Kertokaas kokemuksia, jotka ootte olleet kyseisessä hotellissa. Millainen sijainti, ranta, siisteystaso jne. Ollaan lähdössä parin viikon päästä:)
Santana Beach Resort Goa
16
7748
Vastaukset
- HelinäKeiju
Kahtoppa vähän alempaa otsikko "pohjois-goassa".Itse kyselin kyseisestä hotellista vähän aikaa sitten,koska olemme menossa sinne myös.Sain yhden vastauksen...
- sisko
Huomasin kyllä kysymyksesi, ja vastaukset siihen. Olis vaan kiva kuulla joltain kokemuksia, joka on käynyt kyseisessä hotellissa.
- HelinäKeiju
sisko kirjoitti:
Huomasin kyllä kysymyksesi, ja vastaukset siihen. Olis vaan kiva kuulla joltain kokemuksia, joka on käynyt kyseisessä hotellissa.
Olisi joo kiva saada lisätietoa hotellista.Tietysti on vaan joku hökötys meren rannassa jonka nousuvesi vie mennessään :)
Hienot kuvat vaan laitettu nettiin hotellista....Kaippa tuo selviää kun mennään sinne.... - Pake
HelinäKeiju kirjoitti:
Olisi joo kiva saada lisätietoa hotellista.Tietysti on vaan joku hökötys meren rannassa jonka nousuvesi vie mennessään :)
Hienot kuvat vaan laitettu nettiin hotellista....Kaippa tuo selviää kun mennään sinne....Mistä sivuilta kattelit kuvia?
Ainakaan tuo Aurinkomatkojen sivuilla mainittu kotisivu http://www.santana–goa.com ei mulla toimi ja muutenkin olen löytänyt aika vähän kuvia.
Itse lähdössä maaliskuun lopussa joten jos joku käy siellä ennen sitä niin voisiko kommentoida tuoreeltaan tätä hotellia ja muutenkin antaa mukavia vinkkejä - Jatta
Pake kirjoitti:
Mistä sivuilta kattelit kuvia?
Ainakaan tuo Aurinkomatkojen sivuilla mainittu kotisivu http://www.santana–goa.com ei mulla toimi ja muutenkin olen löytänyt aika vähän kuvia.
Itse lähdössä maaliskuun lopussa joten jos joku käy siellä ennen sitä niin voisiko kommentoida tuoreeltaan tätä hotellia ja muutenkin antaa mukavia vinkkejäTotta! Muutama viikko sitten löysin googlen kautta hotellista pitkän jutun ja ihania kuvia.
Nyt ei löydy enää - syytä en osaa sanoa. - mmuori
HelinäKeiju kirjoitti:
Hienot kuvat vaan laitettu nettiin hotellista....Kaippa tuo selviää kun mennään sinne....tavataanko goassa?
milloin menet? yksin vai porukassa?
santana hotelli on ihan jees.
siinä pääkadun varrella, tie joka kulkee candolimista singeriumiin,aivan Kingfisher Villan vieressä on pieni kiva ravintola TIGER BAR.
suosittelen ruokaa Chicken zacuti. goan erikoisruoka. erittäin hyvää.
jos tarvitset hyvän taksin tai riksan .
luotettavan ja hyvän joka voi viedä esim. mausteplanttaasille markkinoille ym
anna hänen numeronsa kun otat yhteyttä. voi laittaa valokuvankin hänestä.
[email protected]
terv
kristiina:)
- Jatta
Nyt löysin hotellin sivut googlella osoitteesta:
http://www.gogoa.com/santana-beach-resort.html- Jatta
Tuo ei kylläkään ole sama sivu kuin aikaisemmin näkemäni. Siinä oli enemmän juttua mm. hotellin perustamisesta ja myös enemmän valokuvia.
- Pake
Jatta kirjoitti:
Tuo ei kylläkään ole sama sivu kuin aikaisemmin näkemäni. Siinä oli enemmän juttua mm. hotellin perustamisesta ja myös enemmän valokuvia.
Tuletko Jatta milloin pois Goalta Santana Hotellista?
itsellä lähtö 29.3 Goalle päin.Taitaa olla tämän kevään viimeinen lähtöpäivä Aurinkomatkoilta Intiaan.
Sain muuten toimimaan sen osoitteen www.santana-goa.com osoitteen josta saikin paljon hyvää tietoa ja kuvia hotellista. - Jatta
Pake kirjoitti:
Tuletko Jatta milloin pois Goalta Santana Hotellista?
itsellä lähtö 29.3 Goalle päin.Taitaa olla tämän kevään viimeinen lähtöpäivä Aurinkomatkoilta Intiaan.
Sain muuten toimimaan sen osoitteen www.santana-goa.com osoitteen josta saikin paljon hyvää tietoa ja kuvia hotellista.Tulemme takaisin lennolla joka lähtee Goalta 30.3 eli samalla koneella kuin sinä olet sinne tulossa.
Jos käymme netissä siellä, niin voin kertoa tällä palstalla kokemuksiamme hotellista. Eilen oli Goan max. lämpötila 36 astetta!
Hyvää matkaa!
- Sisko
Palasimme viikko sitten Goalta, yöpymispaikkana oli Santana beach resort. Paikka oli todella hyvä hinta/laatusuhteeltaan. Huoneet oli tilavia ja suht siistejä. Hotellin piha oli viihtyisä ja siisti. Jos miinuksia pitää sanoa, niin uima-allas oli lähinnä kastautumisallas ja hintaan sisältyvä aamiainen oli vaatimattomasti kahvi/tee, paahtoleipä ja tuoremehu.Mielestäni sijainti oli loistava, tarpeeksi kaukana Galanguten kaaoksesta.Silti kävelymatkan päässä oli monia kivoja ravintoloita.
- metsämuori
hei.
milloin lähdet goaan?
santana hotelli on ihan jees.
ja siinä lähellä- pääkadun varrella on kiva pieni ravintola nimeltään TIGER BAR. aivan KIngfisher villan vieressä. siellä on hvää ruokaa ja juomaa.
se tyttö joka pitää tuota ravintolaa, on ollut suomessa. vie terveisiä .
heillä on pieni tyttö 4 vuotias. ihana.
tulen sinne.
tavataanko?
kristiina:)
e-mail [email protected] - intia<3
Santana on mahtava paikka! Itse olen kolmesti siellä käynyt ja joka kerta on ollut yhtä lämmin vastaanotto niin ilman kuin hotellissa työskentelevienkin puolesta ; ) Todella kaunis, siisti ja mukava paikka niin pariskunnille, perheille kuin itsekseen matkustavillekin. Kaikki on suhteellisen lähellä ja ihan hotellin vieressä oleva taksiparkki takaa taksin saannin mihin kellonaikaan tahansa. Muissakin hotelleissa ollaan käyty yö jos toinenkin mutta kyllä santana on hinta/laatusuhteeltaan ehdottomasti paras! nyt kun hotelli ollaan vielä saatu valmiiksi on siellä enemmän tilaa ja uusi uima-allas baareineen tuo lisää tunnelmaa muutenkin jo kauniiseen ja hyvinhoidettuun sisäpihaan.
- Heikunkeikun78
Santana on todella ihan hotelli, oltiin joulukuussa 2010 siellä.
Erittäin ystävällinen henkilökunta ja hotelli hyvälla paikalla...kaikki lähellä. Rannallekkaan ei oo pitkä matka.
Suosittelen lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483