Santana Beach Resort Goa

Sisko

Kertokaas kokemuksia, jotka ootte olleet kyseisessä hotellissa. Millainen sijainti, ranta, siisteystaso jne. Ollaan lähdössä parin viikon päästä:)

16

7748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HelinäKeiju

      Kahtoppa vähän alempaa otsikko "pohjois-goassa".Itse kyselin kyseisestä hotellista vähän aikaa sitten,koska olemme menossa sinne myös.Sain yhden vastauksen...

      • sisko

        Huomasin kyllä kysymyksesi, ja vastaukset siihen. Olis vaan kiva kuulla joltain kokemuksia, joka on käynyt kyseisessä hotellissa.


      • HelinäKeiju
        sisko kirjoitti:

        Huomasin kyllä kysymyksesi, ja vastaukset siihen. Olis vaan kiva kuulla joltain kokemuksia, joka on käynyt kyseisessä hotellissa.

        Olisi joo kiva saada lisätietoa hotellista.Tietysti on vaan joku hökötys meren rannassa jonka nousuvesi vie mennessään :)
        Hienot kuvat vaan laitettu nettiin hotellista....Kaippa tuo selviää kun mennään sinne....


      • Pake
        HelinäKeiju kirjoitti:

        Olisi joo kiva saada lisätietoa hotellista.Tietysti on vaan joku hökötys meren rannassa jonka nousuvesi vie mennessään :)
        Hienot kuvat vaan laitettu nettiin hotellista....Kaippa tuo selviää kun mennään sinne....

        Mistä sivuilta kattelit kuvia?
        Ainakaan tuo Aurinkomatkojen sivuilla mainittu kotisivu http://www.santana–goa.com ei mulla toimi ja muutenkin olen löytänyt aika vähän kuvia.

        Itse lähdössä maaliskuun lopussa joten jos joku käy siellä ennen sitä niin voisiko kommentoida tuoreeltaan tätä hotellia ja muutenkin antaa mukavia vinkkejä


      • Jatta
        Pake kirjoitti:

        Mistä sivuilta kattelit kuvia?
        Ainakaan tuo Aurinkomatkojen sivuilla mainittu kotisivu http://www.santana–goa.com ei mulla toimi ja muutenkin olen löytänyt aika vähän kuvia.

        Itse lähdössä maaliskuun lopussa joten jos joku käy siellä ennen sitä niin voisiko kommentoida tuoreeltaan tätä hotellia ja muutenkin antaa mukavia vinkkejä

        Totta! Muutama viikko sitten löysin googlen kautta hotellista pitkän jutun ja ihania kuvia.
        Nyt ei löydy enää - syytä en osaa sanoa.


      • mmuori
        HelinäKeiju kirjoitti:

        Olisi joo kiva saada lisätietoa hotellista.Tietysti on vaan joku hökötys meren rannassa jonka nousuvesi vie mennessään :)
        Hienot kuvat vaan laitettu nettiin hotellista....Kaippa tuo selviää kun mennään sinne....

        tavataanko goassa?
        milloin menet? yksin vai porukassa?

        santana hotelli on ihan jees.
        siinä pääkadun varrella, tie joka kulkee candolimista singeriumiin,aivan Kingfisher Villan vieressä on pieni kiva ravintola TIGER BAR.

        suosittelen ruokaa Chicken zacuti. goan erikoisruoka. erittäin hyvää.

        jos tarvitset hyvän taksin tai riksan .
        luotettavan ja hyvän joka voi viedä esim. mausteplanttaasille markkinoille ym

        anna hänen numeronsa kun otat yhteyttä. voi laittaa valokuvankin hänestä.
        [email protected]

        terv
        kristiina:)


    • Jatta

      Nyt löysin hotellin sivut googlella osoitteesta:
      http://www.gogoa.com/santana-beach-resort.html

      • Jatta

        Tuo ei kylläkään ole sama sivu kuin aikaisemmin näkemäni. Siinä oli enemmän juttua mm. hotellin perustamisesta ja myös enemmän valokuvia.


      • Pake
        Jatta kirjoitti:

        Tuo ei kylläkään ole sama sivu kuin aikaisemmin näkemäni. Siinä oli enemmän juttua mm. hotellin perustamisesta ja myös enemmän valokuvia.

        Tuletko Jatta milloin pois Goalta Santana Hotellista?
        itsellä lähtö 29.3 Goalle päin.Taitaa olla tämän kevään viimeinen lähtöpäivä Aurinkomatkoilta Intiaan.

        Sain muuten toimimaan sen osoitteen www.santana-goa.com osoitteen josta saikin paljon hyvää tietoa ja kuvia hotellista.


      • Jatta
        Pake kirjoitti:

        Tuletko Jatta milloin pois Goalta Santana Hotellista?
        itsellä lähtö 29.3 Goalle päin.Taitaa olla tämän kevään viimeinen lähtöpäivä Aurinkomatkoilta Intiaan.

        Sain muuten toimimaan sen osoitteen www.santana-goa.com osoitteen josta saikin paljon hyvää tietoa ja kuvia hotellista.

        Tulemme takaisin lennolla joka lähtee Goalta 30.3 eli samalla koneella kuin sinä olet sinne tulossa.
        Jos käymme netissä siellä, niin voin kertoa tällä palstalla kokemuksiamme hotellista. Eilen oli Goan max. lämpötila 36 astetta!

        Hyvää matkaa!


    • Sisko

      Palasimme viikko sitten Goalta, yöpymispaikkana oli Santana beach resort. Paikka oli todella hyvä hinta/laatusuhteeltaan. Huoneet oli tilavia ja suht siistejä. Hotellin piha oli viihtyisä ja siisti. Jos miinuksia pitää sanoa, niin uima-allas oli lähinnä kastautumisallas ja hintaan sisältyvä aamiainen oli vaatimattomasti kahvi/tee, paahtoleipä ja tuoremehu.Mielestäni sijainti oli loistava, tarpeeksi kaukana Galanguten kaaoksesta.Silti kävelymatkan päässä oli monia kivoja ravintoloita.

    • metsämuori

      hei.
      milloin lähdet goaan?
      santana hotelli on ihan jees.
      ja siinä lähellä- pääkadun varrella on kiva pieni ravintola nimeltään TIGER BAR. aivan KIngfisher villan vieressä. siellä on hvää ruokaa ja juomaa.
      se tyttö joka pitää tuota ravintolaa, on ollut suomessa. vie terveisiä .
      heillä on pieni tyttö 4 vuotias. ihana.
      tulen sinne.
      tavataanko?
      kristiina:)
      e-mail [email protected]

    • intia<3

      Santana on mahtava paikka! Itse olen kolmesti siellä käynyt ja joka kerta on ollut yhtä lämmin vastaanotto niin ilman kuin hotellissa työskentelevienkin puolesta ; ) Todella kaunis, siisti ja mukava paikka niin pariskunnille, perheille kuin itsekseen matkustavillekin. Kaikki on suhteellisen lähellä ja ihan hotellin vieressä oleva taksiparkki takaa taksin saannin mihin kellonaikaan tahansa. Muissakin hotelleissa ollaan käyty yö jos toinenkin mutta kyllä santana on hinta/laatusuhteeltaan ehdottomasti paras! nyt kun hotelli ollaan vielä saatu valmiiksi on siellä enemmän tilaa ja uusi uima-allas baareineen tuo lisää tunnelmaa muutenkin jo kauniiseen ja hyvinhoidettuun sisäpihaan.

    • Heikunkeikun78

      Santana on todella ihan hotelli, oltiin joulukuussa 2010 siellä.
      Erittäin ystävällinen henkilökunta ja hotelli hyvälla paikalla...kaikki lähellä. Rannallekkaan ei oo pitkä matka.
      Suosittelen lämpimästi.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe