 524265
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494096- 2233986
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283728- 423565
- 552952
- 422457