Ihanat espanjalaiset miehet

Nimetön

Upea kokemus ;) - olen asunut puolet elämästäni Espanjassa, ja muutin takaisin kotosuomeen 14 vanhana. Nyt vanhempana olen viettänyt enemmän aikaa taas etelässä ja huomaan todellakin suomalaisten ja espanjalaisten miesten eron...... Espanjalainen mies uskaltaa näyttää tunteensa ja todella palvoa naistaan. Suomalainen mies taas ei kliseisesti puhu eikä pussaa... No, nyt on tulossa mallikeikka taas espanjaan, ja jään varmaan asumpaan sinne nyt pidempäänkin. saa nähdä mitä elämä tuo tullessaan...

75

23729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu...

      Hauskaa mallikeikkaa ja muitakin kivoja unia sulle. ;)

      Itse tiedän tällä hetkellä ainakin kolme onnellista suomi-espanjapariskuntaa, jossa senorita on ihan härmän jätkän kanssa lyönyt hynttyyt yhteen. Hyvin tuntuu kelpaavan. Espanjassa on muuten tietty miespopulaatio, joka juoksee jokaisen hameen kimpussa. Ei ole välttämättä ihan aitoa se heidän tunteilunsa. ;)

    • Señorita

      Oikeassa olet, kyllä eron suomalaiseen mieheen huomaa! Espanjalaiset ovat kyllä ihan eri tasolla kuin koto-Suomen kaksilahkeiset. Yhdyn myös täysin mielipiteeseesi espanjalaisten miesten ihanuudesta.
      Nim.merk. Espanjalaisen miehen kanssa 1,5 yhdessä, kohta muutto Españaan

      • sai riittää

        Kyllä juttu on niin että myös vuosikausia espanjalaisten kanssa elelleenä sitä kummasti oppi arvostamaan suomipoikaa. Hyi hitto sitä lipevyyttä jonka jotkut kuvittelevat rakkaudeksi. Jos haluat olla äiti miehellesi niin ota espanjalainen mies.


    • m22

      Aivan samanlaisia ne ovat kuin muutkin ulkomaalaiset lirkuttelijat.. vaikea sen 'eksotiikka'-kertoimen kanssa on kilpailla kun joillekin naisille jo pelkästään se tuntuu riittävän. Luulisi naisten olevan vähän vaivaantuneita jos mies sanoo täysin 1:1 KAIKEN mitä nainen haluaa kuulla, eikö se ole vähän epäilyttävää?.

    • Susannita

      Itse olen myös seurustellut espanjalaisen, fiksun, mielettömän komean, hyvin koulutetun miehen kanssa noin puolitoista vuotta. Totta se on mitä sanotaan että suomalainen nainen joka on kerran seurustellut ulkomaalaisen kanssa, ei enää etsi Suomesta seuraa.

      • Vai sellasta?

        "Totta se on mitä sanotaan että suomalainen nainen joka on kerran seurustellut ulkomaalaisen kanssa, ei enää etsi Suomesta seuraa."

        Kerrohan miten isoon otokseen sun päätelmäsi perustuu?
        Ei ku ulkomaalaiset on niin ihquja, kun ne osaa ulkomaan kieltä. Olin ihan lovena heti. Oooh.
        Tää kertoo minusta aika paljon sun juntteudesta. Katsot vieläkin ulkomaalaisia ylöspäin kun ne on niin jännittäviä ulkomailta.


      • Susannita
        Vai sellasta? kirjoitti:

        "Totta se on mitä sanotaan että suomalainen nainen joka on kerran seurustellut ulkomaalaisen kanssa, ei enää etsi Suomesta seuraa."

        Kerrohan miten isoon otokseen sun päätelmäsi perustuu?
        Ei ku ulkomaalaiset on niin ihquja, kun ne osaa ulkomaan kieltä. Olin ihan lovena heti. Oooh.
        Tää kertoo minusta aika paljon sun juntteudesta. Katsot vieläkin ulkomaalaisia ylöspäin kun ne on niin jännittäviä ulkomailta.

        Olen vain kuullut niin sanottavan monesti. Myös radiossa.

        Itseasissa olin kauhea rasisti ennen niinkuin normaali juntti suomalainen. Myös tätä ihmistä kohtaan olin kylmä ja ennakkoluuloinen. Tutustuimme pikkuhiljaa, juttelimme, ei ollut aikomuskaan ihastua tai mennä yhteen. Mutta niin siinä vain kävi. Ja hyvä kun kävi.

        "Ei ku ulkomaalaiset on niin ihquja, kun ne osaa ulkomaan kieltä. Olin ihan lovena heti. Oooh.
        Tää kertoo minusta aika paljon sun juntteudesta. Katsot vieläkin ulkomaalaisia ylöspäin kun ne on niin jännittäviä ulkomailta. "

        Ööö? Kyllä minä katson kaikkia ihmisiä ylöspäin koska kunnioitan muita ihmisiä. Vieraasta kielestä en ole sanonut mitään, mutta tottahan se on että italia ja espanja ovat molemmat kovin kauniita kieliä.


      • juu
        Susannita kirjoitti:

        Olen vain kuullut niin sanottavan monesti. Myös radiossa.

        Itseasissa olin kauhea rasisti ennen niinkuin normaali juntti suomalainen. Myös tätä ihmistä kohtaan olin kylmä ja ennakkoluuloinen. Tutustuimme pikkuhiljaa, juttelimme, ei ollut aikomuskaan ihastua tai mennä yhteen. Mutta niin siinä vain kävi. Ja hyvä kun kävi.

        "Ei ku ulkomaalaiset on niin ihquja, kun ne osaa ulkomaan kieltä. Olin ihan lovena heti. Oooh.
        Tää kertoo minusta aika paljon sun juntteudesta. Katsot vieläkin ulkomaalaisia ylöspäin kun ne on niin jännittäviä ulkomailta. "

        Ööö? Kyllä minä katson kaikkia ihmisiä ylöspäin koska kunnioitan muita ihmisiä. Vieraasta kielestä en ole sanonut mitään, mutta tottahan se on että italia ja espanja ovat molemmat kovin kauniita kieliä.

        Jotenkin mua aina hieman epäilyttää tämän palstan blondien rakkaudentunnustukset ihqua ulkkismiestään kohtaan, kun niihin aina tuntuu liittyvän jonkinlainen kauna ja katkeruus suomalaisia miehiä kohtaan... Jos ihminen on oikeasti rakastunut niin mitä motiivia hällä olis mollata omaa isäänsä, veljiään jne.?

        Ettei vaan olis niin että taisit olla sitä porukkaa joka ei ollut ihan kauhea hitti suomalaisten poikien parissa ja nyt siitä oot vähän katkera? ;)


      • Wind
        juu kirjoitti:

        Jotenkin mua aina hieman epäilyttää tämän palstan blondien rakkaudentunnustukset ihqua ulkkismiestään kohtaan, kun niihin aina tuntuu liittyvän jonkinlainen kauna ja katkeruus suomalaisia miehiä kohtaan... Jos ihminen on oikeasti rakastunut niin mitä motiivia hällä olis mollata omaa isäänsä, veljiään jne.?

        Ettei vaan olis niin että taisit olla sitä porukkaa joka ei ollut ihan kauhea hitti suomalaisten poikien parissa ja nyt siitä oot vähän katkera? ;)

        Seurustelen parhaillaan erään espanjalaismiehen kanssa. Ja täytyy kyllä sanoa, että hän on todellakin kaikkea sitä mitä nainen voi vain toivoa!!!

        Kokemusta minulla on suomalaisista miehistä sen verran, että seurustelin melkein pari vuotta yhden miehen kanssa, kunnes erosimme ystävinä. Juttu ei vaan toiminu.

        Sen jälkeen monikin suomalainen mies on ollut minusta hyvin kiinnostunu, mutta ei vaan kolahtanut. Sitten törmäsin sattumalta nykyiseen poikaystävääni ja olen onnellisempi kuin koskaan!!!!!


      • Susannita
        juu kirjoitti:

        Jotenkin mua aina hieman epäilyttää tämän palstan blondien rakkaudentunnustukset ihqua ulkkismiestään kohtaan, kun niihin aina tuntuu liittyvän jonkinlainen kauna ja katkeruus suomalaisia miehiä kohtaan... Jos ihminen on oikeasti rakastunut niin mitä motiivia hällä olis mollata omaa isäänsä, veljiään jne.?

        Ettei vaan olis niin että taisit olla sitä porukkaa joka ei ollut ihan kauhea hitti suomalaisten poikien parissa ja nyt siitä oot vähän katkera? ;)

        " Jos suomalainen nainen on ulkomaalaisen miehen kanssa, se johtuu siitä että hän ei kelpaa suomalaiselle miehelle. " Niinpä niin.

        Itseasiassa olen kovinkin hittiä ihan minkä maalaisten keskuudessa tahansa. Pohjoismassa en niin eksoottinen tietenkään kuin muissa maissa.

        Minulla ei ole mitään suomalaisia miehiä vastaan, kaksi vakavaa ja kaksi ei niin vakavaa suhdetta takana suomalais miesten kanssa.

        Se mikä iskee siellä etelässä on varmaan kulttuurin syytä. Hänen kanssaan tunnen olevani nainen, miehet pitävät hyvää ja hellää huolta naisistaan. Se on ihana tunne. Siellä nainen saa olla nainen. Täällä Suomessa naisen täytyy olla se joka hellii sitä urostaan ja pitää arjen järjestyksessä.

        Sanoin vaan että olen sen verran nyt nähnyt etelän menoa ja pohjoisen menoa, että MINULLE sopii etelän meno parhaiten. En ole missään vaiheessa sanonut mitään pahaa suomalaisista miehistä. Heissäkin on puolensa, mutta häviävät silti kaksi - yksi.


      • Wind
        Susannita kirjoitti:

        " Jos suomalainen nainen on ulkomaalaisen miehen kanssa, se johtuu siitä että hän ei kelpaa suomalaiselle miehelle. " Niinpä niin.

        Itseasiassa olen kovinkin hittiä ihan minkä maalaisten keskuudessa tahansa. Pohjoismassa en niin eksoottinen tietenkään kuin muissa maissa.

        Minulla ei ole mitään suomalaisia miehiä vastaan, kaksi vakavaa ja kaksi ei niin vakavaa suhdetta takana suomalais miesten kanssa.

        Se mikä iskee siellä etelässä on varmaan kulttuurin syytä. Hänen kanssaan tunnen olevani nainen, miehet pitävät hyvää ja hellää huolta naisistaan. Se on ihana tunne. Siellä nainen saa olla nainen. Täällä Suomessa naisen täytyy olla se joka hellii sitä urostaan ja pitää arjen järjestyksessä.

        Sanoin vaan että olen sen verran nyt nähnyt etelän menoa ja pohjoisen menoa, että MINULLE sopii etelän meno parhaiten. En ole missään vaiheessa sanonut mitään pahaa suomalaisista miehistä. Heissäkin on puolensa, mutta häviävät silti kaksi - yksi.

        Sussanita puhuu kyllä asiaa, että etelän mies voittaa suomalaisen. Poikaystäväni kanssa todellakin tunnen olevani nainen. On esim. ihanaa kuulla hänen sanovan minua kauniiksi ja seksikkääksi. Kuitenkin hän ei sano asioita joita ei tarkoita. Esim. ei hän ekana iltanu hokenut "I love you!" Tästä miehestä en ikinä halua luopua!


      • hän
        Wind kirjoitti:

        Sussanita puhuu kyllä asiaa, että etelän mies voittaa suomalaisen. Poikaystäväni kanssa todellakin tunnen olevani nainen. On esim. ihanaa kuulla hänen sanovan minua kauniiksi ja seksikkääksi. Kuitenkin hän ei sano asioita joita ei tarkoita. Esim. ei hän ekana iltanu hokenut "I love you!" Tästä miehestä en ikinä halua luopua!

        vaan haluaisi kun kyllästyy tuohon yksinkertaisuuteen.


      • hittiä
        Susannita kirjoitti:

        " Jos suomalainen nainen on ulkomaalaisen miehen kanssa, se johtuu siitä että hän ei kelpaa suomalaiselle miehelle. " Niinpä niin.

        Itseasiassa olen kovinkin hittiä ihan minkä maalaisten keskuudessa tahansa. Pohjoismassa en niin eksoottinen tietenkään kuin muissa maissa.

        Minulla ei ole mitään suomalaisia miehiä vastaan, kaksi vakavaa ja kaksi ei niin vakavaa suhdetta takana suomalais miesten kanssa.

        Se mikä iskee siellä etelässä on varmaan kulttuurin syytä. Hänen kanssaan tunnen olevani nainen, miehet pitävät hyvää ja hellää huolta naisistaan. Se on ihana tunne. Siellä nainen saa olla nainen. Täällä Suomessa naisen täytyy olla se joka hellii sitä urostaan ja pitää arjen järjestyksessä.

        Sanoin vaan että olen sen verran nyt nähnyt etelän menoa ja pohjoisen menoa, että MINULLE sopii etelän meno parhaiten. En ole missään vaiheessa sanonut mitään pahaa suomalaisista miehistä. Heissäkin on puolensa, mutta häviävät silti kaksi - yksi.

        Hitistä on täälläkin kirjoitus

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000721&posting=22000000013556267


      • Susannita

      • hittiä
        Susannita kirjoitti:

        kun et ole nähnyt.

        Sen verran monenlaista nähty että vähän epäilen että aineksia yllätykselle ei enää löydy. Samaa paskaa eri paketissa, aivan kuin miehetkin.
        Turhaa olla niin itsevarma.

        "Vaaleat hiukset ja siniset silmät eivät italialaismiehelle merkitse kauneutta, vaan varmaa panoa. Ei skandinaavi ole kaunotar, vaan ilmainen huora."

        Täälläkin kuulee suomalaisten miesten puhuvan usein halventavaan sävyyn "thai-tytöistä" kun näkevät sellaisen (tai ei ole edes pakko nähdä).
        Joten miksi ei aivan hyvin joku "oih niin eksoottinen ja minua palvova"-italialainen voisi ajatella noin? Ja vastaukseksi ei kelpaa että "suomalainen mies on paska juntti".

        Et tainnut ymmärtää tuota "viehättävää rumuutta" oikein, ei se tarkoita että nainen olisi suorastaan ruma. Vaan kuten siellä oli kirjoitettu

        "Viehättävän ruma" on naisyksilö, joka ulkoisen olemuksensa tai käytöksensä puolesta voidaan luokitella kulttuurin hyväksymän naiseuden ulkopuolelle. Viehättävä rumuus syntyy joko geneettisen erilaisuuden tai suunnitelmallisen "pukeutumisen" tuloksena. Jälkimmäisestä esimerkkinä prostituoidut, edellisestä esimerkiksi thaimaalaiset naiset Suomessa. Thaimaalainen huora on suomalaisessa kontekstissa "viehättävän ruma" jo kahdella toisiaan tukevalla tavalla. "


      • Susannita
        hittiä kirjoitti:

        Sen verran monenlaista nähty että vähän epäilen että aineksia yllätykselle ei enää löydy. Samaa paskaa eri paketissa, aivan kuin miehetkin.
        Turhaa olla niin itsevarma.

        "Vaaleat hiukset ja siniset silmät eivät italialaismiehelle merkitse kauneutta, vaan varmaa panoa. Ei skandinaavi ole kaunotar, vaan ilmainen huora."

        Täälläkin kuulee suomalaisten miesten puhuvan usein halventavaan sävyyn "thai-tytöistä" kun näkevät sellaisen (tai ei ole edes pakko nähdä).
        Joten miksi ei aivan hyvin joku "oih niin eksoottinen ja minua palvova"-italialainen voisi ajatella noin? Ja vastaukseksi ei kelpaa että "suomalainen mies on paska juntti".

        Et tainnut ymmärtää tuota "viehättävää rumuutta" oikein, ei se tarkoita että nainen olisi suorastaan ruma. Vaan kuten siellä oli kirjoitettu

        "Viehättävän ruma" on naisyksilö, joka ulkoisen olemuksensa tai käytöksensä puolesta voidaan luokitella kulttuurin hyväksymän naiseuden ulkopuolelle. Viehättävä rumuus syntyy joko geneettisen erilaisuuden tai suunnitelmallisen "pukeutumisen" tuloksena. Jälkimmäisestä esimerkkinä prostituoidut, edellisestä esimerkiksi thaimaalaiset naiset Suomessa. Thaimaalainen huora on suomalaisessa kontekstissa "viehättävän ruma" jo kahdella toisiaan tukevalla tavalla. "

        "Vaaleat hiukset ja siniset silmät eivät italialaismiehelle merkitse kauneutta, vaan varmaa panoa. Ei skandinaavi ole kaunotar, vaan ilmainen huora."

        Ei minusta vaaleat hiukset ja siniset silmät tarkoitakkaan kauneutta. Vaikka hiukset olisivat vihreät ja silmät punaiset, toiset vaan ovat kauniita ja toiset eivät. Vaikka jätesäkki päällä.

        "Joten miksi ei aivan hyvin joku "oih niin eksoottinen ja minua palvova"-italialainen voisi ajatella noin? Ja vastaukseksi ei kelpaa että "suomalainen mies on paska juntti". "

        Tottakai voi ajatella! Olenko minä väittänyt jotain muuta? Minä en ole poikaystäväni kanssa sen takia että hän palvoisi minua, ihan samalailla minua palvoo suomalainenkin mies.

        Ja tuosta sinun viehättävän ruman jostakin! Minä olen ihan normaalisti pukeutuva pitkä kaunis vaalea tyttö. Enkä mikään "ulkoisen olemuksensa tai käytöksensä puolesta voidaan luokitella kulttuurin hyväksymän naiseuden ulkopuolelle."


      • juu...
        Susannita kirjoitti:

        " Jos suomalainen nainen on ulkomaalaisen miehen kanssa, se johtuu siitä että hän ei kelpaa suomalaiselle miehelle. " Niinpä niin.

        Itseasiassa olen kovinkin hittiä ihan minkä maalaisten keskuudessa tahansa. Pohjoismassa en niin eksoottinen tietenkään kuin muissa maissa.

        Minulla ei ole mitään suomalaisia miehiä vastaan, kaksi vakavaa ja kaksi ei niin vakavaa suhdetta takana suomalais miesten kanssa.

        Se mikä iskee siellä etelässä on varmaan kulttuurin syytä. Hänen kanssaan tunnen olevani nainen, miehet pitävät hyvää ja hellää huolta naisistaan. Se on ihana tunne. Siellä nainen saa olla nainen. Täällä Suomessa naisen täytyy olla se joka hellii sitä urostaan ja pitää arjen järjestyksessä.

        Sanoin vaan että olen sen verran nyt nähnyt etelän menoa ja pohjoisen menoa, että MINULLE sopii etelän meno parhaiten. En ole missään vaiheessa sanonut mitään pahaa suomalaisista miehistä. Heissäkin on puolensa, mutta häviävät silti kaksi - yksi.

        Niinhän se aina menee, täällä verkossa jokainen Susanita on niiiiin kovaa hittiä kaikenmaalaisten miesten keskuudessa. :)

        Miten musta kuitenkin tuntuu, että syy siihen miksi sinä ja kaltaisesi tänne tekstejänne raapustelette ei ole toitottaa omaa parisuhdeonnea vaan mollata suomalaista miestä. "Juu ei oo suomipojista mihinkään espanjan manoloitten jälkeen ei." ;)

        Ja tämä on aika outoa käytöstä ihmiseltä, joka väittää olevansa aidosti onnellinen. Mut eihän siinä mitään, jos sinä saat onnesi siitä että voit näyttää pitkää nenää suomalaisille äijille että lällällää, mullapa on spaniooli, njääh njääh, niin siittä vaan kuule ihan rohkeasti. Mutta älä nyt sitten hirveästi tuohdu jos ihmiset näkee sun läpi ja tajuaa aika nopeasti sun aidot motiivit. Rakkaudesta se hevonenkin potkii, katsos. ;)


      • jep...
        Wind kirjoitti:

        Seurustelen parhaillaan erään espanjalaismiehen kanssa. Ja täytyy kyllä sanoa, että hän on todellakin kaikkea sitä mitä nainen voi vain toivoa!!!

        Kokemusta minulla on suomalaisista miehistä sen verran, että seurustelin melkein pari vuotta yhden miehen kanssa, kunnes erosimme ystävinä. Juttu ei vaan toiminu.

        Sen jälkeen monikin suomalainen mies on ollut minusta hyvin kiinnostunu, mutta ei vaan kolahtanut. Sitten törmäsin sattumalta nykyiseen poikaystävääni ja olen onnellisempi kuin koskaan!!!!!

        Tiedätkös Wind, en oikein usko sun juttujas. Tsori nyt vaan. :)


      • Wind
        jep... kirjoitti:

        Tiedätkös Wind, en oikein usko sun juttujas. Tsori nyt vaan. :)

        Mitenniin?? Mistäs moinen?? Mut tosiaan, kyllä toi mun juttu on ihan totta. Ja musta tosiaan tuntuu, että hän on täydellinen -ainakin minulle. =) Vaikka eihän kukaan meistä ole täydellinen, joten ehkä osuvampi sana olis sopiva. Poikaystäväni on kiltti, kohtelias, ystävällinen, luotettava, rehellinen,komea, hyvin koulutettu, ihana perhe ja ystävät, töissä, tykkää melko samoista asioista kuin minä... Niin ja joskus hänestä löytyy sitä tulisuutta.


      • noh...
        Wind kirjoitti:

        Mitenniin?? Mistäs moinen?? Mut tosiaan, kyllä toi mun juttu on ihan totta. Ja musta tosiaan tuntuu, että hän on täydellinen -ainakin minulle. =) Vaikka eihän kukaan meistä ole täydellinen, joten ehkä osuvampi sana olis sopiva. Poikaystäväni on kiltti, kohtelias, ystävällinen, luotettava, rehellinen,komea, hyvin koulutettu, ihana perhe ja ystävät, töissä, tykkää melko samoista asioista kuin minä... Niin ja joskus hänestä löytyy sitä tulisuutta.

        Suoraan sanoen et tosiaan kuulosta kovin uskottavalta. Sori vaan. :)

        Mut anyways, jos tarinasi on totta niin lykkyä tykö vaan! Ettei vaan käy kuin 90 % näissä tapauksista että loikitaan maitojunalla takaisin Suomeen häntä koipien välissä ja ollaan melko hiljaa ulkkismiesten ihanuudesta. ;)


      • hittiä
        Susannita kirjoitti:

        "Vaaleat hiukset ja siniset silmät eivät italialaismiehelle merkitse kauneutta, vaan varmaa panoa. Ei skandinaavi ole kaunotar, vaan ilmainen huora."

        Ei minusta vaaleat hiukset ja siniset silmät tarkoitakkaan kauneutta. Vaikka hiukset olisivat vihreät ja silmät punaiset, toiset vaan ovat kauniita ja toiset eivät. Vaikka jätesäkki päällä.

        "Joten miksi ei aivan hyvin joku "oih niin eksoottinen ja minua palvova"-italialainen voisi ajatella noin? Ja vastaukseksi ei kelpaa että "suomalainen mies on paska juntti". "

        Tottakai voi ajatella! Olenko minä väittänyt jotain muuta? Minä en ole poikaystäväni kanssa sen takia että hän palvoisi minua, ihan samalailla minua palvoo suomalainenkin mies.

        Ja tuosta sinun viehättävän ruman jostakin! Minä olen ihan normaalisti pukeutuva pitkä kaunis vaalea tyttö. Enkä mikään "ulkoisen olemuksensa tai käytöksensä puolesta voidaan luokitella kulttuurin hyväksymän naiseuden ulkopuolelle."

        Itsepetos itsepetos itsepetos

        Kyllä se on vaikeaa kohdata totuus että sellainen mahdollisuus olisi. Ei ole vaikea ymmärtää miksi turkkilaiset ja italiaanot yms.. on niin höpöhöpö romanttisia näitä pohjoisen naisia kohtaan, millään ei ole niin helpompi itseään pistää tyrkylle kuin eksotiikalla, ei tarvitse kuin syntyä ja sitten tutustua toisesta maasta tulevaan.

        Ja et vieläkään tajunnut tuota "viehättävän rumaa", ei ole ihmekään jos et ole jaksanut suomalaisen miehen kanssa yrittää (en sillä että PAKKO olisi). Se ei edelleenkään katso siihen vaikka olisit omasta mielestäsi kuinka normaalisti pukeutunut, se miten sinä pukeudut 'normaalisti' voi olla aika epänormaalia esim.muslimivaltiossa jossa sinun odotettu elinikäsi lyhenee huomattavasti sellaisella pukeutumisella ja käytöksellä mihin olet niin tottunut.

        Sitten se geeniperimä, juuri kuten siinä kirjoituksessakin oli, thaimaalainen on thaimaalainen vaikka voissa paistaisi joten hän mitä todennäköisimmin saa täällä jonkin asteen "thai-tyttö"-leiman, joka ON perin ikävää.
        Joten miten sinä oletat että sinä et saisi jonkin sortin vastaavaa leimaa? Siksi koska tulet omasta mielestäsi 'paremmasta' maasta?

        En edes käsittele miten täällä virolaiset ja venäläiset naiset jo nähdään. Olen jopa joutunut suomalaisia naisia kuuntelemaan kun käärmeissään ovat minua pyytäneet haukkumaan ulkomaalaisia naisia pelkästään heidän ulkonäkönsä takia, sanoin että turkissa heitä ei nähtäisi juurikaan sen kummempina kuin miten osa suomalaisia näkevät nämä thaimaalaiset, venäläiset ja virolaiset.

        Pisti vähän miettimään koska tiedän että yhdellä heistä on aika railakkaita muistoja turkista.


      • ulkomailla
        Susannita kirjoitti:

        Olen vain kuullut niin sanottavan monesti. Myös radiossa.

        Itseasissa olin kauhea rasisti ennen niinkuin normaali juntti suomalainen. Myös tätä ihmistä kohtaan olin kylmä ja ennakkoluuloinen. Tutustuimme pikkuhiljaa, juttelimme, ei ollut aikomuskaan ihastua tai mennä yhteen. Mutta niin siinä vain kävi. Ja hyvä kun kävi.

        "Ei ku ulkomaalaiset on niin ihquja, kun ne osaa ulkomaan kieltä. Olin ihan lovena heti. Oooh.
        Tää kertoo minusta aika paljon sun juntteudesta. Katsot vieläkin ulkomaalaisia ylöspäin kun ne on niin jännittäviä ulkomailta. "

        Ööö? Kyllä minä katson kaikkia ihmisiä ylöspäin koska kunnioitan muita ihmisiä. Vieraasta kielestä en ole sanonut mitään, mutta tottahan se on että italia ja espanja ovat molemmat kovin kauniita kieliä.

        "Olen vain kuullut niin sanottavan monesti. Myös radiossa"

        Nain sanovat naiset kaikkialla. Itse olen oleskellut Etela-Amerikassa (taalla taas) ja paikalliset naiset sanoo ihan samaa. Oman maan miehet on sikoja ja juntteja ja machisteja, eika ne tanssi eika mitaan. Mutta eurooppalainen tai pohjois-amerikkalainen mies vasta on jotain.


      • Susannita
        hittiä kirjoitti:

        Itsepetos itsepetos itsepetos

        Kyllä se on vaikeaa kohdata totuus että sellainen mahdollisuus olisi. Ei ole vaikea ymmärtää miksi turkkilaiset ja italiaanot yms.. on niin höpöhöpö romanttisia näitä pohjoisen naisia kohtaan, millään ei ole niin helpompi itseään pistää tyrkylle kuin eksotiikalla, ei tarvitse kuin syntyä ja sitten tutustua toisesta maasta tulevaan.

        Ja et vieläkään tajunnut tuota "viehättävän rumaa", ei ole ihmekään jos et ole jaksanut suomalaisen miehen kanssa yrittää (en sillä että PAKKO olisi). Se ei edelleenkään katso siihen vaikka olisit omasta mielestäsi kuinka normaalisti pukeutunut, se miten sinä pukeudut 'normaalisti' voi olla aika epänormaalia esim.muslimivaltiossa jossa sinun odotettu elinikäsi lyhenee huomattavasti sellaisella pukeutumisella ja käytöksellä mihin olet niin tottunut.

        Sitten se geeniperimä, juuri kuten siinä kirjoituksessakin oli, thaimaalainen on thaimaalainen vaikka voissa paistaisi joten hän mitä todennäköisimmin saa täällä jonkin asteen "thai-tyttö"-leiman, joka ON perin ikävää.
        Joten miten sinä oletat että sinä et saisi jonkin sortin vastaavaa leimaa? Siksi koska tulet omasta mielestäsi 'paremmasta' maasta?

        En edes käsittele miten täällä virolaiset ja venäläiset naiset jo nähdään. Olen jopa joutunut suomalaisia naisia kuuntelemaan kun käärmeissään ovat minua pyytäneet haukkumaan ulkomaalaisia naisia pelkästään heidän ulkonäkönsä takia, sanoin että turkissa heitä ei nähtäisi juurikaan sen kummempina kuin miten osa suomalaisia näkevät nämä thaimaalaiset, venäläiset ja virolaiset.

        Pisti vähän miettimään koska tiedän että yhdellä heistä on aika railakkaita muistoja turkista.

        Minulla voi olla ihan mikä leima espanjassa vaan, en siitä välitä. Kuhan mieheni ja hänen perheensä rakastaa minua. On sitten mikä leima tahansa, kaunis olen ja siitä ei pääse mihinkään. Kaunis olen myös suomalaisten miesten keskuudessa. Minä en lähtenyt ulkomaille miestä etsimään. Kun vapauduin edellisestä suhteesta suomalaisen miehen kanssa, kävin useamman SUOMALAISEn miehen kanssa treffeillä, mutta sitten vaan tapasin hänet ja rakastuin, minkäs teet? Se minkälainen hän on minua kohtaan on iha samanlaista millainen hän on ollut ex tyttöystäväänsä kohtaan joka on ihan hänen maalaisensa. Minusta joka maissa on kauniita ja rumia naisia. On kauniita venäläisiä, virolaisia, thaimaalaisia, tottakai!! Miksi ei olisi? Mitä täällä Suomessa kaikesta niistä ajatellaan, ei minua kiinnosta pätkääkään. Sitten on toiset jotka eivät ole niin kauniita ja mikä siinä sitten on niin vaikea ymmärtää? Jos näemme kaupungilla thaimaa tytön joka on oikeasti kaunis tyttö, uskon että kaikki ajattelevat että hän on kaunis tyttö, on hän sitten minkä rotuinen tahansa. Kateelliset ehkä voivat väittää vastaan.


      • Susannita
        ulkomailla kirjoitti:

        "Olen vain kuullut niin sanottavan monesti. Myös radiossa"

        Nain sanovat naiset kaikkialla. Itse olen oleskellut Etela-Amerikassa (taalla taas) ja paikalliset naiset sanoo ihan samaa. Oman maan miehet on sikoja ja juntteja ja machisteja, eika ne tanssi eika mitaan. Mutta eurooppalainen tai pohjois-amerikkalainen mies vasta on jotain.

        Naapurin ruoho on aina vihreämpää :)


      • Susannita
        juu... kirjoitti:

        Niinhän se aina menee, täällä verkossa jokainen Susanita on niiiiin kovaa hittiä kaikenmaalaisten miesten keskuudessa. :)

        Miten musta kuitenkin tuntuu, että syy siihen miksi sinä ja kaltaisesi tänne tekstejänne raapustelette ei ole toitottaa omaa parisuhdeonnea vaan mollata suomalaista miestä. "Juu ei oo suomipojista mihinkään espanjan manoloitten jälkeen ei." ;)

        Ja tämä on aika outoa käytöstä ihmiseltä, joka väittää olevansa aidosti onnellinen. Mut eihän siinä mitään, jos sinä saat onnesi siitä että voit näyttää pitkää nenää suomalaisille äijille että lällällää, mullapa on spaniooli, njääh njääh, niin siittä vaan kuule ihan rohkeasti. Mutta älä nyt sitten hirveästi tuohdu jos ihmiset näkee sun läpi ja tajuaa aika nopeasti sun aidot motiivit. Rakkaudesta se hevonenkin potkii, katsos. ;)

        En tahdo mollata suomalaista miestä. Nainen kirjoitti avausrepliikin ja halusin vastata, en ehkä ajatellut että siitä suomipojat ottaisi herneen nenään naisten välisestä keskustelusta. Se oli enemmänkin vinkkinä muille naisille. Kuten sanoin niin suomalaisessa miehessä on kyllä puolensa, samoin kuin espanjalaisessa on sitä jotain mitä ei suomalaisesta löydy, on suomalaisessa sitä jotain myös mitä espanjalaisesta ei löydy. Mutta minulle nyt sopii paremmin tuo espanjalainen ja heidän kulttuurinsa. En halua näyttää miehille " että mulla on espanjooli ", olen siitä aika hiljaa myös miespuolisten suomalaisystävieni kanssa koska tiedän yleisen reaktion. Mutta naisystäville kyllä tahdon sen näyttää :)


      • hittiä
        Susannita kirjoitti:

        Minulla voi olla ihan mikä leima espanjassa vaan, en siitä välitä. Kuhan mieheni ja hänen perheensä rakastaa minua. On sitten mikä leima tahansa, kaunis olen ja siitä ei pääse mihinkään. Kaunis olen myös suomalaisten miesten keskuudessa. Minä en lähtenyt ulkomaille miestä etsimään. Kun vapauduin edellisestä suhteesta suomalaisen miehen kanssa, kävin useamman SUOMALAISEn miehen kanssa treffeillä, mutta sitten vaan tapasin hänet ja rakastuin, minkäs teet? Se minkälainen hän on minua kohtaan on iha samanlaista millainen hän on ollut ex tyttöystäväänsä kohtaan joka on ihan hänen maalaisensa. Minusta joka maissa on kauniita ja rumia naisia. On kauniita venäläisiä, virolaisia, thaimaalaisia, tottakai!! Miksi ei olisi? Mitä täällä Suomessa kaikesta niistä ajatellaan, ei minua kiinnosta pätkääkään. Sitten on toiset jotka eivät ole niin kauniita ja mikä siinä sitten on niin vaikea ymmärtää? Jos näemme kaupungilla thaimaa tytön joka on oikeasti kaunis tyttö, uskon että kaikki ajattelevat että hän on kaunis tyttö, on hän sitten minkä rotuinen tahansa. Kateelliset ehkä voivat väittää vastaan.

        Ei tässä nyt edelleenkään ole kyse siitä että joku olisi ruma rotunsa takia, vaan sen että tietyissä maissa tietynlaiset piirteet liitetään johonkin, joita sitten löytyy näitä toisia maita edustavilta. Esimerkiksi juuri tuo "helppo thai-tyttö", juuri sen takia että hän on thaimaalainen, ei sen takia että hänen ulkonäkönsä poikkeaisi merkittävästi muista thaimaalaisista.
        Sitä pidetään 'viehättävänä rumuutena' joka ei siis tarkoita että joku olisi suorastaan ruma, vaan että hänet mielletään jollakin tapaa yksinkertaisesti vähän huonommaksi, juuri sen thai-tyttö leiman takia, ei sen takia että hän jotenkin poikkeaisi muista thaimaalaisista ulkonäkönsä takia. Aivan sama juttu virolaisille ja venäläisille naisille, jotka useimmiten käsittääkseni ovat hyvännäköisiä millä mittapuulla tahansa, mutta heidät on vaan opittu yhdistämään prostituutioon ja postimyynti vaimoihin, joten ei siitä mihinkään pääse, ja noita asioita pidetään ei-naisellisina ja "huonompien ihmisten"-juttuina, jolloin se thaimaalaisen/virolaisen/venäläisen naisen hankkinut mieskin saa kärsiä siitä, aivan kuin se kehitysmaasta raahatun vässykänkin ottanut suomalainen nainenkin.

        Kuinka paljon pitää vielä rautalangasta vääntää?


      • ;-D
        Susannita kirjoitti:

        En tahdo mollata suomalaista miestä. Nainen kirjoitti avausrepliikin ja halusin vastata, en ehkä ajatellut että siitä suomipojat ottaisi herneen nenään naisten välisestä keskustelusta. Se oli enemmänkin vinkkinä muille naisille. Kuten sanoin niin suomalaisessa miehessä on kyllä puolensa, samoin kuin espanjalaisessa on sitä jotain mitä ei suomalaisesta löydy, on suomalaisessa sitä jotain myös mitä espanjalaisesta ei löydy. Mutta minulle nyt sopii paremmin tuo espanjalainen ja heidän kulttuurinsa. En halua näyttää miehille " että mulla on espanjooli ", olen siitä aika hiljaa myös miespuolisten suomalaisystävieni kanssa koska tiedän yleisen reaktion. Mutta naisystäville kyllä tahdon sen näyttää :)

        Niin, et tahtonut mollata suomalaista miestä kirjoittamalla:

        "Totta se on mitä sanotaan että suomalainen nainen joka on kerran seurustellut ulkomaalaisen kanssa, ei enää etsi Suomesta seuraa."

        Niinhän se oli? ;) No, olet kovin nuori ja naiivi. Motiivisi tänne kirjoitteluun ovat aika selkeät, olet katkera koska et Suomesta miestä saanut. Siksi koitat esittää, että et olisi heitä halunnutkaan. Aika yksinkertaista psykologiaa.

        Eiköhän sinunkin kohdallasi käy samoin kuin suurimman näistä tapauksista. Palaat häntä koipien välissä Suomeen kun tajuat, että se ihqu spaniooli onkin ihan tavallinen pena, ja vieläpä sellainen mies jota ei Espanjassa paljoa arvosteta (vrt. Sir Vili). Sen kyllä uskon, että kertoilet auliin ylpeänä kaikille naisystävillesi miten iiiihanaa nyt on, mutta usko pois, tulet vielä vanhempana ja viisaampana häpeämään näitä tarinoitasi. :)


      • minä vaan.....
        Susannita kirjoitti:

        Olen vain kuullut niin sanottavan monesti. Myös radiossa.

        Itseasissa olin kauhea rasisti ennen niinkuin normaali juntti suomalainen. Myös tätä ihmistä kohtaan olin kylmä ja ennakkoluuloinen. Tutustuimme pikkuhiljaa, juttelimme, ei ollut aikomuskaan ihastua tai mennä yhteen. Mutta niin siinä vain kävi. Ja hyvä kun kävi.

        "Ei ku ulkomaalaiset on niin ihquja, kun ne osaa ulkomaan kieltä. Olin ihan lovena heti. Oooh.
        Tää kertoo minusta aika paljon sun juntteudesta. Katsot vieläkin ulkomaalaisia ylöspäin kun ne on niin jännittäviä ulkomailta. "

        Ööö? Kyllä minä katson kaikkia ihmisiä ylöspäin koska kunnioitan muita ihmisiä. Vieraasta kielestä en ole sanonut mitään, mutta tottahan se on että italia ja espanja ovat molemmat kovin kauniita kieliä.

        Itse olen ollut parisen vuotta espanjalaisen miehen kanssa ja asumme yhdessä. Ja mä voin sanoa, että tämä espanjalainen mieheni on aivan sammanlainen juntti kuin suomimies. Eipä ole ollut mitään palvontaa minua kohtaan; ei koskaan. Espanjalainen herrasmieheni on sanonut suoraan kaikki minun ulkonäölliset ja muutkin virheeni. Ehkä saisin arvostusta jos olisin BLONDI. Blondeistahan nämä herrat pitävät ! Ei meikäläisellä laihalla brunetella....


      • sano...
        ;-D kirjoitti:

        Niin, et tahtonut mollata suomalaista miestä kirjoittamalla:

        "Totta se on mitä sanotaan että suomalainen nainen joka on kerran seurustellut ulkomaalaisen kanssa, ei enää etsi Suomesta seuraa."

        Niinhän se oli? ;) No, olet kovin nuori ja naiivi. Motiivisi tänne kirjoitteluun ovat aika selkeät, olet katkera koska et Suomesta miestä saanut. Siksi koitat esittää, että et olisi heitä halunnutkaan. Aika yksinkertaista psykologiaa.

        Eiköhän sinunkin kohdallasi käy samoin kuin suurimman näistä tapauksista. Palaat häntä koipien välissä Suomeen kun tajuat, että se ihqu spaniooli onkin ihan tavallinen pena, ja vieläpä sellainen mies jota ei Espanjassa paljoa arvosteta (vrt. Sir Vili). Sen kyllä uskon, että kertoilet auliin ylpeänä kaikille naisystävillesi miten iiiihanaa nyt on, mutta usko pois, tulet vielä vanhempana ja viisaampana häpeämään näitä tarinoitasi. :)

        kettu pihlajanmarjoista


      • gianni
        juu kirjoitti:

        Jotenkin mua aina hieman epäilyttää tämän palstan blondien rakkaudentunnustukset ihqua ulkkismiestään kohtaan, kun niihin aina tuntuu liittyvän jonkinlainen kauna ja katkeruus suomalaisia miehiä kohtaan... Jos ihminen on oikeasti rakastunut niin mitä motiivia hällä olis mollata omaa isäänsä, veljiään jne.?

        Ettei vaan olis niin että taisit olla sitä porukkaa joka ei ollut ihan kauhea hitti suomalaisten poikien parissa ja nyt siitä oot vähän katkera? ;)

        mene yhtalailla toisinpäin? Aina kun suomipoika löytää jonkun ehdottomasti täydellisen ulkkisnaisen niin täytyy joka palstalla julistaa kuinka kaameita ja hirveitä suominaiset ovat. Mistä se kertoo? Onko se sitten joku "Totuus" vai katkeruutta sekin?


      • Susannita
        ;-D kirjoitti:

        Niin, et tahtonut mollata suomalaista miestä kirjoittamalla:

        "Totta se on mitä sanotaan että suomalainen nainen joka on kerran seurustellut ulkomaalaisen kanssa, ei enää etsi Suomesta seuraa."

        Niinhän se oli? ;) No, olet kovin nuori ja naiivi. Motiivisi tänne kirjoitteluun ovat aika selkeät, olet katkera koska et Suomesta miestä saanut. Siksi koitat esittää, että et olisi heitä halunnutkaan. Aika yksinkertaista psykologiaa.

        Eiköhän sinunkin kohdallasi käy samoin kuin suurimman näistä tapauksista. Palaat häntä koipien välissä Suomeen kun tajuat, että se ihqu spaniooli onkin ihan tavallinen pena, ja vieläpä sellainen mies jota ei Espanjassa paljoa arvosteta (vrt. Sir Vili). Sen kyllä uskon, että kertoilet auliin ylpeänä kaikille naisystävillesi miten iiiihanaa nyt on, mutta usko pois, tulet vielä vanhempana ja viisaampana häpeämään näitä tarinoitasi. :)

        En aio jatkaa tätä keskustelua enempää. Tänne kun erehtyy kirjoittamaan että seurustelee ulkomaalaisen kanssa, tulee siitä loputon ketju kun suomipojat innostuu. Suomesta saan kyllä seuraa ihan hakemattakin. Usko pois. Kuten sanoin minulla ei ole mitään suomalaisia vastaan, enhän ole heistä mitään PAHAA sanonut? Vain toinen on aina välttämättä toista parempi, vaikka toisessa ei suurempia vikoja olisikaan. Olen tuntenut tämän miehen kohta 5 vuotta että enköhän minä tiedä mikä "pena" hän on. Ja hänen arvostuksestaan, hän on hyvin koulutettu hyvännäköinen ja korkeassa asemassa, joten hän ei kyllä ole mikään (vrt. Sir Vili). Mutta se siitä. Kiitos ja näkemiin.


      • Otanta
        Vai sellasta? kirjoitti:

        "Totta se on mitä sanotaan että suomalainen nainen joka on kerran seurustellut ulkomaalaisen kanssa, ei enää etsi Suomesta seuraa."

        Kerrohan miten isoon otokseen sun päätelmäsi perustuu?
        Ei ku ulkomaalaiset on niin ihquja, kun ne osaa ulkomaan kieltä. Olin ihan lovena heti. Oooh.
        Tää kertoo minusta aika paljon sun juntteudesta. Katsot vieläkin ulkomaalaisia ylöspäin kun ne on niin jännittäviä ulkomailta.

        Varmaankin yhtäsuureen, kuin hänellä on aivosoluja?

        YHTEEN!


      • Leah
        hittiä kirjoitti:

        Ei tässä nyt edelleenkään ole kyse siitä että joku olisi ruma rotunsa takia, vaan sen että tietyissä maissa tietynlaiset piirteet liitetään johonkin, joita sitten löytyy näitä toisia maita edustavilta. Esimerkiksi juuri tuo "helppo thai-tyttö", juuri sen takia että hän on thaimaalainen, ei sen takia että hänen ulkonäkönsä poikkeaisi merkittävästi muista thaimaalaisista.
        Sitä pidetään 'viehättävänä rumuutena' joka ei siis tarkoita että joku olisi suorastaan ruma, vaan että hänet mielletään jollakin tapaa yksinkertaisesti vähän huonommaksi, juuri sen thai-tyttö leiman takia, ei sen takia että hän jotenkin poikkeaisi muista thaimaalaisista ulkonäkönsä takia. Aivan sama juttu virolaisille ja venäläisille naisille, jotka useimmiten käsittääkseni ovat hyvännäköisiä millä mittapuulla tahansa, mutta heidät on vaan opittu yhdistämään prostituutioon ja postimyynti vaimoihin, joten ei siitä mihinkään pääse, ja noita asioita pidetään ei-naisellisina ja "huonompien ihmisten"-juttuina, jolloin se thaimaalaisen/virolaisen/venäläisen naisen hankkinut mieskin saa kärsiä siitä, aivan kuin se kehitysmaasta raahatun vässykänkin ottanut suomalainen nainenkin.

        Kuinka paljon pitää vielä rautalangasta vääntää?

        "Viehättävä rumuus", hah!!Oletko keksinyt tuon omasta päästä?? Eikö olisi ollut yksinkertaisempaa käyttää sanaa mielikuvat?? Musta ei oo mitään järkee käyttää tota "viehättävä rumuus", koska se on outo ja muutenkin järjetön. Se ei ole edes vakiintunut Suomen kieleen, joten turha suuttua jos suurin osa ei sitä ymmärrä.


      • pyh...
        juu... kirjoitti:

        Niinhän se aina menee, täällä verkossa jokainen Susanita on niiiiin kovaa hittiä kaikenmaalaisten miesten keskuudessa. :)

        Miten musta kuitenkin tuntuu, että syy siihen miksi sinä ja kaltaisesi tänne tekstejänne raapustelette ei ole toitottaa omaa parisuhdeonnea vaan mollata suomalaista miestä. "Juu ei oo suomipojista mihinkään espanjan manoloitten jälkeen ei." ;)

        Ja tämä on aika outoa käytöstä ihmiseltä, joka väittää olevansa aidosti onnellinen. Mut eihän siinä mitään, jos sinä saat onnesi siitä että voit näyttää pitkää nenää suomalaisille äijille että lällällää, mullapa on spaniooli, njääh njääh, niin siittä vaan kuule ihan rohkeasti. Mutta älä nyt sitten hirveästi tuohdu jos ihmiset näkee sun läpi ja tajuaa aika nopeasti sun aidot motiivit. Rakkaudesta se hevonenkin potkii, katsos. ;)

        siihen ei voi vaikuttaa kehen rakastuu. sattuu henkilö sitten olemaan ulkomaalainen tai ei niin valintojen syynä ei ole suomalaisten miesten dissaaminen.


      • hittiä
        Leah kirjoitti:

        "Viehättävä rumuus", hah!!Oletko keksinyt tuon omasta päästä?? Eikö olisi ollut yksinkertaisempaa käyttää sanaa mielikuvat?? Musta ei oo mitään järkee käyttää tota "viehättävä rumuus", koska se on outo ja muutenkin järjetön. Se ei ole edes vakiintunut Suomen kieleen, joten turha suuttua jos suurin osa ei sitä ymmärrä.

        Tuota käsitettä ellei joku olisi jo sitä täällä esitellyt, ja mielestäni siinä on ihan järkeä, näinhän se täälläkin menee.

        Se ei ole mitenkään outo tai muutenkaan järjetön, se vaan vaati että luki sen yhden kirjoituksen ajatuksen kanssa, en minä ole mistään tuulesta tätä yrittänytkään temmata, aivan asiallisesti esittelin mistä puhuttiin mutta eipä vaan tahtonut mennä paksuun kalloon. En ole suuttunut, olen turhautunut kun ei edes selvityksen jälkeen meinata tajuta nähdään vaan se sana "ruma" ja sitten "viehättävä" ja siihen juututaan eikä osata käsitellä tekstiä kokonaisuutena ja katsoa mikä siinä nyt on edes takana, sellainen on harvinaisen turhauttavaa kun ihminen ei voi edes sellaista vaivautua tekemään.

        Ja kyllä mielikuvat olisi ollut paljon yksinkertaisempi tapa esittää asia, itse asiassa sillä olisi ollut huomattavasti helpompi "vääntää rautalangasta" tuota juttua.

        Miten niin suurin osa ei sitä ymmärrä? En minä ole odottanut KENENKÄÄN ymmärtävän sitä suoralta kädeltä, minä esittelin sen helvetin asian, ja sitä ei vieläkään tajuttu vaikka minä tajusin sen 'kertalaakista' ja uskon että suurin osa vähänkin omilla aivoillaan ajattelevista tajuaa sen kanssa kerralla, viimeistään sitten vähän rautalangan kanssa, mutta tässä ei sekään auttanut, joten oletan että selitystä asialle ei yritetty edes alunperin ymmärtää.


      • Joopa joo
        Susannita kirjoitti:

        En aio jatkaa tätä keskustelua enempää. Tänne kun erehtyy kirjoittamaan että seurustelee ulkomaalaisen kanssa, tulee siitä loputon ketju kun suomipojat innostuu. Suomesta saan kyllä seuraa ihan hakemattakin. Usko pois. Kuten sanoin minulla ei ole mitään suomalaisia vastaan, enhän ole heistä mitään PAHAA sanonut? Vain toinen on aina välttämättä toista parempi, vaikka toisessa ei suurempia vikoja olisikaan. Olen tuntenut tämän miehen kohta 5 vuotta että enköhän minä tiedä mikä "pena" hän on. Ja hänen arvostuksestaan, hän on hyvin koulutettu hyvännäköinen ja korkeassa asemassa, joten hän ei kyllä ole mikään (vrt. Sir Vili). Mutta se siitä. Kiitos ja näkemiin.

        Älä välitä, kyllä sinäkin vielä miehen löydät itsellesi. :)


      • Noh...
        pyh... kirjoitti:

        siihen ei voi vaikuttaa kehen rakastuu. sattuu henkilö sitten olemaan ulkomaalainen tai ei niin valintojen syynä ei ole suomalaisten miesten dissaaminen.

        Kun näyttää olevan.


      • Ok...
        Susannita kirjoitti:

        En aio jatkaa tätä keskustelua enempää. Tänne kun erehtyy kirjoittamaan että seurustelee ulkomaalaisen kanssa, tulee siitä loputon ketju kun suomipojat innostuu. Suomesta saan kyllä seuraa ihan hakemattakin. Usko pois. Kuten sanoin minulla ei ole mitään suomalaisia vastaan, enhän ole heistä mitään PAHAA sanonut? Vain toinen on aina välttämättä toista parempi, vaikka toisessa ei suurempia vikoja olisikaan. Olen tuntenut tämän miehen kohta 5 vuotta että enköhän minä tiedä mikä "pena" hän on. Ja hänen arvostuksestaan, hän on hyvin koulutettu hyvännäköinen ja korkeassa asemassa, joten hän ei kyllä ole mikään (vrt. Sir Vili). Mutta se siitä. Kiitos ja näkemiin.

        Olet omien sanojesi mukaan 21-vuotias. Olet siis tuntenut tämän kyseisen Espanjan Penan 16-vuotiaasta asti? ;)

        Oot kyllä vähän pelle...


      • Sailor
        Susannita kirjoitti:

        " Jos suomalainen nainen on ulkomaalaisen miehen kanssa, se johtuu siitä että hän ei kelpaa suomalaiselle miehelle. " Niinpä niin.

        Itseasiassa olen kovinkin hittiä ihan minkä maalaisten keskuudessa tahansa. Pohjoismassa en niin eksoottinen tietenkään kuin muissa maissa.

        Minulla ei ole mitään suomalaisia miehiä vastaan, kaksi vakavaa ja kaksi ei niin vakavaa suhdetta takana suomalais miesten kanssa.

        Se mikä iskee siellä etelässä on varmaan kulttuurin syytä. Hänen kanssaan tunnen olevani nainen, miehet pitävät hyvää ja hellää huolta naisistaan. Se on ihana tunne. Siellä nainen saa olla nainen. Täällä Suomessa naisen täytyy olla se joka hellii sitä urostaan ja pitää arjen järjestyksessä.

        Sanoin vaan että olen sen verran nyt nähnyt etelän menoa ja pohjoisen menoa, että MINULLE sopii etelän meno parhaiten. En ole missään vaiheessa sanonut mitään pahaa suomalaisista miehistä. Heissäkin on puolensa, mutta häviävät silti kaksi - yksi.

        On tässä tullut jokunen vuosi espanjassa asuttua ja ei se nyt ihan niin ole että nää paikalliset ukot naisistaan kauhian hyvvää huolta pittää,paremminkin vankina rouva kulta on kotona,


      • minakin
        minä vaan..... kirjoitti:

        Itse olen ollut parisen vuotta espanjalaisen miehen kanssa ja asumme yhdessä. Ja mä voin sanoa, että tämä espanjalainen mieheni on aivan sammanlainen juntti kuin suomimies. Eipä ole ollut mitään palvontaa minua kohtaan; ei koskaan. Espanjalainen herrasmieheni on sanonut suoraan kaikki minun ulkonäölliset ja muutkin virheeni. Ehkä saisin arvostusta jos olisin BLONDI. Blondeistahan nämä herrat pitävät ! Ei meikäläisellä laihalla brunetella....

        ajattelin myos vastata tahan ketjuun. toivottavasti ei tuu kovin negatiivista palautetta... ;)
        minakin asun espanjalaisen poikaystavani kanssa yhdessa toista vuotta taalla espanjassa. minunkin mieheni on ihan tavallinen, ei mikaan "ihmeellinen" suomalaisiin verrattuna. taalla kun on vaan helpompaa loytaa paikallista seuraa (muutin ensin espanjaan ja tutustuin poikaystavaani vasta sen jalkeen). olen myoskin brunetti ja tosi lyhyt, joten kayn ulkonaollisesti lahes paikallisesta. nain oon "valttanyt" pahimmat gigolot, jotka kyllakin huutelee esim. mun blondien ystavien peraan. lisaksi asun aurinkorannikon ulkopuolella, jossa ei ole ihan sama meno (muista kirjoituksista paatellen...).
        mutta taytyy sanoa, etta minakin pidan siita, etta mies maksaa esim. ravintolassa ja muistaa kertoa minulle, jos satun nayttamaan hyvalta jonain paivana. ;) on mulle nain kaynyt suomessakin (eli kylla suomalaisetkin osaa olla herrasmiehia). satuin vain muuttamaan muista syista espanjaan ja nyt taalla on yksi ihana syy enemman asua!


      • ....
        Susannita kirjoitti:

        Olen vain kuullut niin sanottavan monesti. Myös radiossa.

        Itseasissa olin kauhea rasisti ennen niinkuin normaali juntti suomalainen. Myös tätä ihmistä kohtaan olin kylmä ja ennakkoluuloinen. Tutustuimme pikkuhiljaa, juttelimme, ei ollut aikomuskaan ihastua tai mennä yhteen. Mutta niin siinä vain kävi. Ja hyvä kun kävi.

        "Ei ku ulkomaalaiset on niin ihquja, kun ne osaa ulkomaan kieltä. Olin ihan lovena heti. Oooh.
        Tää kertoo minusta aika paljon sun juntteudesta. Katsot vieläkin ulkomaalaisia ylöspäin kun ne on niin jännittäviä ulkomailta. "

        Ööö? Kyllä minä katson kaikkia ihmisiä ylöspäin koska kunnioitan muita ihmisiä. Vieraasta kielestä en ole sanonut mitään, mutta tottahan se on että italia ja espanja ovat molemmat kovin kauniita kieliä.

        Tai vähintäänkin huonohko.


      • pasi
        Susannita kirjoitti:

        Olen vain kuullut niin sanottavan monesti. Myös radiossa.

        Itseasissa olin kauhea rasisti ennen niinkuin normaali juntti suomalainen. Myös tätä ihmistä kohtaan olin kylmä ja ennakkoluuloinen. Tutustuimme pikkuhiljaa, juttelimme, ei ollut aikomuskaan ihastua tai mennä yhteen. Mutta niin siinä vain kävi. Ja hyvä kun kävi.

        "Ei ku ulkomaalaiset on niin ihquja, kun ne osaa ulkomaan kieltä. Olin ihan lovena heti. Oooh.
        Tää kertoo minusta aika paljon sun juntteudesta. Katsot vieläkin ulkomaalaisia ylöspäin kun ne on niin jännittäviä ulkomailta. "

        Ööö? Kyllä minä katson kaikkia ihmisiä ylöspäin koska kunnioitan muita ihmisiä. Vieraasta kielestä en ole sanonut mitään, mutta tottahan se on että italia ja espanja ovat molemmat kovin kauniita kieliä.

        vittu ne mittää kauniita kieliä oo, hyi saatana, eikö ne puhukki mitä mieleen tullee, raakaa peliä ku akat ihastuu ja jätkät vihastuu, höh


      • pasi
        Susannita kirjoitti:

        " Jos suomalainen nainen on ulkomaalaisen miehen kanssa, se johtuu siitä että hän ei kelpaa suomalaiselle miehelle. " Niinpä niin.

        Itseasiassa olen kovinkin hittiä ihan minkä maalaisten keskuudessa tahansa. Pohjoismassa en niin eksoottinen tietenkään kuin muissa maissa.

        Minulla ei ole mitään suomalaisia miehiä vastaan, kaksi vakavaa ja kaksi ei niin vakavaa suhdetta takana suomalais miesten kanssa.

        Se mikä iskee siellä etelässä on varmaan kulttuurin syytä. Hänen kanssaan tunnen olevani nainen, miehet pitävät hyvää ja hellää huolta naisistaan. Se on ihana tunne. Siellä nainen saa olla nainen. Täällä Suomessa naisen täytyy olla se joka hellii sitä urostaan ja pitää arjen järjestyksessä.

        Sanoin vaan että olen sen verran nyt nähnyt etelän menoa ja pohjoisen menoa, että MINULLE sopii etelän meno parhaiten. En ole missään vaiheessa sanonut mitään pahaa suomalaisista miehistä. Heissäkin on puolensa, mutta häviävät silti kaksi - yksi.

        tuntuu että mieluummin sulla etelän pano ku meno, huora, et vittu oikeen tunnu tietävän mistä puhut.
        ei käy ees sääliksi.


      • pasi
        Wind kirjoitti:

        Sussanita puhuu kyllä asiaa, että etelän mies voittaa suomalaisen. Poikaystäväni kanssa todellakin tunnen olevani nainen. On esim. ihanaa kuulla hänen sanovan minua kauniiksi ja seksikkääksi. Kuitenkin hän ei sano asioita joita ei tarkoita. Esim. ei hän ekana iltanu hokenut "I love you!" Tästä miehestä en ikinä halua luopua!

        paha kait sen kaverin on I love you:ta hokia ku ei ossaa kieltä, etoo hoksannu että se vetäs ehkä espnjaksi sen saman fraasin?


      • bikone
        hittiä kirjoitti:

        Tuota käsitettä ellei joku olisi jo sitä täällä esitellyt, ja mielestäni siinä on ihan järkeä, näinhän se täälläkin menee.

        Se ei ole mitenkään outo tai muutenkaan järjetön, se vaan vaati että luki sen yhden kirjoituksen ajatuksen kanssa, en minä ole mistään tuulesta tätä yrittänytkään temmata, aivan asiallisesti esittelin mistä puhuttiin mutta eipä vaan tahtonut mennä paksuun kalloon. En ole suuttunut, olen turhautunut kun ei edes selvityksen jälkeen meinata tajuta nähdään vaan se sana "ruma" ja sitten "viehättävä" ja siihen juututaan eikä osata käsitellä tekstiä kokonaisuutena ja katsoa mikä siinä nyt on edes takana, sellainen on harvinaisen turhauttavaa kun ihminen ei voi edes sellaista vaivautua tekemään.

        Ja kyllä mielikuvat olisi ollut paljon yksinkertaisempi tapa esittää asia, itse asiassa sillä olisi ollut huomattavasti helpompi "vääntää rautalangasta" tuota juttua.

        Miten niin suurin osa ei sitä ymmärrä? En minä ole odottanut KENENKÄÄN ymmärtävän sitä suoralta kädeltä, minä esittelin sen helvetin asian, ja sitä ei vieläkään tajuttu vaikka minä tajusin sen 'kertalaakista' ja uskon että suurin osa vähänkin omilla aivoillaan ajattelevista tajuaa sen kanssa kerralla, viimeistään sitten vähän rautalangan kanssa, mutta tässä ei sekään auttanut, joten oletan että selitystä asialle ei yritetty edes alunperin ymmärtää.

        Et ymmärrä mistä puhut. En tajua tarkoitusperiäsi, yritätkö vain ärsyttää muita vai oletko vain idiootti. Kasaa itsesi ja mene helvettiin:)


      • anana80
        gianni kirjoitti:

        mene yhtalailla toisinpäin? Aina kun suomipoika löytää jonkun ehdottomasti täydellisen ulkkisnaisen niin täytyy joka palstalla julistaa kuinka kaameita ja hirveitä suominaiset ovat. Mistä se kertoo? Onko se sitten joku "Totuus" vai katkeruutta sekin?

        Hola vaan!

        Sanonpas omanki mielipiteeni tahan asiaan/keskusteluun. Itse olen ollut avoliitossa suomalaisen miehen kanssa n.8 vuotta, kunnes suhde kariutui. Sen jalkeen olen ollut useidenkin suomalaisten miesten kanssa, eika minulla heista mitaan negatiivista mainittavaa ole, hyvia miehia kaikki. Sain pari vuotta sitten tyopaikan ulkomailta, espanjasta, ja tartuin tilaisuuteen. Talla hetkella siis seurustelen espanjalaisen miehen kanssa, mutta onko se mikaan ihme, eikóhan tuo ole aika todennakoista, etta espanjassa asuessa tapaa espanjalaisia sulhas-ehdokkaita. Taman hetkinen mieheni on ihana ja sympaattinen, erilainen kuin suomalainen mies, mutta hyvalla tavalla. Valehtelisin jos vaittaisin, ettei espanjalainen mies saa naisen tuntemaan naiselta.

        Lisaan tahan kuitenkin, etta kylla suomalainen mieskin osaa vetaa suomalaisen naisen lokaa siina missa suomalainen nainen vetaa suomalaisen miehen! Lahes kaikki espanjassa tapaamani suomalaismiehet kertovat, kuinka suomi-naiset eivat ole naisellisia ja kuinka espanjattaret ovat valio-luokkaa suomitanttoihin verrattua.

        Arvostelua molemmin puolin siis!


      • Viisas nainen
        ;-D kirjoitti:

        Niin, et tahtonut mollata suomalaista miestä kirjoittamalla:

        "Totta se on mitä sanotaan että suomalainen nainen joka on kerran seurustellut ulkomaalaisen kanssa, ei enää etsi Suomesta seuraa."

        Niinhän se oli? ;) No, olet kovin nuori ja naiivi. Motiivisi tänne kirjoitteluun ovat aika selkeät, olet katkera koska et Suomesta miestä saanut. Siksi koitat esittää, että et olisi heitä halunnutkaan. Aika yksinkertaista psykologiaa.

        Eiköhän sinunkin kohdallasi käy samoin kuin suurimman näistä tapauksista. Palaat häntä koipien välissä Suomeen kun tajuat, että se ihqu spaniooli onkin ihan tavallinen pena, ja vieläpä sellainen mies jota ei Espanjassa paljoa arvosteta (vrt. Sir Vili). Sen kyllä uskon, että kertoilet auliin ylpeänä kaikille naisystävillesi miten iiiihanaa nyt on, mutta usko pois, tulet vielä vanhempana ja viisaampana häpeämään näitä tarinoitasi. :)

        Sä et nyt taida tajuta yhtään mitään.. Suomalaiset miehet on JUNTTEJA!! Ei todellakaan tarkoita sitä , että ei saisi suomesta MIESTÄ jos pitää esim. espanjalaisista miehistä.. Suomesta saa miehiä vaikka kuinka tossun alle, mutta espanjalaiset ja kreikkalaiset paljon ihanampia!! Sori nyt vaan suomalaiset JUNTTI naiset!! :D Taitaa olla niin ,että te ette saa espanjalaisia miehiä kiinnostumaan teistä aidosti. Viva espana!!


    • Jussi

      Ehkä minun pitäisi jättää tyttöystäväni ja ottaa joku latinomamma tilalle nyt kun olen saanut selville miten suomalaiset naiset oikeasti ajattelevat suomalaisista miehistään. Olisi sekin sitten vapaa ottamaan itsellensä kunnon espanialaisen miehen.

    • ei tarvitse palvomista

      Suomessa ei palvota ketään, se on sitä tervettä järkeä.
      Jos ei suhde muuten suju kuin palvomalla niin huonosti on asiat. Mitä Espanjaan tulee niin eiköhän ne ole sielläkin lomakohteissa jo suomalaisia tai suomen sukuisia jotka yrittää iskeä naista saadakseen, toki halut ne on paikallisillakin.
      Tunne monia julkiksia,niin miehiä kuin naisiakin joilla on tarve näyttää "tunteensa" jopa useammallekin ja avioliitossa vielä! Kyllä se on niin että vain kasvatuksella saadaan pysymään jalat maassa, ainakin Suomessa. Kyllä kuka tahansa pystyy palvomaan ja vikittelemään, mutta ei se ole tervettä. Olen kyllä Espanjaa nähnyt paljon, mutta eipä ole ollut päätarkoitus etsiä palvojia. Ei niitä selvinpäin löydä kummastakaan sukupuolesta Espanjastakaan. Keväällähän ne mourii kissatkin, jotta haku päälle vaan..........Usein sanonta: Hyvännäköiset (omasta mielestään) naiset ovat tyhmiä, pitää joskus paikkansa.

      • m22

        Jos oikein toden teolla kokee tarvetta tulla palvotuksi ja vain silloin voi "kokea itsensä naiseksi" niin ei asiat taida ihan kohdallaan olla.

        Ylläolevassa kirjoituksessa aivan oikein, jos jokin palvominen on kerran niin merkittävä asia niin aika epäilyttävällä pohjalla suhde.


      • Wind
        m22 kirjoitti:

        Jos oikein toden teolla kokee tarvetta tulla palvotuksi ja vain silloin voi "kokea itsensä naiseksi" niin ei asiat taida ihan kohdallaan olla.

        Ylläolevassa kirjoituksessa aivan oikein, jos jokin palvominen on kerran niin merkittävä asia niin aika epäilyttävällä pohjalla suhde.

        En tiedä muiden suhteista enkä haluakaan puhua täällä muuta kuin omasta puolestani... Niin, minä ainakin olen todella tyytyväinen omaan parisuhteeseeni. =)

        Mielestäni miehen (olipa suomalainen tai ei) pitäisi yhtä lailla saada naiselta huomiota kuin hän antaa minulle. Minä olen esim. toteuttanut romanttisen illan poikaystävälleni hotellissa. Myös hän on toteuttanut romanttisia iltoja minulle. Jos joku päivä olen hänen vaimonsa en aio pihtailla seksin suhteen, aion hoitaa kotia,käydä työssä tuoden rahaa talouteen ja tietenkin haluan huolehtia myös ulkonäöstäni ja kunnosta. Niin ja en ikinä halua olla "se nalkuttava akka". Haluan olla hyvä aviovaimo hänelle. =)Kaikin puolin.


      • on haaveita
        Wind kirjoitti:

        En tiedä muiden suhteista enkä haluakaan puhua täällä muuta kuin omasta puolestani... Niin, minä ainakin olen todella tyytyväinen omaan parisuhteeseeni. =)

        Mielestäni miehen (olipa suomalainen tai ei) pitäisi yhtä lailla saada naiselta huomiota kuin hän antaa minulle. Minä olen esim. toteuttanut romanttisen illan poikaystävälleni hotellissa. Myös hän on toteuttanut romanttisia iltoja minulle. Jos joku päivä olen hänen vaimonsa en aio pihtailla seksin suhteen, aion hoitaa kotia,käydä työssä tuoden rahaa talouteen ja tietenkin haluan huolehtia myös ulkonäöstäni ja kunnosta. Niin ja en ikinä halua olla "se nalkuttava akka". Haluan olla hyvä aviovaimo hänelle. =)Kaikin puolin.

        Taitaa se arki tulla ja 25 kg lantiolle vielä sullekkin,,ei nuoruus ole ikuinen,,sry


      • pikkune

        Usein sanonta: Hyvännäköiset (omasta mielestään) naiset ovat tyhmiä, pitää joskus paikkansa.


    • kun kerron

      Väität asuneesi Espanjassa puolet elämästäsi. Sittenhän varmaan tiedät, minkälaisessa maineessa siinä maassa ovat pohjoismaisten tyttöjen perässä pyörivät miekkoset? Aivan...

      Siksi on hieman huvittavaa lueskella täällä näitä hehkuvia kuvauksia ihanista latinorakastajista, kun se porukka on siellä samaa mitä Suomessa nämä filippiinien tai venäläisten miehet... :-D

    • Mirella

      Itse rakastuin kolme vuotta sitten espanjalaiseen mieheen. Yhdessä olemme edelleen enkä koskaan ole ollut näin onnellinen. Mies kohtelee kuin kukkaa kämmenellä, on hellä, rehellinen ja ihana, sydän täyttä kultaa.

      Olen asunut Espanjassa vuosia ja voin kyllä sanoa etteivät kaikki espanjalaiset miehet tällaisia ole, eivät tietenkään. Olisi erittäin tyhmää olettaa, että olisivat. Sieltä löytyy mammanpoikaa, machoa, gigoloa, tavallista junttimiestä, ihania miehiä...kaikenlaista. Niin kuin varmaan joka maasta.

      • anana80

        Aivan, juuri nain! Kaikkea loytyy niinkuin joka maasta. Mutta ainakin itse voin sanoa, etta taalla kylla skandinaavit, olivat ne sitten miehia tai naisia, ovat hyvassa maineessa, sivistyneita ja alykkaita.


    • Juudas

      Varmaan koit elamasi orgasmin Torremolinoksen taivaan alla.

    • Mies 24

      Minusta kukin seurustelkoot sen kanssa keneen rakastuu! Mutta se on ärsyttää kun tullaan tänne neuvomaan suomalaisia kanssa sisaria, että ottakaa ny esim. se espanjalainen, ku ne on niin paljon parempia ku suomalaiset miehet! Ja sama pätee myös miehiin, jotka neuvovat ottamaan thaimaalaisen tai venäläisen naisen, koska ne ovat niin paljon parempia kuin suomalaiset naiset! Tämä on ihan naurettavaa!

      Tottakai joillekkin "sopii" ulkomaalainen "paremmin" esim. ihastuu kultturiin ja sitä kautta löytää sitten ulkomaalaisen kumppanin! Mutta yleisesti suomalaiset kumppanit ovat toisilleen aivan tarpeeksi hyviä, eli ei tarvi lähteä merta edemmäs kalaan!

      Muistakaa, että voisi olla myös kiva, että tulevaisuudessakin on vielä kansa nimeltä suomalaiset, jotka ovat ylpeitä siitä, että ovat 100% suomalaisia (ainakin minä olen!)...

      • Taiskatuulia

        Kyllä se kuule on niin, että kansat ja rodut sekoittuvat, kun ihmiset pääsevät matkustelemaan ja muuttamaan minne haluavat ja se on hyvä asia se! Suomalaisten on syytäkin vähän sekoittua, ainakin kun katselee vähän ympärilleen tätä pönäkkätä, punakkata harvahapsista nökönenäkansaa, joka kyräillen kyttää toisiaan ja pelokkaasti tarkkailee ympäristöään.

        Se on sama sekoittuvatko suomalaismiehet vai -naiset muihin, kunhan sekoittuvat. Vai mikä suomalaisuudessa on niin säilyttämisen arvoista?


      • Mies 24
        Taiskatuulia kirjoitti:

        Kyllä se kuule on niin, että kansat ja rodut sekoittuvat, kun ihmiset pääsevät matkustelemaan ja muuttamaan minne haluavat ja se on hyvä asia se! Suomalaisten on syytäkin vähän sekoittua, ainakin kun katselee vähän ympärilleen tätä pönäkkätä, punakkata harvahapsista nökönenäkansaa, joka kyräillen kyttää toisiaan ja pelokkaasti tarkkailee ympäristöään.

        Se on sama sekoittuvatko suomalaismiehet vai -naiset muihin, kunhan sekoittuvat. Vai mikä suomalaisuudessa on niin säilyttämisen arvoista?

        Kyllä sekoittuvat. Ja pieni sekoittuminen onkin ihan hyvästä... Enhän minä sanonut, että suomalaisten tulisi olla vain suomalaisten kanssa! Sanoin vain, että suomalaiset ovat tarpeeksi hyviä toisilleen, että ei ole pakko hakea kumppania ulkomailta!

        Ehkä sinä et ole ylpeä suomalaisuudestasi!? Jokainen kokekoot sen miten haluaa... Onhan monilla muilla mailla pitkät historiat ja hienot eksoottiset kulttuurit... About samanlailla ne ajattelevat meistä. Hyvin harvat suomalaiset osaavat arvostaa sitä mitä meillä on, kateellisina vain kyylätään muita maita!


    • la morena

      on ihana unelmoida rakkaudesta ja lyhyt aikaiset romanssit jättävät monesti kaipuun tavata toista osapuolta uudelleen.Espanjalaiset miehet ovat hyviä rakastajia koska he itse ovat saaneet kokea suurta rakkautta jo lapsuus vuosina ja siksi osaavat myös rakastaa naistaan. Mutta totuus kaikista menevistä miehistä on se, että he rakastavat kaikkia hyvän näköisiä naisia. Ei miehille yksi nainen riitä! Espanjassa asuneena tiedän miesten ajatukset siellä. Kun yksi kone nousee ilmaan toinen laskeutuu. Se on vanha totuus. Kuitenkin elämä on ihanaa ja siihen kuuluu seikkailu. Tsemppiä!!

    • joo-o

      ne ihania on ja vie jalat alta. Uskottavuus kärsi kuitenkin hieman kun mies sanoi minua tyttöystäväkseen noin kuuden tunnin tuntemisen jälkeen. Jaei ne kaikki todellakaan mitään lirkuttelijoita ole. Ärsyttävää yleistämistä.

    • Pappa

      "saa nähdä mitä elämä tuo tullessaan"

      Tiedän melko tarkkaan, mitä se tuo. Elä utopiassa niin kauan kuin sitä kestää.

      Sivusta erimaalaisten suhteita seuranneena täytyy sanoa, että harvoin onnistuu.

      • VITTUUUU

        VITTU MIKÄ KESKUSTELU EI SAATANA TÄS MITÄÄ JÄRKEE, KATEELLISTA PORUKKAA SUURINOSA :D

        Mitäs sitten minä? En oo blondi, en sinisilmä, en pitkä, en edes kovin laiha, ruma ilman meikkiä, ruma jos hiuksia ei ole laitettu.

        Olen 15 vuotias tyttö.
        Mulla on mustat aika lyhyet hiukset joita tupeeraan ja niissä on pari shokki lilaa raitaa.
        Käytän aika tummaa meikkiä.
        Olen hieman pullea (Tosin vain hieman, little bit), muodokas tosin.
        Silmäni ovat tummanvihreät.
        Olen 160 cm. On huulilävistys ja kulmakoru.
        EN OLE MIKÄÄN TYHMÄ BLONDI, AINA NE SANOO, ETTÄ ESPANJALAISET MIEHET RAKASTAA SUOMALAISIA KOSKA NE ON NIIN IHQ VAALEIT SINISILMII.

        Mites sitte minä? Kyllä ne espanjalaiset pojat, noin minun ikäiset ja hieman vanhemmatkin flirttailivat, huutelivat "Hola guapa!" Tai "Hola wapa!"
        Ja sitten muutamista ihan ystäviä tuli.
        Ne olivat niitä espanjalaisia, jotka pukeutuvat HYVIN trendikkäästi ja olivat komeita.
        Kyllä sellane roskasakki myös huuteli.

        SE SIITÄ STEREOTYPIASTA BITCHES !

        Ei tietenkään kaikki, ei tietenkään
        Mutta kai sitten olen kaunis, vaikken olekkaan blondi. Kyllä nämä ihanat kotimaan pojatkin kauniiksi on sanoneet monestikkin, ja tyytyväinen olen oman maan poikiin myös.
        Kyllä espanjalaisetkin kelpaa.
        HAISTAKAA JO PASKA, NE KETKÄ ESPANJALAISII HAUKKUU, IHAN SAMAN ARVOSII ON SUOMALAISTEN KAA, JA EI NE PIDÄ SUOMALAISII MINÄÄ VIROLAISINA, ERI KANSAA OLLAA, JA VIROLAISILLAKIN ARVOA !!!
        LOPETTAKAA TOI RASISMI SAATANAAAA.


      • Hanna
        VITTUUUU kirjoitti:

        VITTU MIKÄ KESKUSTELU EI SAATANA TÄS MITÄÄ JÄRKEE, KATEELLISTA PORUKKAA SUURINOSA :D

        Mitäs sitten minä? En oo blondi, en sinisilmä, en pitkä, en edes kovin laiha, ruma ilman meikkiä, ruma jos hiuksia ei ole laitettu.

        Olen 15 vuotias tyttö.
        Mulla on mustat aika lyhyet hiukset joita tupeeraan ja niissä on pari shokki lilaa raitaa.
        Käytän aika tummaa meikkiä.
        Olen hieman pullea (Tosin vain hieman, little bit), muodokas tosin.
        Silmäni ovat tummanvihreät.
        Olen 160 cm. On huulilävistys ja kulmakoru.
        EN OLE MIKÄÄN TYHMÄ BLONDI, AINA NE SANOO, ETTÄ ESPANJALAISET MIEHET RAKASTAA SUOMALAISIA KOSKA NE ON NIIN IHQ VAALEIT SINISILMII.

        Mites sitte minä? Kyllä ne espanjalaiset pojat, noin minun ikäiset ja hieman vanhemmatkin flirttailivat, huutelivat "Hola guapa!" Tai "Hola wapa!"
        Ja sitten muutamista ihan ystäviä tuli.
        Ne olivat niitä espanjalaisia, jotka pukeutuvat HYVIN trendikkäästi ja olivat komeita.
        Kyllä sellane roskasakki myös huuteli.

        SE SIITÄ STEREOTYPIASTA BITCHES !

        Ei tietenkään kaikki, ei tietenkään
        Mutta kai sitten olen kaunis, vaikken olekkaan blondi. Kyllä nämä ihanat kotimaan pojatkin kauniiksi on sanoneet monestikkin, ja tyytyväinen olen oman maan poikiin myös.
        Kyllä espanjalaisetkin kelpaa.
        HAISTAKAA JO PASKA, NE KETKÄ ESPANJALAISII HAUKKUU, IHAN SAMAN ARVOSII ON SUOMALAISTEN KAA, JA EI NE PIDÄ SUOMALAISII MINÄÄ VIROLAISINA, ERI KANSAA OLLAA, JA VIROLAISILLAKIN ARVOA !!!
        LOPETTAKAA TOI RASISMI SAATANAAAA.

        ja hyvä niin! ;) Olen 26-vuotias nainen ja olen asunnut sekä Suomessa että Espanjassa. Espanjaan tuli lähdettyä työn perässä lähes parikymppisenä, ja siellä tuli tutustuttua monelaisiin miehiin. Kuten tässäkin keskustelussa on jo mainittu, oli mammanpoikia, machoja, lirkuttelijoita, juntteja, tavallisia miehiä mutta myös niitä paljon mainostettuja ihania, helliä ja huomaavaisia miehiä! :) Seurustelin 1,5 vuotta ihanan miehen kanssa, joka rakasti ja huolehti minusta.. Kuten aina joskus käy, se ei riittänyt ja erosimme.. EN palannut heti maitojunalla häntä koipien kanssa takaisin Suomeen, vaan jäin sinne ja jatkoin elämääni. Pari vuotta sitten tulin ihan sattumalta käymään Suomessa jälleen ja tutuistuin aivan ihanaan SUOMALAISEEN mieheen, joka sytytti vielä espanjalaistenkin jälkeen. ;D olemme nyt olleet yhdessä lähes 2 vuotta ja onnellisesti tulevaisuutta suunnittelemme.

        Eräs tässä keskustelussa jo aiemmin puhuikin siitä, että helposti niihin espanjalaisiin miehiin menee myös usko, kun jotkus heistä heti jo sitä "I love you" -fraasia heittelevät ja esittelevät tyttöystäväkseen.. :) Pikkusiskoni oli äskettäin laivalla ystäviensä kanssa, ja tutustui siellä tummaan ja tuliseen espanjalaismieheen, jonka kanssa pikkusiskoni vietti iltaa.. :) siskoni ja tämä espanjalaismies olivat tunteneet noin parisen tuntia, kun tämä espanjalaismies jo esitteli hänet ystävilleen TYTTÖYSTÄVÄNÄ! :D onneksi sisareni oli tarpeeksi järkevä ettei siihen langennut. Mutta samaa tyttöystävä fraasia käyttivät myös kyllä ihan suomalaisetkin nuoret miehet. Illaan päätteeksi sisareni oli 1 espanjalaismiehen ja kahden suomalaismiehen "tyttöystävä"!

        Yritän vain sanoa, että suurinpiirtein ne miehet ovat samanlaisia joka kulttuurissa.. Löytyy erilaisia mutta myös samanlaisia miehiä mistäpäin maailmaa vain.. :) Ei ole väliä mistä kulttuurista mies on kotoisin, kunhan hän tekee naisensa onnelliseksi ja rakastetuksi! :) Jos ulkomaat viehättävät enemmän kuin oma tuttu Suomi, niin ihan rohkeasti ulkomaille vain hakemaan kokemuksia! :)


      • aikuiset immeiset!!!
        VITTUUUU kirjoitti:

        VITTU MIKÄ KESKUSTELU EI SAATANA TÄS MITÄÄ JÄRKEE, KATEELLISTA PORUKKAA SUURINOSA :D

        Mitäs sitten minä? En oo blondi, en sinisilmä, en pitkä, en edes kovin laiha, ruma ilman meikkiä, ruma jos hiuksia ei ole laitettu.

        Olen 15 vuotias tyttö.
        Mulla on mustat aika lyhyet hiukset joita tupeeraan ja niissä on pari shokki lilaa raitaa.
        Käytän aika tummaa meikkiä.
        Olen hieman pullea (Tosin vain hieman, little bit), muodokas tosin.
        Silmäni ovat tummanvihreät.
        Olen 160 cm. On huulilävistys ja kulmakoru.
        EN OLE MIKÄÄN TYHMÄ BLONDI, AINA NE SANOO, ETTÄ ESPANJALAISET MIEHET RAKASTAA SUOMALAISIA KOSKA NE ON NIIN IHQ VAALEIT SINISILMII.

        Mites sitte minä? Kyllä ne espanjalaiset pojat, noin minun ikäiset ja hieman vanhemmatkin flirttailivat, huutelivat "Hola guapa!" Tai "Hola wapa!"
        Ja sitten muutamista ihan ystäviä tuli.
        Ne olivat niitä espanjalaisia, jotka pukeutuvat HYVIN trendikkäästi ja olivat komeita.
        Kyllä sellane roskasakki myös huuteli.

        SE SIITÄ STEREOTYPIASTA BITCHES !

        Ei tietenkään kaikki, ei tietenkään
        Mutta kai sitten olen kaunis, vaikken olekkaan blondi. Kyllä nämä ihanat kotimaan pojatkin kauniiksi on sanoneet monestikkin, ja tyytyväinen olen oman maan poikiin myös.
        Kyllä espanjalaisetkin kelpaa.
        HAISTAKAA JO PASKA, NE KETKÄ ESPANJALAISII HAUKKUU, IHAN SAMAN ARVOSII ON SUOMALAISTEN KAA, JA EI NE PIDÄ SUOMALAISII MINÄÄ VIROLAISINA, ERI KANSAA OLLAA, JA VIROLAISILLAKIN ARVOA !!!
        LOPETTAKAA TOI RASISMI SAATANAAAA.

        oikeesti!!! Oletettavasti aikuiset ihmiset väittellee tuommosesta asiasta jollai nettipalstalla ja ainut järkevä kommentti tullee viistoista vuotijjaa suusta!! Eikö äitinne oo opettanu ettei makuasiosta voi kiistellä? Ite oon käyny sen seittämän kertaa kanarialla, pari kertaa kreetalla ja oha ne ruskettunneet ja tummat lorenzot helevetin kommeita ja ottaa ihmiset huomioon eri tavalla mitä suomessa mutta oikeesti oon ollu rakastunu ainoaataan täysin suomalaiseen maalaisukkoon. Että eipä tuolla nyt sen suurempaa merkitystä oliko ukko alejandro taikka sitte jukka..


    • pööööö76

      Huono aihe.

    • lapselliset pellet

      Kyllä nyt näkyy suomalaisia juntteja kiukuttavan kun naisetkin menee hakemaan puolison ulkomailta. Ensin nämä ukot itse täyttävät palstan ulkkisnaisia ylistävillä kommenteillaan ja haukkuvat suomalaiset naiset maanrakoon. Jos suomalaiset naiset ovat totaalisen perseestä niin miksi te täällä itkette jos he hakevat rakastavan puolison ulkomailta?

      Ihan hirveää tekstiä on tullut koskien suominaisia joten turhaan täällä vittuilette jos he eivät jaksa katsella tuollaisia persläpiä. Ilmeisesti suunnitelmanne suomalaisen itsetunnon murskaamiseksi meni vähän toisella tavalla kuin luulitte? Naiset eivät jäänetkään kitumaan tänne palvelijoiksenne vaan hakivat sitten mukavat kumppanit jostain muualta ja nyt juntteja kiukuttaa..

      Voi voi känkkäränkkää...

      • Ei vois kuule

        white trash puta vähemmän kiinnostaa mitä alkoholisoituneella likaisella työväenluokkaisella cunjollasi teet.

        Pääasia, että kuolet nuorena, ettei edes espaniol caballero joudu haistelemaan syfiliksen runtelemaa vulvaasi.

        Puta madre cunjo grande!


    • katri-.-.-.-.-

      Tietääks joku jotai nettisivuu jolla vois puhuu jollekki espanialaiselle ? :)

    • Sooinlovee

      oon rakastunut yhteen ihanaan söpöön espanjalaiseen laulajaan

    • love & pesetas

      Espanjalaiset miehet ja prostituuio. Espanja katolisena maana on kuitenkin varsin monijakoinen ja voisi liene sanoa monomoraalinen.

      "YK:n tutkimusten mukaan 40 prosenttia espanjalaismiehistä on ostanut seksiä joskus elämänsä varrella."

      "Espanjassa arvioidaan olevan 300 000 prostituoitua. Tutkimusten mukaan heidän asiakkaansa ovat selvästi entistä nuorempia."

      "Prostituutiota tutkinut historioitsija sanoo, että katolinen kirkko pitää prostituutiota kyllä sosiaalisena epäkohtana - mutta pienempänä pahana kuin rakastajattaria, jotka voivat rikkoa kirkon hellimän pyhän perheen, avioliiton. Harva ilotyttö taas menee naimisiin asiakkaansa kanssa. "

      - http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/11/1218779

      Eli henkilö joka ihastuu espanjalaiseen mieheen niin tilastollisesti riski on huomatavan suuri sen suhteen, että tuo ihana ja suloinen mies on käyttänyt maksullisia seksipalveluita. Mitä todennäköisemmin suuri tabu espanjalaisissa parisuhteissa.

      • caramba

        Suomi mies käyttää myös thaityttöjä, että se siitä.


    • Just us

      Tarkottaako tää sitä että mun pitäisi olla huolissani kun naisysyäväni työskentelee Espanjassa?

    • caramba

      Joo, mä asuin ja nuorempana 5v Las Palmasissa, se oli parasta aikaa elämässäni, ihailijoita riitti, ja oli upea mies, opin rakkaudesta kaiken, se oli ihanaa, paras "sillä" alalla.En voi unohtaa, käyn siellä joka vuosi, mutten ole törmännyt uudelleen, tykkään latinomiehistä, siis eniten espanjalaisista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe