Sly3 Megahyppy..

sly-fani

Tartten apua!!! Kun mä en tiedä miten siinä sly3 konnien kunniassa saa sen megahypyn..Vaikka oon pelannut sen 100% läpi,mutta se ei oo tullu,ja sen pitäis tulla ja ohjeissaki on kuva et siel on se.Mut se kyl pitäis saada. Onko jollakin se???

135

5318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *otsikko*

      *otsikko*

      • sly-fani

        kyllä sen saa


      • Auttaja
        sly-fani kirjoitti:

        kyllä sen saa

        Sen saa mut se on monimutkainen juttu siihen tarvitaan eri levyt.
        Joudut lataan niistä ne koodit eikä harmainta hajua mistä sen saa


      • kaikkien pelejen koodit
        Auttaja kirjoitti:

        Sen saa mut se on monimutkainen juttu siihen tarvitaan eri levyt.
        Joudut lataan niistä ne koodit eikä harmainta hajua mistä sen saa

        Ei siinä oo mitää koodii ja megahypyn saannin lähetin alen pana .


      • kaikkien pelejen koodit

        Otsikko voisi olla sen saa.


      • kaikkien pelejen koodit

        Otsikko voisi olla sen saa.


    • rrr

      ei saa kun vilin loikan!11 sano kuule mistyä maastatta??

      • kaikkien pelejen koodit

        Saa jos selailette mun viestejä mun viesteissä joissain lukee se selailkaa niin tiiätte siihen tarttee esimerkiksi Amerikkalainen huijaus kortti.


    • Ropsu

      Se on kaksin pelis vaan. Se megahyppy siis. Ainakin mun tietääkseni.

      • uuuu

        sly3 peliin saa megahypyn. 100 % peli läpi? ok. sen jälkeen painat starttii ja teet koodin: oikea,vasen,oikea,vasen,r1,vasen. sit kato laiteverkkoo sen pitäis olla siinä.


      • euro2
        uuuu kirjoitti:

        sly3 peliin saa megahypyn. 100 % peli läpi? ok. sen jälkeen painat starttii ja teet koodin: oikea,vasen,oikea,vasen,r1,vasen. sit kato laiteverkkoo sen pitäis olla siinä.

        ai mite nmuka


      • zapermaster
        uuuu kirjoitti:

        sly3 peliin saa megahypyn. 100 % peli läpi? ok. sen jälkeen painat starttii ja teet koodin: oikea,vasen,oikea,vasen,r1,vasen. sit kato laiteverkkoo sen pitäis olla siinä.

        miten toi voi olla mahollinen?


      • zapermaster
        uuuu kirjoitti:

        sly3 peliin saa megahypyn. 100 % peli läpi? ok. sen jälkeen painat starttii ja teet koodin: oikea,vasen,oikea,vasen,r1,vasen. sit kato laiteverkkoo sen pitäis olla siinä.

        sitä paitsi se on Sly2 megahyppy koodi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • zapermaster
        uuuu kirjoitti:

        sly3 peliin saa megahypyn. 100 % peli läpi? ok. sen jälkeen painat starttii ja teet koodin: oikea,vasen,oikea,vasen,r1,vasen. sit kato laiteverkkoo sen pitäis olla siinä.

        ei se vittu toimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • softaaja166
        euro2 kirjoitti:

        ai mite nmuka

        oon saanu sen joskus austraaliassa kun mä sain se nii kuva meni iha ihmeeliseks oon ettiny tapaa kyl ainaki vuoden


      • little sly kenny
        uuuu kirjoitti:

        sly3 peliin saa megahypyn. 100 % peli läpi? ok. sen jälkeen painat starttii ja teet koodin: oikea,vasen,oikea,vasen,r1,vasen. sit kato laiteverkkoo sen pitäis olla siinä.

        idiootti se on sly kakkosen mega hyppy koodi


      • kaikkien pelejen koodit
        uuuu kirjoitti:

        sly3 peliin saa megahypyn. 100 % peli läpi? ok. sen jälkeen painat starttii ja teet koodin: oikea,vasen,oikea,vasen,r1,vasen. sit kato laiteverkkoo sen pitäis olla siinä.

        Niin saa sen sly 2koseen mut mä kerron sly 3 mega hypyn siinä ei munmuistaakseni toimi the sly trylogy osta ps 2 jos ei oo tai on rikki. Sit kannettava tietokone. Ja sit sen sly3 pelin ehjänä ja 100# läpäisty peli . Ja site muistitikku ja aseta muistitikku tietokoneeseen. Ja tyhjennä mustitikkusi. Ja sitten voit irroittaa varovasti muistitikun tietokoneesta. Ja sitten vidaan palata itse asiaan. Ainiin tarvitset muistikortin jossa on jossain keskellä 8. Ja sitten voidaan palata itse asiaan aseta muistitikku paikkaan 1. Ja sitten aseta muistikortti jos ette tiedä sitä ei myydä missään euroopassa vain amerikassa voit vaikka lomalla mennä amerikkaan.
        Ja sen kiinnität paikkaan 1. Ja se on se toinen paikka 1 ja sitten tarkista ettei ps 2:kosen sisällä ole mitään levyä ja sitten voit käynnistää ps2konsolin. Ja mene pää valikkoon ppäävalikosta eurooppalaisien pelejen huijaus koodi paikkaan. Sieltä valitset sly 3 huijaus koodit ja sieltä megahyppy se lukee amerikaksi ja kannattaa laittaa kulumattomat tehosteet ettei megahypystä eikä muista kulu tehostetta. Ja löydyn myös saman nimisenä sivulta sly 3 koodit playstation Suomi24 mutta kuitenkin laita levy ps 2:kosen sisälle ja ryhdy seikkailemaan megahypyn kanssa. Ja minun nimi on kaikkien pelejen koodit en vaihda sitä. Loppu!


      • sly3
        little sly kenny kirjoitti:

        idiootti se on sly kakkosen mega hyppy koodi

        Se on kuule nii yksin kertaista ku on vaa yks tapa saada se ja siihen tarttee huumorin tajua idiootit.


      • kaikkien pelejen koodit

        Sen saa kattokaa videostani.


    • sly fani1

      mite megahypyn saa???????? mä oon koettanu kaikkee! vetäny 100% läpi, upottanu ja vallannu 1000 laivaa ja yrittänu saada koodeil mut mikään ei onnistu! joku sly3 mestari neuvo mua! sen löytää vin kaksin pelistä mut miten sen saa yksin pelii???!!!

      • SlyFani

        hahaaa vittu mitäs se sulle kuuluu?? iteki valitit mulle että ei sitä vittu saa!! hahaa.. mä en kerro sulle että miten sen saa


      • fsbhf

        Paina starttii,oikee,vasen,oikee,vasen,R1,vasen niin nopeest kuin pystyt.


      • zapermaster
        SlyFani kirjoitti:

        hahaaa vittu mitäs se sulle kuuluu?? iteki valitit mulle että ei sitä vittu saa!! hahaa.. mä en kerro sulle että miten sen saa

        ai tiiät vai? no miks et kerro sitä?


      • zapermaster
        SlyFani kirjoitti:

        hahaaa vittu mitäs se sulle kuuluu?? iteki valitit mulle että ei sitä vittu saa!! hahaa.. mä en kerro sulle että miten sen saa

        ja jos et kerro sitä sly fani 1köselle nii miks et kerro mulle?


      • zapermaster
        fsbhf kirjoitti:

        Paina starttii,oikee,vasen,oikee,vasen,R1,vasen niin nopeest kuin pystyt.

        ei toimmii


      • hgfvjfnbdsf<oisjbdzd
        SlyFani kirjoitti:

        hahaaa vittu mitäs se sulle kuuluu?? iteki valitit mulle että ei sitä vittu saa!! hahaa.. mä en kerro sulle että miten sen saa

        kerro mulle niin mä kerron sulle yhen salaisuuden sly 3 sesta. :)


      • slai cuupper

        Mulla on sly 2 sly 1 ja sly 3. Enkä ole päässy vielä sly 3 läpi niiden tyhmien taidesuojalukkojen takia!!
        Elieli. Kun on vetänyt 100% läpi, niin paina: start, oikea, vasen, oikea, vasen, r1, vasen. Sitten kuuluu se tarkistus ääni. Sitten pois "start" valikosta, ja menet laiteverkkoon. Siellä oikeassa alakulmassa sen pitäisi olla.


      • DR:tiuhti

        mee scatg osoitteeseen siellä pitäis olla se


      • homersly
        SlyFani kirjoitti:

        hahaaa vittu mitäs se sulle kuuluu?? iteki valitit mulle että ei sitä vittu saa!! hahaa.. mä en kerro sulle että miten sen saa

        kerro mulle please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • homersly
        SlyFani kirjoitti:

        hahaaa vittu mitäs se sulle kuuluu?? iteki valitit mulle että ei sitä vittu saa!! hahaa.. mä en kerro sulle että miten sen saa

        Jos SlyFani "tietää" kerro siit sitten


      • cooper24

        Sen saa kun menee jaksoon (kuolleet miehet eivät lavertele) 5 seen tiputa turvapaikan vieressä oleva ankkuri vartijan päälle(taskulamppu vartija) tiputa se sen päälle ja kun menet putoukseen niin siellä on luola auki ja siellä megahypyn koodi PS: megahypystä menee tehostetta eli sitä elkku mittarin alapuolella olevaa mittari. T:cooper24


      • Tietäjä

        Ok jos tahdot Megahypyn sä tarviit jotain erilaisia levyjä ESIM... Action Replayt ja muut!


      • Sly 3
        cooper24 kirjoitti:

        Sen saa kun menee jaksoon (kuolleet miehet eivät lavertele) 5 seen tiputa turvapaikan vieressä oleva ankkuri vartijan päälle(taskulamppu vartija) tiputa se sen päälle ja kun menet putoukseen niin siellä on luola auki ja siellä megahypyn koodi PS: megahypystä menee tehostetta eli sitä elkku mittarin alapuolella olevaa mittari. T:cooper24

        Pitääkö olla 100% läpi.


      • kaikkien pelejen koodit
        SlyFani kirjoitti:

        hahaaa vittu mitäs se sulle kuuluu?? iteki valitit mulle että ei sitä vittu saa!! hahaa.. mä en kerro sulle että miten sen saa

        Megahyppy koodia ei ole sly3:seen


      • kaikkien pelejen koodit
        SlyFani kirjoitti:

        hahaaa vittu mitäs se sulle kuuluu?? iteki valitit mulle että ei sitä vittu saa!! hahaa.. mä en kerro sulle että miten sen saa

        Mä kuule tiiän eikä väärää tartte kertoo vitun paskaläjä senkin saakelin paska housu oot aivoton läski pää mä katoin netistä kuule läski paska kuule slyta huonomman pelin fak fani


      • kaikkien pelejen koodit
        zapermaster kirjoitti:

        ja jos et kerro sitä sly fani 1köselle nii miks et kerro mulle?

        Mä kerroin pitkässä lähimmässä viestissä siinä mun nimi on sama niikokokoajan mä pidän nimeni sama nimi on videoissa ja nimeni on kaikkien pelejen koodit haluutko lukea. Mä oon varma loputon prosenttia varma!!!


      • kaikkien pelejen koodit
        SlyFani kirjoitti:

        hahaaa vittu mitäs se sulle kuuluu?? iteki valitit mulle että ei sitä vittu saa!! hahaa.. mä en kerro sulle että miten sen saa

        Ei ole megahyppy koodia.


      • kaikkien pelejen koodit

        Pelkkä tyhjennys tehdään tietokoneella ja onko sulla edes amerikkalaista muistikorttia jossa on 8 jassain siinä kes kellä!


      • kaikkien pelejen koodit
        cooper24 kirjoitti:

        Sen saa kun menee jaksoon (kuolleet miehet eivät lavertele) 5 seen tiputa turvapaikan vieressä oleva ankkuri vartijan päälle(taskulamppu vartija) tiputa se sen päälle ja kun menet putoukseen niin siellä on luola auki ja siellä megahypyn koodi PS: megahypystä menee tehostetta eli sitä elkku mittarin alapuolella olevaa mittari. T:cooper24

        Ei jaksolla oo välii!! Mene vaa johongi sopivaa kenttää mikä ei oo pelon ooppera eika Cooperin holvi.


      • kaikkien pelejen koodit

        Selaile mun viestejä olen suosittu sly mestari ja mun sly 3 megahyppy viesti on ylempänä ainakin tätä viestiä.


    • sly fani1

      miks sly 3 pelin apulehtiössä näkyis megahyppy jos sitä ei vittu saa!

    • kakku12345

      siis en mäkää tiiä mistä saa se mega hyppy koodi mut tiiän sly2 mega hyppy koodi ja tässä se tulee vasen oikea vasen oikea R1 vasen sepä siinä

    • kakku12345

      vittu en jaksa läpästä sly3 100% läpi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • vallu4574456756556

        moi mikä on sly 3 mega hyppy koodi apua oikeesti kerro nyt mulle kans haluun tietää


    • kakku12345

      uuuu se sun sanomas koodi on ihan kurkusta vedetty se ei toimi paitsi se on kyl sly 2 mega hyppy koodi

      • MYISITKÖ SLY3:SEN?

        Haluaako joku myydä alle kympillä Sly 3:sen ? Haluaisin ja olen onkinut jo vaikka mistä. Yhen käytetyn ostin eikä toiminut vaikka myyjä vannoi, että toimii toimii. Mikkelissä pitäisi siis asustaa.


      • Ginga
        MYISITKÖ SLY3:SEN? kirjoitti:

        Haluaako joku myydä alle kympillä Sly 3:sen ? Haluaisin ja olen onkinut jo vaikka mistä. Yhen käytetyn ostin eikä toiminut vaikka myyjä vannoi, että toimii toimii. Mikkelissä pitäisi siis asustaa.

        Miten sen voi vetää läpi 100%:sesti? -_-


      • rtg
        Ginga kirjoitti:

        Miten sen voi vetää läpi 100%:sesti? -_-

        eti jostain ohjeita


      • mikkozir
        Ginga kirjoitti:

        Miten sen voi vetää läpi 100%:sesti? -_-

        no vetää kaikki tasot ja ne haasteet


      • zapermaster
        Ginga kirjoitti:

        Miten sen voi vetää läpi 100%:sesti? -_-

        sly kolmosen saa sata prosenttia läpi kun on pelin muutenkin vetänyt läpi ja hoitaa kaikki mestarivaras haasteet läpi.




        itse olen vetäny sly kolmosen ja kakkosen 100% läpi I)


      • Tietäjä
        MYISITKÖ SLY3:SEN? kirjoitti:

        Haluaako joku myydä alle kympillä Sly 3:sen ? Haluaisin ja olen onkinut jo vaikka mistä. Yhen käytetyn ostin eikä toiminut vaikka myyjä vannoi, että toimii toimii. Mikkelissä pitäisi siis asustaa.

        Joo voisin mut asun Lapissa :(


    • C,C

      Sly kakklosessa on Mega hyppy ja sen koodi meenee jotenkin näin: start oikea vasen oikea vasen R1 vasen. Mulla ei ole Sly kolkkia mutta kokeile

    • tuomas.jokinen

      kyl sen mega hypyn saa koska mul on se

      • ei saa paskaa 2006

        samaa paskaa jauhettu jo vuodesta 2006! Uskokaa! ette sitä megahyppyjudzkaa saa!!!!!1


      • adasfdfa
        ei saa paskaa 2006 kirjoitti:

        samaa paskaa jauhettu jo vuodesta 2006! Uskokaa! ette sitä megahyppyjudzkaa saa!!!!!1

        joo perseestä tämmönenki ketju


      • ijsdhflkshgjdshgu

        onko oikeesti!? kerro! :)


      • HGFHGBHGDCSNFHGDV

        kerro mulle nyt mikä on se koodi tai idea! KERRO!!! :D


      • vitun homo sly

        voi vittu teiän kaa kun puhutte jostain saatanan paska slystä joka vedetty iha perseestä.ei siihen saakelin kolmosseen saa mitää megahyppyjä.sly on semmone paskiainen joka on vielä tungettu paitoihin,postikortteihin,kirjoihin ja muuhuunkin sly krääsään


      • Sly on paras
        vitun homo sly kirjoitti:

        voi vittu teiän kaa kun puhutte jostain saatanan paska slystä joka vedetty iha perseestä.ei siihen saakelin kolmosseen saa mitää megahyppyjä.sly on semmone paskiainen joka on vielä tungettu paitoihin,postikortteihin,kirjoihin ja muuhuunkin sly krääsään

        SAATANA sä haukut slytä ääliö saatana että oot paska!!!


      • Sly 3

        Ai miten?


      • Sly 3

        Ai miten?


      • kaikkien pelejen koodit
        Sly 3 kirjoitti:

        Ai miten?

        Ehkä jos katot sen nimeä


      • kaikkien pelejen koodit
        vitun homo sly kirjoitti:

        voi vittu teiän kaa kun puhutte jostain saatanan paska slystä joka vedetty iha perseestä.ei siihen saakelin kolmosseen saa mitää megahyppyjä.sly on semmone paskiainen joka on vielä tungettu paitoihin,postikortteihin,kirjoihin ja muuhuunkin sly krääsään

        Nii varmaa katoppa mun video sen nimi on miten saadaan megahyppy sly kolmoseen.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.


      • sly pelaaja
        vitun homo sly kirjoitti:

        voi vittu teiän kaa kun puhutte jostain saatanan paska slystä joka vedetty iha perseestä.ei siihen saakelin kolmosseen saa mitää megahyppyjä.sly on semmone paskiainen joka on vielä tungettu paitoihin,postikortteihin,kirjoihin ja muuhuunkin sly krääsään

        Sä haukut sly pelejä ?!!!!!!!!!!!! sä vedit henkeä viimeisen kerran !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • mikkozir

      En mäkää tiiä!!! Yritän selvittää!! Jostain ekast tasost sen saa mut en tiiä miten!!!! AUTTAKAA!!!!!!

      • 18 + 12 ?

        Siinä ohjevihkosessa oleva megahypyn kuvake on btw otettu Sly 3 jenkkiversiosta, joten kaippa sen siihen versioon saa. Tiedä sitten, mistä sen jenkkiversion helpoiten saisi Suomeen tilattua.


      • tom ankka
        18 + 12 ? kirjoitti:

        Siinä ohjevihkosessa oleva megahypyn kuvake on btw otettu Sly 3 jenkkiversiosta, joten kaippa sen siihen versioon saa. Tiedä sitten, mistä sen jenkkiversion helpoiten saisi Suomeen tilattua.

        vittu miks tääl puhutaan jostain saatanan slysta se on ihan paska peli pelasin sitä viimeks 4 vutta sitten!


      • ghghahhgag
        18 + 12 ? kirjoitti:

        Siinä ohjevihkosessa oleva megahypyn kuvake on btw otettu Sly 3 jenkkiversiosta, joten kaippa sen siihen versioon saa. Tiedä sitten, mistä sen jenkkiversion helpoiten saisi Suomeen tilattua.

        Joo, kyl sen megahypyn saa myös yksin peliin mutta siihen tarvitaan joku erillinen levy mist voi ottaa jotai muitaki toimintoja, mutta sitä levyä ei tule sly 3- pelin mukana ainakaan suomessa, mutta kaksin pelissä Carmelita omaa tämän tehosteen automaattisesti, näin luin joltain foorumilta...


      • HFDVGBJHDXFVBHGDSFBL
        ghghahhgag kirjoitti:

        Joo, kyl sen megahypyn saa myös yksin peliin mutta siihen tarvitaan joku erillinen levy mist voi ottaa jotai muitaki toimintoja, mutta sitä levyä ei tule sly 3- pelin mukana ainakaan suomessa, mutta kaksin pelissä Carmelita omaa tämän tehosteen automaattisesti, näin luin joltain foorumilta...

        kerro mikä se idea on tai koodi! KERRO!!!!!!!!!!!!!!!! :D


      • ghghahhgag
        HFDVGBJHDXFVBHGDSFBL kirjoitti:

        kerro mikä se idea on tai koodi! KERRO!!!!!!!!!!!!!!!! :D

        Siis sille ei ole koodia, vaan se aktivoidaan sieltä toiselta levyltä mikä ei tule sly3- pelin mukana suomessa, ja sitte se vaa tulee sinne laiteverkkoo... Mutta Sly 2- pelissä sille on koodi, mut ekaks pitää vetää 100% läpi !!!


      • juha-matti perkeleen
        ghghahhgag kirjoitti:

        Siis sille ei ole koodia, vaan se aktivoidaan sieltä toiselta levyltä mikä ei tule sly3- pelin mukana suomessa, ja sitte se vaa tulee sinne laiteverkkoo... Mutta Sly 2- pelissä sille on koodi, mut ekaks pitää vetää 100% läpi !!!

        se on ihan helppo mut en muista sitä tai sit en viitti kertoo terv:juha-matti perkeleenkuja


      • zapermaster
        ghghahhgag kirjoitti:

        Siis sille ei ole koodia, vaan se aktivoidaan sieltä toiselta levyltä mikä ei tule sly3- pelin mukana suomessa, ja sitte se vaa tulee sinne laiteverkkoo... Mutta Sly 2- pelissä sille on koodi, mut ekaks pitää vetää 100% läpi !!!

        mikä ihmeen levy?!??!?!?!!?!???!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!


      • kaikkien pelejen koodit
        zapermaster kirjoitti:

        mikä ihmeen levy?!??!?!?!!?!???!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!

        Mistä levystä sä puhut tarkoitatko ps2 sly3 levyä sitä tarvitaan megahyppyyn


    • Rospecooper

      Hohhohoo. Onpa iso suisia pellejä paikalla! Olen itse 13-vuotias, melkein 14-vuotias, ja pidän Slystä! Mitään varaa ei kenelläkään ole sanoa, että se on huono peli. Mielipiteensä kaikilla! Menkää vtu pelaamaan sitä runeenne sitten.

    • nörtti3

      vitun nörttejä-.- teille kysymys onko sly 2 tai joku muu sly paras peli???????????:PPPPPPPP

    • nörtti3

      ei saatana ootte nörttei siis ootte tämmösii apua mä en saa sly3 koodia apua! mä kuolen :D

    • fdgdfg

      Joo voi *****! Sly pelit o ihan ********* revittyä ******! Ite pelasin slytä ku olin jotai 7, niinku moni tääl näyttää olevanki! ''Byää äitii! mul ei oo megahyppykoodia slaihin! Mä teen ITSARIIIIIN!!!!!''

      • Little Sly Kenny

        MITÄ TUUT MEIT DISSAAAMAAN KU ITEKKI OOT PELANNUT SLYTA VI*** HIPPI!!!!!!!!!!!!!! BD


    • sesesefhjhgfdlkjhgfl

      sly 3 mega hypyn saa kun on vetäny 100% jatehä yks koodi

      • homersly

        Mikäs se koodi on, kun sen tarvitsis nopeesti


    • ihminen1122

      Mun muisttaakseni piti yhdistää kolme muuta laitetta mut en muista mitä
      näin sen you tubessa.

    • 100%

      Hassunhauska Sly 3 fakta:

      Tikarisaarella, "kuolleet miehet eivät lavertele"
      Laita Piraattivaleasu ja kulje yhden liilan krokotiilin (mikä vain käy) eteen.
      Se kysyy salasanaa niin kuin mikä tahanssa vartija!

      "100% pelattu ja tylsää on"

    • megahypyt

      siis miten saa sly 3 koodin tässä vinkki etsikää sitä koodia netistä määkään en oo saanut sitä koodia mutta yritän ettiä netistä

    • Megaurpot vs Megahyp

      Sly3:seen ei saa megahyppyä. Sly2:seen saa. Tässä FAKTA kaikille jotka on jauhanut samaa asiaa vuodesta 2006 =/

    • SLYFAN

      kuka tarttee koodia jos osaa pelata?

      • homersly

        Tietenkin sitä tarvii muuten siit ei oo mitään iloo. Ois hauska hyppiä MEGA-HYPYLLÄ PERK***


    • SITÄ EI VOI SAADA

      ETTEKÖ TE VALOPÄÄT TAJUA ETTÄ SE OHJEKIRJAN KUVA ON PELIN KESKENERÄISESTÄ VERSIOSTA. MEGAHYPPY ON POISTETTU LOPULLISESTA VERSIOSTA JA SIIHEN EI OLE KOODIA!!!

    • Sly <3<3<3<3<3<3<3<3

      Niin.. Meja hyppyä ei saa sly 3. Sly 2 pelille. Ja ihan tyhmää mun sly 3 peli on paskana eikä mistää enää saa uutta pleikkari 2. :(((((((

      • olli orava

        mikä on mejahyppy


    • ooke sly fanii !!!!

      sly 3 : sessa ei saa mega hyppyy muutakun amerikkalaisessa versiossa

    • little sly kenny

      minä niin haluan tänne !!!

    • sly4 tulee!!!

      sen saa vain sly 3 AMERIKKALAISES versios sitä en kyl ymmärrä miks se on poistettu eurooppalaisest versiost ja jollakin gamesharkil ei muute.

      • little sly kenny

        VITUN SIANNUSSIA PERKELEEN HOMO SAATANA SEN VOI SAADA EUROOPPALAISEEN VERSIOON SENKI NOOB HOMO


      • little sly kenny

        kuolleet miehet eivät lavertele tasossa sun pitää siinä turvatalon vieressä olevan ankkurin tiputtaa tietyn tyypin päälle ja sit vesiputouksella avautuu yks portti missä on kassakaappi sielt saa sen vit** megahyppy koodin (muista läpästä sly kolmosen 100% läpi)


      • Haluun tietää
        little sly kenny kirjoitti:

        kuolleet miehet eivät lavertele tasossa sun pitää siinä turvatalon vieressä olevan ankkurin tiputtaa tietyn tyypin päälle ja sit vesiputouksella avautuu yks portti missä on kassakaappi sielt saa sen vit** megahyppy koodin (muista läpästä sly kolmosen 100% läpi)

        Onko se millainen vartija taskulamppuvartija?


      • Tietäjä
        little sly kenny kirjoitti:

        kuolleet miehet eivät lavertele tasossa sun pitää siinä turvatalon vieressä olevan ankkurin tiputtaa tietyn tyypin päälle ja sit vesiputouksella avautuu yks portti missä on kassakaappi sielt saa sen vit** megahyppy koodin (muista läpästä sly kolmosen 100% läpi)

        Hei mis kohtaa luola on?


      • the sly trilogy fani
        little sly kenny kirjoitti:

        kuolleet miehet eivät lavertele tasossa sun pitää siinä turvatalon vieressä olevan ankkurin tiputtaa tietyn tyypin päälle ja sit vesiputouksella avautuu yks portti missä on kassakaappi sielt saa sen vit** megahyppy koodin (muista läpästä sly kolmosen 100% läpi)

        Ea:n sivuilla on huijauskoodeja ja tälläsia
        Osoite on ea.onlineregister.com
        P.S ite en oo kokeillut


      • the sly trilogy fani
        little sly kenny kirjoitti:

        kuolleet miehet eivät lavertele tasossa sun pitää siinä turvatalon vieressä olevan ankkurin tiputtaa tietyn tyypin päälle ja sit vesiputouksella avautuu yks portti missä on kassakaappi sielt saa sen vit** megahyppy koodin (muista läpästä sly kolmosen 100% läpi)

        Ea:n sivuilta löytyy huijauskoodeja ja erikoistarjouksia
        Osoite on ea.onlineregister.com
        P.S en oo ite koittanut


      • the sly trilogy fani
        little sly kenny kirjoitti:

        kuolleet miehet eivät lavertele tasossa sun pitää siinä turvatalon vieressä olevan ankkurin tiputtaa tietyn tyypin päälle ja sit vesiputouksella avautuu yks portti missä on kassakaappi sielt saa sen vit** megahyppy koodin (muista läpästä sly kolmosen 100% läpi)

        Ea:n sivuilta löytyy huijauskoodeja ja erikoistarjouksia
        Osoite on ea.onlineregister.com
        P.S en oo ite koittanut


      • the sly trilogy fani
        little sly kenny kirjoitti:

        kuolleet miehet eivät lavertele tasossa sun pitää siinä turvatalon vieressä olevan ankkurin tiputtaa tietyn tyypin päälle ja sit vesiputouksella avautuu yks portti missä on kassakaappi sielt saa sen vit** megahyppy koodin (muista läpästä sly kolmosen 100% läpi)

        Ea:n sivuilta löytyy huijauskoodeja ja erikoistarjouksia
        Osoite on ea.onlineregister.com
        P.S en oo ite koittanut


      • murray
        little sly kenny kirjoitti:

        kuolleet miehet eivät lavertele tasossa sun pitää siinä turvatalon vieressä olevan ankkurin tiputtaa tietyn tyypin päälle ja sit vesiputouksella avautuu yks portti missä on kassakaappi sielt saa sen vit** megahyppy koodin (muista läpästä sly kolmosen 100% läpi)

        Toimiiko toi eurooppalaisessa versiossa


    • LOL

      tyhymät ei mittää megahyppuä saa millekkään saamarin sly3 !!!!

    • little sly kenny

      mikä vartia?

    • thePerselaama

      Hah mepäs saatii isosikon kaa joku vuos sit Sly3 megahyppy siinä "Clockwerk maassa" :D en muista mikä tehtävä mut piti sellane reppuseläs mennä sen tehtävän ajan ja sit ku se loppu nii se reppu jotenki lagas ja jai päälle mut sitku kuolit ne katos :PPP

      • tehPerselaama

        TROLOL muistin just et se maa ei ees ollu kolmoses! :D SORRY EVERYONE! mut sly2 se oli


      • Tietäjä

        Ei Sly 3:sessa oo Clockwerkkii


    • sly megahypyn ettiä

      ei ***** mikä se sly 3 mega jump koodi on!?

    • tyhmä

      ensaa selvää

    • urpelo

      sly 3 mega hypyn koodi on alas,ylös,vasen,vasen,R1,oikea!!!!!!!!!

      • Sly pro

        Toimiiko se myös
        pleikka kolmosella


    • Cooper24

      Sly 1 on ihan hyvä mutta pii*

    • SCATG

      Megahyppy on olemassa levyn sisään koodattuna niin Eurooppalaisessa, kuin Amerikkalaisessakin versiossa. Sen saaminen vaatii jotain näistä huijauslevymenetelmistä: Gameshark, Codebreaker, Action Replay. Itse sain tänään vuosia kestäneen etsintäi päätökseen, kun sain sen megahypyn vihdoinkin, ja vieläpä Eurooppalaiseen versioon. Käynnistin softmodatulta muistikortilta ULauncElfin kautta Codebreakerin Elf-tiedoston. Latasin netistä muistitikulleni Codebreakeriin Sly3 eurooppalaisen version huijauskoodit, ja asensin ne Codebreakkeriini. Hyväksyin masterkoodin, sekä all gadgets -koodin, ja niin sain tämän paljonpuhutun megahyppytehosteen.

      Eli megahypyn siis VOI SAADA, mutta se vaatii enemmän tai vähemmän kikkailua.

    • Tietäjä

      Ei saatana Sly 3 megahypyn saa 1:mene turvapaikan vieressä olevan ankkurin luo 2: pudota se taskulamppu vartijan päälle ja 3: Mene siiheen paikkaan jossa on sienikivi 4: edessä olevassa putouksessa on luola auki ja siellä on megahyppy PS se on jakso 5 Kuolleet miehet eivät lavertele!

      • hahaha

        saaksen ps 2 kakkoseen


    • sly fani

      kokeilin tota kuolleet miehet ei lavertele löysin putouksen mut en luolaa (muistin pudottaa ankkuri TASKULAMMPUvartijan päälle)onko siinä aika rajoitus vai missä kohtaa on se "luola"???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    • Tietäjä

      Hmmm... en tarkalleen muista

    • Klywon

      Ei sitä saa, muuten kuin huijaamalla, koska tuo vesiputouskikka ei toimi. :/ Voisitko selittää tarkemmin, vai toimiiko kikka kenties vain USA:n Sly 3-versiossa?

    • Tietäjä

      Öhöm... mun kaverin kanssa onnistu

    • Klywon

      No jos pystyisit selittämään tämän megahyppyhomman mahdollisimman tarkasti, niin apusi Sly-yhteisöä kohtaan olisi korvaamaton. Jos pystyisitte tekemään ohjevideon YouTubeen, niin se olisi mahtavaa. :)

    • sly fani

      slyssa kolmoseen saa megahypyn oon imuroinu tietoo kaikkialta, mutta YouTube videot ei oo toiminu jos teet ton Klywonin ehdottaneen video se ois suuri apu.

    • fduxjiyto

      Mä en ees diggaa Slystä!!!!!!!!!!!!!!!! tf8ifo 8yöå

      • megahyppy?

        mistä sen ****N megahypyn saa!?


      • kaikkien pelejen koodit
        megahyppy? kirjoitti:

        mistä sen ****N megahypyn saa!?

        Jos joku yrittää esittää mua mä en ikinä laita otsikkoa ja mulla on sama videon teko nimi joten teidän kannattaa varoa ketkä esittää mua!!!!! Tää on totta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • hahaha

      miks se vesi putous höskä ei toimi !!!!!!!!!

    • hahaha

      saks sen megahypyn ps 2 koseen

      • Sly pro

        Sen saa sekä ps2, että ps3 seen uskon ainakin et se on olemassa koska jos se on sly2:hteen niin on se kolmoseenkin. Pakko olla.


    • noertti94
    • SCATG

      Sly 4 ilmestyi, ja niin ilmestyi SUOMENKIELINEN videokin siitä, miten Sly 3:sen eurooppalaisversioon saa megahypyn:
      http://www.youtube.com/watch?v=S5m2zsabYuY

      Suosittelen katsomaan videon, jos megahyppy kiinnostaa!

    • sly 3

      joo paina L1 nappii

      • sly 3

        mull on se peli ja oon läpässy sen kokonaan niinpä uskokaa


    • Zoidy

      Lopettakaa se paskan jauhaminen ja kattokaa tuo video. Se on ainoa keino saada megahyppy, koska se poistettiin lopullisesta pelistä!

      • murray

        Älä sinä ala paskan jauhamisesta jankuta


      • kaikkien pelejen koodit
        murray kirjoitti:

        Älä sinä ala paskan jauhamisesta jankuta

        Lukekaa tuolla ylhäällä on mun sly 3 megahyppy viesti nimi on sama ja nimi on kikkien pelejen koodit enkä vaihda sitä.


      • kaikkien pelejen koodit
        kaikkien pelejen koodit kirjoitti:

        Lukekaa tuolla ylhäällä on mun sly 3 megahyppy viesti nimi on sama ja nimi on kikkien pelejen koodit enkä vaihda sitä.

        Siis en vaihda sitä.!!


    • kaikkien pelejen koodit

      Mulla on se selailkaa mun viestejä mun nimi on aina kaikkien pelejen koodit en vaihda sitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe