Asekaapin osto

A-Kaappi

Olis asekaapin osto edessä.
Kannattaako ostaa kunnon hyväksytty/luokiteltu kaappi, vai pärjääkö rautakauppojen ja halpahallien kaupittelemilla huomattavasti halvemmilla malleilla. Aika tukevan tuntuisia nekin tuntuivat olevan.
Onko laissa määrätty jotain tai onko ehkä tulossa jotain määräyksiä esim aseiden määrään liittyen? Minulla on neljä pitkää ja yksi käsiase (toinen tulossa), joita olen säilyttänyt puisessa lukittavasa kaapissa.
Erva-aseista tai keräilystä en ole kiinnostunut.

4

3064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie.

kaikki hyväksytyt asekaapit ovat käyttötarkoitukseensa passeleita myös halpahallien tuotteet ja niitä voi itse parannella esim:pehmusteita sisään ja puuta pintaan.hyväksytyn asekaapin täytyy täyttää eräitä vaatimuksia mutta kyllä sen itsekin saa tehdä.

• asekaappi

Jos sinulla on tarkoitukseen sopiva lukittava tila, niin ei tuollainen peltikaappi mitään lisäarvoa tuo. Pääasia, että on lukittava. Murtovarmaa kaappia tarvitaan vasta suuremmilla asemäärillä (enemmän kuin 5 pistoolia tai itselataavaa). Jos taas välttämättä haluat kaapin ostaa, niin osta standardin mukainen. Saahan sinne turvaan muitakin kodin arvoesineitä.

• ASEKAAPPINA

niin. Miksei voisi asua asekaapissa, kun ulkopuolista suojattu. Ei Ikkunoita. Metrin paksuisesta betonista tehty jne. Varmin tapa merkitä
      varkaalle kohde on laittaa arvotavara jykevännäköiseen kaappiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe