Skorpioni ja Härkä

utelias

Sopiiko skorpionimies ja härkänainen yhteen,
kertokaa kokemuksistanne,odotan vastausta

17

7055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se toinen utelias

      eiköhän skopulla ihan hyvin synkkää härän kanssa,koska ovar erillaisia.Aivan, kuin toistensa puuttuvat palat. :D mutta eipä nyt niin kauheasti omasta kokemuksesta ole mitään kerrottavaa, niinpä täällä on toinen utelias joka voisi olla kiinnostunut tietämään sopivatko nämä tähtimerkit yhteen ja muutenkin muitten ihan henkilökohtasista kokemuksista..:P

      • Skorpparinainen

        Olen skorppari ja olin naimisissa 10 vuotta härkämiehen kanssa. Mikäli arvostat uskollisuutta (ja skorpparithan arvostavat), härkä on täydellinen kumppani. Härkä on myös erittäin romanttinen ja pyrkii luomaan tunnelmallisia iltoja kynttilöiden, musiikin ja hyvän ruoan kera. Viihtyy hyvin kotioloissa, ehkäpä jopa liiankin hyvin - ongelmia saattaa muodostua esim. siitä, että skorppari ei saa kaveria mukaansa "iltamenoihin".


      • mä-78
        Skorpparinainen kirjoitti:

        Olen skorppari ja olin naimisissa 10 vuotta härkämiehen kanssa. Mikäli arvostat uskollisuutta (ja skorpparithan arvostavat), härkä on täydellinen kumppani. Härkä on myös erittäin romanttinen ja pyrkii luomaan tunnelmallisia iltoja kynttilöiden, musiikin ja hyvän ruoan kera. Viihtyy hyvin kotioloissa, ehkäpä jopa liiankin hyvin - ongelmia saattaa muodostua esim. siitä, että skorppari ei saa kaveria mukaansa "iltamenoihin".

        Mulla oli taas päinvastaiset kokemukset skorpioni-härkä suhteesta, se ei toiminut ollenkaan!!! Kaksi jääräpäätä yhdessä-ei todellakaan toimiva juttu.
        Ja minun tuntemani härkä ei todellakaan ollut kotioloissa viihtyvä vaan lenteli baareissa enemmän kuin laki sallii ja vielä yksikseen..ja tulos oli...sen monet jo arvaavatkin..


      • skorpion vs härkä
        Skorpparinainen kirjoitti:

        Olen skorppari ja olin naimisissa 10 vuotta härkämiehen kanssa. Mikäli arvostat uskollisuutta (ja skorpparithan arvostavat), härkä on täydellinen kumppani. Härkä on myös erittäin romanttinen ja pyrkii luomaan tunnelmallisia iltoja kynttilöiden, musiikin ja hyvän ruoan kera. Viihtyy hyvin kotioloissa, ehkäpä jopa liiankin hyvin - ongelmia saattaa muodostua esim. siitä, että skorppari ei saa kaveria mukaansa "iltamenoihin".

        mä oon skorpion ja mun systeri esim on härkä. mei tulla sen kaa toimee oikee ollenkaa ku molemmat on niin jääräpäisiä ja otetaan siks niin paljon yhteen ja just niinku edellinen sano niin ei siitä saa baariseuraa millää. se haluu olla himas ja vaikka pestä pyykkii mieluummin. kavereissakin on härkiä ja ne on just niitä kenen kaa tulee useiten faittia. mut kyllä niien kaa tulee joskus toimee aikansa kunnes on taas riidoissa. musta tuntuu että mulle oikeeta seuraa on rapu kun sen merkin kaa ei oo tullu ikinä ongelmia. entinen poikaystävä on rapu ja ollaa tosi hyvii kavereit vieläkin ja seurustellessakin oli helppoo elää sen kaa. siis ei mut onnea yrityksessä :)


      • arska

        lukekaa härän horoskoopista käykö skorppari sille


    • sepää

      Kolmentoistavuoden kokemuksella,miehenä,voin sanoa,että härkä on äiti,mutta mistä nainen skorpionille..

    • kokemusta mutta

      luulen vahvasti, että eivät sovi alkuunkaan yhteen, yhdistelmässä on varmaan liikaa erimielisyyksiä ja taistelua. Liian pääköt yhteen. Tämä on minun luuloni.

      • alinapalina

        no siis mä oon härkä ja mun entinen poikaystävä on skorpioni. hmm... kumpikin ollaan aika hemmetin jääräpäisiä, mutta omistushaluisia. rakastetaan toisiamme, mutta kun ei pysty seurustelemaan, koska kumpikin haluaa määrätä omasta ja sen toisen elämästä. ollaan kumminkin erittäin hyvissä väleissä, mitä nyt välillä otetaan yhteen pahastikkin. mut ne unohtuu. ailahtelevia jääräpäitä kumpikin. ei kestetä toisiamme ja välillä ei kestetä olla ilman toisiamme. jos tää nyt valaisis.


    • Scorpion......

      Hmm... Menee sinäänsä ohi vähän aiheesta, mut kumminki.. Ite oon nuori skorpioni mies ja toinen osapuoli hiukan vanhempi härkä nainen.. Molemmat aina tultu täysin toimeen... Skorpparin elämäähän ns. rauhottaa härkä.. Ainakin pitäis? Molemmat kyllä itsepäisiä jne. Mut ei ainakaan tässä kohdalla.. Kerron tälle härkä naiselle yli puolet elämästäni. Avaudun täysin niinsanotusti, puolet kavereistakaan ei tiedä kaikkea mitä tämä nainen.. :) Ikinä ei olta riidelty ja molemmat kertoo toisilleen asiat ja aina ollaan tultu toimeen täydellisesti.. En sit tiedä, kyseessä ihan 5-7 vuoden kaverisuhde, koskaan ei olla koitettu muuta.. En tiedä mihin johtais jos koittais, täydellinen tuho koko kaverisuhteelle vai toimiva juttu..? Parempi kai vaan olla kaverina :P

    • minä vaan

      mutta toisinpäin, siis skorpioninainen ja härkämies mitä oivallisin pari, omaan elämääni ei paljon muita ole ilmaantunutkaan kuin härkiä ja aina on pelittänyt hyvin

    • ihastunut

      olen ihastunut yhteen härkäpoikaan. Olisiko minulla joatin mahdollisuuksia edetä pidemmälle???? :-D olen itse skorppari

    • systeri

      20 vuoden kokemuksella itse olen härkä ja sisareni skorpioni ja suhde on kyllä ainutlaatuinen. Joskus tulee otettua yhteen mutta riidat selvitellään nopeasti. Sen sijaan itse härkänä en oikein veljeäni leijonaa tahdo oikein ymmärtää ollenkaan, on liian itsekeskeinen :D Tosin skorppareiden kanssa menee välillä hermot kun ovat niin säälittäviä välillä, mutta tiedostan että härkäkään ei mikään maailman helpoin merkki ole, nimittäin olen osannut pilata joka ikisen kaverisuhteeni mitä elämässäni on ollut. Että yksin mennään taas kohti uusia kaverisuhteita, jotka todennäköisesti taas kantavat sen 3 vuotta . . . Mutta mihin ystäviä tarvii kun on maailman paras sisko?

      • MrJuha82luupää

        Todennäköisesti et ole ite pilannu vaan MUUT, koska ite härkänä en siedä mitään vääryyttä ja ilkeyttä.
        Laitan silloin kaverisuhteet pois ja rakennan uusia parempien tyyppien kanssa.
        Ilkeät ihmiset ei kuulu kaveripiiriini!!!!
        Terveisin MrJuha82 härkä-jouskari-kauris mies pohjanmaalta Nivalasta.


    • kyllä sopii

      sopii erittäin hyvin, yksi parhaista yhdistelmistä.

    • Sanoisin että

      helvetin narsistisia merkkejä molemmat, mut siinähän ne päivät menee molemmat itteensä ihaillen:D

    • khyl1

      sopivat täydellisesti!

    • **J & L**

      Mukavaa oli niin kauan kun sitä kesti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe