Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

375 litranen

urmas

ostin 375l akvaarion ja olisin kysyny teiltä ehdotuksia kaloista!entuudestaan minulla on 100 litranen.

8

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskapää

      No mitä järkeä on akvaarioharrastuksessa, jos et edes tiedä mitä kaloja haluat pitää!

      • ulla

        paskapää sul taitaa oikeasti olla kakkaa päässä!!!


      • paskapää
        ulla kirjoitti:

        paskapää sul taitaa oikeasti olla kakkaa päässä!!!

        Oletko itse sitä mieltä että akvaarion kaloilla ei ole mitään väliä? Toki jokaisella harrastajalla pitäisi olla omat suosikkinsa joita haluaa pitää.


    • Sunshine

      Kannattaa lähteä siitä, että päätät ensin itse muutaman kalalajin, joita tahtoisit pitää akvaariossasi ja sitten kyselet täällä tarkemmin, mitkä käyvät niiden allaskavereiksi.

      Esim. onko tarkoitus siirtää kalat siitä 100 litraisesta tähän uuteen akvaarioon?

      • urmas

        sunshine: olen ajatellut laittaa mm. lehtikaloja ja plekoja... Antaisitko vinkkejä mitä itse laittaisit?


      • hanna
        urmas kirjoitti:

        sunshine: olen ajatellut laittaa mm. lehtikaloja ja plekoja... Antaisitko vinkkejä mitä itse laittaisit?

        kyllähän lehtikalat ja plekot tulee toimeen ihan hyvin. jos haluaa erilaisia lehtikaloja tai vähän haastavampia, voi vaikka ostaa lippulehtikaloja.
        ja jos haluaa vielä jotain muuta, voihan sitä ostaa vaikka parven isompia tetroja tai corydoraksia.
        mun mielestä sinne tankkiin voit ostaa melkein mitä tahansa ottaen huomioon koon, vesiarvot ja yhteensopivuuden lehtikalojen ja plekojen kanssa.
        kalalajeja on vaikka muille jakaa, joten parhaat ideat saat kun etsit vaikka kirjastosta dr. axelrodin kala-atlaksen. onnea uudelle pytylle!


      • urmas
        hanna kirjoitti:

        kyllähän lehtikalat ja plekot tulee toimeen ihan hyvin. jos haluaa erilaisia lehtikaloja tai vähän haastavampia, voi vaikka ostaa lippulehtikaloja.
        ja jos haluaa vielä jotain muuta, voihan sitä ostaa vaikka parven isompia tetroja tai corydoraksia.
        mun mielestä sinne tankkiin voit ostaa melkein mitä tahansa ottaen huomioon koon, vesiarvot ja yhteensopivuuden lehtikalojen ja plekojen kanssa.
        kalalajeja on vaikka muille jakaa, joten parhaat ideat saat kun etsit vaikka kirjastosta dr. axelrodin kala-atlaksen. onnea uudelle pytylle!

        Kiitos Hanna neuvoista.Laitapa tulee vaikka mailia mulle ja jutllaan lisää akvaarioista. Eli mun osote [email protected]


    • 11 v aloittelija

      ajattelin 375L akvaan 2 lehtikalaa sekä intiaanisulkia ja neontetroja molempia pikkusia 15 alkuun ja ajattelin että jos vielä mahtuu sinne purkkiin niin ottaisin vielä 3 juovakääpiö ahventa sinne kaikki tyttöjä tai vaihtoehtoisesti 10 seeprakalaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe