Näppylöiden

puristelu,ja nimenomaan miehen näppylöiden puristelu,käsi pystyyn kuinka moni nainen tunnustaa syyllistyneensä joskus moiseen??? Ja jos joku onneton tunnustaa niin vois samalla kertoa et mikä idea/pointti siinä oikeastaan loppupeleissä on?? Saaks siitä jtn. omituista seksuaalista tyydytystä vai onks se vaan muuten vaan mukavaa puristella toiselta näppylöitä,vai onko perimmäinen syy lopulta pelkästään terveydellinen / hygieninen / ulkonäöllinen?? Toki ymmärrän jos syyt ovat nuo viimeksimainitut mut siinä vaiheessa kun ensin sanotaan et 'sulla on kyllä harvinaisen hyvä iho selässä,monesti miehillä on selkä täynnä finnejä' ja seuraava lause on 'tuossa voi olla yks' ja hetken pinnistelyn jälkeen kuuluu et 'oho,se oliki luomi,oota tuossa voi olla ehkä yks....'.Good dam,onko tää taas jtn. naisten juttuja joita miehet ei vaan ymmärrä.Saatana soikoon seuraavan kerran kun saan kunnian harrastaa tuhmailua takaapäin ja näen pepussa näppylän niin mä perkele soikoon pidän puristuspaussin,kosto se on pienikin kosto :-)

16

3071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas hieno

yleistys, eivät naiset pelkästään puristele finnejä kumppaninsa ruumiista, kyllä sitä tekevät myös miehet, ja luultavasti vielä toisillensa.

• usko että heteromiehet puristelee kovin helposti toistensa näppylöitä :-) Tää ei ollu pelkästään omakohtaisiin kokemuksiin perustuva juttu vaan oon ihmetellyt asiaa ennenkin,mm kaverin muijakaverilla on tapana puristella kaverilta näppylöitä telkkaria katellessa jopa silloin kun mä oon kylässä,aika omituista käytöstä mun mielestä.Ja serkulla ja hänen muijakaverilla sama homma,3 on jo yleistä mun mittakaavassa.

• ja pöh

Ei kuulu harrastuksiin. Ei tulis mieleenkään alkaa puristelemaan jonkun näppylöitä, yöks. Sitä paitsi niitä ei saisi puristella, saattaa tulla tulehdus.

• JudgeLii

Ohhoh, vihdoin keskustelun avaus Yrmiolta! Aiheen valinnasta tosin ei voi onnitella... Halusit tietysti vain mainostaa hyvää ihoasi. :) Joo, exän selässä oli yksi mustapää, sormien syyhyämisestä huolimatta jätin sen rauhaan. Kai tähän liittyy jotain samaa kuin apinoilla täiden nyppimiseen..? Huolenpitoa?

BTW, kai luit unesta, jonka näin sinusta viime yönä? :D

• oon kyyninen niin kyllä oot säkin,'halusit tietysti mainostaa hyvää ihoasi' :-) Kyllä,samalla lailla kuin sitä sunkin mieleen syöpynyttä kuuluisaa kullia tai kaljamahaa :-) Tottakai mä luin,alan kultapieni tuleen yhä enemmissä määrin siihen tulokseen että sä et pysy kohta enää pöksyissäs jos et pääse pikaisesti mun 'hoitoon' ;-)

• JudgeLii
        yrmio kirjoitti:

oon kyyninen niin kyllä oot säkin,'halusit tietysti mainostaa hyvää ihoasi' :-) Kyllä,samalla lailla kuin sitä sunkin mieleen syöpynyttä kuuluisaa kullia tai kaljamahaa :-) Tottakai mä luin,alan kultapieni tuleen yhä enemmissä määrin siihen tulokseen että sä et pysy kohta enää pöksyissäs jos et pääse pikaisesti mun 'hoitoon' ;-)

Tietysti oon kyyninen, en kai muuten niin hyvin sun kyynisyyttäsi tunnistaisikaan. Aina on taka-ajatuksia. Ja taisit missata uneni selostuksesta kohdan PAINAJAINEN. Onko tää taas jotain freudilaista ajattelua, että himojen kohteesta näkee ahdistavia unia? Jos tarkemmin aletaan tulkita, niin eiköhän kyse ollut sittenkin kolkuttelevasta omatunnosta...Oon niin kiltti ja hyväsydäminen, etten saisi haukkua ketään hyvälläkään syyllä :) Right. Aika hyvin muutes saat kehitettyä päiväunia näiden mun "kuivakoiden" (niinhän se meni?) tekstien pohjalta. Hyvä mielikuvitus, täytyy kehua.

• JudgeLii kirjoitti:

Tietysti oon kyyninen, en kai muuten niin hyvin sun kyynisyyttäsi tunnistaisikaan. Aina on taka-ajatuksia. Ja taisit missata uneni selostuksesta kohdan PAINAJAINEN. Onko tää taas jotain freudilaista ajattelua, että himojen kohteesta näkee ahdistavia unia? Jos tarkemmin aletaan tulkita, niin eiköhän kyse ollut sittenkin kolkuttelevasta omatunnosta...Oon niin kiltti ja hyväsydäminen, etten saisi haukkua ketään hyvälläkään syyllä :) Right. Aika hyvin muutes saat kehitettyä päiväunia näiden mun "kuivakoiden" (niinhän se meni?) tekstien pohjalta. Hyvä mielikuvitus, täytyy kehua.

oli,jollain tapaahan mä sun mieleen oon syöpynyt kun kummittelen jo painajaisissakin :-) Äläkä turhaan huoli mulle vittuilemisesta,pikku vittuilu vaan piristää päivää...

• Nainen 28-vee

Mä en ole ikikuuna päivänä edes ajatellut liikuttavani kenenkään mieshenkilön, edes omani, mahdollisia näppylöitä... Mun tuttavapiirissäni on kyllä yksi naisihminen, joka vieraidenkin läsnäollessa esim. huomauttaa miehelleen, että "sulla on tossa näppylä", ja sitten on vielä ekana itse sitä hiplailemassa.... Musta on niin noloa olla läsnä sellaisessa tilanteessa. Mä en ikinä halua olla mieheni äiti, mistä johtuen mä en sorru moiseen......

• nnainen

Enkä koe sitä mitenkään kiihottavana! Pientä rajaa...itseltä kyllä mut en sitäkään tee koska ei finnejä juurikaan ilmesty.

• käsi pystyssä

En tiedä miksi sitä tulee harrastettua. Näppylät nyt vaan on häiritseviä, rumia ja kipeitä. Sen lisäksi niitä ON oikeasti kiva puristella. En osaa sanoa. Syitä kai ovat nuo kaikki mainitsemasi... seksuaalista tyydytystä en ole varsinaisesti huomannut siitä saavani.

Puristelun lisäksi saatan muuten välillä myös tehdä miehelleni kasvohoidon jos huomaan siihen tarvetta. Kaipa se jotain hoivaa siis on.

• J.a.n.e

se on joku esi-isiltä periytynyt tapa. Apinathan nyplää toisiansa, kun ne on kavereita =)

• Syyllinen

samaa :) Mietin että pitää laittaa tänne aloitus aiheesta, mutta ehdit ensin..

Minulla ainakin on tuollainen pakkomielle. Ihan yhdenillanjutulta en sentään mene mustapäitä poksautteleen, muta voi exä parka kun sai joskus rääkkiä. Ei hajuakaan, mitä tarvetta se touhu palvelee, mutta mukavaa se on. Kai se liittyy jotenkin puhtauteen, kun olen aika neuroottinen sen suhteen tai jtn.

• -hoito

yäääk. Eikö finnit ja mustapäät ole merkki huonosta hygieniasta? Ei niihin auta nyppimishoito, vaan kunnollinen pesu:suihku ja saippua löytynee jokaisen huushollista.
        Mua oksettaa toisten finninen iho, ja mielummin pyydän hoidattamaan nahkansa kuin puutun itse mihinkään pähkyröihin.
        Seksuaalinen nautinto lie viimeisenä mielessä jos toinen on kuin tulehtunut rupisammakko.

• Hygieeniakääpiö
        -hoito kirjoitti:

yäääk. Eikö finnit ja mustapäät ole merkki huonosta hygieniasta? Ei niihin auta nyppimishoito, vaan kunnollinen pesu:suihku ja saippua löytynee jokaisen huushollista.
        Mua oksettaa toisten finninen iho, ja mielummin pyydän hoidattamaan nahkansa kuin puutun itse mihinkään pähkyröihin.
        Seksuaalinen nautinto lie viimeisenä mielessä jos toinen on kuin tulehtunut rupisammakko.

Itelläni on Sikapalijo finnejä ja kirottuja mustapäitä ja pesen (pistetään oiken f:llä) fiheliäisen paljo kuontaloa ja ei muuta ku iho kukkii entistä rankemmin! Talirauhaset ne vaan pukkaa toimimaan miten sattuu, kai se on vähä niinkö tautia!

• pihkura
        Hygieeniakääpiö kirjoitti:

Itelläni on Sikapalijo finnejä ja kirottuja mustapäitä ja pesen (pistetään oiken f:llä) fiheliäisen paljo kuontaloa ja ei muuta ku iho kukkii entistä rankemmin! Talirauhaset ne vaan pukkaa toimimaan miten sattuu, kai se on vähä niinkö tautia!

auttaa, jos kosteuttaa ihoa huolellisesti. Kun iho kuivuu, varsinkin näin talvella, ni toisinaan kroppa yrittää sit tasapainottaa tilannetta ja pukkaa talirauhaset tukkoon. Itellä on iho rahottunu huomattavasti, kun hommasin kuivan ihon puhdistusemulsion ja kasvoveden ja oikeanlaista kosteusvoidetta. Monesti erehdytään luulemaan, että jos on näppyjä, niin on automaattisesti rasvainen iho..

Ja palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, olen yhden kerran joutunut puristamaan exän selästä pienen tulivuoren. Käytin paperia ja hoidin homman pientä vastenmielisyyttä tuntien.

Muistakaas te innokkaat puristelijat se hygienia siinäkin mielessä, että ette paljain likaisin sormin hoitaisi hommaa. Ja puhdistakaa "kraateri" niin ei tulehdu.

• ....

En kanssa tuota näppylöiden puristelua ole ymmärtänyt. Ystävätär niin miehelleen tekee ja hänen mukaansa se on hauskaa, kun sieltä pursuaa töhnää... :/ Itse en murkkuikäisenä olisi tahtonut miehen kiinnittävän huomiota näppyihini joten en tee nykyäänkään niin. Ystävättärelläni taas nuorenakin ollut melkein näpytön iho niin kai hän vain suhtautui asiaan siten. Oma syntini on kuitenkin miehen hiusten hiplailu ja pörröttäminen ym sellainen. Ja jos saisin niin niiden muotoilu mielestäni söpöihin (miehestä naurettaviin) kampauksiin...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2460
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2447
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1826
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1098
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1004
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      959
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      854
    Aihe