Huomio! PirpaNa76

Herra_X

Kuulin ettet toimi enää Kahvipalstan ulkoministerinä. Pahoitteluni irtisanoutumisesi johdosta. Neuvottelumme tyrehtyivät ennenkuin ne ehtivät alkaakaan mutta asiaa pohdittuani tulin siihen tulokseen, ettei mitään neuvotteluja olisi tarvittukaan.

Totuus on se, että eivät palstamme ole vihoissa keskenään, ainoastaan pari naishenkilöä tuntuu inhoavan toisiaan ja he tekevät tästä "kahakastaan" palstojen välisen konfliktin. Silkkaa ylidramatisointia, sanon minä. Palstamme eivät ole millään lailla sidottuina heidän kinasteluunsa.

Huuhaalla ollessani jokainen kaffepalstalainen, joka siellä on poikennut, on saanut ystävällisen ja asiallisen vastaanoton. Sama on toiminut toisinkinpäin; en näe yhtään huuhaalaista kohdellun kaltoin Kahvipalstalla vain siksi että tämä on huuhaalta. Jos vihanpitoa esiintyy, se johtuu ihan muista syistä kuin siitä, miltä palstalta tulee. Ja jos joku ihan tosissaan syrjii jotakuta vain siksi, että tämä tulee tietyltä palstalta, on se hänen häpeänsä, ei koko kommuunin.

Kahvipalstalla ja Huuhaalla on itseasiassa paljon yhteistäkin. Molemmat palstat kärsivät mm. samasta ongelmasta - puskahuutelijoista. Nämä pensaikossa kyyristelevät mulkosilmät yrittävät parhaansa mukaan häiritä muiden keskusteluja ja saada huomiota pahalle ololleen sekä levittää katkeruutta ja kaunaa ympärilleen. En kuitenkaan katso heidän kuuluvan palstalaisiin, en täällä kaffella enkä huuhaalla. He ovat puhtaasti ongelmajätettä, joilla nyt vain sattuu olemaan nettiyhteys ja tätäkautta mahdollisuus haista linjoilla. Toivonkin, että niin täällä Kaffella kuin Huuhaallakin heidän löpinänsä jätetään omaan arvoonsa, eikä anneta suoltamansa sonnan vaikuttaa palstojemme väleihin.

Joten eiköhän laiteta piste tälle "sotatilalle" edustamiemme palstojen välillä? Omalta osaltasi teitkin sen irtisanoutumalla ulkoministerin tehtävästä ja samalla tästä pelleilystä. Itse aion pitää tittelistäni kiinni vähän pitempään sillä näin varmistan sen, että pääsen nautiskelemaan MillaN napatanssista jatkossakin. Pelkään että hänen kiinnostuksensa näytellä napaansa minulle lopahtaa heti, kun lopetan tämän ministerin pestini. Joten pysyn virassani ihan tuosta syystä.

Omasta ja edustamani palstan puolesta toivotan Sinulle, ex-ulkoministeri PirpaNa76, ja muillekin Kaffelaisille oikein mukavaa päivänjatkoa. Ja tervetuloa vierailemaan Huuhaalle vastakin!

Herra X, Huuhaan ulkoministeri ja napa-asiantuntija

24

1693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahjovaakutin

      nyt kyllä perut mitä sanoit alter egostani tähtitoimittajasta, vai tuulella käyvä... ;)))

      • Herra_X

        mutta vain siksi, että olen ulkoministeri ja joudun edustamaan palstaani ja pitämään yllä hyviä ja ystävällisiä suhteita.

        Jahka heitän ministerin krakan ja takin roskiin, meno muuttuu entisenlaiseksi. Minusta tulee taas äkäinen ja inhottava tyyppi.


      • kahjovaakutin
        Herra_X kirjoitti:

        mutta vain siksi, että olen ulkoministeri ja joudun edustamaan palstaani ja pitämään yllä hyviä ja ystävällisiä suhteita.

        Jahka heitän ministerin krakan ja takin roskiin, meno muuttuu entisenlaiseksi. Minusta tulee taas äkäinen ja inhottava tyyppi.

        että luonnehdit edesmennyttä tähtitoimittajaa myös epäluotettavaksi. Väliäkö sillä enää, vain minä, kahjovaakutin, olen enää toimituksen nurkassa. Täällä pölytyn ihan keskenäni, onneksi on viinakaappi tuossa vieressä.


    • jatkaa eteenpäin.

      Uutta juttua kehiin eikä teputeta paikallaan.

      • Herra_X

        >># Illegal message. SpamDetector v. 1.01 beta says "You are not allowed to discuss with Herra X" #


      • Curlaaja
        Herra_X kirjoitti:

        >># Illegal message. SpamDetector v. 1.01 beta says "You are not allowed to discuss with Herra X" #

        Eiköhän sinunkin olisi aika jatkaa eteenpäin.
        Uutta juttua kehiin eikä teputeta paikallaan.


      • Herra_X
        Curlaaja kirjoitti:

        Eiköhän sinunkin olisi aika jatkaa eteenpäin.
        Uutta juttua kehiin eikä teputeta paikallaan.

        aika jatkaa eteenpäin ja vaihtaa levyä? Tätä samaa lauluahan sinä lauloit eilen huuhaallakin.


      • tapauksessasi
        Herra_X kirjoitti:

        aika jatkaa eteenpäin ja vaihtaa levyä? Tätä samaa lauluahan sinä lauloit eilen huuhaallakin.

        ei ole suuri rikos, vaikka et huutelisi ihan noin kovaan ääneen.


      • Herra_X
        tapauksessasi kirjoitti:

        ei ole suuri rikos, vaikka et huutelisi ihan noin kovaan ääneen.

        >># Illegal message. SpamDetector v. 1.01 beta says "You are not allowed to discuss with Herra X" #


      • muuta
        Herra_X kirjoitti:

        >># Illegal message. SpamDetector v. 1.01 beta says "You are not allowed to discuss with Herra X" #

        osaat? :D


      • Herra_X
        muuta kirjoitti:

        osaat? :D

        rekisteröityä.


      • olet todella
        Herra_X kirjoitti:

        rekisteröityä.

        taitava :D


      • Herra_X
        olet todella kirjoitti:

        taitava :D

        Mitäpä sitä kieltämään, taitavahan minä. Saat toki kehua enemmänkin minua, kestän sen kyllä.


      • johtua vain
        Herra_X kirjoitti:

        rekisteröityä.

        siitä että tällä foorumilla on käänteinen spammisuodatin, imee sisäänsä tyhjäntuottajia.


      • Herra_X
        johtua vain kirjoitti:

        siitä että tällä foorumilla on käänteinen spammisuodatin, imee sisäänsä tyhjäntuottajia.

        käänteinen spammisuodatin imi sinut tänne?


      • vastauksesta
        Herra_X kirjoitti:

        käänteinen spammisuodatin imi sinut tänne?

        10 pist.


      • Herra_X
        vastauksesta kirjoitti:

        10 pist.

        ansaitset vähintään puolet pisteistä. Jaetaan ne.


    • norMix evk

      ...sinä et sentään ole sellainen omaan napaan tuijottaja!

      • Herra_X

        Jos pitää valita oman, nöyhtäisen navan, tai MillaN söpön napuroisen väliltä niin valinta on selvä. Ja sitäpaitsi en osaa liikuttaa napaani samalla lailla kuin MillaN osaa...


    • tänään

      Saat jatkaa pelleilyäsi.

    • Kurjenpolvi

      melua tyhjästä, niinhän ne sodat yleensä alkavat.

      Hyvä näin,oikeastihan mitään sotaa ei ole ollutkaan palstojen välillä, eikä nikkejä muutoinkaan tulisi luokitella jonkun palstan väeksi,massaksi. Yksilöitähän tässä ollaan ja useimmat kirjoittavat monilla palstoilla.

      Hyvää päivän jatkoa myös Sinulle.

    • Erittäin hyvän ja asiallisen jutun olet kirjoittanut. Eipä siihen ole mitään lisättävää.

      Huuhaalla on ystävällistä porukkaa, minulla ei ole mitään heitä vastaan. Olette lämpimästi tervetulleita vierailulle tänne koska vaan. Turha ottaa liian vakavasti jotain sivumennen kirjoitettuja juttuja. Antaa vaan asian olla.

      Varmasti nautit MillaNin napatanssista. Sitä lantion keinuntaa ja värinää on upea katsella.

      • Herra_X

        Missähän MillaN muuten luuraa? Nyt olisi sopivasti aikaa seurata sitä ketkuttelua ja hytkyttelyä. Mikäs sen parempi alku viikonlopulle kuin MillaN navan tuijottaminen.


      • Herra_X kirjoitti:

        Missähän MillaN muuten luuraa? Nyt olisi sopivasti aikaa seurata sitä ketkuttelua ja hytkyttelyä. Mikäs sen parempi alku viikonlopulle kuin MillaN navan tuijottaminen.

        Olisko MillaNilla ollu kiirusta tällä viikolla. Näin mä vähän eppäilen.
        Mutta nautippa silläaikaa hurlumin napatanssista. Ei se kyllä sitä koskaan aikaisemmin ole tanssinut, mutta hyvin se näyttää sujuvan noin ensikertalaiselta :).


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe