Esso saarenkylä

Mikä ?

Mitä siellä saarenkylän essolla oikein tapahtuu kun kaikki siitä puhuvat? Voisiko joku valkaista kellä on asiasta parempaa tietoa?

164

20868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulemma

      aika ikäviä niin henkilökunnalle kuin asiakkaille. En tiedä onko urbaanilegendaa, että Kerttu olisi soittanut joskus Telen pomoille, että niiden työmiehet istuskelee päivät pitkät heillä kahvilla.

      • eikä ainoa....

        Puhelinsoitto. Satuin olemaan paikalla kun kyseisille herroille huudettiin.
        Ei voinut kuin katsoa monttu auki :-O

        Jos nostat kytkintä tankkauksen jälkeen antaaksesi takana olevalle tilaa niin poliisit se soittaa.
        Tosin poliisit ei ota sitä ämmää enää vakavasti, edes silloin jos sieltä lähtisikin maksamatta :)


      • görre

        Se on ihan totta :)


      • autoilijat

        OLEN TANKANNUT SIELLÄ VIIMEISET KYMMENEN VUOTTA ILMAN ONGELMIA JA AINA BENSANI SAANUT. SUOMI 24:N JUTUT OVAT ENIMMÄKSEEN KESKENKASVUISTEN TEINIPOIKIEN HÖPÖTYKSIÄ.


    • täällä

      kerran on alkamassa keskustelu hullun lehmän essosta? Miten on mahdollista, että tämä aihe nostaa palstalla päätään aina toistuvasti parin kuukauden välein?
      Vanhoja viestejä selaamalla saanet aika hyvän kuvan asiasta...

    • xyZ

      Pysykäähän kaukana siitä lafkasta.

      Kusetetaan työntekijöitä yms.
      ei esim suostu maksamaan ässä arpavoittoja .. eihä sekään niiltä oo pois... huoh, hoitoon..

      • Jpp

        En ole kyllä huomannut omituista
        ko. Essosta, sehän oli Teboilina jonkin
        aikaa alussa, mutta TB alkoi epäillä
        jotain bensantilitysasioiden epäselvyykksiä,
        mutta huoltamopariskunta voitti tuon jutun ja
        vaihtoivat ESsoon.

        Kaikista paikoista on kai huonoja kokemuksia
        ihmisillä. Itse olen sen normaalipalvelun saanut
        ko. huoltamosta. Joten olen itse sitten tänne kirjoittaneiden kuulopuheiden varassa, käykää
        vaikka kriisiterapiassa jos on kovasti kolhaissut.


      • Eipä ole juuri enää käyty
        Jpp kirjoitti:

        En ole kyllä huomannut omituista
        ko. Essosta, sehän oli Teboilina jonkin
        aikaa alussa, mutta TB alkoi epäillä
        jotain bensantilitysasioiden epäselvyykksiä,
        mutta huoltamopariskunta voitti tuon jutun ja
        vaihtoivat ESsoon.

        Kaikista paikoista on kai huonoja kokemuksia
        ihmisillä. Itse olen sen normaalipalvelun saanut
        ko. huoltamosta. Joten olen itse sitten tänne kirjoittaneiden kuulopuheiden varassa, käykää
        vaikka kriisiterapiassa jos on kovasti kolhaissut.

        Jos jätät autosi mittarikentälle->
        "siirrä autosi pois että muut pääsee tankille"
        Jos siirrät autosi mittarikentältä ->
        "meinasit sitten lähteä maksamatta"

        Jos läikytät kahvia kassatiskillä niin saat maksaa ylimääräistä. Siellähän joku on maksanut ja sen jälkeen kaatanut koko kupin pitkin pitkää tiskiä ja häipynyt sen siliän tien.

        Tyhjiä pulloja ei tietystikään oteta vastaan.

        Vessaan pääsee pienen kuulustelun jälkeen jos sitä ennen olet nauttinut sen kahvisi läikyttämättä.

        Jos huoltamolta on jotain viety niin tietysti syyllinen on uusi työntekijä jos ne semmoisia sattuu enää saamaan.
        Työkkäri ei onneksi anna karenssia jos ei suostu tuonne meneen töihin.

        Jos kello 5 minuuttia ennen aukioloaikaa olet jo pihalla niin ikkunan takaa koputetaan rannekelloa että painu jätkä matkoihisi.

        Hullun lehmän naputus ei kuulu joka päivä jos sen kaulakettingiä on isäntä sopivasti lyhentänyt siis ettei yllä keittiöstä tiskille saakka.

        Huom. huoltomon vesiletku ei ole sinua varten. En sitten kyllä tiedä ketä varten.
        Jotkut ovat saaneet jopa ilmaa renkaisiin kompurasta kun ovat nopeasti toimineet.

        Jotain tollaista tarinaa ja osa omakohtaista on tiedossa.


      • arska
        Eipä ole juuri enää käyty kirjoitti:

        Jos jätät autosi mittarikentälle->
        "siirrä autosi pois että muut pääsee tankille"
        Jos siirrät autosi mittarikentältä ->
        "meinasit sitten lähteä maksamatta"

        Jos läikytät kahvia kassatiskillä niin saat maksaa ylimääräistä. Siellähän joku on maksanut ja sen jälkeen kaatanut koko kupin pitkin pitkää tiskiä ja häipynyt sen siliän tien.

        Tyhjiä pulloja ei tietystikään oteta vastaan.

        Vessaan pääsee pienen kuulustelun jälkeen jos sitä ennen olet nauttinut sen kahvisi läikyttämättä.

        Jos huoltamolta on jotain viety niin tietysti syyllinen on uusi työntekijä jos ne semmoisia sattuu enää saamaan.
        Työkkäri ei onneksi anna karenssia jos ei suostu tuonne meneen töihin.

        Jos kello 5 minuuttia ennen aukioloaikaa olet jo pihalla niin ikkunan takaa koputetaan rannekelloa että painu jätkä matkoihisi.

        Hullun lehmän naputus ei kuulu joka päivä jos sen kaulakettingiä on isäntä sopivasti lyhentänyt siis ettei yllä keittiöstä tiskille saakka.

        Huom. huoltomon vesiletku ei ole sinua varten. En sitten kyllä tiedä ketä varten.
        Jotkut ovat saaneet jopa ilmaa renkaisiin kompurasta kun ovat nopeasti toimineet.

        Jotain tollaista tarinaa ja osa omakohtaista on tiedossa.

        Olin kassajonossa kun "HL" alkoi huutamaan edessä olevalle naishenkilölle ässäarvan kuittaamisesta, että 1 euron voitotkin pitää kuitata kun "se" määrää ja samaan hengen vetoon totesi että sinäkin puhut paskaa seläntakana ja toivotti ettei ole asiaa ikinä
        ko paikkaan.Itkua pidellen lähti ostaja pois jos "HL"
        olisi huutanut minulle olisin lyönyt heti. Sen vrran sain jälkimakua kokea että jouduin keräämään rahat tiskiltä mihin "se"pudotti ne. Minä eikä minun omaiset mene ko paikaan vaikka ois kuinka tarvis hyi sa....!


      • tyhny
        Eipä ole juuri enää käyty kirjoitti:

        Jos jätät autosi mittarikentälle->
        "siirrä autosi pois että muut pääsee tankille"
        Jos siirrät autosi mittarikentältä ->
        "meinasit sitten lähteä maksamatta"

        Jos läikytät kahvia kassatiskillä niin saat maksaa ylimääräistä. Siellähän joku on maksanut ja sen jälkeen kaatanut koko kupin pitkin pitkää tiskiä ja häipynyt sen siliän tien.

        Tyhjiä pulloja ei tietystikään oteta vastaan.

        Vessaan pääsee pienen kuulustelun jälkeen jos sitä ennen olet nauttinut sen kahvisi läikyttämättä.

        Jos huoltamolta on jotain viety niin tietysti syyllinen on uusi työntekijä jos ne semmoisia sattuu enää saamaan.
        Työkkäri ei onneksi anna karenssia jos ei suostu tuonne meneen töihin.

        Jos kello 5 minuuttia ennen aukioloaikaa olet jo pihalla niin ikkunan takaa koputetaan rannekelloa että painu jätkä matkoihisi.

        Hullun lehmän naputus ei kuulu joka päivä jos sen kaulakettingiä on isäntä sopivasti lyhentänyt siis ettei yllä keittiöstä tiskille saakka.

        Huom. huoltomon vesiletku ei ole sinua varten. En sitten kyllä tiedä ketä varten.
        Jotkut ovat saaneet jopa ilmaa renkaisiin kompurasta kun ovat nopeasti toimineet.

        Jotain tollaista tarinaa ja osa omakohtaista on tiedossa.

        Kaikki on totta ja jopa pahempaakin.
        Varsinkin asiakkiden ja työntekijöiden haukkuminen.

        Olen omakohtaisesti kokenut töissä ollessa.

        Ei tullu karenssia ku häippäsin ja sain samalla potkut ja palkkaa jäi maksamatta.

        Silloin sielä on mukava käydä ku omistajat ei oo paikalla. Kaikki on asiallista.


      • kirjoitukset
        Jpp kirjoitti:

        En ole kyllä huomannut omituista
        ko. Essosta, sehän oli Teboilina jonkin
        aikaa alussa, mutta TB alkoi epäillä
        jotain bensantilitysasioiden epäselvyykksiä,
        mutta huoltamopariskunta voitti tuon jutun ja
        vaihtoivat ESsoon.

        Kaikista paikoista on kai huonoja kokemuksia
        ihmisillä. Itse olen sen normaalipalvelun saanut
        ko. huoltamosta. Joten olen itse sitten tänne kirjoittaneiden kuulopuheiden varassa, käykää
        vaikka kriisiterapiassa jos on kovasti kolhaissut.

        ole kuulopuheita vaan ihan koettuja asioita.
        esim olin itse asiakkaana kyseisessä paikassa enkä saanut lunastaa lottoani koska en ostanut mitään. olisin kyllä uusinut lottoni voitoilla mutta koska en saanut voittojani niin jäi uusiminenkin. (myyntipaikkahan saa provikan veikkausmyynnistä, ei raha kiinnostanut)

        ja tämä nyt on kuulopuhe mutta kyseinen kertoja on mieheni, hän oli töissä kyseisessä paikassa. irtisanottiin koska ei kuulemma ollut varaa pitää ja viikon päästä siellä oli uusi työntekijä jo kehissä.
        sehän on kaikkientiedossa jo että karenssiahan sen paikan potkuista ei saa mutta miten voi olla mahdollista että sinne joku vielä menee???


      • kissa ihminen
        Eipä ole juuri enää käyty kirjoitti:

        Jos jätät autosi mittarikentälle->
        "siirrä autosi pois että muut pääsee tankille"
        Jos siirrät autosi mittarikentältä ->
        "meinasit sitten lähteä maksamatta"

        Jos läikytät kahvia kassatiskillä niin saat maksaa ylimääräistä. Siellähän joku on maksanut ja sen jälkeen kaatanut koko kupin pitkin pitkää tiskiä ja häipynyt sen siliän tien.

        Tyhjiä pulloja ei tietystikään oteta vastaan.

        Vessaan pääsee pienen kuulustelun jälkeen jos sitä ennen olet nauttinut sen kahvisi läikyttämättä.

        Jos huoltamolta on jotain viety niin tietysti syyllinen on uusi työntekijä jos ne semmoisia sattuu enää saamaan.
        Työkkäri ei onneksi anna karenssia jos ei suostu tuonne meneen töihin.

        Jos kello 5 minuuttia ennen aukioloaikaa olet jo pihalla niin ikkunan takaa koputetaan rannekelloa että painu jätkä matkoihisi.

        Hullun lehmän naputus ei kuulu joka päivä jos sen kaulakettingiä on isäntä sopivasti lyhentänyt siis ettei yllä keittiöstä tiskille saakka.

        Huom. huoltomon vesiletku ei ole sinua varten. En sitten kyllä tiedä ketä varten.
        Jotkut ovat saaneet jopa ilmaa renkaisiin kompurasta kun ovat nopeasti toimineet.

        Jotain tollaista tarinaa ja osa omakohtaista on tiedossa.

        samaa olen itsekkin kokenut kyseisellähuolto-asemalla.
        ei sovi trittäjälle tommoinen homma,aina pitää olla pientä pilkettä silmässä;)


    • arska

      monta oikeaa juttua on kuultu ja koettukkin ko huoltamon toimesta esso suojelee kun ne on velkasaneerauksessa saa nähdä koska se loppuu toivottavasti pian paikka on hyvä omistajat ei

      • En käy siellä enää.

        Tänään ajelin esson ohi ja päätin palatessani pysähtyä siihen kahville. Essolle mentäessä harmittelinkin kassalla olevaa jonoa itsekseni.
        Otin isonkupin kahvia ja dallas pullan. Edessäni oleva mies kerkesi juuri maksaa oman kahvinsa ja sai kuulla heti kommentin Kertulta että "kahvi juodaan pöydässä istuen". Sitten minun vuoro kahvi ja pulla 2.5€ ajattelin samalla tarkastaa loton ja kenon joita olin pelannut edellis viikolla. Kerttu päätti periä kahvin ja pullan. Sen jälkeen huusi minulle että "maksavat asiakkaat ensin, ennenkuin tarkastan kupongit"! Niinpä jouduin odottelemaaan jonon loppumista. Olin kyllä maksava asiakas omasta mielestäni kahvin ja pullan ostamisen jälkeen. Olinkin valmis vaihtamaan paikkaa mutta Kerttu pimitti pelikuponkejani. HArmikseni Kerttu tarkisti kupongit ja kuittaili viellä kun en voittanut mitään. Siirryin kiukkuisena nauttimaan jäähtyneen kahvin... Istuessani siemailemassa kahvia. Yksi asiakas oli ostamassa lapinkultaa joka oli tarjouksessa. Asiakas raukka meni maksamaan visaelectronilla ja siitä Kerrtu kimmastui. Asiakas rauhallisesti sanoi "käyn automaatilta rahat nostamassa ja oluethan voi odottaa tässä tiskinpäädyssä sen aikaa" Kerttu vastaa. sinä viet ne heti hyllyyn takaisin!!! Kerttu asiakaspalvelun ammattilainen.


      • ei koskaan enää
        En käy siellä enää. kirjoitti:

        Tänään ajelin esson ohi ja päätin palatessani pysähtyä siihen kahville. Essolle mentäessä harmittelinkin kassalla olevaa jonoa itsekseni.
        Otin isonkupin kahvia ja dallas pullan. Edessäni oleva mies kerkesi juuri maksaa oman kahvinsa ja sai kuulla heti kommentin Kertulta että "kahvi juodaan pöydässä istuen". Sitten minun vuoro kahvi ja pulla 2.5€ ajattelin samalla tarkastaa loton ja kenon joita olin pelannut edellis viikolla. Kerttu päätti periä kahvin ja pullan. Sen jälkeen huusi minulle että "maksavat asiakkaat ensin, ennenkuin tarkastan kupongit"! Niinpä jouduin odottelemaaan jonon loppumista. Olin kyllä maksava asiakas omasta mielestäni kahvin ja pullan ostamisen jälkeen. Olinkin valmis vaihtamaan paikkaa mutta Kerttu pimitti pelikuponkejani. HArmikseni Kerttu tarkisti kupongit ja kuittaili viellä kun en voittanut mitään. Siirryin kiukkuisena nauttimaan jäähtyneen kahvin... Istuessani siemailemassa kahvia. Yksi asiakas oli ostamassa lapinkultaa joka oli tarjouksessa. Asiakas raukka meni maksamaan visaelectronilla ja siitä Kerrtu kimmastui. Asiakas rauhallisesti sanoi "käyn automaatilta rahat nostamassa ja oluethan voi odottaa tässä tiskinpäädyssä sen aikaa" Kerttu vastaa. sinä viet ne heti hyllyyn takaisin!!! Kerttu asiakaspalvelun ammattilainen.

        Naispuolinen työkaveri meni sinne kysymään josko sais vaihdatettua talvirenkaat alle. Omistajaämmä oli huutanaut "Etkö sinä saatanan akka osaa itse vaihtaa?"


    • Entinen rollolainen

      Tämä Rovaniemen tunnetuin yritys.

      • toiminnassa

        On yhä toiminnassa, mutta St1:n alla nykyisin.


      • Taitaa olla myös
        toiminnassa kirjoitti:

        On yhä toiminnassa, mutta St1:n alla nykyisin.

        Samojen omistajien.

        Näin kerran samat tyypit katselemassa Korkalovaaran st-1 "kylmäaseman" pihalla.
        Oliskohan sekin heidän, en tiijä.


    • entinen rollolainen

      Rovakadulla olevan huoltsikan (vanha esso)

    • --utelias--

      Vaikka kännykameralla. Jos jokainen kuvais käyntinsä sais nauraa oikein kunnolla.
      Siitä vois tehdä jonkunlaisen sivuston youtubeen.

    • ex-asiakas,

      Tankatkaa muualla ja kahviloita löytyy muitakin. Ties vaikka ne hirviöämmät sylkee ruokiin ja kusee kahviin.
      Sen verran sanon että elämäni aikana en ole vastaavaan "asiakaspalveluun" törmännyt. Olen 45v.

      Suosittelen sitä kuitenkin turistikohteeksi ulkopaikkakuntalaisille. :) Osoitetta en mainitse mutta kysykää ensimmäiseltä vastaantulijalta niin saatte vastauksen.
      Tilatkaa vaikka kahvi ja maksakaa 10centtisillä, saatte ne sentit pikana päin naamaa.
      Tai siirtäkää sitä autoa kun olette tankanneet ja nauttikaa näytelmästä.

      ps. sen takia huoltamo on usein puheenaiheena koska nämä hirviöämmät tekee joka päivä jotain mielipuolista.

      • osoitteeseen

      • Bensaa

        Ja maksoin 5 ja 10 senttisillä.Kauhea huuto ja mökötys.Sanoin että ei ole muuta rahaa ja pankkikortti jäi kotiin.Oli sillä naama "hymyssä"


      • Kohta 6 vuotta
        Bensaa kirjoitti:

        Ja maksoin 5 ja 10 senttisillä.Kauhea huuto ja mökötys.Sanoin että ei ole muuta rahaa ja pankkikortti jäi kotiin.Oli sillä naama "hymyssä"

        Jaa onneksi saatiin "kylmä asema "jossa on lämpimämpi tunnelma kun kertun st1 stä. Saarenkyläläiset käy shellillä tai napapiirillä ei kertulla juuri käytöshäiriöiden vuoksi.Tuollaista käytöstä ei voi puolustella mitenkään Täysin epäsoveliasta asiakaspalvelua jota tytär ja "rouva"harrastaa.Tosin onhan näitä muitakin paikkoja jossa aiakas on sylkykuppina jos erehtyy menemään asioimaan.Ainahan asiakasta voi syyttää mistä vaan.Vai???


      • huoltsikan

        Kepa-rouva totesi, että vastapäätä oleva kylmäasema vie kaikki heidän asiakkaansa, niin asiallehan piti tehdä jotain.

        Pari päivää kului ja kyseisen kylmäaseman valvojat ihmettelivät tiekoneelta, että mikä mahtaa olla vikana kun bensaa ei ole mennyt kahteen päivään! No, pojat lähti ajelemaan asemalla katsomaan että missä mahtaa olla vika.

        Kun pojat sitten saapuivat huoltsikalle, niin maksuautomaatin päällä oli lappunen, jossa luki: Maksupääte rikki, korjaajat tulossa. Pojat ihmetteli, että eihän se mitään rikki ole ja ottivat lapun pois.

        Kun pojat ajelivat takaisin työpaikalle, niin päätettiin alkaa selvittämään mahdollista syyllistä. Valvontakameroistahan sitten näkyi, kuinka vastapäisen huoltoaseman oma lemmikkilehmä kipitteli lappusen kanssa automaatille.

        Melkosen säälittävää, mutta kukin tavallaan.


      • siis vakavissaanko...
        huoltsikan kirjoitti:

        Kepa-rouva totesi, että vastapäätä oleva kylmäasema vie kaikki heidän asiakkaansa, niin asiallehan piti tehdä jotain.

        Pari päivää kului ja kyseisen kylmäaseman valvojat ihmettelivät tiekoneelta, että mikä mahtaa olla vikana kun bensaa ei ole mennyt kahteen päivään! No, pojat lähti ajelemaan asemalla katsomaan että missä mahtaa olla vika.

        Kun pojat sitten saapuivat huoltsikalle, niin maksuautomaatin päällä oli lappunen, jossa luki: Maksupääte rikki, korjaajat tulossa. Pojat ihmetteli, että eihän se mitään rikki ole ja ottivat lapun pois.

        Kun pojat ajelivat takaisin työpaikalle, niin päätettiin alkaa selvittämään mahdollista syyllistä. Valvontakameroistahan sitten näkyi, kuinka vastapäisen huoltoaseman oma lemmikkilehmä kipitteli lappusen kanssa automaatille.

        Melkosen säälittävää, mutta kukin tavallaan.

        Kirjoittelet.
        Eikös siihen pitäisi jo poliisin puuttua vai onko jo puuttunut.
        Lehmähän on varmasti joutunut maksamaan kylmäaseman tappiot kahdelta päivältä.
        Niin sitä pitää kerttuliini :)
        Taisi unohtaa että nykyään on kameroita joka paikassa.


    • ihmettelijä.

      Milloin sattuu sille lehmälle väärä asiakas vittuiltavaksi, siinä ei auta enää ämmän terävä kieli kun joku loikkaa tiskin yli. Esim. joku piripää.
      Ihmettelen myös sitä miten ei ole jo sattunut jotain?
      Ämmät pelaa "lottoa" oman ja muiden työntekijöiden turvallisuudella.
      Myös asiakkaiden.

      Nykyaikana muutenkin pitäisi varoa.

      • kunnon mies 34v

        Rovaniemellä valitettavasti riittää noita piripäitä, joita kannattaa varoa ihan oikeasti. Ei koskaan tiedä missä saa morasta tai joku ampuu hengiltä, puhumattakaan joukkomukiloinneista elisillä paikoilla, joista on tullut valitettavan yleisiä täällä. Liimanimppaaja-nuorista kasvaa kieroutuneita aikuisia jotka käyttää kaikkia hyväkseen, työpaikat ovat kortilla ja suhteilla pelataan ihan liikaa, ja yleensäkin täältä puuttuu vapautunut ilmapiiri johon törmää esimerkiksi Oulussa. Itse en viihdy täällä, paikka on ahdistanut jo vuosia. Onneksi on järkevää tekemistä sentään itellä johon purkaa turhautumistaan. Aikanaan muutan etelämmäs, vaan se saa odottaa vielä hetken. Muuttakaa ihmiset, ei täällä ole pakko olla kenenkään.


      • nostanko kytkintä
        kunnon mies 34v kirjoitti:

        Rovaniemellä valitettavasti riittää noita piripäitä, joita kannattaa varoa ihan oikeasti. Ei koskaan tiedä missä saa morasta tai joku ampuu hengiltä, puhumattakaan joukkomukiloinneista elisillä paikoilla, joista on tullut valitettavan yleisiä täällä. Liimanimppaaja-nuorista kasvaa kieroutuneita aikuisia jotka käyttää kaikkia hyväkseen, työpaikat ovat kortilla ja suhteilla pelataan ihan liikaa, ja yleensäkin täältä puuttuu vapautunut ilmapiiri johon törmää esimerkiksi Oulussa. Itse en viihdy täällä, paikka on ahdistanut jo vuosia. Onneksi on järkevää tekemistä sentään itellä johon purkaa turhautumistaan. Aikanaan muutan etelämmäs, vaan se saa odottaa vielä hetken. Muuttakaa ihmiset, ei täällä ole pakko olla kenenkään.

        Täällä Rovaniemellä todellakin riittää näitä sekopäitä. Välissä tuntuu, että
        pitää olla silmät selässäkin, kun ei koskaan tiedä mistä suunnasta tulee morasta
        tai joku ampuu. Olen pitempään jo harkinnut muuttoa etelään töiden perässä.


      • Smokie76
        kunnon mies 34v kirjoitti:

        Rovaniemellä valitettavasti riittää noita piripäitä, joita kannattaa varoa ihan oikeasti. Ei koskaan tiedä missä saa morasta tai joku ampuu hengiltä, puhumattakaan joukkomukiloinneista elisillä paikoilla, joista on tullut valitettavan yleisiä täällä. Liimanimppaaja-nuorista kasvaa kieroutuneita aikuisia jotka käyttää kaikkia hyväkseen, työpaikat ovat kortilla ja suhteilla pelataan ihan liikaa, ja yleensäkin täältä puuttuu vapautunut ilmapiiri johon törmää esimerkiksi Oulussa. Itse en viihdy täällä, paikka on ahdistanut jo vuosia. Onneksi on järkevää tekemistä sentään itellä johon purkaa turhautumistaan. Aikanaan muutan etelämmäs, vaan se saa odottaa vielä hetken. Muuttakaa ihmiset, ei täällä ole pakko olla kenenkään.

        Kyllä siellä Oulussa esim. on paljon enemmän niitä piripäitä ja kaupunki muutenkin väkivaltaisempi kuin Rovaniemi. Joten tervemenoa!


      • mutta...

        Kävelimme siltojen lenkkiä naiskaverini kanssa, pyysimme käydä wcssä vaikka maksua vastaan, ei onnistunut. Meinasin pissiä lattialle, mutta... on se vanhan aikainen kasvatus.
        Ihmettelen - kuinka kauan asiakkaat käyvät kyseisellä huoltoasemalla?
        Tätä on jatkunut jo aivan liian pitkään....


    • Komea ketale

      Mie kyllä sain aivan mukavaa palvelua pari viikkoa sitten kivanoloiselta naishenkilöltä. Lieneekö olemukseni sen verran urheilullinen että ei minulle voi juuri äksyilläkään pahemmin..kenties.

      • Samanlainen.............

        PÄIVÄNSÄDE Jos sillä tunsit itsesi niin tärkeäksi ja sait hyvää palvelua


      • Sama ketale
        Samanlainen............. kirjoitti:

        PÄIVÄNSÄDE Jos sillä tunsit itsesi niin tärkeäksi ja sait hyvää palvelua

        En oikein tiedä mitä tarkalleen meinaat, mutta hyvä palvelu on todella tärkeää. Olen itsekin ollut asiakaspalvelijana nuorempana, ja tykkäsin siitä. Ja miksi tykkäsin? Siksi koska olen luontaisesti siihen sopiva. Vanhempani olivat neljännesvuosisadan ajan siinä hommassa, joten se olisi ollut ikäänkuin luontaista jatkoa. Valitsin kuitenkin eri alan myöhemmin, mutta kukaties vielä palaan nuoruuden toiveammattiini takaisin :)


    • chic2

      Kerran pyyhkäistiin sisaren kanssa jättimoottoripyörillä pihaan tankkaamaan.
      Saatiin oikein hyvää palvelua. Riippuu asiakkaiden vaativasta käytöksestä.
      Ei edes tiedetty bensan laatua eikä määrää.

      • Kierrän kaukaa

        Siinä vieressä on ns kylmäasema jossa on paljon parempi palvelu menkää sinne siellä ne paikallisetkin käy


      • chic2
        Kierrän kaukaa kirjoitti:

        Siinä vieressä on ns kylmäasema jossa on paljon parempi palvelu menkää sinne siellä ne paikallisetkin käy

        Taidetaan olla paikallistakin paikallisempia. Sukujuuret suoraan alenevassa pol-
        vessa 1500-1600 luvulta.


      • chic2
        chic2 kirjoitti:

        Taidetaan olla paikallistakin paikallisempia. Sukujuuret suoraan alenevassa pol-
        vessa 1500-1600 luvulta.

        Lisäys edelliseen.

        Punaisilla Suzukeilla ei yksinkertaisesti voi tankata kylmäasemilla. Kukaan ei olisi
        neuvomassa bensiinin tai nyt jonkin mönjän täytössä.

        Lisäksi pikkuteatteri tekee terää itsekullekin niin ajajille kuin äimistelevälle ylei-
        sölle.


      • Onko se sit itteään
        chic2 kirjoitti:

        Lisäys edelliseen.

        Punaisilla Suzukeilla ei yksinkertaisesti voi tankata kylmäasemilla. Kukaan ei olisi
        neuvomassa bensiinin tai nyt jonkin mönjän täytössä.

        Lisäksi pikkuteatteri tekee terää itsekullekin niin ajajille kuin äimistelevälle ylei-
        sölle.

        Plondeille ei ole hyväksi mennä st1 hullu lehmä stationille vaan vaikka erottajan shellille jossa on palvelua .Mönjää saat kaivettua maastakin jos sun sukkas sillä pelaa???Kyseessä on asiakas aina väärässä liike jonne ei blondeilla tai blondin järjenjuoksulla ole asiaa.Toisekseen kukas siellä neuvoo jos omistajat on "työ"vuorossa.


      • chic2
        Onko se sit itteään kirjoitti:

        Plondeille ei ole hyväksi mennä st1 hullu lehmä stationille vaan vaikka erottajan shellille jossa on palvelua .Mönjää saat kaivettua maastakin jos sun sukkas sillä pelaa???Kyseessä on asiakas aina väärässä liike jonne ei blondeilla tai blondin järjenjuoksulla ole asiaa.Toisekseen kukas siellä neuvoo jos omistajat on "työ"vuorossa.

        Suzukeilla ajelevat tulevat käyttämään kysymyksessä olevaa huoltoasemaa
        vastaisuudessakin.

        PALVELU ON TOIMINUT MALLIKELPOISESTI. Hyvällä käytöksellä saa hyvää
        palvelua eikö totta?

        Ei olla plondeja, blondeja.punatukkaisia, vähiten mustakutreja.


      • mr cool 34 roi
        chic2 kirjoitti:

        Suzukeilla ajelevat tulevat käyttämään kysymyksessä olevaa huoltoasemaa
        vastaisuudessakin.

        PALVELU ON TOIMINUT MALLIKELPOISESTI. Hyvällä käytöksellä saa hyvää
        palvelua eikö totta?

        Ei olla plondeja, blondeja.punatukkaisia, vähiten mustakutreja.

        Pitäisi kaikkien olla kuten mie, eli asiallisen oloinen kaveri jolle ei vaan voi v-ittuilla sitten millään. Itsevarmuus huokuu olemuksesta, ihmiset eivät auo päätään turhaan, kun ei heillä ole todella aihettakaan siihen kohdallani..ja ei yleensäkään juuri kenenkään kohdalla. Pitäköön mölyt mahassaan kaikki nössykät.


      • chic2
        mr cool 34 roi kirjoitti:

        Pitäisi kaikkien olla kuten mie, eli asiallisen oloinen kaveri jolle ei vaan voi v-ittuilla sitten millään. Itsevarmuus huokuu olemuksesta, ihmiset eivät auo päätään turhaan, kun ei heillä ole todella aihettakaan siihen kohdallani..ja ei yleensäkään juuri kenenkään kohdalla. Pitäköön mölyt mahassaan kaikki nössykät.

        TOSIASIA ON, ETTÄ ESSON PALVELU ON RIITTÄVÄN HYVÄ.

        OSTAKAA UPOUUSI SUZUKI, TEHOKAS. ENSIN AJOKOULUUN.

        NÖSSYYKKYYS HÄVIÄÄ SEN TIEN.

        KIRJOITTAJAT MOUKAROINEET SOPIMATTOMASTI HENKILÖKUNTAA NETIN SIVUILLA.


      • roity
        chic2 kirjoitti:

        TOSIASIA ON, ETTÄ ESSON PALVELU ON RIITTÄVÄN HYVÄ.

        OSTAKAA UPOUUSI SUZUKI, TEHOKAS. ENSIN AJOKOULUUN.

        NÖSSYYKKYYS HÄVIÄÄ SEN TIEN.

        KIRJOITTAJAT MOUKAROINEET SOPIMATTOMASTI HENKILÖKUNTAA NETIN SIVUILLA.

        Se on jännähomma, aina kun on jonkun paikan asiakaspalvelusta kyse niin tulee aina näitä paskan jauhajia.Kaikki mitkä tällä foorumilla on kirjoitettu on lähes totta,ja en tajua että miksi ihmiset kantavat käteistä tähän tunnettuu kuppilaan.Herätkää!


      • niinpä niin
        roity kirjoitti:

        Se on jännähomma, aina kun on jonkun paikan asiakaspalvelusta kyse niin tulee aina näitä paskan jauhajia.Kaikki mitkä tällä foorumilla on kirjoitettu on lähes totta,ja en tajua että miksi ihmiset kantavat käteistä tähän tunnettuu kuppilaan.Herätkää!

        Itse kävin kerran juomassa limsat tuossa paikassa. Maksoin kympin setelillä (limsa maksoi ehkä jonku 1,50 tai jtn) ja sain takaisin 10 euron setelin kolikkoja 3,50. Eli akka maksoi minulle siitä limsasta! Vilkaisin pelikoneelle ja pähkäilin että sanonko mitään vai pelaanko 'vaihtorahat' kun eukko tiuskaisi että juomat juodaan pöydässä ja mennään sitten vasta pelaamaan. Herttaisesti hymyillen sanoin että niin tietenkin,pistin rahat lompsaan ja menin pöytään.

        Olin myös paikalla kun omistajan tyttö oli töissä ja kuorma tuotiin. Jostain syystä lavoja oli enemmän kuin oli tilattu ja siitäkös huuto syntyi. Koko paikka vain raikui kun tyttö läksytti kuskia ja asiakkaat katselivat ihmeissään.

        Olen kuullut myös jutun jossa markka-aikana joku on tankannut ja mennyt maksamaan tuhannen euron setelillä. Täti ei ole suostunut ottamaan rahaa vastaan ja kiljunut ettei tarvi tulla tänne rahoillaan leveilemään. No,asiakas on lähtenyt pois ja kohta on poliisit pysäyttäneet että tais jäädä bensat maksamatta. Asiakas oli tietysti palannut takaisin ja maksanut(nyt oli rahatkin kelvanneet) ja saanut vaihtorahat päin naamaa.

        Yksi hyväkin kokemus minulla sieltä on,kävin ostamassa kahvin mukaan kun ohi ajoin(kahvi vain oli jotain aivan hirveää, ei sitä voinut juoda). Olin maksamassa visa electronilla ja kassalla ollut mukava nuori tyttö sanoi aidosti pahoitellen että electronilla pitää ostaa vähintään 5 eurolla,että otanko jotain muuta vai maksanko käteisellä. Tokihan siitä lappukin oli siinä kassan vieressä mutta siinä paikassa niitä kieltotauluja on niin paljon ettei niitä kaikkia muista ja kun aina maksan electronilla niin sitähän sitä aina ensimmäisenä tyrkyttää :) Ostin sitten lisäksi tupakkaa kun ei käteistäkään ollut,mutta jäi kyllä paljon parempi mieli kuin mitä yleensä tuossa paikassa asioidessa.

        Niin ja eipä se omistaja tainnut yhteen väliin mitään muuta tehdä kuin vahtia viereisen kylmäaseman hintoja. Jos siellä oli halvempaa bensaa,meni 5 min kun st1 oli samanhintaista. Ja vaihteli useaan otteeseen päivän aikana.


      • vähän liian paksua
        chic2 kirjoitti:

        TOSIASIA ON, ETTÄ ESSON PALVELU ON RIITTÄVÄN HYVÄ.

        OSTAKAA UPOUUSI SUZUKI, TEHOKAS. ENSIN AJOKOULUUN.

        NÖSSYYKKYYS HÄVIÄÄ SEN TIEN.

        KIRJOITTAJAT MOUKAROINEET SOPIMATTOMASTI HENKILÖKUNTAA NETIN SIVUILLA.

        väitätkö sää että siellä ei saa muut palvelua ku suzu mopolla ajavat... ehkä kirjoituksestas paistaa liiankin paljon hiustesi väri sekä kotiinpäin veto!


      • chic2
        vähän liian paksua kirjoitti:

        väitätkö sää että siellä ei saa muut palvelua ku suzu mopolla ajavat... ehkä kirjoituksestas paistaa liiankin paljon hiustesi väri sekä kotiinpäin veto!

        Punaiset suzukit ovat 1300 kuutioisia eivätkä mitään mopoja.

        TOISEKSEEN SIELLÄ SOLVATUSSA PAIKASSA SUURIN OSA ASIAKKAISTA SAA
        RIITTÄVÄN HYVÄÄ PALVELUA OTTAEN HUOMIOON ASIAKKAIDEN TAHOLTA TULLEEN
        MOLLAUKSEN.


      • hanki kunnon pyörä
        chic2 kirjoitti:

        Punaiset suzukit ovat 1300 kuutioisia eivätkä mitään mopoja.

        TOISEKSEEN SIELLÄ SOLVATUSSA PAIKASSA SUURIN OSA ASIAKKAISTA SAA
        RIITTÄVÄN HYVÄÄ PALVELUA OTTAEN HUOMIOON ASIAKKAIDEN TAHOLTA TULLEEN
        MOLLAUKSEN.

        ja puhu sitten vasta


      • chic2
        hanki kunnon pyörä kirjoitti:

        ja puhu sitten vasta

        Et tainne tietää moottoripyörän ja mopon eroa.
        Mikä sapettaa?


      • tierän
        chic2 kirjoitti:

        Et tainne tietää moottoripyörän ja mopon eroa.
        Mikä sapettaa?

        mikä ero niillä o mutt tieräksää???


      • chic2
        tierän kirjoitti:

        mikä ero niillä o mutt tieräksää???

        Punainen SUZUKI GSX 1300. Kaksi kappaletta.


      • mulle
        chic2 kirjoitti:

        Punainen SUZUKI GSX 1300. Kaksi kappaletta.

        mut jos se sulle o riittävä nii päristelehän sitten sil. mää vaan ihmettelen jotta mitä sil o merkityst onx yx kax vai viis... mää pärjään vallan mainiosti yhdel. mut kesä o liian lyhyt tääl suomes joten moikka lähetän kortin jos muistan!


      • chic2
        mulle kirjoitti:

        mut jos se sulle o riittävä nii päristelehän sitten sil. mää vaan ihmettelen jotta mitä sil o merkityst onx yx kax vai viis... mää pärjään vallan mainiosti yhdel. mut kesä o liian lyhyt tääl suomes joten moikka lähetän kortin jos muistan!

        Ei ole olemassa mitään Suzukia, ei yhtä eikä kahta.
        Otettu vain kantaa Saarenkylän Essoa mollaavien silmittömiin vihantunteisiin,
        Hyvää matkaa.


    • Jaakko Tapio

      Ei mitään merkillistä. Kirjoittajat villitsevät toinen toistaan. Se siitä.

      • eipä vissii

        Kylläpä on ja huomaat kyllä mitä jos käyt ko. paikassa ja satut vielä sopivaan aikaan menemään saat hyvät naurut :D


    • St1Bensaa

      ST1 etsiskelee kaiketi ostajaa ! JA nykyiset etsivät työntekijää !

    • Lottomies

      Lotot voi viedä vaikka Saarenkylän R kiskaankin. Ei tartte tuolla huoltsikalla pakolla asioida !

    • kerbiini32

      No tottahan puhuvat! Parantakaa asiakaspalvelua. En käy kassalla, mutt tankilla. Totuushan on, kun huoltoaseman paikka avoin jatkuvasti, ettei kukaan kestä. Yrittäjänä täytyy luottaa työntekijäänsä, ei haukkua eikä moittia kilpailijaansa.Niin se menee, ja sitten on rauha.

      • Itse eilen....

        ....jouduin tankkaamaan kyseisellä asemalla. Oikein karvat nousi pystyyn sen naisen 'asiakaspalvelusta' ja puistatti vielä pitkään jälkeenkin päin. Huh helvetti! toimii näköjään pärstäkertoimen mukaan. Joillakin, kuten minulla toisinaan saattaa olla duunia myös sunnuntaisin ja pukeudun tietenkin sen mukaan. Tulin kassalle maksamaan bensiiniä ja kysyin samalla tuulilasin pesusankkoa. Arvioi minut ensin päästä varpaisiin 'syvän inhon' ilmein ja tiuskaisi sitten että "voisit ottaa silmän käteen sillä sieltä ulkoa se löytyy". Perkele, oli ensimmäinen ja taatusti viimeinen kerta käydä tuolla huoltoasemalla.....jolla ei muuten koko aikana ollut muita kun minä ja autoni. Tyhjänä myös pysyy jos malli ei muutu, vähän luulen.


    • >>>>.<<<<

      Aikoinaan tuo kärty..sama 'justiina' haukkui minutkin ihan aiheetta. Siihen saakka olin heidän vakituinen asiakas ja kävin myös Rovakadulla tankkaamassa.
      Satuin vaan kysymään ilmanpaineesta kuinka paljon renkaassa pitäisi olla. Tiuskasi vain että sellaiset perustiedot pitää kaikilla autokuskeilla olla jos tekeytyy auton rattiin vaikka onkin nainen. Eikä ohjeita tippunut.
      Että sellaista asiakaspalvelua! En käy enää eikä miehenikään. Onneksi on muitakin huoltoasemia. Niistä sentään saa palvelua.

    • Rosson kelemi

      Käyn kyllä siellä aina rovaniemellä käydessä, kylläkin vain kusella vessassa aina kun sinne pääsen livahtamaan ja tulee voittaja olo, olempa niin pikkumainen että aina kustessa muistan jotain epämiellyttäviä heittoja ja kuinka ollakkaan aina menee pikkuisen lattialle.

    • pölijä mikä pölijä

      Kyseinen "hullu lehmä" kävi talvella laittamassa vastapäiselle kylmäasemalle mittareihin kyltit EPÄKUNNOSSA... mut eipä tajunnut että valvontakamerat toimii. :)

    • this is humor

      En tiedä että miksi tästäkin pitää jauhaa. Kukaan pakota ketään siellä käymään. Itse käyn suosiolla muualla jos pitää huoltsikalla käydä. Mutta pääsääntöisesti tankkaan aina kylmäasemalla.

    • cuttt

      erehdyin käymään muutama päivä sitten kaverin kanssa vartti ennen sulkemisaikaa juomassa limpparit kyseisellä asemalla. kymmentä vaille yheksän tiskin takaa pölähti tämä kyseinen Kerttu ja huusi raivoissaan meille, että heti ulos täältä!! siinä jäi sitte limpparit juomatta, nimittäin jos ei oltais samantien penkistä ylös noustu, niin varmaan olis avustettu ulos pääsyssä.. suut kyllä loksahti auki, että voiko kukaan OIKEASTI kohdella maksavia asiakkaita noin! ja miksiköhän ovessa lukee että on klo21 auki, jos ei kuitenkaan ole niin... oli elämäni ensimmäinen ja taatusti viiminen kerta kun ko. paikassa asioin!

    • PIPPULAHEMMO

      VARMAAN VANHUUS JA IKÄVYYS. SE ON ST1-ASEMA. NO HÄTÄ.TANKKAA KORTILLA, JA SENTIN VÄHEMMÄN KUIN SHELL!

    • Iso pyörä

      Ei mitään. Siellä on hyvä palvelu. Moottoripyörällä on kiva
      käydä tankkaamassa. Tulevat heti apuun.
      Naamalle vain soma ilme.

    • Mielenkiintoista,olen useita vuosia suunnitellut alkamaan uudeksi yrittäjäksi ko. huoltoasemalle,kiinteistön omistaa st1:en,myyntivaraston ja kaluston ilmeisesti nykyinen yrittäjä.Haluaisin mielipiteitä siitä,että olisiko teko taloudellinen itsemurha huoltoaseman, lievästi sanottuna "negastiivisen" maineen johdosta,vai saisinko kohtuuajassa asiakkaiden luottamuksen palautettua normaaliksi hyvällä palvelulla? Tuntuu,että innokkaita jatkajia ei oikein löydy,huonosta maineesta johtuen,sijaintihan on erinomainen.Tuntuu ,että alueen asiakaskunnasta n. 50-70% vannoo käsi raamatulla,ettei käytä huoltamon palveluita.Toki alkamisen ehtona olisi järkevä vuokrasopimus ja myyntivaraston ja kaluston ostohinta,tiedostan toki ko. paikan riskit.

      • Nykyinen ohi ajaja

        No siitä vain yrittämään. Ensin koko sivun juttu paikalliseen ilmais lehteen omistajan vaihdoksesta ja asiakaspalvelun paranemisesta. Joksiki aikaa bensaa halvemmalla kuin muualla munkkikahvi rapian euron pintaan niin eiköhä ala kansa taas kulkeen.


    • Eks asiakas.

      Kävisin kyseisellä huoltamolla jos omistaja vaihtuisi. Lähin ja helppo mennä mutta nyt kierrän kaukaa. No pinetä pintaremonttia ilme kyllä vaatisi mutta mieluummin kunnon palvelu vaikka ulkoiset puitteet eivät ihan vimpan päälle olisikaan.

    • leidykelkkailija

      Tuo huoltsikka on talvella meidän kelkkailijoiden suosiossa ihan sijaintinsa vuoksi. Useasti olen "joutunut" asioimaan siellä jotta olen tankille päässyt kelkalla. Huonoa palvelua en ole ainakaan viime talvena siellä saanut, mutta ei asiakaspalvelu siellä kyllä kiitostakaan ansaitse.
      Huono maine paikalla tosiaan on, mutta kyllä uskon omistajanvaihdoksen ja ilmeen kohentamisen muuttavan nopeasti tilanteen. Asiakkaita nykyselläänkin tuntuu kuitenkin riittävän. Sana omistajanvaihdoksesta täytyy vain saada kuulumaan kauas niin lisää asiakkaita varmasti tulisi.

    • villehuttunen

      Olisi Kärtyn ihan oikeasti ollut parempi olla syömättä,sitä Brittilihaa,josta varoiteltiin aikanaan.Syötti sitten jälkikasvullekkin.BUAHAHahaa. . .
      Matsonille kalaa,kun on terveellistä ja omega3:akin.

    • NIIN USKON

      itsekin,että on Uskon asia,jotta ko.jakeluasemalla,jossa kuitenkin pitäisi olevan asiallista asiakaspalvelua,jota ei ole nähty,sen jälkeen,kun Erja lähti Napsun Nesteelle.Ja tämä "Hullun Lehmän" SALUUNA voitti,eräs vuosi Lapin ESSOJEN , , , , , , ,G r a z.. . . .y . . .. . . C...o..........W . . . . . W
      Huhhuh . . . .? ?
      entinen Nais-asiakas(EN IKINÄ)

      • Valkotakkiset piipaa

        Kuten olen aiemminkin sanotut, on valitettavaa että apu ei aina tavoita sitä tarvitsevia. Ilmeisesti jonkun lähipiiri ei tunnista/ei välitä mielenhäiriöstä. Oletko ajatellut oma-alotteisesti ottaa yhteyttä ammattiauttajiin?


    • Autoilija yrittäjä

      Eikö mitä siellähän kerttutäti vaappui sylki suusta lentäen kun paapatti myyjä paralle lakia,Näin kun kävin pankkiautomaatilla,sisälle en mene ennenkuin omistaja vaihtuu.

    • Käyn kun on pakko.

      Juu adressi pitäs laatia että omistaja vaihtuis. Heittää vaihtorahat tiskille vaikka ootan rahoja käsi ojossa. Jos jollain jää ovi vessan ovi auki niin tämä tulee ja potkasee oven kiinni. Koko ajan mahotonta motkotusta. Ois sen jo aika lähteä. Tietää itekki kuinka sitä, uskallanko sanoa, vihataan. Luulis jo älyävän lähteä. Kauhee ämmä.

    • pankolla makoilija

      onhan tuokin saavutus ihmisiltä,joiden ei olisi koskaan pitänyt hakeutua palvelualalle.liikepaikkahan oli loistava aloittaessa,mutta jatko on öljyalan historiaa josta tulisi koottuna melkoinen näytelmä.mukavin piirre tässä sadussa on ilmeinen elämästä nauttimisen vimma,josta isäntäväki iloitsee varmaan yhdessä,moni poika ja tyttö haaveissaan on huoltoaseman OMISTAJA harva pääsee.itselläni on poikkeava huumori,käytin kaiken nähneen tehtaan edustajan Kertun ihanilla pullakahveilla pelkästä palvelun oppimisen ilosta.kerrottuani historian työkaverilleni jaksoimme taas mennä asiakkaisiin,Kiitos Kertun kansainvälisen tavan tehdä kutsumustaan.

      • ISO JORMA

        EI SE SITÄ OMISTA ,, RENKI SE ON ,, 8 CENTTIÄ LITRALTA,, PLUS KULUT PÄÄLE,, VITUN HUONO DIILI PÖSILÖKÖ ON,, EI IHME ET VIDUDDAA,, VELKA MERSU,,

        LUOTOT TAPISSA,,


    • arabi-ahab

      ei olisi saarenkylän tasapäitä ellei suutarinkorvan huoltamoa,yritykselle sopisi pyykkitupa ihan perinteinen,tulisin ilomielin pesettämään kuluneet vaatteeni,siihenkin saisi eu,-tukea.

    • taus 22

      No, onhan sitä tuossakinasioitu. Muistan hyvin kun menin sunnuntai päivänä ostamaan olutta. Se asema oli näkömäärän päässä ja on vieläkin. Liikuin ssilloin kyynärkeppi // 3-pyöräpyörällä. Siis olen invalidi. Tarvitssin vain kevyttä tukea liikkumiseeni,. Minulla on MS-tauti. Pyysin 12-pack. Ei hän myy, tuli vastauss, ota jokin pienempi (vaikka 6-pack) Sitten puhuin hänelle, että mullahan on polkupyör ä, Sitä paremmalla syyyllä hän ei myy, koska hän ei voi vastuutaa ottaa . Eihän 3-pyörä kaadu.,Kävin sitten ärkkärillä asioimassa ja palvelu pelasi.

    • toro

      mene mirkunpubiin törmäät oikeaan lehmien lehmään

      • juusö

        samaa mieltä siitä kansankadun höperöstä


    • vm.93

      kuten tuossa 2 vuotta sitten lähetin viestin , jossa kerroin asuvani st1:n vieressä niin voin kertoa että aina kun se vitun nauta on sielä töisä niin edes autoa ei ehdi tankata ilman se kurpan vittuilua

    • ossaan mieki haukkuv

      Eläkee hyvät immeiset menkö sinne. Jos haluatte että teitä haukuthan niin tulukee meille.

    • outoautoilija
    • Hullun Lehemän Tango

      Joskus viimekesänä ku soitatin pikkasen isommalla Jope Ruonansuun - Hullun Lehmän Tangoa Shell kylmäasemalla, niin pari vanhempaa miestä repes aivan totaalisesti :D

    • lylliskö

      Johanna on kyseisen Kertun lapsi, yhtä törkeä sekin.. Ite oon siellä nyt töissä silloin tällöin ja täyttä helvettiä kun kyseinen ihminen paikalla..

    • asdasdasdasdasdasdas

      Okei, paikka on huono ja emäntä on hullu lehmä!

      Miten tämä paikka sitten pysyy pystyssä on minusta parempi kysymys.

    • hulluhannu

      Viereisen kylmäaseman mittareihin kuulemma ilmestyy "epäkunnossa" -lappuja lähes viikottain vaikkei laitteissa ole mitään vikaa. :D

      Junnuna kävin futisharkkojen jälkeen kerran ostaan jonku pikku limsan ni sain kakskybäsestä vaihtorahat penneinä ku olin kuulemma oikeasti vaan tullu pelaan kolikkopelejä. Menin hämmentyneenä takas autoon, annoin vaihtorahat iskälle ja sanoin, että myyjä oli sitä mieltä että sie oisit kuiten pelannu ne.

    • Restel

      Siellä oli yksi päivä käymässä se shellin ja st1 omistaja kortesalmi, ei kuulostanut heidän jutustelut kovin lempeiltä pikemminkin omistajan puolelta se oli huutoa, saa nähä kauanko homma jatkuu

    • Vm-94

      Se pölli meikältä 25markkaa kun olin pikkupoika,itkusilmässä menin kotiin kertoon iskälle että rahat lähti. Isäntä nosti semmosen mekkalan ja isäntäkään kun ei mikään pieni mies ole niin jo anto kurttukerttu rahat takasin mutta saatana että kattoo tänäpäivänki minua vielä pahasti,mutta antaa kattoa!

    • kuppikahavia

      Olen aina ollut sitä mieltä että nuorena pittää alakaa työn teko ettei luoja laiskoja elätä, mutta olen sanonut omille lapsille ettei missään nimessä mene ko. paikkaan töihin. Käyntän jopa "uhkailuna" jos ei opiskelut maita niin tulevaisuus voi olla Kertun alaisuudessa ja se tepsii hyvin opiskelumotiiviksi..on nuoretkin muutaman kerran nähneet rouvan hermostumisen..

    • KÄRTTYLI

      Tännehän kannattaa tulla,vähän kauempaakin katsomaan,SUOMEN kuuluisinta KÄRTTYÄ:Ei lapsille.K-25

    • Hehhehe

      Vieläkö se läskipää on töissä siellä? Vosinpa käydä piruuttani ja maksaa tupakkiaskin 5 sentin kolikoilla ja katsoa sen akan ilmettä.

    • defds

      itsekkin juuri ajattelin samaa että jotain voisi käydä ostamassa 5 sentin kolikoilla

    • Lopettakaa..!

      Hei, lopettakaa tämän paikan parjaaminen... Eihän tuota viitsi katsoa edes sivullinenkaan. Vuosia heitetään herjaa. Lopettakaa..!

      • en ikinä tuohon pulj

        Eikös se ole niin, että sitä saa mitä tilaa...


    • tankkaaja -49

      Käyn ite ehtimän tuosta siellä tankkaamassa,olen oikein odottanut koska minulle huomautellaan koska ajan aina auton tankilta pois.
      Mutta myyjä rouva on ollut aina asiallinen.
      Joten minusta tuntuu että nämä jutut on osaksi sepitettyä satua.
      Kyllähän jokaisella on huonoja päiviä ja tänäpäivänä liike-elämä on kovaa joskus rassaa hermoja kunnolla.Kannattaako täällä haukkua yhtä ja samaa pitää mennä omien pöksyjen sisälle ja miettiä minkälainen on itse,miten käyttäytyy.

    • Kiinnostava kohde

      Bensamyynti senkuin lisääntyy. Minunkin pitää täältä Vantaalta saakka joku kesä lähteä ajamaan tuonne ja tankkamaaan auto ja juomaan kuppi kahvia.

      Kyllä tällainen sissimarkkinointikin vaan toimii. Uteliaisuus nousee kun paikan mainekin kasvaa. Haluan ilman muuta nähdä kahvilan miljöön paikan päällä. Kaikki täällä "valittavat" näämmä kuitenkin menevät uudestan ja uudetaan tuonne asioillensa.

      Ottakaa nyt te tuppukylän mankujat silmä kouraanne ittekin. Katsokaa että mihin ruutinne ja oman elämänne laitatte. Jos oikeasti olette 6 vuotta koettaneet päätoimenanne tehdä yritykselle hallaa, niin eipä oikeen ole oikeen siunausta ollut hommillanne, ei ole toiminut.

      Jossain vaiheessa ihminen herää, ja hoksaa että eihän tässä mun touhussa ole oikeestaan vähään aikaan ollut enää mitään järkeä.

      • kodak1

        (1)Yhden pysähdyksen taktiikallako se etelän varis on tänne tulossa :D


    • pudottaja1

      Ei varas venettä kaada...

    • Typerykset

      HALOO!!! Miksi te tolikat käytte siellä jos omistaja on täys lehmä?
      On oikein jotta tuntikaupalla kaupungin palkalla kahvistelijat lähtee veke...me veronmaksajat maksetaan niille palkka.

    • Kusipää myyjä

      Aina oon saanut Kertulta,ja Johannalta ystävällistä palvelua,mutta Reissumiehen Nesteellä on kyllä joku koppava jätkä,omistaja,vai mikä lie,ainakin leikkii johtajaa.
      Käytös on täysin perseestä,ei tervehdi,heittää ostokset tiskiin kuin koiralle,täysin kahjo tyyppi,ei kelpaa palvelualalle.

    • HÖPÖNLÖPÖÄ

      JOS KAIKKI NÄMÄ MIELIKUVITUS RIKKAAT KIRJOITTAJAT OVAT KÄYNEET KO: ASEMALLA EDES YHDEN KERRAN ;NIIN KYLLÄ SIINÄ PAIKASSA AINAKIN KÄVIJÖITÄ TUNTUU RIITTÄVÄN JONOKSI ASTI








      jos

    • 8998989889

      Naapurissa olen asunu 12vuotta. Ajan kuluksi luin koko viestiketjun läpi eikä ykskään kirjotus yllättänyt. Kyllä siellä tulee kahvit juotua ja tupakit ostettua usiamman kerran viikossa, mutta arkiaamut on semmosia jolloin sinne ei kannata mennä kun yleensä on tämä ite kuuluisuus siellä "palvelemassa". Jos sinne joku kuitenkin uskaltaa mennä niin suosittelen tasarahan varaamista...

      Harvoin tätä nykyään näkyy paikalla muutakuin aamusin.

    • En ymmärrä

      En kyllä kans ymmärrä miks h#lvetissä jotku idiootit vielä käy tuolla ja tukee tuota sekopäistä akkaa rahoillansa ?? Se on saanu jatkaa sekoilujansa ja maailman huonointa asiakaspalvelua vuosikausia teidän takia. Itse en liikkeeseen astuis mistään hinnasta. Rovaniemellä on aika paljon muitakin vaihtoehtoja jos ette tienneet.

    • kansankatulainen

      Rovaniemellä on aika paljon muitakin hulluja vanhoja akkoja ,jos ette tienneet .Kansankatu on kunnostautunut tällä taiteen alalla.

    • kupposella

      oli aikoinaan taito laji kun kuskit vei kaljaa kyseiseen liikkeeseen välistä pisti kuskeja siivoomaan kärryn jälkiä lattiasta mut yks kuski oli viksu ja toi aina tullessaan puhtaita pahveja ettei laattiat sotkeennu

    • paskanokka

      Kyllä se niin että kurttukertulla viiraa jossakin. Olin ihan pieni pojannappula ja pyöräilin siihen essolle ostamaan limukkaa. No kerttu ei myynyt ja käski painua ulos tai soittaa poliisit. Sis mitä H*lvettiä? Olin tuolloin noin 5v ja mietin että mitäs tapahtuu ja säikähdin ja purskahdin itkuun. Vanhemmalla iällä siellä asioidessani kun kerttu oli kassalla taisinpa jopa suorat sanat joskus sanoakkun tuli jotakin kitisemään. Nykyään kaksi mukavahkoa miesmyyjää ovat olleet kassalla kun siellä asioi.

    • AMMUUU ZXYDWZ KIPIÄ

      AMMUU ZYZEDEEM AMMUU;JOUANNA GIMMI HOP;JOUANNA GIMMI HOP,KERTTU HOP;MATTI GIMMI HOP;JOANNA GIMMI HOP;FORDI MORNING COM;JOANNA GIMMI HOP : : : HOP GRAZY COW:JOANNA GIMMI HOP . . . . JATKAA : : :

      • Bensis

        No,nyt se huoltis on vaihtanut omistajaa,kiitos Kertulle ja Johannalle antoisista kuluneista vuosista,ja hyvää jatkoa etiäpäin.
        Tulette aina säilymään muistoissamme,kuinka teitä jäänkään kaipaamaan,aina asioidessani st,llä.
        Ja onnea uudelle yrittäjälle.


      • Grats....
        Bensis kirjoitti:

        No,nyt se huoltis on vaihtanut omistajaa,kiitos Kertulle ja Johannalle antoisista kuluneista vuosista,ja hyvää jatkoa etiäpäin.
        Tulette aina säilymään muistoissamme,kuinka teitä jäänkään kaipaamaan,aina asioidessani st,llä.
        Ja onnea uudelle yrittäjälle.

        Jos näin on niin onnea vaan uudelle yrittäjälle, palvelun tasossa rima oli niin alhaalla, että on helppo parantaa.

        Vuosien jälkeen lähiasemalla voi siis jopa asioida.


    • 2+2

      Kyllähän son sama vanha (nuorempi) lehmä siellä pyörimässä.. erehdyin käymään ja tiiän jatkossaki pysyä pois!

      • erehdyin

        Hemmetti, tänhän olin menossa kylile parturhin, no nostin kätheistä siitä St1:n automaatista, no ko olin kuullu, että iso ja pikku lehmät olisivat kaohneet pois, aattelin käyvä tupakkiaskin ostamassa, lensin melkhein perseelhen, pikkulehmä mäkätti ko mieli puoli, hyi vittu


    • Kerttu fan club

      Eikös se ole suljettu jonkun remontin vuoksi? Vai joko valmis. Ei sitten vaihtunut myyjät?

      • hinta ratkaisee

        Maanantaina bensalitra maksoi 1,52 95;sta . Mistä saat halvemmalla?


    • 6+18

      On se avattu jo viime viikolla. Ei vaihtunu ei, tai ainaki se sama tamma siellä kassalla napotti naama norsunvitulla ku erehyin käymään.

      En tankkaa mitää höpöhöpöbensaa, shelliltä, tien toiselta puolelta nitroa vaan tankkiin ;)

    • motorman4

      joo vanhat yrittäjät pyörii jaloissa...vanha isäntäkin oli avajaisissa naama norsun v...lla.. Meinas jäähä ilmaiskahavit juomatta.

      Viihtyisä asema hyvällä paikalla ei kaipa enää vanhoja yrittäjiä!

    • Maailmankansanlait

      Onse hullu!Vittu...Kävin aika vahingossa(tahallaan)ostamassa tulitikkuja mökireissulle,jo Perkele rupesi mälkyttämään että:"Osta Valintatalon puolelta,noin pienet ostokset".Perkekele,ollu edes auki klo: myöhään.Lehmä se on!!!Sääli Mattia.

    • tulossa kylään

      voi hyvä tavaton! missäpäin Rovaniemeä tällainen kauhujen huoltis on? ..osaan tankata jossain muualla.

    • Pavosen Heska

      Tuohan pitäisi julistaa unescon maailmanperintökohteeksi. Aitoa Suomalaista palvelua eikä mitään mielistelyä.
      Pakko poiketa ihan elävää showta katsomaan, kun seuraavan kerran pohjoisessa liikun.

    • Hurja paikka

      Mulla on kokemusta tuosta hullun paikasta vaikka muille jakaa, olimme sähköistämässä valintatalon puolta -90 luvun alussa, Matti tuli eräänä päivänä kehuhman, että tulkaa kahville baarin puolele, talo tarjoaa eli "firman piikkiin", mentiin reippaina poikina ja otethin kahvit, akka tuli huuthan "maksakaapa net kahvit, ei täälä ilmaseksi jaeta mitään" eikö maksamhan.

      Edellä kirjoitettu tele miesten asia on aivan tosi, akka oli soittanu telele, että ei ole ihme jos puhelin maksut on suuret ko jätkät ei muutako istuvat baarissa ja juovat kahvia, no sen jälkhen istuivat napapiirin sellilä.

      Menin silloin olisko ollu -89, oli perjentai ja ostin silloishen authon tuulilasin pyyhkimet, no lauantaina asentaessani ja aukaistuani paketin, net oliki väärät, reippaana miehenä menin maanantaina vaihtaan, pikku lehmä oli paikalla, kerroin ottaneeni erehdyksessä väärät, alako helevetin moinen tenttaaminen kuka oli myyny, vaikka mulla oli kuitti, yritin selittäää, että se tumma tukkainen nainen, huutoko ylty, sanoin "haista v...u" ja olin lähössä, Matti ryntäs paikale ja sano, että mennänpä hyllyle kattomhan oikeat pyyhkimet, no ne oikeat oli muistaakseni kakskymmentä markkaa kalliimmat ja sanoin Matile, että maksasin erotuksen johon Matti "anna olla".

      Kaveri meni tankkaahman ja maksamhan tankkausta esson luottokortila, hups, oli päässy vanhentumaan edellisviikola, alako helevetin moinen huuto ko kaveri luuli olevansa tuttu ko oli ikänsä tankanu samaisessa paikassa ja ehdotti jos passais että aamula kävis maksamassa, siis ite hullu lehmä, haukkui kaverin sutkiksi ym. Kaveri soitti nolona kaverin paikale maksamhan.

      Sitten muuan vanhempi mies kertoi Hullusta lehmästä, son ollu ite kläppinä helevetin moinen näpistelijä ja se luulee, että met muukki olema rosvoja.

    • Amandeuska

      Uusi omistaja ja palvelu pelaa. Ystävällistä ja asiakaslähtöistä palvelua kesäkuusta alkaen. Hyvä niin.

      • 123654

        Näin on. Aivan eri meininki nykyään! Mukava henkilökunta ja siisti paikka!


    • kaikki muuttuu

      Pitääpä käydä testaamassa. Onkohan kuitenkin jättänyt mallin vuoksi ne kaikki heippalaput seinälle. Lehmähän oli niissä hyvä.

    • huoh1

      Siellähän se itse hullu lehmä oli taas jälleen kerran,mahtaiskohan sen lehmän poika omistaa tuon nykyään?

      • turisti 2

        mistä tämä älytön ilkeys kumpuaa...


    • Aikansa kutakin

      Restel taitaa olla uusi vetäjä paikalla. Paikasta tullut viihtyisän näköinen remontin jälkeen ja palvelukin tuntus pelaavan. Parempaa kuin ennen :)

      Harmi vain että yksi aikakausi päättyi kun vanha omistaja lähti pois.
      Mistä sitä enää voi puhua ku ei oo enää vanha omistaja töissä :D

    • Yo Larvanto

      Toivottavasti nämä vanhat esson pitäjät laittaa uuden baarin vaikka nimellä Veijo esso jonnekin niin saa tämä ketju jatkoa... :D

    • poromie

      Kyllä siellä se nuorempi 160 kiloinen päivystää edelleen... Meinas mennä kahvi väärään kurkkuun kun kävin munkkikahveilla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe