Kertokaapas

Nettipsykiatri

Olen lukenut huuhaa-palstan juttuja ja olen huomannut että minua todellakin tarvitaan täällä joten kertokaa huolenne ja ongelmanne niin katsotaan pystynkö auttamaan teitä. Seuraava potilas!

ps. Tahdon myös tietää onko joku saanut traumoja huuhaa-jutuista.

17

844

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ö

      ...urkkija!

      MIKSI KURKIT MINUN TEKEMISIÄNI KOMPUUTTERINI KUVARUUDUSTA JA SEURAAT KUN KÄYN KAUPASSA JA PIILOTTELET KAMEROITA JA MIKROFONEJA ASUNTOONI JA SALAKUUNTELET PUHELINTANI JA LUET SÄHKÖPOSTIANI JA KURKIT POSTILAATIKKOONI JA AVAILET KIRJEITÄNI JA KURKIT ILTAISIN IKKUNANI TAKANA JA PENGOT POISSAOLLESSANI KAAPPEJANI JA OTAT VALOKUVIA JÄÄKAAPPINI SISÄLLÖSTÄ JA....................

      • Nettipsykiatri

        Vainoharhaisuutesi johtuu todennäköisesti LSD:stä. LSD:n krooninen käyttö on hyvin harvinaista. Jos sellaista esiintyy niin sen käytön katsotaan liittyvän hyvin vaikeisiin ja varhaisiin psyykkisiin häiriötekijöihin. Niiden syntyyn ovat saattaneet vaikuttaa esim. äiti-lapsisuhteen kehitykselliset häiriöt. LSD:n käytön jälkihaittoja ovat itsestään uusiutuvat mielenhäiriöt (flashbacit), joiden on todettu ilmenevän jopa 16 vuoden jälkeen viimeisestä käyttökerrasta. Vainoharhaisuus, krooninen pelokkuus ja masennus johtavat monet käyttäjät itsemurhaan.


      • Dr

        Ei se ole hän, minä sua tsekkaan! Ole aivan niinkuin et huomaisikaan, niin selviät tästä tilanteesta ehjin nahoin ja housut jalassa.


      • Nettipsykiatri
        Dr kirjoitti:

        Ei se ole hän, minä sua tsekkaan! Ole aivan niinkuin et huomaisikaan, niin selviät tästä tilanteesta ehjin nahoin ja housut jalassa.

        Käytöksesi syy on kannabis ja tässä selitys kuinka se vaikuttaa: Kannabiksen (hasis, marihuana, hassisöljy) vaikutuksesta persoonallisuuden kontrolloitavien osien vaikutus vähenee tilapäisesti ja henkilö kokee vakuuttuvansa omasta syvällisyydestään tunteissaan ja ajatuksissaan. Kannabis pysyy elimistössä (aivot, keuhkot, sukupuolielimet) pidempään, kuin mikään muu tuote. Käyttäjä ei huomaa itsessään tapahtuvia persoonallisuusmuutoksia ja nuoren henkinen kehitys jää jälkeen kannabista käytettäessä.


    • Tyllerö

      Miksi minulta tuli kakat housuun kun olin kolmevuotias.

      • Nettipsykiatri

        Koska isä-tytär suhteessa oli vaipanmentävä aukko ja tästä syystä et pystynyt ilmaisemaan itseäsi muutakuin alapään kautta josta johtuen tämä "onnettomuus" tapahtui. Kuten kaikki olemme huomanneet, sitä kakkaa tulee jo yläpäästäkin.


    • Mirri

      Aina ku mä luen huuhaan juttuja niin mun housut kastuu. Onko se tavallista vai oonko vaan unohtanu sulkee vesihanan?
      Autattehan mua, pliis?!
      Tulisko joku tukkiin mun vuodon vaikka oon vasta 17-vuotias?

      On mulla toinenkin onkelma mut siitä lisää toisella kertaa.

      • Nettipsykiatri

        Jos kuusivuotias tai sitä vanhempi lapsi kastelee huuhaa-palstalla, on syytä hakeutua lääkärin vastaanotolle. Jos ihmisellä ei ole kontrollia kastelemiseen myöskään päiväaikaan, on asia syytä ottaa esille jo 14–15 vuotiaana. Tavallisen kastelun tehokkain hoito on ns. kastelutuoli, joka hälyttää aina kun tuoli rupeaa kostumaan. Huuhailija opetetaan näin reagoimaan hätään. Kastelutuolihoito on tehokas valtaosalle (70 %:lle) kastelijoista. Kasteluun käytetään hyvin harvoin lääkehoitoa. Poikkeustilanteissa (esim. huuhaalle kirjoittaessa) voidaan isoille lapsille määrätä nenään suihkutettavaa hormonia, joka tehokkaasti estää huuhaakastelun.


    • Maija

      "Help me! Mulla on pari tosi kipeetä ongelmaa. Yx niistä on mun olemattomat rinnat. Mä oon ihan lauta! Arvaa onx kivaa lähtee uimaan, kun kaikki näkee ettei mulla oo rintoja nimekskään! Oonko mä jotenki epäkehittynyt?
      Olen 8-vuotias."

      • Nettipsykiatri

        Rintasi ovat varmasti oikein hyvän kokoiset ja nätit. Ongelma saattaakin olla se, että muilla ikäisilläsi kasvaa rinnat ulospäin. Siksi Sinä erotut. Älä suotta piiloittele vartaloasi. Voisitko ajatella että Sinä oletkin jo pikkuisen enemmän poika kuin aivan pieni tyttö!


    • ac/dc

      Viimeksikin kun kävin raflassa, yritin löytää iskettävissä olevia naisia mutta molemmat, jotka löysin olivat töissä ja ehdottivat että jos maksan sopivan rahasumman, he lopettavat työnteon hetkeksi... no ei minulla ollut silloin rahaa kuin pariin tuoppiin... Kun kerroin ongelmastani baaritiskillä vieressä istuvalle herrasmiehelle, hän alkoikin vonkaamaan minua! No olihan tuolla miehellä kotona kuitenkin hyvinvarustettu baarikaappi ja yö kului rattoisasti mutta aamulla oli paikat hieman kipeänä.

      • Nettipsykiatri

        Joskus joutuu tyytymään pienempää askeleeseen kuin haluaisi, mutta tärkeintä on,että askeleet otetaan huuhaan suuntaan.
        Rohkeus on myös sitä, kun ihminen uskaltaa tehdä elämänvalintoja ja vastata omiin ja muiden odotuksiin yleisesti epätavanomaisena pidetyllä tavalla vaikka se tuntuisi peräsuolessa. Ihmisenuskallusta elää elämäänsä olemalla avoin anus kaikille. Rohkeus ei liity vain yhden ihmisen elämänvalintoihin irrallaan muista valtavirrasta poikkeavia elämänvalintoja ja hyväksyä huuhaa-juttujen moninaisuutta. Rohkeus liittyy samalla kaikkien ihmisten kykyyn uskaltaa kohdata täysi baarikaappi pimeässä.
        Rohkea ihminen voi tuntea itsensä kokonaiseksi ja ehjäksi huuhailijaksi.


      • ac/dc
        Nettipsykiatri kirjoitti:

        Joskus joutuu tyytymään pienempää askeleeseen kuin haluaisi, mutta tärkeintä on,että askeleet otetaan huuhaan suuntaan.
        Rohkeus on myös sitä, kun ihminen uskaltaa tehdä elämänvalintoja ja vastata omiin ja muiden odotuksiin yleisesti epätavanomaisena pidetyllä tavalla vaikka se tuntuisi peräsuolessa. Ihmisenuskallusta elää elämäänsä olemalla avoin anus kaikille. Rohkeus ei liity vain yhden ihmisen elämänvalintoihin irrallaan muista valtavirrasta poikkeavia elämänvalintoja ja hyväksyä huuhaa-juttujen moninaisuutta. Rohkeus liittyy samalla kaikkien ihmisten kykyyn uskaltaa kohdata täysi baarikaappi pimeässä.
        Rohkea ihminen voi tuntea itsensä kokonaiseksi ja ehjäksi huuhailijaksi.

        Epäilin jo hetken olevani homo... tai oikeastaan olen epäillyt useammankin kerran, mutta olen sentään joskus kieltäytynyt.


    • Lääkäri-setä

      Kollega hyvä,

      Olen tehnyt myös omia huomioitani tältä palstalta ja... niin. Minulla niitä ongelmia vasta riittääkin, kuten kollegana varmasti ymmärrät. Voit jonkin verran tehdä päätelmiä minusta vastausteni perusteella, joita olen antanut lähinnä Lasselle (12 v.). Luultavasti et ole ollenkaan hämmästynyt niitä luettuasi. Omat vastauksesi nettipotilaillesi olivat varsin hyviä ja asiantuntevia. Jatka samaan malliin.

      terv.
      Lääkäri-setä

      • Nettipsykiatri

        Olet huuhaa-riippuvainen ja tässä lyhyesti kerrottuna asiasta.
        Psyykkinen huuhaa-riippuvuus ei ole minkään aineen aiheuttamaa riippuvuutta, vaan siihen vaikuttavat ihmisen henkilökohtaiset tarpeet. Fyysinen riippuvuus on sen sijaan seurausta huuhaan käytöstä. Psyykkinen riippuvuus säätelee huuhaan käyttöä fyysistä riippuvuutta voimakkaammin. Psyykkinen riippuvuus ei johdu huuhaan väärinkäytöstä, ihminen voi tulla psyykkisesti riippuvaiseksi vaikkapa kahvista. Huuhaa ei ole huume, sillä ei ole huumeiden psykoaktiivista vaikutusta, se ei pysty muuttamaan ihmisen tajunnan tasoa, vaikka historiassa on huuhaan uskottu jopa aiheuttavan aistiharhoja. Psyykkinen riippuvuus on huuhaan käyttäjän ominaisuus, ei minkään aineen ominaisuus. Psyykkinen riippuvuus voi syntyä moninaisiin asioihin esim. työhön tai lääkärinä leikkimiseen.


      • Lääkäri-setä
        Nettipsykiatri kirjoitti:

        Olet huuhaa-riippuvainen ja tässä lyhyesti kerrottuna asiasta.
        Psyykkinen huuhaa-riippuvuus ei ole minkään aineen aiheuttamaa riippuvuutta, vaan siihen vaikuttavat ihmisen henkilökohtaiset tarpeet. Fyysinen riippuvuus on sen sijaan seurausta huuhaan käytöstä. Psyykkinen riippuvuus säätelee huuhaan käyttöä fyysistä riippuvuutta voimakkaammin. Psyykkinen riippuvuus ei johdu huuhaan väärinkäytöstä, ihminen voi tulla psyykkisesti riippuvaiseksi vaikkapa kahvista. Huuhaa ei ole huume, sillä ei ole huumeiden psykoaktiivista vaikutusta, se ei pysty muuttamaan ihmisen tajunnan tasoa, vaikka historiassa on huuhaan uskottu jopa aiheuttavan aistiharhoja. Psyykkinen riippuvuus on huuhaan käyttäjän ominaisuus, ei minkään aineen ominaisuus. Psyykkinen riippuvuus voi syntyä moninaisiin asioihin esim. työhön tai lääkärinä leikkimiseen.

        Kollega hyvä,

        Olen iloinen ja ylpeä diagnoosistasi, joka vastasi melko tarkasti omaani. Samalla teit diagnoosin itsestäsi. Jatketaan samaan malliin...


    • Ihmettelevä

      Onks täällä oikeasti se nettipsykiatri?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe