Kumma kyllä ollaan täälläkin päästy asiaan habbo ja habon "virukset".
Ihmetellään oikein porukalla asiaa, kun on DC päällä ja pelataan habboa, näyttöön tulee virus ilmoitus, ja sitten palstalle kiusaamaan onnellisia habbolaisia..
Habosta ei tuskin tule viruksia, 97% varmuudella.
Huom.. Se on se 3%.. ;)
Virus-keskustelut...
8
471
Vastaukset
- Th.eo
Aivan, tuskin habossa viruksia on. laitan tässä toistamiseen pari faktaa. Viruksia pyrkii koneellesi joka kerta kun aukaiset netin. JA Habbohotel ketju on 100% varmuudella suojanut hotellinsa palvelimen viiruksia vastaan.
- kone sekoo
mun kone sekoo ku on siel se ei mee mihinkään huoneessen kun yritän mennä!alkaa pelottaa!
- angelfromfire
Itse luulisin että habosta ei tulisi viruksia mutta en kyllä ole varma :D
Viruksiahan saattaa tulla pienestä huomaamattomasti pop-up ikkunastakin. O_o - kollenpalatsi
Ei ne viruksia ole. Sinun Shockwawe (kirjoitinkohan oikein :) ) selaimessasi saattaa olla vikaa. Syitä on monia, ja n. 0,01 % niistä voi olla virus.
- Habbo Hackeri
Minähän ne virukset sinne laitoin... olet 97% väärässä.
- en viiti käyä habos
mulle oikeesti tuli habosta viiruksii ku mulle tuli sieltä viiruksii ni mun piti asentaa kone uuestaa 2 KERTAA ja en viiti käyä enää sen takii habos
- jajames
Habosta tulee viiruksia. Kaverini kone sekosi kunnolla. Habossa huoneet lagittaa ja muuta. JOten ei kannata pelata habboa. OLi kyllä tarpeeksi paha viirus kone piti palauttaa tehdas asetuksiin.
- dasdwwd
En enää pelaa Habboa koska pelkään et tulee viruksia.... Ja se hidastaa mun selaimen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462