AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Asekaapin osto

Asekaapin osto

4 Vastausta 831 Lukukertaa
Olis asekaapin osto edessä.
Kannattaako ostaa kunnon hyväksytty/luokiteltu kaappi, vai pärjääkö rautakauppojen ja halpahallien kaupittelemilla huomattavasti halvemmilla malleilla. Aika tukevan tuntuisia nekin tuntuivat olevan.
Onko laissa määrätty jotain tai onko ehkä tulossa jotain määräyksiä esim aseiden määrään liittyen? Minulla on neljä pitkää ja yksi käsiase (toinen tulossa), joita olen säilyttänyt puisessa lukittavasa kaapissa.
Erva-aseista tai keräilystä en ole kiinnostunut.

A-Kaappi

kaikki hyväksytyt asekaapit ovat käyttötarkoitukseensa passeleita myös halpahallien tuotteet ja niitä voi itse parannella esim:pehmusteita sisään ja puuta pintaan.hyväksytyn asekaapin täytyy täyttää eräitä vaatimuksia mutta kyllä sen itsekin saa tehdä.

Miksi

Jos sinulla on tarkoitukseen sopiva lukittava tila, niin ei tuollainen peltikaappi mitään lisäarvoa tuo. Pääasia, että on lukittava. Murtovarmaa kaappia tarvitaan vasta suuremmilla asemäärillä (enemmän kuin 5 pistoolia tai itselataavaa). Jos taas välttämättä haluat kaapin ostaa, niin osta standardin mukainen. Saahan sinne turvaan muitakin kodin arvoesineitä.

hyvin suojattu TALO

niin. Miksei voisi asua asekaapissa, kun ulkopuolista suojattu. Ei Ikkunoita. Metrin paksuisesta betonista tehty jne. Varmin tapa merkitä
varkaalle kohde on laittaa arvotavara jykevännäköiseen kaappiin.
 /   /  /  / Asekaapin osto

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta